Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Optimal Call;
Η Optimal Call είναι ένας Σλοβακικός πάροχος VoIP και υπηρεσία επικοινωνίας. Προσφέρουν υπηρεσίες για εταιρείες και μεμονωμένους πελάτες με έδρα τη Σλοβακία και την Τσεχία. Εκτός από τις υπηρεσίες φωνητικών κλήσεων, η Optimal Call προσφέρει την επιλογή να αγοράσετε αποκλειστικούς, εύκολους στην απομνημόνευση αριθμούς τηλεφώνου βάσει διαφόρων γεωγραφικών τοποθεσιών.
Άλλες υπηρεσίες περιλαμβάνουν τηλεφωνικό κέντρο, κοινή σύνδεση με άλλα εταιρικά συστήματα όπως CRM, SIP Trunking , και τηλεφωνικά δίκτυα CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Optimal Call με το LiveAgent;
Εάν αναζητάτε έναν πάροχο VoIP, η Optimal Call μπορεί να χειριστεί τις κλήσεις σας στο Διαδίκτυο και να σας παρέχει έναν αριθμό τηλεφώνου. Μπορείτε να προσθέσετε αυτόν τον αριθμό τηλεφώνου στο LiveAgent για να δημιουργήσετε ένα κέντρο εξυπηρέτησης παντός καναλιού με τηλεφωνικό κέντρο.
Όταν προσθέτετε τον αριθμό σας στο LiveAgent, μπορείτε να αρχίσετε να τον χρησιμοποιείτε ως το κύριο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου. Το LiveAgent προσφέρει πολλές δυνατότητες για να διευκολύνει τις ροές εργασίας σας και να κάνει τις κλήσεις των πελατών πιο διαχειρίσιμες, χάρη στις λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου και στον αυτοματισμό.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Optimal Call στο LiveAgent;
Ενώ η Optimal Call είναι μια επί πληρωμή υπηρεσία με ξεχωριστά προγράμματα τιμολόγησης, η ενσωμάτωση με το LiveAgent δεν σας κοστίζει επιπλέον. Μπορείτε να προσθέσετε τους αριθμούς τηλεφώνου Optimal Call στο κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent δωρεάν και να αρχίσετε να καλείτε.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Optimal Call;
- Προγράμματα τιμολόγησης σε προσιτές τιμές
- Πολλαπλές υπηρεσίες για ιδιώτες και εταιρείες
- Αποκλειστικοί, εύκολοι στην απομνημόνευση αριθμοί τηλεφώνου
- CPBX και SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial and create your call center today!
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Optimal Call στο LiveAgent;
Το Optimal Call περιλαμβάνεται ήδη στο λογαριασμό σας στο LiveAgent. Επομένως, δεν χρειάζεται να ενεργοποιήσετε κάποιο plugin ή να δημιουργήσετε ενσωματώσεις με υπηρεσίες τρίτων. Προσθέστε τον αριθμό σας στο Optimal Call και ξεκινήστε να καλείτε. Δείτε πώς να το κάνετε.
Θα χρειαστείτε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης και τον τηλεφωνικό αριθμό σας στο Optimal Call. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Optimal Call ή δημιουργήστε έναν νέο. Θα λάβετε ένα email με το νέο όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης και τον αριθμό τηλεφώνου σας μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής.
- Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να βρείτε τις πληροφορίες στην ενότητα προφίλ του λογαριασμού σας στο Optimal Call. Να έχετε τις πληροφορίες έτοιμες για τα επόμενα βήματα.
Ανοίξτε τον λογαριασμό σας στο LiveAgent και μεταβείτε στη Ρύθμιση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί για να προσθέσετε έναν νέο αριθμό στο LiveAgent και επιλέξτε Optimal Call από τη λίστα των παρόχων VoIP.
Εισάγετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης, και τον αριθμό Optimal Call στην επόμενη ενότητα. Μπορείτε επίσης να ονομάσετε τον αριθμό, να επιλέξετε ένα πρόθεμα κλήσης, το τμήμα που θα χειρίζεται τις κλήσεις από αυτόν τον αριθμό και να ενεργοποιήσετε την εγγραφή κλήσεων. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην Προσθήκη στο κάτω μέρος του παραθύρου.
Ο αριθμός τηλεφώνου Optimal Call είναι πλέον συνδεδεμένος με το LiveAgent και μπορείτε να ξεκινήσετε να πραγματοποιείτε και να λαμβάνετε κλήσεις. Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να κατατοπιστείτε περαιτέρω.
Ready to boost your call center performance?
With LiveAgent's advanced call routing, monitoring, and reporting features, you can optimize your call handling and provide exceptional customer service.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Optimal Call;
Το Optimal Call είναι ένας σλοβάκικος πάροχος επικοινωνίας και VoIP. Προσφέρει υπηρεσίες κατάλληλες για Σλοβάκους και Τσέχους πελάτες.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Optimal Call στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση του Optimal Call περιλαμβάνεται στο πλάνο χωρίς πρόσθετες χρεώσεις. Μπορείτε να προσθέσετε τον αριθμό σας και να αρχίσετε να καλείτε χωρίς να πληρώσετε επιπλέον.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω το Optimal Call στο LiveAgent;
Το Optimal Call είναι ενσωματωμένο στο LiveAgent, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη για κάποιο plugin ενσωμάτωσης ή υπηρεσίες τρίτων. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε τον αριθμό σας και να παρέχετε ορισμένα στοιχεία λογαριασμού. Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Κλήση > Αριθμοί στο LiveAgent Δημιουργήστε έναν νέο αριθμό και επιλέξτε το Optimal Call ως τον VoIP πάροχό σας Εισάγετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης, τον αριθμό σας και άλλα στοιχεία Κάντε κλικ στο Προσθήκη και είστε έτοιμοι
Τι είναι το VoIP;
Το VoIP είναι συντομογραφία του Voice over Internet Protocol. Με απλά λόγια, το VoIP σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε και να απαντάτε σε τηλεφωνικές κλήσεις, κλήσεις συνδιάσκεψης, βιντεοκλήσεις και άλλες μορφές επικοινωνίας μέσω του internet.