InvoiceBerry integration
Τι είναι το InvoiceBerry;
Το InvoiceBerry είναι ένα λογισμικό τιμολόγησης και παρακολούθησης δαπανών κατάλληλο για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικούς επιχειρηματίες. Επικεντρώθηκε στην παροχή εύχρηστων δυνατοτήτων τιμολόγησης για τους πελάτες τους, καθώς και στην ευκολότερη παρακολούθηση δαπανών. Μπορείτε να δημιουργήσετε το πρώτο σας τιμολόγιο σε λιγότερο από 60 δευτερόλεπτα. Το InvoiceBerry μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να στέλνετε τιμολόγια, να δημιουργείτε αναφορές, να διαχειρίζεστε πελάτες, να παρακολουθείτε πληρωμές και να χρησιμοποιείτε λειτουργίες πολλαπλών νομισμάτων για την τιμολόγηση και την παρακολούθηση.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση InvoiceBerry με το LiveAgent;
Η ενσωμάτωση μεταξύ LiveAgent και InvoiceBerry είναι τέλεια για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών χρέωσης στην εξυπηρέτηση πελατών. Αυτή η ενσωμάτωση μπορεί να προσαρμοστεί και να δημιουργηθεί μέσω του Zapier – μιας υπηρεσίας ενσωμάτωσης τρίτου μέρους που σας επιτρέπει να δημιουργείτε προσαρμοσμένες ροές εργασίας για πολλά διαφορετικά σενάρια και περιπτώσεις χρήσης.
Το Zapier σάς επιτρέπει να ενσωματώσετε το InvoiceBerry με το LiveAgent και να επιλέξετε τι θα συμβεί όταν προσθέτετε έναν νέο πελάτη στο LiveAgent. Κάθε φορά που προσθέτετε έναν νέο πελάτη στο LiveAgent, το InvoiceBerry μπορεί είτε να δημιουργήσει ένα νέο τιμολόγιο, είτε να δημιουργήσει έναν πελάτη ή να δημιουργήσει ένα αντικείμενο. Η επιλογή είναι δική σας, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Zapier για να δημιουργήσετε περισσότερες από μία ενσωμάτωση.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του InvoiceBerry;
- Εύκολη διαχείριση τιμολογίων
- Απλή παρακολούθηση δαπανών
- Αναφορές και δυνατότητες διαχείρισης πελατών
- Λειτουργίες πολλαπλών νομισμάτων και παρακολούθηση πληρωμών
Πώς να ενσωματώσετε το InvoiceBerry με το LiveAgent μέσω του Zapier;
Το InvoiceBerry και το LiveAgent μπορούν να ενσωματωθούν χάρη στην υπηρεσία Zapier. Εάν δεν έχετε λογαριασμό Zapier, πρέπει πρώτα να τον δημιουργήσετε. Μόλις το κάνετε, μπορείτε να επιλέξετε ποιες εφαρμογές θα χρησιμοποιείτε με τον λογαριασμό σας Zapier. Φροντίστε να προσθέσετε τόσο το LiveAgent όσο και το InvoiceBerry στη λίστα σας. Όταν το κάνετε, μπορείτε να δημιουργήσετε την πρώτη σας ροή εργασίας.
Επιλέξτε LiveAgent και InvoiceBerry με όποια σειρά προτιμάτε και, στη συνέχεια, επιλέξτε ποια ενέργεια θέλετε να ολοκληρώσετε με τη ροή εργασιών ενσωμάτωσης. Μπορείτε να επιλέξετε από πολλές επιλογές και να προσαρμόσετε τη ροή εργασίας για την περίπτωση χρήσης σας ή ακόμα και να δημιουργήσετε πολλές ροές εργασίας. Αφού επιλέξετε αυτό που χρειάζεστε, επιβεβαιώστε την επιλογή σας και τελειώσατε.
Συνδέστε το Mail.ru με το LiveAgent για να επωφεληθείτε από βελτιωμένες λειτουργίες και κανάλια επικοινωνίας. Ανακαλύψτε πώς αυτή η ρωσική πλατφόρμα email μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση πελατών σας, προσφέροντας αποτελεσματική διαχείριση αιτημάτων και υποστήριξη μέσω δημοφιλών ιστοσελίδων και κοινωνικών δικτύων. Ξεκινήστε σήμερα με έναν δωρεάν λογαριασμό!