Yootel integration
Partner website
Μάθετε Περισσότερα
Partner Privacy Policy
Yootel Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι η Yootel;
Η Yootel, η πάροχος υπηρεσιών VoIP ιδρύθηκε το 2012 και ειδικεύεται στη παροχή υπηρεσιών σε επαγγελματίες. Οι χρήστες θα βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τους συνεργάτες τους και θα επωφεληθούν από πολύτιμα πλεονεκτήματα, όπως μια συνολική υποστήριξη, μια πολύ καλή σύνδεση και έναν υπερσύγχρονο εξοπλισμό.
Η τηλεφωνία για επαγγελματίες, σταθερή ή κινητή, συνδέεται εύκολα με τις επιχειρηματικές σας εφαρμογές. Είναι απλή στη χρήση, προσαρμοσμένη σε όλες τις περιπτώσεις χρήσης μέσα στον οργανισμό σας και χρήσιμη στην καθημερινή σας δραστηριότητα.
Η Yootel σας δίνει πρόσβαση σε πολλές δυνατότητες VoIP που έχουν κυρίαρχο ρόλο στην αγορά, ενώ μπορούμε να αναφέρουμε για παράδειγμα την τηλεφωνία IP για επιχειρήσεις την Centrex, την Trunk Sip, μια ενοποιημένη επικοινωνία και μια λύση διαχείρισης για κέντρα επικοινωνίας για τη βελτίωση των σχέσεων με τους πελάτες, εκτός από λύσεις μάρκετινγκ και υπηρεσίες υψηλής αξίας, όπως ειδικοί αριθμοί, φωνητική απάντηση και IVR.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Αν ψάχνετε για έναν πάροχο VoIP για να συνδεθείτε με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, το Yootel είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τις καρτέλες σας, ενώ το Yootel θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία για φορητούς υπολογιστές ή smartphone είναι όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα αρχικό τηλεφωνικό κέντρο. Ίσως χρειαστείτε άλλο υλικό εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της κλήσης σας αργότερα.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent;
Παρόλο που ορισμένοι προτιμούν τις ψηφιακές εμπειρίες πελατών, άλλοι επιθυμούν μια βαθύτερη προσωπική σύνδεση με τις εταιρείες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας, να πουλήσετε προϊόντα, να αποκτήσετε νέους πελάτες και χρήστες υπηρεσιών ή να παρέχετε γενικές υπηρεσίες πελατών.
Με την πτώση των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων και την άνοδο του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων όπως το LiveAgent, είναι εύκολο να παρέχετε τέτοιου είδους εμπειρίες στους πελάτες σας χωρίς να ξοδεύετε χρήματα. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλους τους τύπους επιχειρήσεων, μεγάλες ή μικρές.
Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent;
Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις με τη βοήθεια των προηγμένων λειτουργιών του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα δέντρα IVR (Διαδραστική φωνητική απάντηση), τα οποία θα δρομολογούν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.
Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα IVR του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού IVR και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο εκπρόσωπο για την εξυπηρέτησή τους.
Συνδέθηκε κατά λάθος ο πελάτης σας σε λάθος τμήμα; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε τη μεταφορά κλήσεων για να κατευθύνετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας, εξοικονομώντας χρόνο.
Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε την καρτέλα και ακούστε ολόκληρη την κλήση. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων εκπροσώπων και την εμφάνιση των σωστών απαντήσεων στις κλήσεις πελατών.
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών τηλεφωνικού κέντρου που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.
Πώς να ενσωματώσετε το Yootel VoIP στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο στο LiveAgent με την Yootel ως πάροχο τηλεφωνίας VoIP, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.
- Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Click on the orange Create button at the top.
- Select Yootel from the list of VoIP providers.
Ονομάστε τον αριθμό, επιλέξτε ένα τμήμα, εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε τον αριθμό του προθέματος κλήσης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ή να αποεπιλέξετε την επιλογή εγγραφής όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που λαμβάνονται και πραγματοποιούνται από αυτόν τον αριθμό. Όταν θέλετε να ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.
Ο αριθμός τηλεφώνου είναι στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση. Εάν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς τηλεφώνου Yootel ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους τηλεφωνίας VoIP.
Μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent
Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου; Εάν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.
Είστε περίεργοι να μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πληροφορηθείτε για όλες τις δυνατότητες του λογισμικού υποστήριξης πελατών.