Kwik Charger
Η Kwik Charger ιδρύθηκε αρχικά στη Νέα Υόρκη όταν νέες τεχνικές εξελίξεις στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας κατέστησαν δυνατή τη φόρτιση νεότερων μοντέλων iPhone με γρήγορους ρυθμούς.
Μετά από χιλιάδες ώρες έρευνας, ανάπτυξης και πιστοποίησης, καταφέραμε να δημιουργήσουμε το Φορτιστή Kwik για όλους όσους ενδιαφέρονταν για μια ταχύτερη φόρτιση. Το 2014, το προϊόν μας πέρασε τελικά τις αυστηρές δοκιμές για να πιστοποιηθεί διεθνώς σε κάθε επίπεδο.
“Είναι πολύ ευχάριστο να ακούμε ότι αρέσει στο προσωπικό υποστήριξης να εργάζεται με το LiveAgent και δεν υπάρχει οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με τη χρηστικότητα και τη γενική εμπειρία με τη λύση μας.”
Αυτό το προϊόν απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους που συνειδητοποιούν ότι η μπαταρία τους είναι χαμηλή και μετά περιμένουν με ανυπομονησία το κινητό τους να φορτίζει 1% κάθε φορά. Ελπίζουμε ότι αυτό το προϊόν κάνει την ίδια διαφορά στη ζωή σας όπως και στη δική μας. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν έχετε σχόλια, ερωτήσεις ή ιστορίες επιτυχίας από τη χρήση του!
Η νέα startup εταιρεία συνειδητοποίησε γρήγορα ότι το Gmail δεν είναι πια αρκετό, και πρέπει οπωσδήποτε να κάνουν πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών τους. Ευτυχώς, το LiveAgent ήταν εκεί για να παρέξει όλα όσα χρειαζόταν η Kwickcharger για να προσφέρει μια άριστη υπηρεσία. Το Μάρτιο του 2016, λήφθηκε η απόφαση – θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό και θα εφαρμόσουμε μια κορυφαία λύση κέντρου εξυπηρέτησης.
Η Χρήση του LiveAgent Απογείωσε Την Εξυπηρέτηση Των Πελατών Μας
Η γρήγορη, προσιτή και ευχάριστη υποστήριξη πελατών είναι απoλύτως απαραίτητη. Αυτή η δήλωση αντηχεί ακόμη περισσότερο αν η βασική σας επιχείρηση είναι στημένη γύρω από το οικοσύστημα προϊόντων της Apple, μια εταιρεία που προσφέρει αναμφισβήτητα την καλύτερη εμπειρία πελατών στον κόσμο. Οι πελάτες απλά όπως η Kwikcharger.
Η Kwikcharger διαθέτει επί του παρόντος 38 αντιπροσώπους που εργάζονται στην υποστήριξη και εξυπηρετούν περισσότερους από 46.000 πελάτες από 127 χώρες (!).Αυτό που είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ο μεγάλος αριθμός των καρτελών στις οποίες απαντούν οι αντιπρόσωποι της Kwikcharger κάθε μήνα – σχεδόν 15.000… κάτι το οποίο είναι πολύ εντυπωσιακό. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο εξακολουθεί να είναι το κύριο κανάλι υποστήριξης τους, παρόλα αυτά χρησιμοποιούν πραγματικά τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου μας, με περισσότερες από 1.300 κλήσεις κάθε μήνα.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ακόμη μία αυξανόμενη πηγή ερωτημάτων με περισσότερες από 600 συνομιλίες κάθε μήνα.
Η διαχείριση μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου σε παγκόσμια κλίμακα αποτελεί τεράστια πρόκληση. Ωστόσο, σύμφωνα με το ενσωματωμένο σύστημα κατάταξης της LiveAgent, η Kwikcharger πέτυχε επίπεδα ικανοποίησης πελατών σε ποσοστό 73,22%. Επίσης, μην ξεχνάμε το γεγονός ότι η ομάδα υποστήριξης της Kwikcharger λειτουργεί όλο το 24ωρο. 24/7.
Ρωτήσαμε την Kwikcharger τι έχει αλλάξει μετά την εγκατάσταση του LiveAgent. “Μας βοήθησε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες και τη ροή της εργασίας μας. Μπορούμε να είμαστε πιο οργανωμένοι και εξακολουθούμε να έχουμε μία πλήρη επισκόπηση της απόδοσης κάθε αντιπροσώπου. Επιπλέον, διατηρεί όλα τα ερωτήματα σε ένα μέρος. Και μην ξεχνάμε τα προηγμένα αναλυτικά στοιχεία. ” Είπε ο Min Chou. “Όταν έχουμε να κάνουμε με δυνατότητες, μας αρέσει να χρησιμοποιούμε ετικέτες, να μπορούμε να ορίζουμε με σαφήνεια τις ευθύνες και στη συνέχεια να δημιουργούμε σύνθετες αναφορές.” πρόσθεσε ο Min Chou.
Αυτό είναι εξαιρετικό προς το παρόν, αλλά τι συμβαίνει με τις μελλοντικές προκλήσεις; Η Kwikcharger δεν κάνει ποτέ φθηνά πράγματα και θέτει απαιτητικούς αλλά σαφείς στόχους για την υποστήριξη που παρέχει η εταιρεία. Τι επίκειται λοιπόν;
“Στόχος μας είναι να εφαρμόσουμε μια ταχύτερη και καλύτερη εμπειρία υποστήριξης των πελατών, η οποία θα είναι σε θέση να απαντήσει μέσα σε λίγες ώρες από τη λήψη του ερωτήματος και επίσης να έχουμε 24/7 πλήρη κάλυψη στα Τηλέφωνα & τις Συνομιλίες, όχι μόνο στις καρτέλες.”
Σας ευχόμαστε καλή τύχη! Έχετε όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για να πετύχετε αυτό που θέλετε.