Vanilla Telecoms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Πολιτική Απορρήτου
Η Vanilla Telecoms είναι ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών ίντερνετ και υψηλής ποιότητας SIP στη Μάλτα. Η εταιρεία λειτουργεί από το 2007 και έχει αναπτυχθεί πολύ με τα χρόνια. Η Vanilla Telecoms εκτιμά την ευελιξία, την απλότητα, τη φροντίδα και την αξιοπιστία. Είναι επίσης: “επίσημος διανομέας των βραβευμένων προϊόντων Grandstream.” Το LiveAgent συνεργάστηκε με την Vanilla Telecoms για τις υπηρεσίες VoIP. Κατά συνέπεια, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν πλέον εύκολα να συνδέσουν τον αριθμό VoIP της Vanilla Telecoms στο τηλεφωνικό τους κέντρο.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της Vanilla Telecoms στο LiveAgent;
Δεν υπάρχει χρέωση ενσωμάτωσης, καθώς η Vanilla Telecoms είναι ήδη ενσωματωμένη στο LiveAgent.
Οδηγός για τη σύνδεση της Vanilla Telecoms με το LiveAgent:
1. Αποκτήστε αριθμό VoIP της Vanilla Telecoms
2. Συνδεθείτε σε έναν λογαριασμό στο LiveAgent
3. Καθοδηγηθείτε από το στιγμιότυπο οθόνης
4. Συμπληρώστε τα απαραίτητα διαπιστευτήρια
5. Πατήστε προσθήκη και χρησιμοποιήστε το άμεσα
Πλεονεκτήματα:
- χαμηλό κόστος
- εξαιρετικά αξιόπιστο
- καλύτερο CX
- αυξημένη παραγωγικότητα
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Τι είναι η Vanilla Telecoms;
Η Vanilla Telecoms είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που παρέχει επίσης υπηρεσίες VoIP. Το VoIP σημαίνει πρωτόκολλο Voice over Internet. Δηλαδή το να μπορείτε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις μέσω ίντερνετ.
Τι είναι η ενσωμάτωση της Vanilla Telecoms;
Το LiveAgent προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα σύνδεσης των αριθμών VoIP τους μέσω διαφορετικών παρόχων. Ένας από αυτούς είναι η Vanilla Telecoms.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του να έχεις αριθμό VoIP;
Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση του αριθμού VoIP. Το κύριο είναι η προσβασιμότητα από οπουδήποτε. Εφόσον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ευρεία γκάμα συσκευών, μπορείτε να είστε συνεχώς συνδεδεμένοι. Για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να αυξήσει την παραγωγικότητά της και ουσιαστικά το CX να είναι διαθέσιμο 24/7.