Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Ακολουθήστε τον βήμα προς βήμα οδηγό που περιγράφεται παρακάτω για να ενεργοποιήσετε το Highrise plugin σας.
- Πρώτον, πρέπει να έχετε έναν ενεργό λογαριασμό Highrise.
Εάν έχετε, ενεργοποιήστε το πρόσθετο Highrise στην ενότητα Ενσωματώσεις LiveAgent. (Διαμόρφωση > Ενσωματώσεις)
Πατήστε διαμόρφωση και αντιγράψτε το API και τη διεύθυνση URL του λογαριασμού Highrise.
- Επιβεβαιώστε και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε!
Τι είναι το Highrise;
Το Highrise είναι ένα εργαλείο CRM βασισμένο σε cloud που δημιουργήθηκε από τη 37signals. Το CRM – Διαχείριση Σχέσεων Πελατών, είναι μια μέθοδος αλληλεπίδρασης με τους υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες σας. Ο στόχος του CRM είναι να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και να διατηρήσει τους υπάρχοντες πελάτες σας, κρατώντας σας προετοιμασμένους όταν επικοινωνείτε μαζί τους. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τα τρέχοντα προβλήματά τους ή τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο παρελθόν.
Πώς λειτουργεί;
Η διατήρηση των δεδομένων των πελατών σας σε δύο ξεχωριστές διεπαφές μπορεί να είναι χρονοβόρα. Γι’ αυτό ενσωματώσαμε το Highrise απευθείας στο LiveAgent. Το Highrise θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε προηγούμενες συμφωνίες ή/και προβλήματα με τις επαφές σας και το LiveAgent θα σας επιτρέψει να τους παρέχετε ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Ενεργοποιήστε το Highrise και ξεκινήστε τη διαχείριση δεδομένων Highrise μέσα στο LiveAgent (και το αντίστροφο).
Παράδειγμα:
Ας πούμε ότι ο κ. Marsellus Wallace υποβάλλει μια καρτέλα. Γνωρίζετε ήδη τον Marsellus και παρακολουθείτε τις προηγούμενες συμφωνίες του στο Highrise. Ο εκπρόσωπος της υποστήριξης σας θα μπορεί να δει όλες αυτές τις πληροφορίες στο LiveAgent, επομένως θα παρέχει την πιο ακριβή και γρήγορη απάντηση. Επιπλέον, οι εκπρόσωποι μπορούν να προσθέσουν σημειώσεις απευθείας στο LiveAgent, οι οποίες θα εμφανίζονται και στο Highrise.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Highrise;
Το Highrise είναι ένα ισχυρό σύστημα Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών που σας βοηθά να διαχειρίζεστε και να βλέπετε δεδομένα που διαθέτει η εταιρεία σας σχετικά με τους πελάτες. Συνδέοντας το Highrise με το LiveAgent, μπορείτε να αξιοποιήσετε το CRM απευθείας από το ticket σας και να βοηθήσετε αποτελεσματικά τους πελάτες σας από ένα μόνο περιβάλλον.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το Highrise;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > Προσθήκες > ενεργοποιήστε το Highrise. Εισαγάγετε URL και κλειδί API από το Highrise και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ!