Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι το Zadarma;
Το Zadarma είναι ένας οικονομικά προσιτός πάροχος τηλεφωνικού συστήματος. Είναι διαδικτυακός και προσφέρει πολλές δυνατότητες και εργαλεία για να κάνετε τη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου και την εξυπηρέτηση πελατών παιχνιδάκι για τους αντιπροσώπους σας. Το βασικό λογισμικό είναι δωρεάν, μια πολύ καλή ευκαιρία εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων για τηλεφωνικά κέντρα με περιορισμένο προϋπολογισμό.
Αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το Zadarma είναι διαθέσιμο στη χώρα σας ή θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις τιμές, ρίξτε μια ματιά σε αυτή τη λίστα τιμών τηλεφωνικών αριθμών.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Χρησιμοποιήστε το Zadarma για να εξοικονομήσετε χρόνο και να κάνετε το κέντρο υποστήριξης πελατών σας ακόμα καλύτερο με την υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου. Μπορείτε να διαχειριστείτε το τηλεφωνικό κέντρο και τις κλήσεις πελατών εύκολα με τη λύση omnichannel και το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων του LiveAgent.
Εξοικονομήστε χρόνο για τους αντιπροσώπους σας και καταπλήξτε εταιρείες, επιχειρήσεις ή πελάτες σας με άμεση υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου.
Πλεονεκτήματα
- Δωρεάν λύση για το τηλεφωνικό κέντρο help desk
- Εξοικονομεί χρόνο για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών
- Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
- Λειτουργεί τέλεια με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου help desk LiveAgent
Πώς να ενσωματώσετε το Zadarma στο LiveAgent;
Το LiveAgent υποστηρίζει άμεσα το Zadarma ως πάροχο VoIP για το λογισμικό help desk. Για να παρέχετε στους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου, απλώς ανοίξτε το LiveAgent και ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό.
Πρώτα, μεταβείτε στο Ρυθμίσεις > Κλήση > Αριθμοί
Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί συν για να δημιουργήσετε έναν αριθμό τηλεφώνου για το λογισμικό help desk..
Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο με διαθέσιμους παρόχους VoIP. Βρείτε το Zadarma στη λίστα και κάντε κλικ σε αυτό για να ανοίξετε τις επιλογές παρόχου αριθμού SIP.
Πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία σε αυτό το παράθυρο. Περιλαμβάνουν το όνομα, το τμήμα, τον αριθμό, την επιλογή εγγραφής κλήσεων και το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας.
Είστε έτοιμοι και ο αριθμός τηλεφώνου σας Zadarma είναι συνδεδεμένος με το λογισμικό help desk. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε ή να απαντήσετε σε κλήσεις από το LiveAgent με το Zadarma.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent; Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο ή ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών του τηλεφωνικού κέντρου.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Zadarma;
Το Zadarma είναι πάροχος τηλεφωνικού συστήματος VoIP. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τηλεφωνικά κέντρα για την πραγματοποίηση, την απάντηση και τη διαχείριση κλήσεων, την παροχή υποστήριξης στους πελάτες σας μέσω τηλεφώνου και, γενικά, την αύξηση της αλληλεπίδρασης και της ικανοποίησης των πελατών και τη βελτίωση των πωλήσεων.
Μπορώ να ενσωματώσω το Zadarma στο LiveAgent;
Σίγουρα, η Zadarma μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πάροχος VoIP για τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent. Η διαδικασία ενσωμάτωσης είναι απλή και διαρκεί μόλις λίγα λεπτά. Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στη διαμόρφωση. Ανοίξτε την ενότητα κλήσεων και προσθέστε έναν αριθμό τηλεφώνου Zadarma. Κάντε κλικ στην Αποθήκευση.
Πρέπει να πληρώσω επιπλέον για την ενσωμάτωση του Zadarma στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση του Zadarma διατίθεται δωρεάν στο πρόγραμμα All-Inclusive. Εάν έχετε το πρόγραμμα αυτό και το πρόγραμμα Zadarma, δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιπλέον για να ενσωματώσετε τις δύο εφαρμογές.
Ανακαλύψτε τις κορυφαίες υπηρεσίες τηλεφωνίας της Monema με εικονικό PBX και τηλεφωνικά κέντρα, τώρα εύκολα ενσωματωμένες στο LiveAgent. Απολαύστε εξατομικευμένες λύσεις με 100% ισπανικό κεφάλαιο και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς επιπλέον κόστος. Ξεκινήστε δωρεάν και αναβαθμίστε τη διαχείριση κλήσεών σας σήμερα!