TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι η TeleCube;
Το TeleCube είναι μια πλατφόρμα VoIP που προσφέρει κάλυψη σε περισσότερες από 50 χώρες. Μπορεί να κατηγοριοποιηθεί ως πάροχος VoIP που λειτουργεί παγκοσμίως. Σύμφωνα με το TeleCube, στόχος τους είναι να παρέχουν τηλεφωνικές υπηρεσίες που είναι εύκολα διαχειρίσιμες και ταυτόχρονα οικονομικές για κάθε επιχείρηση.
Το LiveAgent και η TeleCube είναι συνεργάτες VoIP. Ως εκ τούτου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το TeleCube στο LiveAgent και τελικά να βελτιώσετε την υποστήριξη του τηλεφωνικού σας κέντρου καθώς και την εμπειρία των πελατών.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την TeleCube;
Χρησιμοποιήστε το TeleCube για να παρέχετε μια υπηρεσία VoIP για το τηλεφωνικό σας κέντρο. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να χειριστείτε όλες τις ανάγκες του τηλεφωνικού σας κέντρου, όπως η αποθήκευση του ιστορικού συνομιλιών πελατών,δέντρα Διαδραστικής φωνητικής απόκρισης , και πολλά άλλα. Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο για να δείτε τις πλήρεις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent ή διαβάστε τη σελίδα λειτουργιών του τηλεφωνικού κέντρου.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της TeleCube στο LiveAgent;
Το LiveAgent δεν θα σας χρεώσει επιπλέον συνδρομή για τη χρήση της TeleCube ως παρόχου VoIP. Ωστόσο, θα χρειαστείτε μια ενεργή συνδρομή στην TeleCube για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες τους. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, επισκεφθείτε τον ιστότοπο της TeleCube.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της TeleCube;
- Δωρεάν ενσωμάτωση VoIP TeleCube στο LiveAgent
- Μία μεγάλη ποικιλία από εφαρμογές και δυνατότητες
- Υποστηρίζει τόσο τους Πολωνικούς όσο και τους διεθνείς αριθμούς
- Προπληρωμένα ή συνδρομητικά πακέτα
- Οικονομική τιμολόγηση
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 30-day trial today!
Πώς ενσωματώνετε την TeleCube στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση της TeleCube με το LiveAgent είναι μια εύκολη διαδικασία. Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό εγκατάστασης για να μάθετε πώς να ρυθμίσετε την TeleCube ή παρακολουθήστε το βίντεο οδηγό εξήγησης παρακάτω.
- Create a TeleCube account – it’s free of charge. If you already have it, log in to your account.
Όταν βρίσκεστε στον λογαριασμό σας στο TeleCube, πηγαίνετε στον κύριο πίνακα. Κάντε κλικ στο Γρήγορη Πρόσβαση > Παραδοσιακοί Αριθμοί > Διαχείριση αριθμών.
Στο κάτω μέρος της σελίδας κάντε κλικ στην επιλογή Αγορασμένος Αριθμός. Επεξεργαστείτε το μέρος Ανακατεύθυνση σε και επιλέξτε το λογαριασμό SIP σας.
Πλοηγηθείτε ξανά μέσω του κύριου πίνακα και μεταβείτε στο Γρήγορη Πρόσβαση > SIP Λογαριασμοί (Επεκτάσεις). Ανοίξτε το SIP Λογαριασμοί μου και κάντε κλικ στον τροχό, στη συνέχεια πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις SIP. Θα πρέπει να βρίσκεστε σε μια οθόνη όπου έχετε τον Σύνδεσμό εισόδου (Auth ID) και τον Κωδικό πρόσβασης σας.
Ανοίξτε τον λογαριασμό σας στο LiveAgent και πηγαίνετε στην επιλογή Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί κλήσεων και πατήστε στο πορτοκαλί κουμπί για να δημιουργήσετε ένα νέο αριθμό. Επιλέξτε τον πάροχο VoIP TeleCube από τη λίστα. Στη συνέχεια, δώστε τα στοιχεία εισόδου σας, όπως όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και αριθμό (σε διεθνή μορφή +48). Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογούνται οι κλήσεις και τον τρόπο για την εγγραφή των κλήσεων. Πατήστε το κουμπί Προσθήκη και είστε έτοιμοι.
Θέλετε να μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο ή ανατρέξτε στη σελίδα δυνατοτήτων μας για να δείτε τα πάντα.
Take your call center capabilities to the next level with LiveAgent's integration for Telecube.
Combine LiveAgent's robust help desk software with Telecube's advanced telephony features for seamless customer communication.
Frequently Asked Questions
What does VoIP mean?
VoIP stands for Voice over Internet Protocol. This means that you can make and answer calls via the internet and create a virtual call center with just your laptop or phone.
What is TeleCube?
TeleCube is a telecommunication company that provides VoIP numbers for its customers. They provide coverage in over 50 countries and help many call centers create connections for providing support to customers.
How much does TeleCube integration cost in LiveAgent?
There is no VoIP integration fee in LiveAgent. However, TeleCube charges for its services independently.