Sinch integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Sinch Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι η Sinch;
Η Sinch είναι μια παγκόσμια πάροχος VoIP που προσφέρει πλούσιες επιλογές επικοινωνίας με τους πελάτες. Μπορεί να χειριστεί παγκόσμιες φωνητικές κλήσεις πελατών, κλήσεις δεδομένων, και ακόμα και βιντεοκλήσεις. Το texting δεν παραλείπεται επίσης, μπορείτε να διαχειριστείτε μηνύματα κειμένου, πλούσια SMS, και ακόμα και Facebook Messenger και Instagram μέσω API.
Η Sinch σάς επιτρέπει να επιλέξετε από διάφορους τύπους αριθμών, όπως εικονικούς μεγάλους αριθμούς, σύντομους κωδικούς και αριθμούς χωρίς χρέωση. Η Sinch προσφέρει επίσης πρόσθετες εξαιρετικές δυνατότητες όπως γρήγορες κλήσεις, επαλήθευση φωνής ή επαλήθευση SMS. Οι λύσεις της είναι κατάλληλες για χρήση σε διάφορες επιχειρήσεις – υγειονομική περίθαλψη, οικονομικά, λιανεμπόριο, ταξίδια και μέσα ενημέρωσης, μεταξύ πολλών άλλων.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Sinch;
Χρησιμοποιήστε το Sinch ως τον πάροχο VoIP σας και ξεκινήστε να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας από ένα ενοποιημένο σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών, όπου μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε κανάλι επικοινωνίας. Το Sinch μπορεί να κάνει μια εξαιρετική προσθήκη στο τηλεφωνικό σας κέντρο του LiveAgent. Χρησιμοποιήστε την ενσωμάτωση Rest API με το LiveAgent για να προωθήσετε όλες τις κλήσεις που έρχονται στον αριθμό Sinch στο τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent.
Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε συνομιλίες με πελάτες και να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι συνδεδεμένο με άλλα κανάλια, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να χειριστείτε οτιδήποτε σας απευθύνουν οι πελάτες σας και να παρακολουθείτε κάθε ερώτηση από ένα μέρος.
Το τηλεφωνικό κέντρο υποστηρίζεται επίσης από εξαιρετικές λειτουργίες όπως προσαρμοσμένα δέντρα IVR, προσαρμοσμένα κουμπιά συνομιλίας, απεριόριστες εγγραφές κλήσεων ή αυτόματη επανάκληση . Δείτε την πλήρη λίστα με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση της Sinch;
- Ποικίλα και χρήσιμα χαρακτηριστικά
- Προσφέρει πλούσιο κείμενο και βιντεοκλήσεις
- Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά βιομηχανιών
- Επιλογές API επαλήθευσης
Set up your call center today
Provide great customer support over phone with LiveAgent
Η ενσωμάτωση του LiveAgent με τη Sinch είναι δωρεάν;
Η ενσωμάτωση με το Sinch περιλαμβάνεται σε ένα από τα σχέδιά μας, επομένως δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις. Μπορείτε απλά να συνδέσετε τον αριθμό Sinch με το LiveAgent και να αρχίσετε να διαχειρίζεστε τις κλήσεις πελατών.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω τη Sinch στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση της Sinch είναι εύκολη χάρη σε ένα ενσωματωμένο πρόσθετο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να παρέχετε πληροφορίες στο LiveAgent. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να το κάνετε.
Το επόμενο βήμα είναι να μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο Sinch και να ανοίξετε την ενότητα Εφαρμογές στο αριστερό πλαίσιο. Κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία νέας εφαρμογής. Ονομάστε την και παρέχετε μια σύντομη περιγραφή της εφαρμογής. Όταν τελειώσετε, θα μπορείτε να δείτε τη νέα εφαρμογή στη λίστα των εφαρμογών.
Κάντε κλικ στην εφαρμογή για να τη διαμορφώσετε και μεταβείτε στην ενότητα Φωνή και Βίντεο. Επιλέξτε URL επιστροφής κλήσης για προώθηση SIP και εισαγάγετε δεδομένα Φιλοξενητή από το πρώτο βήμα σε αυτήν τη μορφή: ” sip: {number} @ your.asterisk.host “.
Εκχωρήστε τον αριθμό Sinch που διαθέτετε για αυτήν την εφαρμογή και κάντε κλικ στην Ενημέρωση ρυθμίσεων Φωνής & Βίντεο. Εάν δεν έχετε ακόμη αριθμό Sinch, υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης ενός.
Τώρα δημιουργήστε μια δεύτερη εφαρμογή και ονομάστε την. Χρησιμοποιήστε το Κλειδί και το Μυστικό κλειδί αυτής της εφαρμογής για έλεγχο ταυτότητας SIP στο LiveAgent. Θα χρειαστείτε επίσης το όνομα χρήστη Sinch και τον κωδικό πρόσβασης για τα επόμενα βήματα.
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε σε Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί για να Δημιουργήσετε ένα νέο αριθμό. Στο νέο παράθυρο, βρείτε και επιλέξτε την Sinch από τη λίστα των παρόχων VoIP.
Το τελευταίο βήμα είναι να ρυθμίσετε την ενσωμάτωση. Παρέχετε το όνομα χρήστη του Sinch, το κωδικό πρόσβασης και το τηλέφωνο σας, καθώς και το κλειδί και το μυστικό κλειδί από το δεύτερο βήμα. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογούνται οι κλήσεις, να ονομάσετε τον αριθμό και να παρέχετε ένα πρόθεμα. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο Προσθήκη και ο αριθμός Sinch θα συνδεθεί με το LiveAgent.
Ολοκληρώσατε με επιτυχία την ενσωμάτωση του Sinch με το LiveAgent. Μη διστάσετε να κοιτάξετε στη σελίδα δυνατοτήτων κλήσεων για να δείτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent. Φροντίστε να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα Ακαδημίας για να μάθετε συμβουλές & κόλπα σχετικά με την τηλεφωνική υποστήριξη.
Elevate your customer service game with the LiveAgent and Sinch integration.
Engage with customers across various channels, including SMS, voice calls, and video calls, all within the LiveAgent platform.
Frequently Asked Questions
Πόσο κοστίζει η Sinch;
Η ενσωμάτωση της Sinch με το LiveAgent περιλαμβάνεται σε ένα από τα πλάνα, επομένως δεν υπάρχουν επιπλέον πληρωμές και μπορείτε να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε ελεύθερα.
Τι είναι η Sinch;
Η Sinch είναι πάροχος VoIP με παγκόσμιες φωνητικές κλήσεις πελατών, κλήσεις δεδομένων και ακόμη και βιντεοκλήσεις. Παρέχουν υπηρεσίες παγκοσμίως.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το Sinch με το LiveAgent;
Χρησιμοποιήστε το για να συνδέσετε τον αριθμό Sinch στο LiveAgent και να ρυθμίσετε το τηλεφωνικό κέντρο πελατών σας.