Avoxi integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Avoxi;
Η Avoxi είναι ένας πάροχος επικοινωνιών cloud και VoIP. Παρέχουν υπηρεσίες για τηλεφωνικά κέντρα, ξενοδοχεία, τουριστικούς πράκτορες ή παγκόσμιες επιχειρήσεις. Το όραμά τους είναι να βοηθήσουν τις ομάδες παγκοσμίως να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά και να τους παρέχουν έλεγχο και ευελιξία στις επικοινωνιακές τους ανάγκες.
Η Avoxi προσφέρει αριθμούς χωρίς χρέωση από πολλές χώρες, καθώς και τοπικούς αριθμούς. Έχουν εμπειρία σε πολλούς κλάδους, όπως φιλοξενία, συμμόρφωση, τυχερά παιχνίδια, πληροφορική υποστήριξη, χρηματοδότηση, ασφάλιση, ή εξωτερική ανάθεση.
Η Avoxi και το LiveAgent είναι συνεργάτες VoIP. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Avoxi ως πάροχο VoIP στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Avoxi;
Η Avoxi μπορεί να σας παρέχει μια υπηρεσία VoIP για πραγματοποίηση κλήσεων μέσω Διαδικτύου. Το LiveAgent μπορεί να χειριστεί όλες τις εργασίες τηλεφωνικού κέντρου και να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις σχέσεις με τους πελάτες.
Το σύνολο εργαλείων του LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να φροντίσετε τις επικοινωνίες κλήσεων και τη δρομολόγηση, να σας επιτρέψει να διαχειριστείτε το τηλεφωνικό κέντρο cloud, να βελτιώσετε την ποιότητα επικοινωνίας με τους πελάτες σας και να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών.
Όλα αυτά είναι δυνατά με προηγμένες λειτουργίες όπως Δέντρα IVR, κουμπιά κλήσης στους ιστότοπούς σας, δρομολόγηση κλήσεων, βιντεοκλήσεις και απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Κοστίζει κάτι η ενσωμάτωση του Avoxi;
Η Avoxi είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία που χρεώνει για τις υπηρεσίες της. Ωστόσο, η ενσωμάτωση LiveAgent με την Avoxi είναι δωρεάν και είναι προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή χωρίς επιπλέον χρέωση.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του Avoxi;
- Δωρεάν ενσωμάτωση με το LiveAgent
- Κλήση από διάφορες συσκευές
- Βελτιωμένες διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών
- Αξιόπιστη λύση τηλεφώνου στο cloud
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial today and start improving your customer service!
Πώς να ενσωματώσετε το Avoxi στο LiveAgent;
Το LiveAgent έχει το Avoxi ως ενσωματωμένο χαρακτηριστικό, οπότε δεν υπάρχει ανάγκη για plugin ή λύσεις τρίτων. Η δυνατότητα περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα LiveAgent και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνδέσετε τον αριθμό τηλεφώνου Avoxi στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να το κάνετε.
Στην περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό στην Avoxi, δημιουργήστε έναν εδώ. Ένας αντιπρόσωπος της Avoxi θα επικοινωνήσει μαζί σας για να συζητήσετε ποιο είδος λύσης χρειάζεστε. Μόλις αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας, θα χρειαστείτε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης σας και το δικό σας τηλεφωνικό αριθμό για τα επόμενα βήματα.
- Στον λογαριασμό σας, θα χρειαστεί να ρυθμίσετε μερικές ρυθμίσεις ως εξής:
- Add new SIP URI where:
- Πρωτόκολλο: UDP
Το όνομα κεντρικού υπολογιστή λαμβάνεται από την περιγραφή του προτύπου. Το URI πρέπει να μοιάζει με
sip:{+E.164}@1-sip-la-us-tx.ladesk.com:5060
Προσθέστε SIP URI στους στόχους του κανόνα δρομολόγησης (Αριθμοί)
- Add a SIP Trunk where:
- ΤΥΠΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: Βασικός
- ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ: UDP\TCP
Μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και στη συνέχεια, μεταβείτε στην Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί για να δημιουργήσετε ένα νέο αριθμό. Επιλέξτε την Avoxi από την επιλογή των παρόχων.
Τώρα πρέπει να κάνετε μια γρήγορη διαμόρφωση. Παρέχετε το όνομα χρήστη σας, κωδικό πρόσβασης και το τηλέφωνο Avoxi σας στα αντίστοιχα πεδία. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το τμήμα στο οποίο θα κατευθυνθούν οι κλήσεις, το πρόθεμα του αριθμού, ένα προσαρμοσμένο όνομα για το τηλέφωνο Avoxi και την επιλογή να καταγραφούν οι κλήσεις σας. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην Προσθήκη.
Ο τηλεφωνικός σας αριθμός Avoxi είναι συνδεδεμένος στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση.
Θα θέλατε να ενσωματώσετε περισσότερες εφαρμογές που χρησιμοποιείτε καθημερινά; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα ενσωματώσεων και βρείτε περισσότερα σχετικά με τις κοινές ροές εργασίας. Μπορείτε επίσης να δείτε όλες τις δυνατότητες και τα εργαλεία που προσφέρει το LiveAgent ή να δείτε το βίντεο περιήγησης προϊόντων παρακάτω.
Elevate your call center capabilities with LiveAgent's AVOXI integration
Handle incoming and outgoing calls, manage call queues, and provide exceptional phone support right from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Avoxi;
Το Avoxi είναι ένας πάροχος υπηρεσιών επικοινωνίας cloud και VoIP με προηγμένες δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου και ευέλικτα προγράμματα τιμολόγησης κατάλληλα για επιχειρήσεις οποιουδήποτε μεγέθους.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Avoxi στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση Avoxi στο LiveAgent περιλαμβάνεται ήδη στο πρόγραμμα και δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις για τη χρήση του. Μπορείτε να προσθέσετε τους τηλεφωνικούς αριθμούς Avoxi στο LiveAgent και να ρυθμίσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο υποστήριξης πελατών χωρίς πρόσθετες χρεώσεις.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω το Avoxi στο LiveAgent;
Δεν χρειάζεται να ενσωματώσετε το Avoxi με το LiveAgent καθώς είναι ήδη ενσωματωμένο. Απλώς πρέπει να προσθέσετε τον αριθμό Avoxi και τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί στο LiveAgent. Δημιουργήστε έναν νέο αριθμό και επιλέξτε Avoxi ως πάροχο VoIP. Εισαγάγετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης, τον αριθμό και άλλα στοιχεία. Κάντε κλικ στην Προσθήκη και είστε έτοιμοι.
Τι είναι το VoIP;
Το VoIP είναι μια συντομογραφία του Voice over Internet Protocol. Με απλά λόγια, το VoIP σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε και να απαντάτε σε τηλεφωνικές κλήσεις, κλήσεις συνδιάσκεψης, βιντεοκλήσεις και άλλες μορφές επικοινωνίας μέσω του internet.
Which businesses should use Cloud IVR?
They can be utilized by businesses from any sector. Interactive Voice Response trees are beneficial for call centers managing large numbers of customers that want to route customers to the right agents in the right departments.
Μεταφέρεστε από το Qonvo στο LiveAgent;
Μεταφέρεστε από το Qonvo στο LiveAgent; Αποκτήστε πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με 24/7 υποστήριξη και ενσωματώσεις για όλα τα κανάλια. Δοκιμάστε δωρεάν για 14 ή 30 ημέρες, χωρίς πιστωτική κάρτα. Εξερευνήστε τις ενσωματώσεις με social media και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας!
Ανακαλύψτε πώς το VoIP μπορεί να κάνει τις κλήσεις σας πιο οικονομικές και αποτελεσματικές. Μάθετε για τις λειτουργίες, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, καθώς και πώς να επιλέξετε τον καλύτερο πάροχο. Βελτιστοποιήστε τη σύνδεσή σας για ακόμα καλύτερη εμπειρία κλήσεων. Εξερευνήστε περισσότερα και ξεκινήστε δωρεάν σήμερα!