Ποιος είναι ο αιτών;
Ως αιτών, ορίζεται το άτομο που δημιουργεί ένα αίτημα υπηρεσίας βοήθειας μέσω οποιουδήποτε καναλιού. Ένας αιτών καταγράφεται ως ζήτημα μεταξύ των άλλων πελατών από την υπηρεσία βοήθειας.
Όλα τα αιτήματα, στο κυρίως μέρος, έχουν δεδομένα σχετικά με τους αιτούντες δίπλα στα ονόματά τους. Αυτό παρέχει ενα εκτενές υπόβαθρο στα άτομα που ασχολούνται με τα εν λόγω αιτήματα. Δηλαδή, οι διαχειριστές αιτημάτων γνωρίζουν εάν οι αιτούντες έχουν υποβάλλει αιτήματα για πανομοιότυπα ζητήματα στο παρελθόν, ποιο ήταν το επίπεδο ευχαρίστησής τους με καθεμία από τις προηγούμενες συμφωνίες, πόση επιρροή έχουν κοινωνικά κ.λπ.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο αιτών;
Ο αιτών είναι το άτομο που δημιουργεί ένα αίτημα στην υπηρεσία βοήθειας χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε κανάλι έχει στη διάθεσή του.
Ποια είναι τα δικαιώματα ενός αιτούντος;
Ο αιτών είναι ο πελάτης. Επομένως, έχει όλα τα δικαιώματα που μπορεί να έχει ένας πελάτης που επικοινωνεί με την εξυπηρέτηση πελατών. Ανάλογα με τα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί, έχει ανάλογα δικαιώματα (εάν επικοινωνήσει μέσω συνομιλίας, μπορεί, για παράδειγμα, να στείλει ένα αρχείο).
Πού μπορείτε να βρείτε δεδομένα αιτούντων στο LiveAgent;
Τα στοιχεία του αιτούντος βρίσκονται στον πίνακα Aιτημάτων δίπλα στο όνομα στη λίστα. Τα δεδομένα που μπορούν να βρεθούν εκεί περιλαμβάνουν πληροφορίες αν ο πελάτης είχε προηγουμένως επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών ή έχει ήδη υποβάλλει μια αναφορά για το ίδιο ζήτημα, ποιο ήταν το επίπεδο εξυπηρέτησης και πόση επιρροή έχει κοινωνικά.
Αφού τελειώσετε με την ανάγνωση σχετικά με την έννοια του αιτούντος, μπορείτε να εξερευνήσετε το πεδίο αιτημάτων εκπροσώπου για να κατανοήσετε καλύτερα πώς λειτουργεί το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων. Αν θέλετε να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες σας, ρίξτε μια ματιά στα δωρεάν πρότυπα για help desk που θα σας βοηθήσουν να ανταποκριθείτε γρήγορα και αποτελεσματικά στα αιτήματα των πελατών σας. Επίσης, ανακαλύψτε τη σημασία του CRM για την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους πελάτες σας και την αύξηση της ικανοποίησής τους. Τέλος, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε τη λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα της ομάδας σας.
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!