Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Kerio Connect;
Το Kerio Connect είναι μια λύση all-in-one για συνεργασία με δυνατότητες διακομιστή email. Είναι λειτουργικό σε πλατφόρμες Windows, Mac OS και Linux. Προσφέρει μια επιλογή από λειτουργίες για συνεργασία, όπως προγραμματισμό, διαχείριση επαφών και κοινόχρηστο ημερολόγιο. Το email είναι ζωτικό μέρος αυτής της ολοκληρωμένης ροής εργασίας.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Kerio Connect;
Το Kerio Connect λειτουργεί ως η ιδανική πλατφόρμα συνεργασίας και λύση διακομιστή email για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Είναι πολύ προσιτό και εύκολο στη ρύθμιση, τη συντήρηση και τη διαχείριση ακόμη και για εταιρείες με μικρότερες ομάδες πληροφορικής. Το λογισμικό μπορεί να ρυθμιστεί και να εγκατασταθεί σε μόλις 10 λεπτά και κάνει την επικοινωνία σας ασφαλή με ένα πρόγραμμα προστασίας από ιούς και φίλτρα SPAM. Το Kerio Connect μπορεί να ενσωματωθεί στο σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent για βελτιωμένες δυνατότητες υποστήριξης πελατών που απαιτούν πολλά κέντρα υποστήριξης για να κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
Το LiveAgent μπορεί να βοηθήσει με πολλές εργασίες υποστήριξης πελατών, να περιορίσει την ακαταστασία και να οργανώσει την επικοινωνία με τους πελάτες σας, ώστε να μπορεί να επιλυθεί αποτελεσματικά. Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε εργασίες και να απαντήσετε πιο γρήγορα με λειτουργίες όπως τυποποιημένα μηνύματα ή προκαθορισμένες απαντήσεις. Βαθμολογήστε τους αντιπροσώπους για την απόδοσή τους και χρησιμοποιήστε λειτουργίες παιχνιδιού για να δημιουργήσετε ένα ακμάζον περιβάλλον κέντρου εξυπηρέτησης. Για να διατηρήσουν τα επίπεδα ενέργειας ψηλά, οι αντιπρόσωποι μπορούν να πατήσουν παύση για να κάνουν ένα διάλειμμα και να χρησιμοποιήσουν σημειώσεις και ετικέτες για να παραμείνουν σε καλό δρόμο όταν επιστρέψουν.
Οι λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης δεν υποστηρίζουν μόνο την επικοινωνία μέσω email, αλλά μεταφράζονται και σε άλλα κανάλια επικοινωνίας. Πηγαίνετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας ένα βήμα παραπέρα με ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας, ένα πλήρως ικανό ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο, μια πύλη πελατών με βάση γνώσεων ή ακόμα και δυνατότητες κοινωνικών μέσων. Μπορείτε να προσθέσετε λογαριασμούς Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp και Viber για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας όπου περνούν το χρόνο τους.
Κάθε κανάλι υποστηρίζεται από το δικό του σύνολο λειτουργιών που διασφαλίζουν ομαλές διαδικασίες επικοινωνίας για κάθε αντιπρόσωπο. Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες δυνατοτήτων για καθεμία από αυτές και μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι κάνει το LiveAgent μια ισχυρή λύση κέντρου υποστήριξης για κάθε κλάδο.
Ποια είναι τα οφέλη του Kerio Connect;
- Εύκολη διεπαφή προϊόντος
- Συλλογή λειτουργιών ασφαλείας
- Εύκολη εγκατάσταση και ρύθμιση
- Λογική τιμολόγηση
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Πώς να ενσωματώσετε το Kerio Connect με το LiveAgent
Το Kerio Connect μπορεί να ενσωματωθεί μέσω του LiveAgent χάρη στις επιλογές διαμόρφωσης και το IMAP/POP3. Μπορείτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία σε λίγα μόνο λεπτά. Αυτός ο αναλυτικός οδηγός θα σας δείξει πώς να ενσωματώσετε το LiveAgent με το Kerio Connect.
Πρέπει πρώτα να εγκαταστήσετε το Kerio Connect; Στον ιστότοπο, θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες, καθώς και συνδέσμους λήψης και οδηγούς διαμόρφωσης που σας εκπαιδεύσουν σχετικά με τον τρόπο εγκατάστασης. Μόλις τελειώσετε, προχωρήστε στο επόμενο βήμα και συνεχίστε με τη ρύθμιση της ενσωμάτωσης.
Έχετε ολοκληρώσει όλα τα βήματα; Εάν ναι, τότε μεταβείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent (αν δεν έχετε ακόμη, ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή) και κάντε κλικ στο Διαμόρφωση > Email > Λογαριασμοί Email. Στην κορυφή της ενότητας, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία και επιλέξτε Άλλο από τη λίστα παρόχων email. Από τη λίστα των επιλογών ενσωμάτωσης, επιλέξτε IMAP/POP3.
Η σύνδεση του Kerio Connect στο LiveAgent θα επιτρέψει την ανάκτηση καρτελών. Συμπληρώστε τα στοιχεία του Kerio Connect σε αυτήν την ενότητα. Εισαγάγετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης και τη διεύθυνση email σας. Επιλέξτε τον τύπο της ανάκτησης και τις λεπτομέρειες διακομιστή. Αποθηκεύστε τις ρυθμίσεις σας όταν τελειώσετε.
Ελέγξτε το σύστημα καρτελών και τα email σας από τη διεύθυνση email Kerio Connect. Τώρα, οι πελάτες σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε γρήγορη, αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών όποτε τη χρειάζονται. Μεταβείτε στη σελίδα Ακαδημίας και διαβάστε άρθρα σχετικά με την παροχή υποστήριξης πελατών ή μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό κέντρου υποστήριξης. Δημιουργήστε περισσότερες ενσωματώσεις με το LiveAgent ή πραγματοποιήστε τη σύντομη περιήγηση βίντεο για να εξερευνήσετε τις δυνατότητές του.
Looking for an easy and efficient way to manage your Kerio Connect email?
With LiveAgent's Kerio Connect integration, you can view and respond to all of your emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Kerio Connect;
Μια ενοποιημένη λύση επικοινωνίας με διακομιστή email, το Kerio Connect είναι μια λύση όλα-σε-ένα. Το προϊόν είναι διαθέσιμο για Windows, Mac OS και Linux. Διατίθενται διάφορες δυνατότητες συνεργασίας, όπως προγραμματισμός, διαχείριση επαφών και κοινόχρηστα ημερολόγια. Το email είναι ένα σημαντικό στοιχείο αυτής της ολοκληρωμένης ροής εργασίας.
Πώς να εγκαταστήσετε και να ρυθμίσετε το Kerio Connect;
Το Kerio Connect μπορεί να εγκατασταθεί εύκολα μέσω του οδηγού εγκατάστασης του. Για να το κάνετε αυτό, χρειάζεται μόνο να λάβετε τον σύνδεσμο λήψης από τον ιστότοπο του Kerio Connect και να εγκαταστήσετε το λογισμικό στο σύστημά σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτόν τον εύχρηστο οδηγό για να μάθετε πώς να τον ρυθμίσετε.
Ποια είναι τα οφέλη της ενσωμάτωσης Kerio Connect;
Τα οφέλη είναι: εύκολη στη χρήση διεπαφή προϊόντος, συλλογή χαρακτηριστικών ασφαλείας, εύκολη εγκατάσταση και ρύθμιση, προσιτή τιμολόγηση.
Πώς να ενσωματώσετε το Kerio Connect με το LiveAgent;
Μεταβείτε στο LiveAgent και ανοίξτε τη Διαμόρφωση > Email > Λογαριασμοί Email. Δημιουργήστε ένα νέο email και επιλέξτε Άλλο. Επιλέξτε IMAP/POP3, δώστε τα στοιχεία σας και κάντε κλικ στην Αποθήκευση.