ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το ConvergeHub;
Το ConvergeHub είναι μια λύση Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) που διατίθεται σε προσιτή τιμή. Επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται δυνητικούς πελάτες, επαφές, λογαριασμούς χρηστών και προσφορές από μία βολική λύση. Το ConvergeHub παρέχει πληροφορίες πελατών για να υποστηρίξει τους αντιπροσώπους πωλήσεων και προσφέρει αυτοματισμό επαναλαμβανόμενων εργασιών πωλήσεων. Μπορεί να αυξήσει την αποτελεσματικότητα, να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα δεδομένα πελατών, να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις διαδικασίες πωλήσεών σας και να διευκολύνει την εργασία σας.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ConvergeHub;
Αποθηκεύστε, οργανώστε και παρακολουθήστε τις πληροφορίες πελατών με ευκολία. Το ConvergeHub αποτελεί την ιδανική λύση για εταιρείες που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν μια αξιόπιστη λύση διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες. Μπορεί να ενδυναμώσει τις διαδικασίες πωλήσεών σας, να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε τα δεδομένα των πελατών, όπως τις επαφές, τις προτιμήσεις, τις αντιπάθειες ή τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Το ConvergeHub μπορεί επίσης να είναι μια εξαιρετική προσθήκη στην υποστήριξη πελατών σας σε συνδυασμό με το LiveAgent. Χάρη στο Zapier, οι απλές ενσωματώσεις σάς επιτρέπουν να εκτελείτε αυτοματοποιημένες ενέργειες, όπως η προσθήκη δεδομένων πελατών ή η δημιουργία χρεώσεων.
Διαχειριστείτε το κέντρο υποστήριξης πελατών σας με ευκολία χάρη στο κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent με δυνατότητες CRM. Το LiveAgent μπορεί ομαλά να ενσωματωθεί με μια σειρά από λύσεις CRM για να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε πελάτες και να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας. Η πλήρως εξοπλισμένη λύση μας μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε εναλλακτικά τις επαφές μεταξύ του CRM και του κέντρου εξυπηρέτησης με μια ποικιλία λειτουργιών.
Οι λειτουργίες καρτελών περιλαμβάνουν συγκεντρωτικά εισερχόμενα που μπορούν να αποθηκεύουν επικοινωνία που προέρχεται από οποιοδήποτε κανάλι πελατών και απρόσκοπτα να διανέμεται μεταξύ των αντιπροσώπων υποστήριξης πελατών και των πωλητών. Ρυθμίστε κανόνες για να αυτοματοποιήσετε τις συνήθεις εργασίες και να εστιάσετε στα σημαντικά ή να ρυθμίσετε τυποποιημένα μηνύματα για γρήγορη απάντηση σε συνήθεις ερωτήσεις, διατηρώντας παράλληλα μια επαγγελματική στάση απέναντι σε κάθε πελάτη.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του ConvergeHub;
- Ευέλικτο και εύκολο στη χρήση
- Λειτουργίες συνεργασίας
- Υποστηρίζει πωλήσεις, μάρκετινγκ, υποστήριξη και τιμολόγηση
- Πληροφορίες και αναφορές πελατών
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Πώς να ενσωματώσετε το ConvergeHub με το LiveAgent μέσω του Zapier
Συνδέστε τους λογαριασμούς σας LiveAgent και ConvergeHub απλά μέσω Zapier και δημιουργήστε τη δική σας ενσωμάτωση. Αυτό που το κάνει εξαιρετικό είναι ότι μπορείτε να προσαρμόσετε τον τύπο της ενσωμάτωσης με πολλές επιλογές. Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω οδηγό που μπορεί να σας δείξει ένα παράδειγμα ενσωμάτωσης μεταξύ LiveAgent και ConvergeHub.
Καταρχήν δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Zapier ή συνδεθείτε αν ήδη έχετε έναν. Στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα ενσωματώσεων LiveAgent + ConvergeHub. Τώρα μπορείτε να επιλέξετε ένα έναυσμα και μια ενέργεια. Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία επιλογών, επομένως σκεφτείτε τι θέλετε να κάνει η ενσωμάτωσή σας. Μόλις επιλέξετε το έναυσμα και την ενσωμάτωσή σας, κάντε κλικ στο κουμπί σύνδεσης LiveAgent + ConvergeHub και κάντε κλικ στο Ξεκινήστε.
- Τα επόμενα βήματα θα σας οδηγήσουν στη ρύθμιση παραμέτρων εναύσματος και ενέργειας. Θα πρέπει να συνδέσετε και τους δύο λογαριασμούς εφαρμογών με το Zapier, ώστε να έχει πρόσβαση στα απαραίτητα δεδομένα για τη δημιουργία της ενσωμάτωσής σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσαρμόσετε την ενσωμάτωση, που ονομάζεται Zap. Το τελευταίο απαραίτητο πράγμα είναι να δοκιμάσετε το Zap πριν το θέσετε σε λειτουργία, για να βεβαιωθείτε ότι θα λειτουργήσει όπως αναμένεται. Όταν τελειώσετε, ενεργοποιήστε το Zap και η ενσωμάτωση έχει ολοκληρωθεί.
Μόλις ενεργοποιηθεί το Zap, η ενσωμάτωση ολοκληρώνεται. Είναι απολύτως δυνατό να δημιουργήσετε περισσότερα Zaps με διαφορετικές ρυθμίσεις για να δημιουργήσετε περισσότερες ενσωματώσεις για τις εφαρμογές σας. Μάθετε πώς να αξιοποιείτε στο έπακρο το λογισμικό του Κέντρου Εξυπηρέτησης περιηγώντας στις σελίδες της ακαδημίας του LiveAgent.
Unify your customer relationship management with LiveAgent's ConvergeHub integration
Sync your customers' information, access customer histories, and provide personalized support within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το ConvergeHub;
Το ConvergeHub είναι μια λύση Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM). Με ένα εύχρηστο εργαλείο, οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται δυνητικούς πελάτες, επαφές, λογαριασμούς χρηστών και συμφωνίες. Το ConvergeHub παρέχει στους αντιπροσώπους πωλήσεων πληροφορίες για τους πελάτες και αυτοματοποιεί επαναλαμβανόμενες εργασίες πωλήσεων. Η εργασία σας θα είναι πιο αποτελεσματική, θα παρακολουθείτε τα δεδομένα των πελατών, θα γίνεται καλύτερη διαχείριση της διαδικασίας πωλήσεών σας και θα μπορείτε να είστε πιο παραγωγικοί.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ConvergeHub;
Διαχειριστείτε εύκολα τις πληροφορίες πελατών αποθηκεύοντάς τις, οργανώνοντας και παρακολουθώντας τις. Οι πελάτες που αναζητούν λύσεις Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών θα βρουν το ConvergeHub την τέλεια λύση. Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό, μπορείτε να βελτιώσετε τη διαδικασία πωλήσεών σας και να παρακολουθείτε τις πληροφορίες των πελατών, όπως τις επαφές, τα like, τα dislike και τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Η χρήση του ConvergeHub σε συνδυασμό με το LiveAgent μπορεί επίσης να είναι μια φανταστική προσθήκη στην υποστήριξη πελατών σας.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του ConvergeHub;
Τα οφέλη είναι: ευέλικτο και εύκολο στη χρήση, δυνατότητες συνεργασίας, υποστήριξη πωλήσεων, μάρκετινγκ, υποστήριξη και τιμολόγηση, πληροφορίες και αναφορές πελατών.
Πώς να ενσωματώσετε το ConvergeHub με το LiveAgent;
Το LiveAgent και το ConvergeHub μπορούν εύκολα να ενσωματωθούν μέσω της υπηρεσίας Zapier, η οποία σας επιτρέπει να δημιουργείτε προσαρμοσμένες ροές εργασίας. Επιλέξτε ενεργοποίηση και ενέργεια για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ενσωματώσεις προσαρμοσμένες για τον σκοπό σας. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το άρθρο που περιγράφει περαιτέρω τη διαδικασία ενσωμάτωσης.