Huawei
H Huawei είναι μια Κινεζική πολυεθνική εταιρεία εξοπλισμού και υπηρεσιών δικτύωσης και τηλεπικοινωνιών, η οποία παρέχει λύσεις σε 170 χώρες και περιοχές παγκοσμίως.
Ξεκινώντας με επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών
Ως κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων ΤΠΕ, η Huawei αντιλήφθηκε τη σημασία της επαφής με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο. Άρχισαν να αναζητούν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με σύστημα καρτελών που θα ενίσχυε την αποτελεσματικότητα του προσωπικού υποστήριξης παρέχοντας εξυπηρέτηση πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Μετά την έρευνα τους αργότερα το 2013 αποφάσισαν να μεταφερθούν στο LiveAgent.
“Προσαρμόσαμε γρήγορα έναν εύκολο τρόπο παρακολούθησης και απάντησης σε ερωτήματα πελατών σε πολλά ψηφιακά κανάλια.”
Ζωντανές συνομιλίες και ενεργητικές προσκλήσεις συνομιλίας
Η Huawei χρησιμοποιεί ζωντανή συνομιλία και προσκλήσεις συνομιλίας σε καθημερινή βάση, γεγονός που τους βοηθά στην ενεργή αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους. Επιπλέον, κατάφεραν να αφαιρέσουν ένα μεγάλο ποσοστό κλήσεων από το τηλεφωνικό κέντρο, που εξοικονομεί πολύ χρόνο κάθε μέρα. (Μπορείτε να εξυπηρετήσετε 3x περισσότερους πελάτες με ζωντανή συνομιλία παρά μέσω τηλεφώνου.)
“Με την εφαρμογή της υπηρεσίας σε πραγματικό χρόνο, καταφέραμε να αυξήσουμε την ικανοποίηση των πελατών κατά 29%.”
Βελτιώσεις που επιτεύχθηκαν με την εφαρμογή LiveAgent:
- Βελτιωμένη Διαδικτυακή Εμπειρία Πελατών
- Αυξημένο Ποσοστό Διασταυρούμενων Πωλήσεων και Υψηλότερη Αξίας Πωλήσεων
- Μείωση και Διευκόλυνση των κλήσεων του τηλεφωνικού κέντρου και των καρτελών μέσω Email
- Αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο για αύξηση της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης της εταιρείας
Ικανοποίηση πελατών και στόχοι
Η Huawei αξιολογεί τη συνολική ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας τη λειτουργία ανταμοιβής/επίπληξης του LiveAgent. Η λήψη θετικών και αρνητικών σχολίων συμβάλλει στην αύξηση της συνολικής ποιότητας των αντιπροσώπων υποστήριξης της Huawei. Παρέχει στους προϊσταμένους μια επισκόπηση του ποιος έχει καλή απόδοση και ποιος χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση. Η λήψη θετικών σχολίων μετά από μια συνομιλία παρακινεί επίσης το προσωπικό υποστήριξης τους.
Χάρη στην ενσωμάτωση του Twitter και του Facebook, η Huawei μπορεί να παρακολουθεί όλες τις αναρτήσεις και τα ερωτήματα των πελατών απευθείας στο LiveAgent.
“Εξαιρετικό εργαλείο που έχει βελτιώσει την αποτελεσματικότητα του προσωπικού υποστήριξης.”