GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Giphy;
Το Giphy είναι μια διαδικτυακή βάση δεδομένων και μια μηχανή αναζήτησης κινούμενων GIF, δηλ. επαναλαμβανόμενων βίντεο χωρίς ήχο, που μπορούν να ενισχύσουν την online αλληλεπίδραση. Το Giphy είναι δημοφιλές κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και σε ορισμένους επαγγελματικούς τομείς, όπως κανάλια υποστήριξης πελατών ή κανάλια Slack.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Τα GIF μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε εισιτήρια LiveAgent. Εκφραστείτε με μια μεγάλη ποικιλία εικόνων GIF που δημιουργήθηκαν για πολλούς και διαφορετικούς σκοπούς και περιστάσεις. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να μάθουν τι πιστεύετε σε ζωντανή συνομιλία, μοιραστείτε την ευτυχία σας σε ένα μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μοιραστείτε μια αστεία ιστορία με τους συναδέλφους σας στο Slack.
Η υπηρεσία είναι δωρεάν, οπότε εξαρτάται μόνο από εσάς το πόσο την χρησιμοποιείτε. Οι περισσότεροι άνθρωποι εκτιμούν έναν άνετο και ευχάριστο αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Γι ‘αυτό, διασκεδάστε και μην γίνεστε τόσο ξινός σαν τον Roy εδώ…
… γίνε σαν τον Μπέβις καλύτερα! Σίγουρα φαίνεται ότι ξέρει τι κάνει.
Το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων LiveAgent υποστηρίζει το Giphy, οπότε μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τα GIF οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε. Ακολουθούν μερικά δημοφιλή κανάλια στα οποία μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση GIF.
Τα Email δεν χρειάζεται να είναι απλώς κομμάτια κειμένου όταν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εικόνες, συνδέσμους, emoji και σωστά μαντέψατε, GIF. Βελτιώστε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας και κάντε τους πελάτες σας να κλείσουν τα εισερχόμενά τους με ένα χαμόγελο στο πρόσωπό τους μετά από μια καλή δουλειά.
Το Facebook είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τη χρήση GIF όταν αντιμετωπίζετε ζητήματα πελατών. Μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες χρησιμοποιούν αυτήν την τακτική για να κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται κατανοητοί, χαλαροί και ευτυχισμένοι.
Μερικές φορές οι πελάτες δεν θέλουν να λύσουν προβλήματα, αλλά να μοιραστούν σκέψεις, ιδέες ή απλά γράψουν κάτι αστείο. Τα GIF παρακαλούν να χρησιμοποιηθούν σε αυτά τα σενάρια, οπότε προχωρήστε και δείτε την απάντηση των φίλων σας στο Facebook.
Εκτός της επικοινωνίας σας με τους πελάτες, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στα κανάλια Slack με τους συναδέλφους σας. Οι χρήστες Slack γνωρίζουν για την υποστήριξη και τη δημοφιλή χρήση των GIF στον χώρο εργασίας τους και τα εισιτήρια LiveAgent υποστηρίζουν αυτήν τη λειτουργία.
Πλεονεκτήματα
- Μηχανή αναζήτησης GIF στο σύστημα καρτελών σας
- Εύχρηστο
- Βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες
- Διατίθεται σε πολλά κανάλια
Πώς να ενσωματώσετε το Giphy στο LiveAgent;
Το LiveAgent διαθέτει μια εγγενή υποστήριξη του πρόσθετου Giphy διαθέσιμη σε διαμόρφωση. Για να ξεκινήσετε, ανοίξτε τον πίνακα ελέγχου και μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Ενσωματώσεις.
Βρείτε το plugin Giphy στη λίστα των plugin και κάντε κλικ στον διακόπτη ενεργοποίησης. Το LiveAgent θα κάνει επανεκκίνηση μετά από αυτό.
Στη συνέχεια, μεταβείτε στο Giphy for Developers και κάντε κλικ στο Δημιουργία εφαρμογής. Στη συνέχεια, επιλέξτε API, ονομάστε την εφαρμογή σας και περιγράψτε την. Το Giphy θα δημιουργήσει ένα κλειδί API για εσάς.
Αντιγράψτε αυτό το κλειδί και επιστρέψτε στην ενότητα plugin LiveAgent. Βρείτε το Giphy και κάντε κλικ στο εικονίδιο με το γρανάζι για να διαμορφώσετε το plugin. Αντιγράψτε το κλειδί API στο πεδίο κλειδιού Giphy API και κάντε κλικ στο Save.
Τελειώσατε και το Giphy είναι τώρα έτοιμο. Μεταβείτε στο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων και ανοίξτε ένα εισιτήριο στο οποίο θέλετε να απαντήσετε με μια εικόνα GIF. Κάντε κλικ στις τρεις τελείες κάτω από το όνομα του εισιτηρίου και επιλέξτε Giphy. Η μηχανή αναζήτησης σας επιτρέπει να αναζητήσετε διάφορα GIF που είναι κατάλληλα για τη συνομιλία σας.
Υπάρχουν πολλά GIF εκεί έξω για χρήση. Ή φτιάξτε το δικό σας στο giphy.com όπως κάναμε κι εμείς!
Πώς να ενσωματώσετε το Giphy στο LiveAgent μέσω του Zapier
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση του Giphy με την υπηρεσία Zapier. Το Zapier συνδέει δύο εφαρμογές με πολλές διαθέσιμες επιλογές ενσωμάτωσης, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε τι πρέπει να κάνει η ενσωμάτωση. Εάν δεν έχετε λογαριασμό Zapier, δημιουργήστε έναν εδώ. Στη συνέχεια, προχωρήστε στη σελίδα ενσωματώσεων Giphy + LiveAgent.
Κάντε κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα και βρείτε την επιλογή ενεργοποίηση και δράση. Ρίξτε μια ματιά στις επιλογές και διαλέξτε αυτές που ταιριάζουν καλύτερα στην περίπτωσή σας. Κατά τη συγγραφή αυτού του άρθρου, έχουμε μόνο μία διαθέσιμη επιλογή, οπότε θα την επιλέξουμε. Κάντε κλικ στο μπλε κουμπί σύνδεση για να συνεχίσετε τη διαδικασία ενσωμάτωσης.
Το πρώτο βήμα είναι απλό, απλά συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent και επιτρέψτε την πρόσβαση στο Zapier για να χειριστεί τα δεδομένα των πελατών σας. Ελέγξτε την ενεργοποίηση για να συνεχίσετε.
Κάντε το ίδιο με το Giphy και καθορίστε τη λέξη-κλειδί για αναζήτηση GIF όταν προστεθεί ένας νέος πελάτης. Ελέγξτε την ενσωμάτωση και ενεργοποιήστε το Zap.
Αυτό ήταν, τελειώσατε.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η ενσωμάτωση GIPHY στο LiveAgent;
Εάν στόχος της εταιρείας σας είναι να δημιουργήσει πρωτότυπες, εξατομικευμένες συνομιλίες πελατών, τότε η ενσωμάτωση GIPHY είναι ένας τρόπος να το πετύχετε. Στείλτε gif όταν χρειάζεται και δημιουργήστε καλύτερες σχέσεις πελατών από το LiveAgent.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το GIPHY στο LiveAgent;
Συνδεθείτε στο LiveAgent σας > Κάντε κλικ στις Διαμορφώσεις > Σύστημα > Προσθήκες > GIPHY. Ενεργοποιήστε το Πρόσθετο > Χρησιμοποιήστε το αμέσως.