E-ville
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • E-ville

E-ville

Το E-ville διαθέτει 4 εκπροσώπους εξυπηρέτησης πλήρους απασχόλησης. Αυτά τα άτομα παρέχουν υποστήριξη σε περισσότερους από 100.000 πελάτες σε δύο χώρες. Αυτό είναι σημαντικό, σωστά; Η εκπληκτική ομάδα εξυπηρέτησης του E-ville διεκπεραιώνει 4.000 (!) αιτήματα μηνιαίως. Ναι, εννοούμε με αυτούς τους 4 εκπροσώπους που αναφέραμε και πιο πριν. Το κύριο κανάλι επικοινωνίας τους είναι το καλό παλιό email και τα κοινόχρηστα εισερχόμενα στο Thunderbird, απλά δεν τους ταίριαζε άλλο.

Κύριος στόχος της χρήσης ενός λογισμικού υπηρεσίας βοήθειας , είναι η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Αυτό ακριβώς πραγματοποίησε το LiveAgent για το ηλεκτρονικό κατάστημα E-ville.com. Μπορούμε να παραθέσουμε δηλώσεις όπως “είναι το καλύτερο από όλα τ’ άλλα” ή η “ικανοποίηση πελατών” είναι το μόνο που θέλουμε, αλλά είναι ανώφελο να χρησιμοποιούμε αυτούς τους όρους χωρίς δεδομένα και αριθμούς να τους υποστηρίξουν. Λοιπόν, ας δούμε τι έχουμε εδώ.

“Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από την Άνοιξη του 2016 και μας αρέσει το γεγονός ότι μπορούμε να παρακολουθήσουμε τα πάντα από οποιονδήποτε υπολογιστή και ότι οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από τον ίδιο εκπρόσωπο – δήλωσε ο CEO Ville Majanen.”

Τι κάνει την υποστήριξη του διαφορετική ή καλύτερη σε σύγκριση με ανταγωνιστές;

”Έχω την εντύπωση ότι είμαστε πιο διαπροσωπικοί, πιο έντιμοι και πιο φιλικοί κι αυτό μετράει.”

Η λύση υπηρεσίας βοήθειας που παρέχουμε βοηθάει το E-ville να πετύχει τον απόλυτο στόχο του: “Οι πελάτες μας έχουν ανάγκη από γρήγορες απαντήσεις και καλύτερες υπηρεσίες.” δήλωσε ο Ville Majanen.

“Η επιτυχία μας βασίζεται στο να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Καταβάλλουμε την καλύτερη προσπάθειά μας για να κρατήσουμε τους πελάτες ικανοποιημένους. Αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς μια υπέροχη λύση υπηρεσίας βοήθειας όπως το πολυαγαπημένο μας LiveAgent.”

Τι έχει αλλάξει μετά την ανάπτυξη του LiveAgent?

Ποιος είναι πιο κατάλληλος για να απαντήσει σε αυτήν την ερώτηση από τον ίδιο τον επικεφαλή εξυπηρέτησης πελατών του E-ville.com;… “Όλα βρίσκονται σε ένα μέρος! Προηγουμένως είτε έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε πολλές εφαρμογές είτε να πληρώσουμε περισσότερα για ενσωματώσεις. Το LiveAgent μας επιτρέπει να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς να ξοδέψουμε υπέρογκα ποσά ή να χρειαστεί να θυσιάσουμε απαραίτητα εργαλεία. “

Η ομάδα μας στο LiveAgent εκτιμά κυρίως τα σχόλια των πελατών. Υποστηρίζουμε τις δηλώσεις μας και έτσι έχουμε την τόλμη να κάνουμε δύσκολες ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα: Ποια είναι η κριτική σας για το προσωπικό υποστήριξης; Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο περήφανοι νιώθουμε όταν πελάτες μας, όπως το E-ville, ανταποκρίνονται με δηλώσεις όπως: «Δεν υπάρχουν παράπονα!

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x