OptiTELECOM integration
Partner website
Τι είναι η OptiTELECOM;
Η OptiTELECOM λειτουργεί από το 2008 με επίκεντρο τις λύσεις IP, συγκεκριμένα για τις Τηλεφωνικές Ανταλλαγές και τα IP τηλέφωνα.
Η OptiTELECOM προσπαθεί συνεχώς να προσφέρει τις πιο καινοτόμες αλλά σταθερές λύσεις για τους πελάτες μας, με έναν εντυπωσιακό συνδυασμό εμπορικών και τεχνικών λειτουργιών, ώστε να προσφέρει πάντα τις καλύτερες λύσεις.
Διαθέτει μια εξειδικευμένη ομάδα τεχνικής υποστήριξης διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα για να υποστηρίξει τη λειτουργία του εικονικού τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας σας, γιατί η λειτουργία της επιχείρησής σας είναι το έγνοια μας.
Η υπηρεσία Εικονικής Ανταλλαγής Τηλεφώνου, καθώς και οι σχετικές επικοινωνίες, παρέχονται από έναν εθνικό φορέα αναφοράς εγγεγραμμένο και εξουσιοδοτημένο να λειτουργεί στην Πορτογαλία.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Αν αναζητάτε έναν πάροχο VoIP για να συνδεθεί με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, το OptiTELECOM είναι μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τις καρτέλες σας, ενώ η OptiTELECOM θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία για φορητούς υπολογιστές ή smartphone είναι όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα αρχικό τηλεφωνικό κέντρο. Μπορεί να χρειαστείτε άλλο υλικό εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα της κλήσης αργότερα.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;
Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις με τη βοήθεια των προηγμένων λειτουργιών του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα δέντρα ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση), τα οποία θα δρομολογούν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.
Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα ΔΦΑ του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού ΔΦΑ και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο άτομο για την εξυπηρέτησή τους.
Μήπως ο πελάτης σας συνδέθηκε στο λάθος τμήμα κατά λάθος; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε μεταφορές κλήσεων για να δρομολογήσετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας και να εξοικονομήσετε χρόνο.
Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε την καρτέλα και ακούστε την πλήρη εγγραφή κλήσεων. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων αντιπροσώπων και την εμφάνιση των σωστών απαντήσεων στις κλήσεις πελατών.
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα λειτουργιών τηλεφωνικού κέντρου που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent.
Πώς να ενσωματώσετε το OptiTELECOM VoIP στο LiveAgent;
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent με το OptiTELECOM ως πάροχο VoIP, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.
Ανοίξτε το LiveAgent και πηγαίνετε στην Ρύθμιση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στην κορυφή.
Επιλέξτε το OptiTELECOM από τη λίστα των παρόχων VoIP
Εισαγάγετε ένα όνομα και τον αριθμό, επιλέξτε ένα τμήμα, εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε τον αριθμό του προθέματος κλήσης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ή να αποεπιλέξετε την επιλογή εγγραφής όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που λαμβάνονται και πραγματοποιούνται από αυτόν τον αριθμό. Όταν θέλετε να ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.
Ο αριθμός τηλεφώνου βρίσκεται στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση. Αν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς τηλεφώνου OptiTelecom ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους VoIP.
Λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου LiveAgent
Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου; Εάν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.
Είστε περίεργοι να μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πληροφορηθείτε τις πλήρεις δυνατότητες του λογισμικού υποστήριξης πελατών.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
Τι είναι η OptiTELECOM;
Η OptiTELECOM είναι ένας πορτογαλικός πάροχος που ειδικεύεται στο VoiP από το 2008, επικεντρωμένος σε λύσεις IP, συγκεκριμένα για τηλεφωνικά κέντρα και τηλέφωνα IP.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του OptiTELECOM στο LiveAgent;
Το LiveAgent έχει ήδη ενσωματώσει το OptiTELECOM στο εσωτερικό του. Έτσι, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι η OptiTELECOM χρεώνει για τις υπηρεσίες της.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε έναν αριθμό OptiTELECOM VoIP στο LiveAgent;
Όπως αναφέραμε προηγουμένως, το OptiTELECOM είναι ήδη μέρος του LiveAgent. Απλώς συνδεθείτε και ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό: Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις > Κλήση > Αριθμοί > OptiTELECOM. Προσθέστε τον αριθμό VoIP και χρησιμοποιήστε το αμέσως.