Τι είναι το φόρουμ πελατών στο LiveAgent;
Ένα φόρουμ πελατών είναι ένας διαδικτυακός χώρος όπου οι πελάτες συζητούν για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις προτιμήσεις της εταιρείας. Το LiveAgent είναι ένα σύνθετο σύστημα γραφείου βοήθειας που περιλαμβάνει μια πλατφόρμα φόρουμ η οποία σας επιτρέπει να δημιουργείτε, είτε δημόσια είτε εσωτερικά φόρουμ.
Τι είναι το φόρουμ;
Το φόρουμ είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα ή κοινότητα όπου τα άτομα μπορούν να συμμετάσχουν σε συζητήσεις, να κάνουν ερωτήσεις, να μοιραστούν απόψεις και να ανταλλάξουν πληροφορίες για διάφορα θέματα ενδιαφέροντος. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν αναρτήσεις ή νήματα, να αλληλεπιδρούν με άλλα μέλη μέσω σχολίων και απαντήσεων και να έχουν πρόσβαση σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων και υποθεμάτων εντός του φόρουμ. Λειτουργεί ως εικονικός χώρος για ανοιχτή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ ομοϊδεατών ατόμων.
Τι είδους φόρουμ μπορείτε να δημιουργήσετε στο LiveAgent;
Το LiveAgent είναι μια λύση γραφείου βοήθειας που περιλαμβάνει λογισμικό φόρουμ, το οποίο σας επιτρέπει να δημιουργήσετε 2 είδη φόρουμ, εσωτερικό και δημόσιο.
- Εσωτερικό
Το εσωτερικό φόρουμ είναι ευκολονόητο. Μπορεί επίσης να οριστεί ως φόρουμ εκπροσώπων, που συνήθως χρησιμοποιείται για την ανταλλαγή σκέψεων, πληροφοριών και ιδεών που έχουν να κάνουν με τη δουλειά. Ουσιαστικά, είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος εσωτερικής επικοινωνίας. Οι εσωτερικές εργασιακές συνομιλίες σε ένα φόρουμ εκπροσώπων δημιουργούν επίσης υπέροχες προτάσεις για περαιτέρω άρθρα εσωτερικής γνωσιακής βάσης.
- Δημόσιο
Από την άλλη, ένα δημόσιο φόρουμ μπορεί να προσεγγιστεί από όλους, συμπεριλαμβανομένων των πελατών σας. Ως εκ τούτου, ονομάζεται συνήθως φόρουμ πελατών. Το φόρουμ τους δίνει τη δυνατότητα να ανταλλάσσουν ιδέες, ανησυχίες και πληροφορίες μεταξύ τους. Συνεπώς, μπορούν να επιλύσουν τα προβλήματά τους χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσουν με τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Εξαιτίας αυτού, τα φόρουμ μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την παραγωγικότητα των εκπροσώπων.
Συνοψίζοντας, η βασική διαφορά μεταξύ ενός δημόσιου και ενός εσωτερικού φόρουμ είναι ότι το περιεχόμενο του δημόσιου φόρουμ είναι διαθέσιμο σε όλους. Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσουν το φόρουμ, οι χρήστες πρέπει να δημιουργήσουν λογαριασμό.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό του φόρουμ του LiveAgent;
Είτε αποφασίσετε να δημιουργήσετε ένα εσωτερικό είτε ένα δημόσιο φόρουμ, κάθε φόρουμ μπορεί να ανατεθεί σε διαφορετικό τμήμα της εταιρείας σας στο λογισμικό του φόρουμ κοινότητας.
Έτσι, κάθε φορά που υπάρχει μια νέα ερώτηση ή ένα σχόλιο σε ένα φόρουμ, το σωστό τμήμα θα λαμβάνει μια καρτέλα μέσα στο LiveAgent, στα οποία μπορούν να απαντήσουν εάν είναι απαραίτητο. Λαμβάνοντας τέτοιου είδους ειδοποιήσεις, οι εκπρόσωποί σας μπορούν να παρακολουθούν τις συζητήσεις στο φόρουμ πελατών και να παρεμβαίνουν όταν χρειάζεται.
Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βασικό φόρουμ στο LiveAgent;
Βήμα 1ο – Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
Το πρώτο βήμα είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Εάν δεν έχετε, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών.
Βήμα 2ο – Μεταβείτε στο portal πελατών
Πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ενός φόρουμ, σας προτείνουμε να δημιουργήσετε κατηγορίες. Οι κατηγορίες σας δίνουν τη δυνατότητα να οργανώσετε το περιεχόμενο του φόρουμ.
Για να δημιουργήσετε μια νέα κατηγορία, κάντε κλικ στηΓνωσιακή βάση -> Δημιουργία. Μετά από αυτό, θα δείτε ένα αναπτυσσόμενο μενού. Επιλέξτε μια κατηγορία και συμπληρώστε έναν τίτλο, πρόσβαση και λέξεις-κλειδιά για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης(search engine optimization).
Για παράδειγμα, εάν αποφασίσετε να δημιουργήσετε ένα εσωτερικό φόρουμ σχετικά με την τιμολόγηση, η κατηγορία μπορεί να ονομαστεί πληροφορίες τιμολόγησης. Έτσι, οι καταχωρήσεις του φόρουμ σχετικά με την τιμολόγηση θα εμφανίζονται σε αυτήν την κατηγορία. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστές κατηγορίες για κάθε γλώσσα εάν το brand σας δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες.
Βήμα 3ο – Δημιουργήστε το φόρουμ
Μεταβείτε στη Γνωσιακή βάση -> Φόρουμ και κάντε κλικ στη Δημιουργία. Επιλέξτε την κατηγορία που προτιμάτε και συμπληρώστε όλες τις λεπτομέρειες.
Μόλις αποκτήσετε ένα φόρουμ, μπορείτε να προσαρμόσετε τις “ενέργειες” κάνοντας κλικ στο κουμπί Επεξεργασία (το μικρό μολύβι στη δεξιά πλευρά.) Οι “ενέργειες” σας επιτρέπουν να αλλάξετε/προσθέσετε επιπλέον πληροφορίες. Για παράδειγμα, μπορείτε να αλλάξετε το τμήμα που θα είναι υπεύθυνο για την διαχείριση των ερωτήσεων του φόρουμ.
Βήμα 4ο – Προσθέστε θέματα
Για να προσθέσετε περισσότερες προδιαγραφές, μεταβείτε στο Portal πελατών -> Γνωσιακή βάση -> Φόρουμ -> Κατηγορία -> Δημιουργία ένα νέο θέμα.
Η προσθήκη θεμάτων διατηρεί το περιεχόμενο του φόρουμ οργανωμένο, αλλά και με σαφή δομή.
Τώρα μπορείτε να παρακολουθείτε τα θέματα, να κάνετε προτάσεις και να επιλύετε προβλήματα εύκολα.
Προσαρμόστε το λογισμικό του φόρουμ σας
Στο LiveAgent, μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε το σχεδιασμό ολόκληρου του portal πελατών σας, το οποίο περιλαμβάνει επίσης ένα φόρουμ. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσαρμόσετε τα χρώματα στα θέματα, να προσθέσετε κεφαλίδα, υποσέλιδο, λογότυπο και τίτλο.
Για να μάθετε περισσότερα, ρίξτε μια ματιά στον αναλυτικόοδηγό του portal πελατών.
Γιατί η εταιρεία σας πρέπει να έχει ένα φόρουμ πελατών;
1. Οι πελάτες μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον
Η δημιουργία ενός φόρουμ επιτρέπει στους πελάτες σας να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και να παρέχουν λύσεις με βάση τις εμπειρίες τους. Λόγω αυτού, θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τα προβλήματά τους και να τα λύσουν χωρίς τη βοήθεια του εκπροσώπου. Συνεπώς, οι εκπρόσωποι θα έχουν περισσότερο χρόνο να επικεντρωθούν σε άλλες εργασίες. Επιπλέον, είναι ένας πολύ βολικός τρόπος για τους πελάτες να μοιραστούν τις σκέψεις, τις εμπειρίες και τις συμβουλές τους σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία.
2. Αυξημένη αφοσίωση πελατών
Πολλοί πελάτες επιθυμούν να μοιραστούν τις σκέψεις τους σχετικά με τα προϊόντα/τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Δίνοντάς τους τη δυνατότητα να μοιραστούν τις εμπειρίες ή τις σκέψεις τους θα τους κάνει να αισθανθούν ότι εισακούστηκαν, κάτι που δημιουργεί έναν καλύτερο δεσμό και ενισχύει την αφοσίωση των πελατών.
3. Δημιουργεί μια κοινότητα
Τα φόρουμ πελατών επιτρέπουν στους πελάτες σας να μοιράζονται τις ιδέες, τις σκέψεις και τις συμβουλές τους ελεύθερα και ανώνυμα. Ένα τέτοιο φόρουμ μπορεί μπορεί να δημιουργήσει μια online κοινότητα γύρω από τον κλάδο που λειτουργεί η επιχείρησή σας. Παρουσιάζει ένα φιλόξενο μέρος για να κάνετε ερωτήσεις χωρίς κανένα άγχος. Ως εκ τούτου, μπορεί να δημιουργήσει μια ισχυρή κοινότητα γύρω από την επιχείρησή σας, όπου ακόμη και οι αρχάριοι μπορούν να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι να μοιραστούν τις σκέψεις τους.
4. Προτάσεις βελτίωσης προϊόντων/υπηρεσιών
Το λογισμικό του φόρουμ του LiveAgent δημιουργεί μια νέα καρτέλα κάθε φορά που υπάρχει νέα δραστηριότητα/αλλαγές στον πίνακα μηνυμάτων. Επομένως, οι εκπρόσωποι ενημερώνονται πάντα και μπορούν να απαντήσουν σε όλα τα ζητήματα που μπορεί να προκύψουν. Για παράδειγμα, η απάντηση σε ερωτήσεις για τη βελτίωση του προϊόντος και η παροχή προσωρινών εναλλακτικών λύσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενισχύσετε τις σχέσεις σας με του πελάτες καθώς και για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Δεν γνωρίζετε το LiveAgent;
Το LiveAgent είναι μια λύση γραφείου βοήθειας που παρέχει και λογισμικό φόρουμ κοινότητας. Το λογισμικό του φόρουμ κοινότητας δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρησή σας να δημιουργήσει ένα φόρουμ εκπροσώπων καθώς και ένα φόρουμ πελατών για βελτιωμένη αφοσίωση πελατών, ικανοποίηση πελατών και απόδοση εκπροσώπων.
Ωστόσο, το LiveAgent προσφέρει πολλά περισσότερα από το λογισμικό του φόρουμ. Το σύστημα γραφείου βοήθειας του LiveAgent σας επιτρέπει να συνδέσετε όλη την επικοινωνία με τον πελάτη σε μια πλατφόρμα και να απαντάτε αποτελεσματικά σε ερωτήσεις από ένα περιβάλλον.
Ανακαλύψτε περισσότερα βασικά χαρακτηριστικά:
- Γνωσιακή Βάση
- Εσωτερική γνωσιακή βάση
- Πολυεπίπεδη γνωσιακή βάση
- WYSIWYG editor για άρθρα
- Επισυνάψεις σε άρθρα
- Ανατροφοδότηση & Προτάσεις
- Widgets αναζήτησης
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Πηγές γνωσιακής βάσης
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, τσεκάρετε τον αναλυτικό οδηγό φόρουμ.
Δημιουργήστε ευημερία με το λογισμικό επιτυχίας πελατών
Ανακαλύψτε το κορυφαίο λογισμικό επιτυχίας πελατών για το 2024 με το LiveAgent. Παρέχετε άψογη υποστήριξη σε κάθε κανάλι, χωρίς χρέωση ρύθμισης και χωρίς πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας και βελτιώστε τις σχέσεις με τους πελάτες σας με μια λύση “όλα σε ένα”.