Stripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Stripe;
Το Stripe είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα επεξεργασίας πληρωμών και μια λύση λογισμικού που πραγματοποιείται από την ChargeDesk. Χρησιμοποιείται από χιλιάδες εταιρείες κυρίως για την αποστολή ή τη λήψη πληρωμών και τη διαχείριση άλλων διαδικασιών με γνώμονα την ασφάλεια.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Χρησιμοποιήστε το Stripe για διαχείριση, ακύρωση, προσθήκη ή δημιουργία συνδρομών, πελατών, εύρεση αντικειμένων και άλλων. Μπορείτε επίσης να λαμβάνετε ειδοποιήσεις σχετικά με οποιεσδήποτε αλλαγές έχουν γίνει στον πίνακα ελέγχου LiveAgent, να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με νέα κουπόνια, στοιχεία τιμολογίου, νέες χρεώσεις, αιτήματα πληρωμής και άλλα. Η ικανοποίηση των πελατών, η διαχείριση email και η διαχείριση χρεώσεων μπορούν να λειτουργήσουν μαζί.
Πλεονεκτήματα
- Διαχειριστείτε τις πληρωμές σας, τα αιτήματα πληρωμής, τις χρεώσεις και άλλα
- Διαχειριστείτε απρόσκοπτα τους πελάτες και την ικανοποίηση των πελατών σας
- Λάβετε ειδοποιήσεις για νέα και ενημερώσεις
Πώς να ενσωματώσετε το Stripe με το LiveAgent μέσω του Zapier
Είναι εύκολο να παρακολουθήσετε συμβάντα με την ενσωμάτωση Stripe του ChargeDesk για το LiveAgent, διότι οι διαδικασίες ενσωμάτωσης είναι απλές. Η ενσωμάτωση Zapier μπορεί να σας διευκολύνει να συνδέσετε αυτές τις δύο εφαρμογές και μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας προσαρμοσμένη ενσωμάτωση για να λάβετε ακριβώς αυτό που χρειάζεστε. Και είναι φιλικό προς τον χρήστη.
Αρχικά, θα χρειαστείτε έναν λογαριασμό Zapier. Εάν έχετε ήδη ένα, απλώς συνδεθείτε. Σε περίπτωση που χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα, μπορείτε να το κάνετε σε αυτόν τον σύνδεσμο. Στη συνέχεια, προχωρήστε στη σελίδα ενσωμάτωσης Stripe + LiveAgent στο Zapier.
Όταν κάνετε κύλιση προς τα κάτω, μπορείτε να δείτε μια ενότητα Σύνδεση Stripe + LiveAgent σε λίγα λεπτά με τις επιλογές για να επιλέξετε μία Ενεργοποίηση και να επιλέξετε μία Δράση. Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια διαδικασία και μπορείτε να επιλέξετε ποια σύνδεση θέλετε να κάνετε και τι πρέπει να κάνει. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε περισσότερες από αυτές τις ενσωματώσεις για συγκεκριμένους σκοπούς.
Ως παράδειγμα, επιλέξαμε μια ενεργοποίηση Stripe Ακυρωμένης Συνδρομής και δράση LiveAgent Δημιουργίας Συνομιλίας. Μπορείτε να επιλέξετε τη δική σας απάντηση σε ενέργειες ή να επιλέξετε αυτήν ως ένα από τα πρότυπά σας. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο μπλε κουμπί Σύνδεση.
Αυτό το επόμενο στάδιο της ενσωμάτωσης απαιτεί από εσάς να συνδεθείτε στον εταιρικό λογαριασμό Stripe και να επιβεβαιώσετε την ενεργοποίηση. Όταν τελειώσετε, το Zapier θα σας ζητήσει να δοκιμάσετε τη ενεργοποίηση. Αυτό το βήμα δεν είναι απαραίτητο, αλλά το συνιστούμε για να βεβαιωθείτε ότι η ενσωμάτωσή σας θα λειτουργήσει όπως θα έπρεπε.
Το επόμενο βήμα είναι να διαμορφώσετε τη δράση του κέντρου εξυπηρέτησης. Επιλέξτε ή προσθέστε τη διεύθυνση email του εταιρικού σας λογαριασμού και συνδεθείτε στο Zapier. Στη συνέχεια, συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία. Αυτό το μέρος προσφέρει επίσης τη συμπλήρωση των μη απαιτούμενων πεδίων με πρόσθετες πληροφορίες και μπορείτε να το κάνετε σε περίπτωση που θέλετε να προσδιορίσετε περαιτέρω την ενέργειά σας. Μπορεί να είναι χρήσιμο για τη διαχείριση του email σας. Η διεύθυνση email του δημιουργού καρτελών δεν μπορεί να είναι η ίδια, αλλά μπορείτε να επιλέξετε ένα email ενός υπάρχοντος αντιπροσώπου.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια διεύθυνση από διαφορετικό πάροχο email εάν έχετε ολοκληρώσει την ενσωμάτωση email, όπως το Outlook, το Gmail της Google ή άλλα εταιρικά email. Το email παραλήπτη δεν μπορεί να είναι το ίδιο, επομένως επιλέξτε ένα εταιρικό email ή ένα διαφορετικό email που θα χρησιμεύσει ως αποστολέας email. Συμπληρώστε το θέμα και το κείμενο του μηνύματος.
Όταν τελειώσετε, πρέπει να κάνετε την τελική δοκιμή και των δύο εργαλείων. Εάν επιτύχετε, τα εργαλεία σας λειτουργούν τέλεια και η ενσωμάτωση ολοκληρώνεται. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε προβλήματα, το Zapier θα σας προσφέρει έναν εύχρηστο οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων που θα σας βοηθήσει. Συνήθως δεν χρειάζεται να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών και οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί αρκετά εύκολα συμπληρώνοντας εκ νέου πληροφορίες σε ορισμένα από τα πεδία.
Τώρα ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση ζωντανά. Το Stripe έχει την επιλογή να δημιουργήσετε μια δοκιμαστική συνδρομή. Μεταβείτε στο λογαριασμό σας, κάντε κλικ στις συνδρομές και επιλέξτε Δημιουργία δοκιμαστικής συνδρομής. Βάλτε μια δοκιμαστική διεύθυνση email και συμπληρώστε τις λεπτομέρειες. Όταν ολοκληρώσετε τη δημιουργία της συνδρομής σας, το τελικό βήμα είναι να την ακυρώσετε.
Η νέα σας συνδρομή θα είναι ορατή στην ίδια ενότητα. Για να ενεργοποιήσετε τη δράση στο LiveAgent και να λάβετε καρτέλα, πρέπει να την ακυρώσετε. Μπορείτε να βρείτε την επιλογή Ακύρωση συνδρομής στη δεξιά πλευρά της προβολής δοκιμαστικής συνδρομής.
Όταν κάνετε ακύρωση, ελέγξτε το LiveAgent σας και δείτε εάν λάβατε καρτέλα για τη νέα ακυρωμένη συνδρομή.
Εάν λάβατε ένα μήνυμα, ενσωματώσατε επιτυχώς το Stripe και το LiveAgent μέσω του Zapier. Χρησιμοποιήστε το για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών ή την επικοινωνία των πελατών εάν λάβετε μια ακυρωμένη συνδρομή ή βρείτε άλλες χρήσεις για αυτήν. Επιστρέψτε στη σελίδα Zapier σε περίπτωση που θέλετε να δημιουργήσετε μια άλλη προσαρμοσμένη ενσωμάτωση μεταξύ αυτών των δύο εφαρμογών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Stripe;
Το Stripe είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα επεξεργασίας πληρωμών. Επιτρέπει στην εταιρεία σας να πραγματοποιεί και να λαμβάνει πληρωμές πελατών με ασφάλεια.
Πώς συνδέετε το Stripe με το LiveAgent;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Zapier και μεταβείτε στο Zapier - LiveAgent + Stripe. Επιλέξτε Trigger/Action και κάντε κλικ στη Σύνδεση LiveAgent + Stripe.
Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Ανακαλύψτε το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών LiveAgent, ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Απολαύστε δωρεάν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, και τηλεφωνικό κέντρο, με 24/7 υποστήριξη. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας με οργανωμένη επικοινωνία σε ένα σημείο. Δοκιμάστε το τώρα!