Παρακολουθήστε τη διαθεσιμότητα των Αντιπροσώπων σας. Δείτε την ώρα (ημερομηνία, ώρες, από, έως) που οι Αντιπρόσωποί σας είναι συνδεδεμένοι. Φιλτράρετε τα στατιστικά στοιχεία σύμφωνα με τα Τμήματα. Η διαθεσιμότητα αντιπροσώπων μπορεί να εξαχθεί σε ένα αρχείο CSV.
Οι αναφορές διαθεσιμότητας αντιπροσώπων είναι διαθέσιμες για:
- Αιτήματα
- Συνομιλίες
- Κλήσεις
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Ανακαλύψτε πώς η "Κατάταξη Αντιπροσώπου" του LiveAgent σας επιτρέπει να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις των εκπροσώπων. Αποφύγετε τις αρνητικές τάσεις και υποστηρίξτε την επιτυχία της ομάδας σας με δωρεάν δοκιμή. Εμπιστευτείτε το σύστημα που επιλέγουν οι κορυφαίοι!
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Ανακαλύψτε πρότυπα email για απάντηση σε αιτήματα δυνατοτήτων στις επιχειρήσεις SaaS, με εξειδικευμένες απαντήσεις για κάθε περίπτωση. Αποκτήστε συμβουλές για καλύτερη διαχείριση αιτημάτων και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ξεκινήστε δωρεάν με το LiveAgent!
Ανίχνευση “σύγκρουσης” αντιπροσώπων
Μην ανησυχείτε για την αποστολή πολλαπλών απαντήσεων. Το LiveAgent σας δείχνει ποιος βλέπει μία καρτέλα και απαντά σε μία καρτέλα για να αποτρέψει τη "σύγκρουση" αντιπροσώπων.