Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Gmail είναι μία από τις πιο δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες email. Όλοι έχουμε εξοικειωθεί με το δωρεάν χώρο αποθήκευσης, το κουμπί αποστολής, καθώς και τις πρόσθετες χρήσιμες λειτουργίες, όπως αναβολή, ετικέτες ή φακέλους. Θα λέγαμε ότι το Gmail είναι η τέλεια λύση email για άτομα. Διατηρεί τα πάντα άψογα και οργανωμένα. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη χρήση του Gmail για επιχειρήσεις – ειδικά για την υποστήριξη πελατών, υπάρχουν μερικοί περιορισμοί. Δυστυχώς, το Gmail δεν υποστηρίζει συγκεντρωτικά εισερχόμενα με ενσωματώσεις πολλαπλών καναλιών ή επισκόπηση πίνακα ελέγχου πολλαπλών αντιπροσώπων. Αυτά είναι και τα δύο βασικά χαρακτηριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για το τμήμα υποστήριξης σας, το LiveAgent μπορεί να είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.
Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 179 λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και αναφορών, δυνατότητες gamification ή ενσωματωμένη γνωσιακής βάσης. Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη βαριά δουλειά, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες σας.
Εφαρμόστε συγκεντρωτικά εισερχόμενα στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα:
Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά απόκτησης πελατών.
Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.
Η ομάδα υποστήριξης σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.
Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.
Το ιδανικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι διαφανές και εύκολα προσβάσιμο για όλους τους αντιπροσώπους στο τμήμα σας. Θα πρέπει να υποστηρίζει πολυ-καναλικές ενσωματώσεις και να παρέχει πρόσθετες δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης όπως αυτοματισμό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα από το LiveAgent κάνουν ακριβώς αυτό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent είναι μια πιο έξυπνη έκδοση των τρέχοντων εισερχομένων email σας. Σας επιτρέπει να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα από πολλά κανάλια όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις. Εξαλείφει την ανάγκη για κοινή χρήση λογαριασμού και παρακολούθηση συσκευών. Όλες οι νέες καρτέλες εισάγονται αυτόματα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και μπορούν να προβληθούν και να απαντηθούν από όλους τους αντιπροσώπους. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες, υπενθυμίσεις, εσωτερικές σημειώσεις, αυτοματοποίηση καρτελών σε τμήματα ή συγκεκριμένους αντιπροσώπους και πολλά άλλα. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent.
Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent χρησιμοποιεί την υβριδική ροή καρτελών που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό στην υποστήριξη πελατών, διότι αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου. Η υβριδική ροή καρτελών κάνει όλες τις καρτέλες να φαίνονται το ίδιο ανεξάρτητες από το κανάλι επικοινωνίας από το οποίο ελήφθησαν. Η ροή καρτελών σας επιτρέπει να παρακολουθείτε το ταξίδι των πελατών σας μέσω διαφορετικών καναλιών, αλλά να παραμένετε πάντα στην ίδια υβριδική καρτέλα. Με αυτόν τον τρόπο, έχετε στη διάθεση σας όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας και τα ζητήματα τους.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, δημιουργία καρτελών και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουννα παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Ο αυτοματισμός είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για την υποστήριξη πελατών, επειδή εξοικονομεί πολύ χρόνο. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε συνηθισμένες εργασίες, να δημιουργήσετε ροές εργασίας ή μοναδικούς κανόνες αυτοματισμού σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Για παράδειγμα, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να εκχωρήσουν αυτόματα καρτέλες (σε οποιοδήποτε στάδιο) σε μεμονωμένους αντιπροσώπους ή τμήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα “έναυσμα” και ο κανόνας θα εκτελεστεί. Στο LiveAgent, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να βασίζονται σε οποιαδήποτε παράμετρο καρτέλας, συμβάν ή ώρα. Αποφασίστε εάν το LiveAgent είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το Gmail για τις επιχειρήσεις σας με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο μας 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το Gmail. Γίνετε κι εσείς μία από τις εταιρείες όπως η Yamaha, η BMW, η Huawei και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο σας 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Το 12% των Αμερικανών βαθμολογούν ως πρώτη τους ενόχληση στην εξυπηρέτηση πελατών την “έλλειψη ταχύτητας”. Statista
Το 72% των καταναλωτών αντιλαμβάνονται το να πρέπει να εξηγήσουν το πρόβλημά τους σε πολλά άτομα ως κακή εξυπηρέτηση πελατών. Διαστατή Έρευνα
Το ένα τρίτο των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής εταιρειών μετά από μία μόνο περίπτωση κακής εξυπηρέτησης πελατών. American Express
Το 72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι όταν έρχονται σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών αναμένουν από τον αντιπρόσωπο να “γνωρίζει ποιοι είναι, τι έχουν αγοράσει και να έχουν πληροφορίες για τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους”. Microsoft
Έχετε περιέργεια να δείτε που διαφέρουμε; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gist;
Ψάχνετε για μια διαφορετική λύση του Gist; Ρίξτε μια ματιά στο Live Agent και δείτε τα πλεονεκτήματα. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα και παρέχετε καλύτερη υποστήριξη.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Qonvo;
Ανακαλύψτε το LiveAgent, την κορυφαία εναλλακτική λύση του Qonvo, που προσφέρει 24/7 εξυπηρέτηση πελατών, πάνω από 175 χαρακτηριστικά, και προσιτή τιμολόγηση. Ξεκινήστε τη 14ήμερη δωρεάν δοκιμή σας χωρίς να απαιτείται πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την υποστήριξη πελατών σας σήμερα!
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Vision;
Το Liveagent προσφέρει περισσότερες επιλογές όταν πρόκειται για παροχή υποστήριξης πελατών. Είναι η απόλυτη λύση για την επιχείρησή σας. Επιλέξτε ένα από τα τρία επί πληρωμή πλάνα μας ή επιλέξτε ξεχωριστές δυνατότητες.
Αναζητάτε μια εναλλακτική για το Outlook;
Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Outlook με 24/7 υποστήριξη και δωρεάν δοκιμή 14 ημερών!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team