Τι είναι η άμεση συνομιλία;
Η άμεση συνομιλία, γνωστή και ως άμεσα μηνύματα, είναι ένα σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων συνομιλίας κατά το οποίο στέλνονται μηνύματα σε πραγματικό χρόνο μέσω του διαδικτύου. Συνήθως, τα άμεσα μηνύματα είναι σύντομα μηνύματα που ανταλλάσσονται μεταξύ δύο ή περισσότερων ατόμων.
Πώς λειτουργεί η άμεση συνομιλία;
Για να στείλουν και να λάβουν άμεσα μηνύματα οι χρήστες μπορούν είτε να κατεβάσουν ένα συγκεκριμένο λογισμικό είτε να συνομιλήσουν μέσω εργαλείων συνομιλίας που βασίζονται στο πρόγραμμα περιήγησης. Οι χρήστες μπορούν να δουν άλλους χρήστες online και να συνομιλήσουν μαζί τους σε πραγματικό χρόνο μέσω συσκευών όπως υπολογιστές, τηλέφωνα, iPad, ακόμη και κονσόλες παιχνιδιών.
Τι μπορείτε να στείλετε μέσω άμεσων μηνυμάτων;
Τα σύγχρονα λογισμικά άμεσης συνομιλίας επιτρέπουν στους χρήστες να στέλνουν υπερ-συνδέσμους, GIF, φωτογραφίες, συνημμένα, έγγραφα, βίντεο, ακόμη και ηχογραφήσεις. Τα πιο προηγμένα λογισμικά επιτρέπουν επίσης στους χρήστες να καλούν ο ένας τον άλλον μέσω βιντεοκλήσεων και φωνητικών κλήσεων, ενώ ορισμένα επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται τις οθόνες τους μεταξύ τους.
Πώς να εφαρμόσετε την άμεση συνομιλία σε κάποιον ιστότοπο;
Εάν θέλετε να παρέχετε μια επιλογή άμεσης συνομιλίας στον ιστότοπό σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τοποθετήσετε ένα widget κουμπιού συνομιλίας στον ιστότοπό σας. Δεν απαιτείται κωδικοποίηση, απλά αντιγράψτε και επικολλήστε τον κωδικό κουμπιού στον ιστότοπό σας. Για να μάθετε πώς να το κάνετε, δείτε αυτόν τον οδηγό βήμα προς βήμα.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την άμεση συνομιλία στην υποστήριξη πελατών;
Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε την άμεση συνομιλία στην υποστήριξη πελατών, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως μια άμεση συνομιλία-επιτρέπει στους αντιπροσώπους να συνομιλούν με πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Η μόνη διαφορά είναι ότι για να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, οι πελάτες δεν χρειάζεται να κατεβάσουν κανένα λογισμικό. Εάν οι πελάτες θέλουν να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να κάνουν κλικ στο κουμπί/widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπο των επιχειρήσεων.
Αρέσει στους πελάτες η ζωντανή συνομιλία;
Οι πελάτες αγαπούν να χρησιμοποιούν τη ζωντανή συνομιλία. Στην πραγματικότητα, το 79% των καταναλωτών προτιμά να συνομιλεί ζωντανά με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών επειδή προσφέρουν άμεσες απαντήσεις.
Αξίζει να επενδύσετε σε ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας μόνο για άμεσα μηνύματα;
Τα περισσότερα λογισμικά ζωντανής συνομιλίας είναι μέρος μιας μεγαλύτερης λύσης λογισμικού – όπως ένα λογισμικό help desk. Εκτός από τις δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας/ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, ένα λογισμικό help desk περιλαμβάνει προηγμένες δυνατότητες, όπως λογισμικό έκδοσης εισιτηρίων, λογισμικό γνωσιακής βάσης ή λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Επομένως, σίγουρα αξίζει τον κόπο να επενδύσετε σε ένα λογισμικό ζωντανής συνομιλίας – καθώς θα έχετε επιπλέον λειτουργίες που θα σας βοηθήσουν να παρέχετε υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό help desk και τα οφέλη από τη χρήση του, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα;
Δείτε την εκτεταμένη έρευνά μας, όπου συγκεντρώσαμε σημαντικές πληροφορίες και συγκρίναμε το LiveAgent με άλλα plugin συνομιλίας για το WordPress.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει άμεση συνομιλία;
Η άμεση συνομιλία είναι ένας τύπος online συνομιλίας που προσφέρει μετάδοση μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο μέσω του διαδικτύου. Τα σύντομα μηνύματα συνήθως αποστέλλονται μεταξύ δύο χρηστών, ωστόσο ορισμένες υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων μπορούν να εμφανίσουν το κείμενο σε πραγματικό χρόνο καθώς δημιουργείται χωρίς κλικ στο "αποστολή".
Πώς λειτουργεί η άμεση συνομιλία;
Η άμεση συνομιλία λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα συγκεκριμένο άτομο χρησιμοποιώντας το messenger και το μήνυμα πηγαίνει απευθείας σε αυτό. Τα μηνύματα μεταφέρονται σε πραγματικό χρόνο μέσω άμεσης σύνδεσης. Τις περισσότερες φορές, έχει επίσης τη δυνατότητα μεταφοράς αρχείων. Όλα αυτά επιτρέπουν στη συνομιλία να λειτουργεί αποτελεσματικά.
Τι είναι η άμεση συνομιλία στο Live Agent;
Η άμεση συνομιλία LiveAgent αποτελεί μέρος του συνόλου της λύσης του λογισμικού υποστήριξης. Επιτρέπει την επαφή με τον πελάτη σε πραγματικό χρόνο, χάρη στην οποία η εταιρεία μπορεί να παρέχει εξυπηρέτηση πελατών στο υψηλότερο τεχνικό επίπεδο. Αυτό ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών που συχνά χρειάζονται άμεση βοήθεια. <p
Αφού διαβάσετε για την άμεση συνομιλία, ίσως να θέλετε να εξερευνήσετε πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με απλές τεχνικές. Μάθετε περισσότερα για τις συχνές ερωτήσεις και πώς αυτές μπορούν να σας βοηθήσουν να απαντήσετε πιο γρήγορα στους πελάτες σας.
Εξερευνήστε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα για την εξυπηρέτηση πελατών στα κοινωνικά δίκτυα, για να βελτιώσετε την επικοινωνία σας με τους πελάτες. Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών σε κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν πρακτικές συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση των σχολίων και των παραπόνων.
Ποιοι είναι οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας;
Ανακαλύψτε πώς οι αντιπρόσωποι ζωντανής συνομιλίας ενισχύουν την εξυπηρέτηση πελατών με άμεσες απαντήσεις και βελτιώστε την αποτελεσματικότητά τους με κορυφαίες πρακτικές. Μάθετε περισσότερα για τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούν για να προσφέρουν εξαιρετική υποστήριξη πελατών. Ξεκινήστε σήμερα με μια δωρεάν δοκιμή του λογισμικού LiveAgent!