Τι είναι το αίτημα υποστήριξης;
Το αίτημα υποστήριξης επιτρέπει στους πελάτες να αποστείλουν μια απορία ή ένα ερώτημα σε έναν οργανισμό. Το αίτημα υποστήριξης είναι ένα αίτημα που λαμβάνεται από ένα σύστημα έκδοσης αιτημάτων. Κάθε αίτημα που έχει δημιουργηθεί διαθέτει το δικό του μοναδικό αναγνωριστικό. Το αίτημα υποστήριξης παραμένει ανοιχτό μέχρι να επιλυθεί από εκπροσώπους πελατών. Αποθηκεύει όλα τα μηνύματα συνομιλίας σε ένα μέρος.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το αίτημα υποστήριξης;
Το αίτημα υποστήριξης είναι ένα εισερχόμενο αίτημα από έναν πελάτη σχετικά με μια εταιρεία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Μπορεί να προωθηθεί μέσω των καναλιών επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία. Κάθε αίτημα διαθέτει το δικό του ξεχωριστό αναγνωριστικό. Ο χειρισμός της αναφοράς εκτελείται από έναν εκπρόσωπο του οποίου η αποστολή είναι να υποστηρίζει τον πελάτη και να παρέχει βοήθεια.
Πώς δημιουργείται ένα αίτημα υποστήριξης;
Ένα αίτημα υποστήριξης δημιουργείται από τον πελάτη που επικοινωνεί μέσω οποιουδήποτε καναλιού επικοινωνίας που χρησιμοποιείται από την εταιρεία.
Πού μπορείτε να βρείτε μια λίστα αιτημάτων υποστήριξης στο LiveAgent;
Μπορείτε να βρείτε μια λίστα με αιτήματα υποστήριξης LiveAgent στην ενότητα Αιτήματα.
Αφού διαβάσετε για το αίτημα υποστήριξης, μπορείτε να εξερευνήσετε πώς λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών μέσω υπολογιστή έναντι τηλεφώνου. Επίσης, ανακαλύψτε τα πλεονεκτήματα του να έχετε μια εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το ρόλο ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης, υπάρχουν πολλές πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν. Τέλος, αν ενδιαφέρεστε για τη διαδικασία μεταφοράς από το CallPage, υπάρχουν διαθέσιμα βήματα και οδηγίες για να σας διευκολύνουν.