Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Open-Xchange;
Εκτός από την κοινή χρήση email, εγγράφων, προγραμματισμού και κοινωνικών μέσων, το Open-Xchange προσφέρει πλήρως ολοκληρωμένο λογισμικό διαδικτυακής επικοινωνίας, συνεργασίας και παραγωγικότητας. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να ενσωματώνουν ροές μηνυμάτων που προέρχονται από το Google Mail, το Hotmail, το Facebook, το Twitter και το LinkedIn. Το λογισμικό είναι εύκολο στη χρήση από οποιονδήποτε χάρη στη διαισθητική διεπαφή χρήστη και την εύκολη εγκατάσταση.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Open-Xchange;
Το Open-Xchange είναι μια λύση παραγωγικότητας που είναι κατάλληλη για όποιον χρειάζεται κάτι περισσότερο από ένα απλό email για το γραφείο του. Προσφέρει μια εκτεταμένη σουίτα εφαρμογών που βοηθά στην οργάνωση της ομάδας και σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τον χώρο αποθήκευσης στο cloud. Αποτελεί ένα εξαιρετικό λογισμικό για μικρότερες ομάδες κέντρων εξυπηρέτησης και μπορείτε να το ενσωματώσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης LiveAgent .
Κάθε φορά που ένας αντιπρόσωπος πελατών λαμβάνει μια ερώτηση πελάτη, γίνεται καρτέλα χάρη στο σύστημα καρτελών του LiveAgent. Οι λειτουργίες αποτελεσματικότητάς μας, όπως αυτόματη διανομή καρτελών, τμήματα και ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπων εξασφαλίζουν ότι η καρτέλα θα σταλεί στο σωστό άτομο που μπορεί στη συνέχεια να την επιλύσει. Αυτό θα επιταχύνει και θα απλοποιήσει τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών.
Εκτός από το χειρισμό email, τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μπορούν να χειριστούν μηνύματα ζωντανής συνομιλίας, κλήσεις πελατών, μια βάση γνώσεων με πύλη πελατών και λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter, το Instagram, το WhatsApp και το Viber επίσης. Το σύστημά καρτελών μας μπορεί απλώς να διασφαλίσει ότι τα κανάλια επικοινωνίας σας θα συμπεριληφθούν και τα ερωτήματά σας θα παραμείνουν οργανωμένα και θα διανεμηθούν ό,τι και να γίνει.
Κάθε εργαλείο επικοινωνίας που διαθέτει το LiveAgent υποστηρίζεται πλήρως από πολλές δυνατότητες που επικεντρώνονται στην παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα. Οργανώστε την εταιρεία σας LiveAgent με εργάσιμες ώρες, δημιουργήστε κανόνες και φροντίστε να επωφεληθείτε των συμφωνιών επιπέδου υπηρεσιών. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το gamification για να κάνετε την υποστήριξη πελατών πιο διασκεδαστική και προκλητική για τους αντιπροσώπους.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Open-Xchange;
- Πλήρως εξοπλισμένη λύση email
- Λογισμικό συνεργασίας βασισμένο στο cloud
- Διαχείριση επαφών και συγχρονισμός
- Βελτιωμένη παραγωγικότητα
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Πώς να ενσωματώσετε το Open-Xchange με το LiveAgent;
Μόλις έχετε έτοιμο τον λογαριασμό σας Open-Xchange, μπορείτε εύκολα να τον συνδέσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent χάρη στο IMAP/POP3. Η διαδικασία ενσωμάτωσης χρειάζεται λίγο χρόνο για να ολοκληρωθεί. Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω οδηγό που μπορεί να σας δείξει όλα τα απαραίτητα βήματα.
- Εάν δεν έχετε ακόμη δημιουργήσει ένα λογαριασμό email Open-Xchange, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους και δημιουργήστε τον λογαριασμό σας. Το Open-Xchange διευκολύνει την εγκατάσταση χάρη στους συνδέσμους λήψης, οδηγούς εγκατάστασης και άλλους πόρους. Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα μετά τη δημιουργία του λογαριασμού.
Όλα έτοιμα και ρυθμισμένα; Τέλεια! Τώρα πηγαίνετε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Ανοίξτε το μενού Ρύθμιση > Email > Λογαριασμοί Email και πατήστε το κουμπί Δημιουργία. Επιλέξτε Άλλο από τη λίστα και στη συνέχεια επιλέξτε IMAP/POP3 από τις δύο επιλογές.
- Απομένουν μόνο μερικά πράγματα για να κάνετε – εισαγάγετε τη διεύθυνση email, το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σας, καθώς και την επιλογή του τύπου ανάκτησης, διακομιστή και θύρας. Επιλέξτε μια μέθοδο ελέγχου ταυτότητας και μπορείτε να αποφασίσετε ποιο τμήμα θα διαχειρίζεται τα αιτήματα που προέρχονται από αυτήν τη διεύθυνση email. Αποθηκεύστε την εργασία σας όταν τελειώσετε και ολοκληρώσετε.
Η ενσωμάτωση Open-Xchange είναι έτοιμη και μπορείτε να αρχίσετε να παρέχετε υποστήριξη με τη βοήθεια του LiveAgent. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης ή περιηγηθείτε στην Ακαδημία του LiveAgent για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την υποστήριξη πελατών.
Enhance your collaboration and communication with LiveAgent's Open-Xchange integration
Manage emails, calendars, contacts, and tasks, all within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Open-Xchange;
Η διαδικτυακή επικοινωνία, η συνεργατική εργασία και το λογισμικό παραγωγικότητας αποτελούν μέρος του Open-Xchange. Λόγω της διαισθητικής διεπαφής χρήστη και της εύκολης ρύθμισης, το λογισμικό είναι εύκολο στη χρήση για οποιονδήποτε.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Open-Xchange;
Εάν χρειάζεστε περισσότερα από ένα βασικό πρόγραμμα-πελάτη email για το γραφείο σας, το Open-Xchange είναι η λύση για εσάς. Προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά εφαρμογών που διευκολύνουν την ομαδική συνεργασία και είναι διαθέσιμος χώρος αποθήκευσης στο cloud. Σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, αποτελεί μια εξαιρετική λύση λογισμικού για ομάδες κέντρων εξυπηρέτησης.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης του Open-Xchange;
Τα οφέλη είναι: πλήρως εξοπλισμένη λύση email, λογισμικό συνεργασίας που βασίζεται σε cloud, διαχείριση και συγχρονισμός επαφών, βελτιωμένη παραγωγικότητα.
Πώς να ενσωματώσετε το Open-Xchange με το LiveAgent;
Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Email > Λογαριασμοί Email. Κάντε κλικ στη Δημιουργία > Άλλο > IMAP/POP3. Δώστε τα στοιχεία Open-Xchange και πατήστε Αποθήκευση.
Αυξήστε τις πωλήσεις σας με το Oxatis και το LiveAgent! Δημιουργήστε το online κατάστημά σας με την πλατφόρμα Oxatis και προσφέρετε άμεση υποστήριξη πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα και δείτε γιατί πάνω από 7.300 επιχειρήσεις εμπιστεύονται το Oxatis για τις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.