Τι είναι ένα αίτημα υποστήριξης;
Ένα αίτημα υποστήριξης είναι ένα ερώτημα από έναν πελάτη ή έναν επισκέπτη της ιστοσελίδας σας που θέτει μια ερώτηση η οποία σχετίζεται με την επιχείρηση, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Το αίτημα υποστήριξης αποτελείται συνήθως από ένα θέμα και ένα σώμα, μερικές φορές μπορεί να υπάρχει πρόσθετη κατηγοριοποίηση.
Ένα αίτημα υποστήριξης μπορεί να υποβληθεί απευθείας ως email που αποστέλλεται στη διεύθυνση του email υποστήριξης σας (π.χ. support@liveagent.com) ή μέσω widget φόρμας επικοινωνίας το οποίο είναι ενσωματωμένο στην ιστοσελίδα σας. Ένα μήνυμα στο Facebook ή μια κλήση μπορεί επίσης να θεωρηθεί αίτημα υποστήριξης, αλλά από τεχνικής απόψεως ο όρος αίτημα υποστήριξης σχετίζεται κυρίως με ερωτήσεις που υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ένα αίτημα υποστήριξης;
Ένα αίτημα υποστήριξης αποτελεί ένα αίτημα από πελάτη ή επισκέπτη στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας με μια ερώτηση σχετικά με την επιχείρηση, την υπηρεσία ή το προϊόν σας. Μπορείτε να τα στείλετε μέσω των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας.
Ποιος είναι υπεύθυνος για τον χειρισμό των αιτημάτων υποστήριξης;
Οι υπεύθυνοι αντιπρόσωποι για την εξυπηρέτηση πελατών είναι υπεύθυνοι για τον χειρισμό των αιτημάτων υποστήριξης. Ο στόχος τους είναι να βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος και να παρέχουν συγκεκριμένη υποστήριξη στο άτομο που υποβάλλει την αναφορά.
Πού μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα υποστήριξης στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, η πρόσβαση σε όλα τα αιτήματα υποστήριξης βρίσκεται στην ενότητα Καρτέλες. Κάποιοι αντιπρόσωποι ενδέχεται να έχουν περιορισμένη πρόσβαση και να βλέπουν μόνο τις καρτέλες οι οποίες τους έχουν εκχωρηθεί και ο διαχειριστής και ο κάτοχος μπορούν να δουν όλες τις καρτέλες.
Αφού διαβάσετε για το αίτημα υποστήριξης, ίσως σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα για την επίλυση κλήσεων. Η επίλυση κλήσεων είναι ένας σημαντικός δείκτης απόδοσης που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την εξυπηρέτηση πελατών σας. Επίσης, ανακαλύψτε τι είναι το πεδίο αιτημάτων εκπροσώπου και πώς μπορεί να διευκολύνει την παρακολούθηση και διαχείριση των αιτημάτων των πελατών σας.
Μια καλά οργανωμένη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική λειτουργία της ομάδας σας. Μάθετε πώς μπορείτε να βελτιώσετε και να ενδυναμώσετε την ομάδα υποστήριξής σας. Τέλος, για να αποφασίσετε αν η επιτόπια ή η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών είναι η καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας, εξετάστε τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις που σχετίζονται με κάθε μέθοδο.