WhatsApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το WhatsApp;
Το WhatsApp είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων που διατίθενται στην αγορά. Επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις, να στέλνουν μηνύματα και να μοιράζονται αρχεία χάρη στην πρόσβαση στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Η εφαρμογή είναι δωρεάν για iOS, Android, Windows, Mac OS και είναι επίσης διαθέσιμη ως διαδικτυακή εφαρμογή προσβάσιμη μέσω προγραμμάτων περιήγησης. Έχει βρει τη θέση του τόσο ως εφαρμογή καταναλωτών όσο και ως εφαρμογή για επιχειρήσεις.
Η ενσωμάτωση WhatsApp σάς επιτρέπει να ενσωματώσετε τον λογαριασμό σας WhatsApp στο σύστημα καρτελών του LiveAgent και να το χρησιμοποιήσετε ως ένα από τα κανάλια επικοινωνίας των πελατών σας. Η απάντηση σε μηνύματα πελατών στο WhatsApp είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος χειρισμού των ερωτημάτων πελατών και παροχής βολικής εξυπηρέτησης πελατών για κάθε πελάτη. Αυτή η ενσωμάτωση είναι διαθέσιμη για χρήστες με Twilio VoIP και 360dialog.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση WhatsApp;
Το LiveAgent συνδέεται με τους λογαριασμούς σας WhatsApp και τους ενσωματώνει στο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης. Στη συνέχεια, συγκεντρώνει όλες τις διαθέσιμες συνομιλίες WhatsApp και τις μετατρέπει σε καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης, στις οποίες μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Αυτή η δυνατότητα είναι εξαιρετική επειδή μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με πολλές άλλες βασικές και προηγμένες λειτουργίες μας. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να βελτιώσετε τις ροές εργασίας σας, να παρέχετε πιο γρήγορες απαντήσεις, να οργανώσετε τα μηνύματα των πελατών σας και να λύσετε ερωτήματα πολύ πιο γρήγορα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της ενσωμάτωσης WhatsApp;
- Αποκτάτε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Αυξάνετε την ικανοποίηση των πελατών
- Παρέχετε ένα εύχρηστο κανάλι υποστήριξης
- Επιλύετε λιγότερο περίπλοκα ερωτήματα πιο γρήγορα
Υποστήριξη WhatsApp με το LiveAgent
Αντί να χρησιμοποιείτε το τηλέφωνο της επιχείρησής σας ή την εφαρμογή Ιστού WhatsApp για να χειρίζεστε αιτήματα πελατών, μπορείτε απλώς να ενσωματώσετε το WhatsApp με το LiveAgent και να το μετατρέψετε σε μια αποτελεσματική επιχειρηματική λύση. Μπορείτε να απαντήσετε σε οποιεσδήποτε συνομιλίες πελατών απευθείας από το σύστημα καρτελών και να παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη, όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε άλλο κανάλι.
Integrating your WhatsApp account’s Twilio number with the LiveAgent ticketing system through our social media customer service platform offers a smooth and efficient communication experience. As a result, every incoming WhatsApp message will be seamlessly organized into easy-to-manage tickets within your inbox. By utilizing this integration, you can effectively centralize your communication and keep all customer messages in one place, benefiting from the convenience of our hybrid ticket stream.
Η ενσωμάτωση του WhatsApp λειτουργεί καλά με άλλες δυνατότητες καρτελών, όπως ετικέτες, σημειώσεις ή διαχωρισμός καρτελών. Μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε έναν κανόνα αυτοματισμού για να αυτοματοποιήσετε τη ροή εργασίας σας και να χρησιμοποιήσετε τυποποιημένα μηνύματα για να στείλετε ένα πρότυπο μήνυμα. Το WhatsApp περιορίζει την ενσωμάτωση του για επιχειρήσεις μόνο σε μηνύματα, χωρίς λειτουργία κλήσης. Όλες οι απαντήσεις στα μηνύματα πρέπει να γίνουν εντός 24 ωρών. Όταν περάσουν 24 ώρες, μπορείτε να απαντάτε μόνο σε μηνύματα WhatsApp με προεγκεκριμένα πρότυπα.
Πώς να ενσωματώσετε το WhatsApp με το LiveAgent
Πρώτα, μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ανοίξτε τη Διαμόρφωση. Επιλέξτε WhatsApp στο αριστερό πλαίσιο και ενεργοποιήστε τη λειτουργία.
Τώρα, επιλέξτε Αριθμοί WhatsApp στο αριστερό πλαίσιο και προσθέστε έναν νέο αριθμό. Δώστε τα στοιχεία από το λογαριασμό σας στο Twilio ή το λογαριασμό σας στο 360dialog και αποθηκεύστε τη διαμόρφωση. Αυτό ήταν όλο, ο επαγγελματικός σας λογαριασμός WhatsApp είναι πλέον ενσωματωμένος στο LiveAgent.
- Τώρα μπορείτε να λαμβάνετε καρτέλες WhatsApp και να απαντάτε σε αυτές απευθείας από το σύστημα καρτελών του LiveAgent σας. Η ενσωμάτωση λειτουργεί καλά με λειτουργίες όπως μεταφορά καρτελών, επίλυση ή διαχωρισμό καρτελών.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση στο WhatsApp;
Ας βελτιώσουμε την υποστήριξη πελατών μαζί. Ξεκινήστε με το LiveAgent σήμερα με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και δείτε πόσο εύκολο είναι να διαχειριστείτε την επικοινωνία πελατών WhatsApp με το σύστημά μας.
Gain advantage with WhatsApp help desk integration
Start providing amazing customer support with our WhatsApp integration and get ahead of your competition. Try it out with our free 30-day trial and improve your help desk today!
Frequently Asked Questions
Τι είναι το WhatsApp;
Το WhatsApp είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Χρησιμοποιείται συχνά για προσωπική επικοινωνία, αλλά έχει βρει επίσης το δρόμο του σε επιχειρηματικές ρυθμίσεις για το χειρισμό επιχειρηματικών λειτουργιών. Το WhatsApp γίνεται επίσης δημοφιλές ως κανάλι εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το WhatsApp με το LiveAgent;
Το WhatsApp μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στο LiveAgent μέσω των ρυθμίσεων διαμόρφωσης του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent. Το μόνο που χρειάζεται για να το κάνετε είναι ένας λογαριασμός LiveAgent και ένας αριθμός Twilio με ενσωμάτωση WhatsApp. Στη συνέχεια, απλώς δώστε τα στοιχεία σας και συνδέστε τον λογαριασμό σας με το σύστημα καρτελών.
Γιατί είναι σημαντική η εξυπηρέτηση πελατών WhatsApp;
Η παροχή συμβουλών και υπηρεσιών σε πελάτες μέσω WhatsApp είναι ένας συχνά αναξιοποίητος τρόπος παροχής πραγματικά γρήγορης υποστήριξης. Το WhatsApp είναι διαθέσιμο σε κάθε σύγχρονο softphone, είναι εύκολο στη χρήση και επομένως εύκολο στη χρήση από πελάτες σε όλο τον κόσμο. Ενθαρρύνει την ταχύτερη επικοινωνία, η οποία μπορεί να είναι χρήσιμη για την επίλυση λιγότερο περίπλοκων προβλημάτων και την παροχή πολύ γρήγορης εξυπηρέτησης πελατών.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της ενσωμάτωσης WhatsApp;
Ένα από τα κύρια οφέλη είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, επειδή δεν χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση το WhatsApp ως κανάλι εξυπηρέτησης πελατών, παρά την αυξανόμενη δημοτικότητά του. Άλλα οφέλη είναι η αυξημένη ικανοποίηση των πελατών λόγω της γρήγορης αποστολής μηνυμάτων και της ευκολίας χρήσης. Τα οφέλη για τους αντιπροσώπους βρίσκονται στο σύστημα καρτελών μας, το οποίο τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν άλλες δυνατότητες καρτελών, να επιτρέπουν τη ροή υβριδικών καρτελών και να παρέχουν απαντήσεις πολύ πιο γρήγορα.