Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Το Twitter (σήμερα γνωστό ως X) είναι ένας ιστότοπος για microblogging και κοινωνικά μέσα που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Οι χρήστες αλληλεπιδρούν μέσω σύντομων μηνυμάτων που ονομάζονται tweets (αναρτήσεις), όπου μπορούν να μοιράζονται κείμενο και διάφορα μέσα για να αλληλεπιδράσουν με τους ακόλουθούς τους. Είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για τη γρήγορη διάδοση πληροφοριών, την παρακολούθηση των επικαιρών γεγονότων, την προσέγγιση νέου κοινού, την αναζήτηση σχολίων, τη συμβολή σε συζητήσεις και την έκφραση του εαυτού σας.
Το Twitter (X) χρησιμοποιείται επίσης από επιχειρήσεις για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, να αλληλεπιδράσουν με πελάτες ή να τους παρέχουν υποστήριξη. Μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να παρέχουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο, αντί να χειρίζονται απλώς email ή τηλεφωνικές κλήσεις.
Η ενσωμάτωση του LiveAgent με το Twitter (X) επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις αναφορές επωνυμίας και τις λέξεις-κλειδιά, να απαντούν σε ερωτήματα πελατών και να παρακολουθούν τις δημόσιες αναφορές με ευκολία. Μετά την ενσωμάτωση του Twitter (X), τα εισερχόμενα της ομάδας σας θα παρακολουθούν τα μηνύματα και τα tweets (αναρτήσεις) από τον λογαριασμό σας.
Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών Twitter (X);
Το Twitter (X) έχει πάνω από 187 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά σε όλο τον κόσμο. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες χρησιμοποιούν το Twitter (X) για να μοιράζονται τις απόψεις τους σχετικά με προϊόντα και επιχειρήσεις, να κάνουν ερωτήσεις και να παρέχουν σχόλια μοιράζοντας θετικές και αρνητικές εμπειρίες.
Επειδή το Twitter (X) θεωρείται ένα κανάλι “πάντα ενεργό”, οι πελάτες αναμένουν να αναγνωριστούν στην πλατφόρμα όταν επιχειρούν να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση. Συχνά, οι επιχειρήσεις που αποτυγχάνουν να ανταποκριθούν έγκαιρα ή με τρόπο που είναι ικανοποιητικός για τον πελάτη, αντιμετωπίζουν δημόσια αντίδραση.
Λόγω της φύσης του Twitter (X), αυτές οι αρνητικές εμπειρίες μπορούν να εξαπλωθούν σαν πυρκαγιά, με χιλιάδες ανθρώπους να συμμετέχουν. Ως εκ τούτου, είναι εξαιρετικά σημαντικό να είστε ενεργοί στο Twitter (X), εκτός από την καλή γνώση της προληπτικής εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς λειτουργεί;
Για να βεβαιωθείτε ότι ειδοποιείστε για κάθε tweet (ανάρτηση) που έρχεται, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα προηγμένο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το LiveAgent.
Χρησιμοποιώντας την ενσωμάτωση του Twitter (X), μπορείτε να παρακολουθείτε την επωνυμία σας και να απαντάτε σε tweets (αναρτήσεις) και σχόλια που απαιτούν δράση έγκαιρα. Το σύστημα θα σας ειδοποιήσει και θα μετατρέψει κάθε tweet (ανάρτηση) που περιέχει τις παρακολουθούμενες λέξεις-κλειδιά, τα σχόλια και τις αναφορές σας σε αίτημα.
Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση Twitter (X);
- Παρακολουθήστε αναφορές επωνυμίας και λέξεις-κλειδιά
- Ρυθμίστε απλούς όρους αναζήτησης και παρακολουθήστε και αρχειοθετήστε όλα τα tweets που περιέχουν αυτούς τους όρους στη βάση δεδομένων σας
- Παρακολουθήστε όλες τις αναφορές της επωνυμίας σας σε πραγματικό χρόνο
- Εκτελέστε παρακολούθηση κοινωνικών μέσων σε πραγματικό χρόνο της επωνυμίας σας
- Συνδέστε πολλούς λογαριασμούς Twitter (X).
- Απαντήστε σε tweets (αναρτήσεις), σχόλια και αναφορές από ένα μέρος
- Κατηγοριοποιήστε και αναζητήστε εύκολα την επικοινωνία σας στο Twitter (X) και τα σχόλια πελατών
- Αυτόματη λήψη δημόσιων αναφορών ως αιτήματα
Πώς φαίνεται/πώς λειτουργεί στην πράξη;
Πώς να ενσωματώσετε το Twitter (X) με το LiveAgent
Το LiveAgent προσφέρει μια εγγενή ενοποίηση με το Twitter (X), το οποίο είναι διαθέσιμο στο πρόγραμμα συνδρομής Large. Ωστόσο, εάν βρίσκεστε στο πρόγραμμα Small ή Medium, μπορείτε να προσθέσετε αυτήν τη δυνατότητα στο οπλοστάσιο υποστήριξης πελατών με επιπλέον χρέωση. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την ενσωμάτωση του LiveAgent και του Twitter (X), απλώς ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
Σημείωση: Για να ενσωματώσετε τον λογαριασμό σας LiveAgent με το Twitter(X), θα πρέπει πρώτα να έχετε έναν λογαριασμό προγραμματιστή Twitter (X) για πρόσβαση στο Twitter API v2 και δημιουργήστε μια εφαρμογή Twitter (X).
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Twitter (X) και επισκεφτείτε το developers.twitter.com → μεταβείτε στην Πύλη προγραμματιστών στο μενού.
- Εάν δεν έχετε λογαριασμό προγραμματιστή, πρέπει να δημιουργήσετε έναν.
Μετά την εγγραφή ή τη σύνδεση, θα δείτε όλες τις εφαρμογές σας στο Twitter στη σελίδα του Πίνακα ελέγχου. Επιλέξτε “+ Δημιουργία έργου” ή πλοηγηθείτε από το μενού στην επιλογή Έργα & Εφαρμογές → Επισκόπηση για να δημιουργήσετε ένα νέο έργο.
Συνεχίστε το έργο & διαδικασία δημιουργίας εφαρμογής και στην τελευταία οθόνη “Εδώ είναι τα κλειδιά και τα διακριτικά σας“, αντιγράψτε και αποθηκεύστε το κλειδί API και το μυστικό κλειδιού API. Θα είναι απαραίτητο για την ενσωμάτωση αργότερα → μετά από αυτό, κάντε κλικ στο κουμπί “Ρυθμίσεις εφαρμογής“.
Στις ρυθμίσεις της εφαρμογής, κάντε κλικ στο “Ρύθμιση” στην ενότητα Ρυθμίσεις ελέγχου ταυτότητας χρήστη.
Στη σελίδα ρυθμίσεων Έλεγχος ταυτότητας χρήστη, συμπληρώστε όλα τα απαιτούμενα πεδία:
Δικαιώματα εφαρμογής – Ανάγνωση και εγγραφή
Τύπος εφαρμογής – Εφαρμογή Ιστού, Αυτοματοποιημένη εφαρμογή ή Bot
URL επιστροφής κλήσης / URL ανακατεύθυνσης – URL του λογαριασμού σας LiveAgent
Διεύθυνση URL ιστότοπου – URL του ιστότοπου της εταιρείας σας
Αποθηκεύστε τη φόρμα διαμόρφωσης → θα εμφανιστούν τα διαπιστευτήρια Client ID και Client Secret → κάντε κλικ στο “Τέλος”.
Τώρα που ρυθμίσατε την εφαρμογή Twitter (X), μπορείτε να τη συνδέσετε με τον λογαριασμό σας LiveAgent. Στον λογαριασμό σας LiveAgent, μεταβείτε στο Διαμόρφωση → Twitter → Ρύθμιση εφαρμογής.
Επικολλήστε την τιμή κλειδιού API στο πεδίο κλειδιού καταναλωτή και την Τιμή κλειδιού κλειδιού API στο Μυστικό καταναλωτή → και κάντε κλικ στην Αποθήκευση. Η εφαρμογή Twitter είναι πλέον ενσωματωμένη στον λογαριασμό σας LiveAgent. Το επόμενο βήμα είναι να συνδέσετε τον λογαριασμό σας Twitter (X) στον λογαριασμό σας LiveAgent.
Τώρα, ας δούμε πώς να συνδέσετε τον λογαριασμό σας Twitter (X) στον λογαριασμό σας LiveAgent:
Μεταβείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent → ανοίξτε τη Διαμόρφωση → κάντε κλικ στο Twitter → Λογαριασμοί Twitter → Προσθήκη λογαριασμού Twitter
Το Twitter πρέπει πρώτα να ενεργοποιηθεί. Μπορείτε να το κάνετε πατώντας το πορτοκαλί κουμπί. Το LiveAgent θα επανεκκινήσει μετά από αυτό.
Ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί → συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Twitter (X) εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας → κάντε κλικ στο “Εξουσιοδότηση εφαρμογής” για να δώσετε στην LiveAgent άδεια να χειρίζεται τα δεδομένα σας και να παρέχει πρόσβαση → το παράθυρο θα κλείσει αυτόματα μετά από αυτό.
- Ο λογαριασμός σας στο Twitter (X) έχει συνδεθεί και θα πρέπει να τον δείτε διαθέσιμο στην ενότητα.
Για να αρχίσετε να λαμβάνετε tweets (αναρτήσεις) και σχόλια και να απαντάτε σε αυτά, κάντε κλικ στο “κουμπί Επεξεργασία” (εικονίδιο με μολύβι) → ενεργοποιήστε το “Εάν επιλεγεί, το LiveAgent θα διαβάζει tweets και θα τα μετατρέπει σε αιτήματα” επιλογή.
Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες παραμέτρους για τα πρόσθετα tweets (αναρτήσεις) που θέλετε να παρακολουθείτε. Κάντε κλικ στο “Προσθήκη νέου ερωτήματος” και προσαρμόστε ποια tweets (αναρτήσεις) θέλετε να μετατραπούν σε αιτήματα.
- Και τελειώσατε! Προχωρήστε και ελέγξτε τα εισερχόμενά σας. Θα πρέπει τώρα να μπορείτε να βλέπετε τα tweets (αναρτήσεις) και τις απαντήσεις από τους ακόλουθούς σας εκεί.
Γιατί είναι τόσο πολύτιμη αυτή η ενσωμάτωση;
Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών και αφοσίωση στην επωνυμία
Με την ενσωμάτωσή μας σε εφαρμογή, δεν θα χρειάζεται πλέον να παρακολουθείτε τους λογαριασμούς σας στο Twitter (X) και τις κινητές συσκευές σας συνεχώς. Θα μπορείτε να συμμετέχετε σε συνεχείς συνομιλίες με ευκολία.
Η συμμετοχή σε συζητήσεις που έχουν οι πελάτες σας για εσάς ή τους ανταγωνιστές σας θα δείξει ότι ενδιαφέρεστε και ακούτε τι έχουν να πουν.
Επιπλέον, με όλα τα προηγούμενα αιτήματα Twitter (X) που είναι αποθηκευμένα στο αρχείο σας, μπορείτε εύκολα να εντυπωσιάσετε τους πελάτες σας με τις γνώσεις σας για τα προηγούμενα ερωτήματά τους, τις λεπτομέρειες αγορών και πολλά άλλα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε την αφοσίωσή τους προς την επωνυμία σας και να αυξήσετε την αξία διάρκειας ζωής των πελατών και την ικανοποίηση των πελατών.
Ταχύτερη επίλυση προβλημάτων
Το να προσφέρετε ένα εξαιρετικό προϊόν σε εξαιρετική τιμή δεν αρκεί πλέον. Οι πελάτες αναμένουν εξατομικευμένη υποστήριξη και άμεσες απαντήσεις στις ερωτήσεις/ζητήματα τους. Εάν οι πελάτες σας απευθυνθούν στο Twitter (X) αλλά δεν λάβουν απάντηση εντός μιας ώρας, είναι πιο πιθανό να αναπηδήσουν και να μοιραστούν τις αρνητικές τους εμπειρίες στο διαδίκτυο.
Μπορείτε να δώσετε στους πελάτες σας αυτό που αναζητούν με το LiveAgent. Το λογισμικό help desk μας βοήθειας θα σας ειδοποιεί κάθε φορά που λαμβάνετε ένα νέο αίτημα Twitter (X), καθιστώντας εύκολη την απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις πελατών και διασφαλίζοντας ότι κανένα μήνυμα δεν θα μείνει αναπάντητο.
Καλύτερη απόδοση ροής εργασιών
Η χρήση του LiveAgent για απάντηση σε ερωτήσεις πελατών μπορεί επίσης να αυξήσει την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων σας. Έτσι:
- Οι αντιπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν συνεχώς πολλούς λογαριασμούς και συσκευές
- Οι αντιπρόσωποί σας δεν θα αποσπαστούν από τις ροές τους στο Twitter (X).
- Οι αντιπρόσωποί σας δεν θα αποσπώνται από έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό ειδοποιήσεων
- Οι αντιπρόσωποί σας θα μπορούν να διαχειρίζονται πολλούς επαγγελματικούς λογαριασμούς ταυτόχρονα
Ισχυρότερη παρουσία επωνυμίας
Όταν οι άνθρωποι κάνουν κύλιση στο Twitter (X), το πιθανότερο είναι ότι ερευνούν την επωνυμία σας καθώς και τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Γιατί να μην τους κερδίσετε δείχνοντας ότι απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών έγκαιρα και με λίγη προσοχή;
Καλύτερη ασφάλεια, λιγότερες παραβιάσεις δεδομένων
Το LiveAgent καθιστά επίσης την όλη διαδικασία πιο ασφαλή αποθηκεύοντας όλα τα εισιτήρια Twitter (X) σε ένα κοινόχρηστο κεντρικό φάκελο εισερχόμενων στον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι υποστήριξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για:
- Κοινή χρήση των στοιχείων σύνδεσής σας με πολλούς υπαλλήλους
- Παραμονή συνδεδεμένος σε δημόσιες συσκευές
- Χάνοντας συσκευές που είναι συνδεδεμένες στον λογαριασμό σας στο Twitter (X).
Ανακαλύψτε το πρόσφατο άρθρο μας που παρουσιάζει τη συναρπαστική ανακοίνωση ενσωμάτωσης στο Twitter και πώς αυτή η νέα λύση διασφαλίζει απρόσκοπτη χρήση, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ενσωμάτωση Twitter με επιτυχία για υποστήριξη πελατών!
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Παρόλο που η υποστήριξη Twitter (X) γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που δεν την παρέχουν. Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα, συνδέοντας απλώς τον λογαριασμό σας Twitter (X) με το LiveAgent.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση στο Twitter (X);
Αφήστε μας να φροντίσουμε για τα σημαντικά, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στην παροχή ομαλής και αξιόπιστης υποστήριξης για όλους τους πελάτες σας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η ενσωμάτωση Twitter μέσα στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση στο Twitter δημιουργεί μια νέα καρτέλα όποτε αναφέρεστε σε ένα tweet. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε πάντα να αλληλεπιδράτε με πελάτες και να παραμένετε ενημερωμένοι από ένα μόνο περιβάλλον.
Πώς ενσωματώνετε το Twitter με το LiveAgent;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > Κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις > Αναζήτηση για Twitter > Λογαριασμοί Twitter > Προσθήκη λογαριασμού Twitter > Σύνδεση > Κάντε κλικ στην Επεξεργασία και επιλέξτε το πλαίσιο Κατάσταση.