Μεταφορά Help Desk από Relokia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Μεταφορά Help Desk από Relokia Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι η Μεταφορά Help Desk από Relokia?
Η Relokia είναι μια εταιρεία που εστιάζει στις υπηρεσίες μεταφοράς δεδομένων, μπορεί να δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας και να μεταφέρει δεδομένων μεταξύ ενός μεγάλου αριθμού διαφόρων εφαρμογών. Οι διαδικασίες είναι γρήγορες, αξιόπιστες και ασφαλείς, ώστε να μην ανησυχείτε για την απώλεια των δεδομένων σας. Οι υπηρεσίες Relokia είναι κρυπτογραφημένες και παρέχουν εκπληκτική υποστήριξη πελατών
Η Μεταφορά Help Desk από Relokia είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία που σας δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε δεδομένα μεταξύ εγκατεστημένων και cloud συστημάτων help desk. Δεν απαιτούνται ειδικές δεξιότητες ή γνώσεις.
Η Relokia χωρίζει τις υπηρεσίες της σε τρία μέρη. Εκτός από τις επιλογές μεταφοράς help desk, μπορείτε επίσης να εισάγετε όλα τα δεδομένα σας από ένα αρχείο CSV. Η τρίτη επιλογή περιλαμβάνει εξαγωγή δεδομένων σε CSV.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη Μεταφορά Help Desk από Relokia;
Χρησιμοποιήστε τη Μεταφορά Help Desk από Relokia για τη μεταφορά των δεδομένων σας από το λογισμικό help desk σας σε άλλες επιχειρηματικές λύσεις και αντίστροφα. Η υπηρεσία αυτή σας εξοικονομεί αμέτρητες ώρες που απαιτούνται για τη μεταφορά δεδομένων ανάμεσα σε πλατφόρμες help desk.
Για τις περισσότερες εταιρείες, η μεταφορά δεδομένων είναι μια επίπονη διαδικασία. Μερικοί σκέφτονται να χρησιμοποιήσουν το API και να δημιουργήσουν το δικό τους εργαλείο μεταφοράς, ενώ άλλοι βρίσκουν έναν τρόπο να μεταφέρουν τα δεδομένα τους με μη αυτόματο τρόπο. Και οι δύο μέθοδοι απαιτούν πολύ χρόνο και προσπάθεια. Αλλά το πιο σημαντικό, η απομάκρυνση του ανθρώπινου δυναμικού από τη δουλειά του, θα σας κοστίσει περισσότερο από τη χρήση ενός εργαλείου αυτόματης μεταφοράς δεδομένων.
Και πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη μεταφορά δεδομένων; Μπορεί να λειτουργήσει παρόμοια με ορισμένες από τις προσθήκες μεταφοράες και τις ενσωματώσεις με λογισμικό όπως το Mailchimp, το Slack, το Gmail ή το Shopify. Το Help Desk Migration by Relokia και οι ενσωματώσεις LiveAgent συγκεντρώνουν δεδομένα από μία εφαρμογή και τα τοποθετούν στο σύστημα καρτελών LiveAgent.
Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να μοιραστείτε πληροφορίες, να παρακολουθείτε επαφές πελατών, να συγκεντρώσετε αρχεία και έγγραφα και να τα χρησιμοποιήσετε για το πλεονέκτημά σας. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι η επιλογή να μεταφέρετε μόνιμα τα δεδομένα σας από άλλα κέντρα εξυπηρέτησης στο LiveAgent σε περίπτωση που θέλετε να μεταβείτε μόνιμα στη λύση μας και να παρέχετε εκπληκτική υποστήριξη πελατών.
Τι είδους δεδομένα μπορούν να μεταφερθούν;
Ανάλογα με την πηγή help desk, ενδέχεται να μπορείτε να μεταφέρετε:
- Καρτέλες
- Αντιπρόσωποι και Ομάδες
- Επαφές και Εταιρίες
- Ετικέτες
- Συνημμένα
- Δημόσιες και Ιδιωτικές Σημειώσεις
- Προσαρμοσμένα πεδία
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης της Μεταφοράς Help Desk από τη Relokia;
- Μεταφέρετε δεδομένα μεταξύ πλατφορμών εξυπηρέτησης πελατών της επιλογής σας γρήγορα και αποτελεσματικά.
- Εξοικονομήστε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό.
- Εκτελέστε τα εισαγωγικά τεστ όσες φορές χρειαστεί.
- Προσαρμόστε τη μεταφορά σας για να ανταποκριθεί στις συγκεκριμένες ανάγκες του οργανισμού σας.
- Διατηρήστε την ακεραιότητα των δεδομένων υποστήριξης πελατών και διατηρήστε ένα πλήρες ιστορικό αλληλεπιδράσεων μεταξύ εσάς και των πελατών σας.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Πώς να χρησιμοποιήσετε τη Μεταφορά Help Desk με το LiveAgent
Η εκμάθηση χρήσης της Μεταφοράς Help Desk από Relokia είναι μια απλή διαδικασία που διασφαλίζει τη βολική μεταφορά δεδομένων. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να ολοκληρώσετε αυτήν την απλή διαδικασία μόνοι σας.
Μεταβείτε στον ιστότοπο Μεταφορά Κέντρου Εξυπηρέτησης και δημιουργήστε τον λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ της υπηρεσίας αυτόματης μετεγκατάστασης και της υπηρεσίας προσαρμοσμένης μετεγκατάστασης. Η τελευταία περιλαμβάνει συνομιλία με έναν ειδικό στη μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης που θα χειριστεί τη μεταφορά προσωπικά, επομένως αυτός ο οδηγός θα επικεντρωθεί μόνο στην αυτοματοποιημένη υπηρεσία μετεγκατάστασης. Κάντε κλικ στο κουμπί Εκκίνηση Οδηγού Μεταφοράς και συνεχίστε στο επόμενο βήμα.
- Τώρα μπορείτε να επιλέξετε από ποιο κέντρο εξυπηρέτησης θέλετε να μετεγκαταστήσετε τα δεδομένα σας. Κάντε κλικ στο κουμπί δίπλα στην επιλογή Μετεγκατάσταση από και επιλέξτε από έναν μεγάλο αριθμό λύσεων. Μπορείτε να κάνετε κλικ στην καρτέλα Κέντρο Εξυπηρέτησης για να δείτε μόνο τις επιλογές μετεγκατάστασης λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης.
- Ανάλογα με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης από το οποίο μεταφέρετε τα δεδομένα σας, θα πρέπει να δώσετε είτε μια διεύθυνση URL είτε ένα κλειδί API, σε ορισμένες περιπτώσεις θα χρειαστεί να τα παρέχετε και τα δύο. Η διεύθυνση URL του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί εύκολα να αντιγραφεί και να επικολληθεί από τη γραμμή URL σε οποιοδήποτε πρόγραμμα περιήγησης, ενώ το κλειδί API μπορεί να δημιουργηθεί απευθείας στις ρυθμίσεις ή τη διαμόρφωση του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης σας. Εάν δεν είστε σίγουροι πού θα το βρείτε, φροντίστε να αναζητήσετε έναν οδηγό για το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας. Μόλις δώσετε τα απαραίτητα δεδομένα, κάντε κλικ στη Συνέχεια.
Επιλέξτε τα δεδομένα που θέλετε να μετεγκαταστήσετε. Αρχικά, αντιστοιχίστε ομάδες και επιλέξτε μια προεπιλεγμένη ομάδα για όλες τις ανενεργές, διαγραμμένες και μη εκχωρημένες ομάδες. Στη συνέχεια, κάντε το ίδιο με τους αντιπροσώπους. Στη συνέχεια, χαρτογραφήστε τα πεδία καρτέλας πηγής και στόχου για τη σωστή μετάφραση των δεδομένων. Εάν αισθάνεστε ότι χρειάζεστε βοήθεια με αυτό το βήμα, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης Μεταφοράς Κέντρου Εξυπηρέτησης. Εκτελέστε μια δοκιμή για να δείτε πώς λειτουργεί η μετεγκατάσταση. Ελέγξτε προσεκτικά το αποτέλεσμα της μετεγκατάστασης προτού συνεχίσετε.
Εάν είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα, ξεκινήστε τη διαδικασία μετεγκατάστασης. Επιπλέον, η ομάδα Μεταφοράς Κέντρου Εξυπηρέτησης μπορεί να εξατομικεύσει την παραγγελία σας για να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησής σας. Για να ζητήσετε μια προσαρμοσμένη μετεγκατάσταση, αφήστε ένα μήνυμα στη ζωντανή συνομιλία ή υποβάλλετε ένα αίτημα.
Αυτό είναι όλο, ολοκληρώσατε με επιτυχία τη μεταφορά Help Desk μέσω της ενσωμάτωσης Relokia και μεταφέρατε τα δεδομένα σας από το παλιό λογισμικό help desk σας στο LiveAgent. Ρίξτε μια ματιά σε άλλες υπέροχες ενσωματώσεις με διάφορα λογισμικά, παρακολουθήστε το βίντεο περιήγησης στο LiveAgent ή περιηγηθείτε στην Ακαδημία για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την παροχή εκπληκτικής υποστήριξης πελατών.
Simplify your help desk migration process
Make your help desk migration hassle-free by leveraging Help Desk Migration by Relokia integrated with LiveAgent today.
Frequently Asked Questions
Πώς μπορείτε να πραγματοποιήσετε μεταφορά μέσω της Μεταφοράς Help desk Relokia;
Δημιουργήστε έναν λογαριασμό στη διεύθυνση Μετάβαση Κέντρου Εξυπηρέτησης > συμπληρώστε τα απαιτούμενα διαπιστευτήρια > Δοκιμάστε τη μετάβαση και αξιολογήστε προσεκτικά. Κάντε μετάβαση.
Τι είναι η Μεταφορά Help Desk;
Η μεταφορά δεδομένων μπορεί να είναι μια επίπονη διαδικασία για πολλές εταιρείες, ίσως ακόμη και να αποτελεί αίτιο διάλυσης συμφωνιών. Ως αποτέλεσμα αυτού, η Relokia δημιούργησε μια μεταφορά help desk που θα σας βοηθήσει να μεταφέρετε όλα τα δεδομένα αποτελεσματικά με λίγα μόνο κλικ.
Ποια δεδομένα μπορείτε να μεταφέρετε στο LiveAgent με τη μεταφορά Help Desk από Relokia;
Μπορείτε να μεταφέρετε οτιδήποτε σημαντικό, όπως επαφές, εισιτήρια, ετικέτες, σχόλια ή προφίλ αντιπροσώπου.
Πείτε αντίο στο αργό, κατώτερο λογισμικό
Μεταφερθείτε στο LiveAgent από το Kustomer και επωφεληθείτε από ένα αξιόπιστο σύνολο εργαλείων για όλα τα κανάλια πελατών. Απολαύστε δωρεάν ρύθμιση, 24/7 εξυπηρέτηση, χωρίς πιστωτική κάρτα και ακύρωση ανά πάσα στιγμή. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών τώρα!
Μεταφέρεστε από το Tawk στο Liveagent;
Το Liveagent είναι το #1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για το smb το 2019 και το 2020. Γίνετε κι εσείς μία από τις εταιρείες όπως η Huawei, η BMW, η Yamaha,για να παρέχετε υποστήριξη παγκόσμιας κλάσης στους πελάτες σας.
Μεταφέρεστε από το CallPage στο LiveAgent;
Μεταφερθείτε από το CallPage στο LiveAgent για πλήρεις δυνατότητες κέντρου υποστήριξης και ανεβάστε την υποστήριξη πελατών σας σήμερα!
Θέλετε να μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το Liveperson;
Μεταφέρετε τα δεδομένα σας από το LivePerson στο LiveAgent για βελτιωμένη υποστήριξη πελατών. Απολαύστε υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών, ζωντανή συνομιλία και πολλά άλλα. Δοκιμάστε δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα. Αναβαθμίστε την εξυπηρέτηση σας με το LiveAgent σήμερα!