Cotswold Web
Έχουμε δημιουργήσει το LiveAgent από την αρχή μέχρι το τέλος ώστε να μπορεί να εγκατασταθεί πραγματικά παντού. Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησης σας, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη είναι η εταιρεία σας, το LiveAgent θα πρέπει από τη φύση του να προσφέρει συνεχή εξυπηρέτηση. Το στούντιο σχεδιασμού Cotswold Web είναι μια ακόμη απόδειξη για το πόσο καλά λειτουργεί η φιλοσοφία μας στην πραγματικότητα.
Τα παιδιά από το Cotswold Web ήρθαν σε μας τον Μάρτιο του 2016. Επί του παρόντος υποστηρίζουν πάνω από 400 πολύ απαιτητικούς πελάτες σε 4 χώρες με προσωπικό 6 αντιπροσώπων. Η εργασία για την υποστήριξη της εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία σε σχέση με τα ηλεκτρονικά καταστήματα ή άλλα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου.
Γνωρίζουμε πολύ καλά αυτό το γεγονός, οπότε ρωτήσαμε, τι αποτελεί συγκεκριμένο παράγοντα στην υποστήριξή σας; Τι σας κάνει διαφορετικούς από τους ανταγωνιστές σας; “Νομίζω ότι η ικανότητα απάντησης σε πολύπλοκες και δύσκολες ερωτήσεις με εμπεριστατωμένες / αναλυτικές απαντήσεις”. Μας είπε ο ιδρυτής Richard Jaques.
Η διεκπεραίωση δύσκολων αναθέσεων πελατών και η παροχή σύνθετων αλλά κατανοητών απαντήσεων δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ωστόσο, η ομάδα υποστήριξης εξακολουθεί να είναι σε θέση να επιλύσει σχεδόν 600 καρτέλες το μήνα. Η ποσότητα είναι ένα πράγμα, αλλά τι γίνεται με την ποιότητα; Η Cotswold Web ξεπερνά σαφώς το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών άνω του 98%. Υποκλινόμαστε!
Το LiveAgent δεν είναι το πρώτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιούν στην Cotswoldweb από τότε που ξεκίνησαν. Η εταιρεία αποφάσισε να πραγματοποιήσει μεταφορά στη λύση μας από το HelpScout. Γιατί επέλεξαν να το κάνουν αυτό;
“Έχουμε πολύ μεγαλύτερη ευελιξία με πολύ χαμηλότερο κόστος. Μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια! – είπε ο Richard Jaques.”
“Η ζωντανή συνομιλία καθώς και η δημιουργία καρτελών σε ένα προϊόν είναι εξαιρετική, επίσης η ευκολία ρύθμισης συνδυάστηκε με ένα εξαιρετικό επίπεδο επιλογών διαμόρφωσης. Κανονικά αυτά τα 2 πράγματα δεν συμβαδίζουν, θεωρώ ότι το επίπεδο ωριμότητας του LiveAgent είναι εντυπωσιακό.” πρόσθεσε. Για άλλη μια φορά έχουμε έναν λόγο να είμαστε περήφανοι και ακόμη πιο αφοσιωμένοι στους πελάτες μας.
Και ποιες δυνατότητες τους αρέσουν περισσότερο;
“Μας αρέσει πολύ η δυνατότητα να δημιουργούμε πρότυπα τόσο εύκολα. Επίσης, ως διευθυντής, είναι πολύ χρήσιμο να περιορίζω εύκολα την πρόσβαση ανάλογα με το τμήμα. Χρησιμοποιούμε το “gamification“, ανταγωνιζόμενοι για να πάρουμε κονκάρδες για το “Επιθεωρητής” κλπ. Διασκεδαστικά πράγματα :)“
Το LiveAgent στοχεύει στο να είναι εύκολο στη χρήση και να μοιάζει πολύ φυσικό. Σύμφωνα με όσα μας είπε η Cotswold Web, κάναμε καλή δουλειά. Το LiveAgent βελτίωσε την υποστήριξη πελατών σας; “ΝΑΙ – οι καρτέλες δεν μοιάζουν με τις καρτέλες στο LiveAgent. Οι απαντήσεις μοιάζουν με κανονικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και για εμάς αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πωλήσεις και υποστήριξη.” ανέφερε ο Richard. Τι γίνεται με την ανατροφοδότηση από την ομάδα υποστήριξης σας; “Αυτό είναι το καλύτερο σύστημα δημιουργίας καρτελών και συνομιλιών που έχουμε χρησιμοποιήσει.”
“Είδαμε έναν μεγάλο προμηθευτή να χρησιμοποιεί το LiveAgent και σκεφτήκαμε αν το χρησιμοποιεί εκείνος, τότε πρέπει να είναι καλό. Ξεκινήσαμε να δοκιμάζουμε το λογισμικό και είδαμε ότι ήταν ένα πολύ ώριμο προϊόν σε σχέση με άλλα που έχουμε χρησιμοποιήσει. Εντυπωσιαστήκαμε πολύ καιτο κόστος την έκανε μια πλήρη προσφορά.”
Κατά την επιλογή ενός νέου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, οι Διευθυντές της Cotswold Web έκαναν την έρευνά τους. “Έχουμε προσπαθήσει σε διάφορα επίπεδα από δοκιμαστική περίοδο μέχρι και πάνω από 6 μήνες να κάνουμε χρήση σε ολόκληρη την ομάδα των παρακάτω λογισμικών: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk και Freshdesk. Όλα τα παραπάνω είναι καλά αλλά δεν συγκρίνονται με το LiveAgent για λόγους όπως:
- ωριμότητα λογισμικού
- βάθος λογισμικού
- ευκολία χρήσης
- κόστος
Συμφωνούμε στα πάντα.