Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση που είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τη διαδικασία υποστήριξης πελατών με μια πληθώρα εργαλεία παραγωγικότητας. Η εκτεταμένη λίστα δυνατοτήτων μας σάς βοηθά να λύσετε τις καρτέλες πελατών γρηγορότερα εξαλείφοντας τις επαναληπτικές εργασίες και αυξάνοντας την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας.
Το σύστημα καρτελών μετατρέπει όλες τις συνομιλίες με πελάτες όπως τα email σε καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να επιλυθούν από τους εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Η τοποθέτηση ενός widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας μπορεί να σας προσφέρει απρόσκοπτες συνομιλίες με τους πελάτες.
Δώστε στον κόσμο μια σπουδαία εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μέσω των κοινωνικών μέσω δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter ή το Instagram. Βελτιώστε τη διαχείριση των σχέσεων σας με τους πελάτες με το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent LiveAgent ή δημιουργήστε portal πελατών που είναι γνωστό και ως γνωσιακή βάση.
Features | Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required.
|
Competitor
|
---|---|---|
Overall rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
Received an overall rating of 4.7 out of 5 by verified users on Capterra.
|
4.5
Received an overall rating of 4.5 out of 5 by verified users on Capterra.
|
Ease of use
Ease of use ratings from verified users on Capterra.
|
4.6
Rated 4.6 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra.
|
4.5
Rated 4.5 out of 5 for ease of use by verified users on Capterra.
|
Customer service
Customer support ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
Rated 4.7 out of 5 for customer support by verified users on Capterra.
|
4.6
Rated 4.6 out of 5 for customer support by verified users on Capterra.
|
Value for money
Price to value ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
Rated 4.7 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra.
|
4.4
Rated 4.4 out of 5 for product value vs price by verified users on Capterra.
|
Price
Software price in USD per agent per month.
|
$15/month/agent
Price in USD per agent per month.
|
$19/month/agent
Price in USD per agent per month.
|
Alerts / escalations
Alerts and escalations for tickets and SLAs based on priority and pre-defined conditions.
|
Offers alerts and escalations.
|
Offers alerts and escalations.
|
Automated routing
Automated ticket routing to specific departments and agents based on pre-defined conditions.
|
Offers automated routing.
|
Offers automated routing.
|
Call center Management
A centralized dashboard for making, receiving, and managing calls.
|
Offers call center management.
|
Offers call center management.
|
Queue management
A system that is used to manage call queues.
|
Offers queue management.
|
Offers queue management.
|
Email management
The ability to connect the ticketing software with multiple email addresses in order to receive, answer, and write emails directly from the software.
|
Offers email management.
|
Offers email management.
|
Performance metrics
Track your website visitor's behavior. See how long they're browsing your site, or which site they're on.
|
Offers performance metrics.
|
Offers performance metrics.
|
Knowledge base management
A feature that allows users to create and manage comprehensive knowledge repositories.
|
Offers knowledge base management.
|
Offers knowledge base management.
|
Multi-Channel communication
Connects with multiple lines of communication (such as email, live chat, a call center, or social media) to streamline all messages, and allow users to respond to them from the ticketing software.
|
Offers multi-channel communication.
|
Offers multi-channel communication.
|
Real-time chat
A native live chat widget that can be deployed on your site and used for real-time communication with your website visitors.
|
Offers real-time chat.
|
Offers real-time chat.
|
Reporting/Analytics
An analytics dashboard that enables users to generate performance reports.
|
Offers reporting/analytics.
|
Does not offer reporting/analytics.
|
Self-service portal
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
|
Offers a self-service portal.
|
Offers a self-service portal.
|
Service Level Agreement (SLA) management
A feature that enables you to manage and monitor SLA logs, SLA compliance, and more.
|
Offers service level agreement (SLA) management.
|
Offers service level agreement (SLA) management.
|
Social media integration
Integrations with popular social networks such as Facebook.
|
Offers social media integrations.
|
Offers social media integrations.
|
Ticket management
Manage tickets with ticket transfers, ticket merging, splitting, marking as spam, snoozing, and more.
|
Offers ticket management.
|
Offers ticket management.
|
Workflow management
Automation rules that can be implemented to speed up customer support processes.
|
Offers workflow management.
|
Offers workflow management.
|
Δεν χρειάζεται να διαχειρίζεστε αιτήματα πελατών μέσω email μόνο. Το LiveAgent μπορεί να υποστηρίξει την απόδοση του εκπροσώπου σας και να βοηθήσει τον πελάτη να ολοκληρώσει το ταξίδι του στην ιστοσελίδα με το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά.
Ετοιμαστείτε για γρηγορότερες απαντήσεις και επιλύστε τα αιτήματα των πελατών σας γρηγορότερα. Τα widgets της ζωντανής συνομιλίας δεν είναι μόνο ένα αποτελεσματικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών αλλά μπορεί να μετατρέψει τους χρήστες της κοινότητας σε χαρούμενους πελάτες που πληρώνουν.
Σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες του LiveAgent, όπως π.χ. τις τυποποιημένες απαντήσεις, την προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και την αρχειοθέτηση των απαντήσεων μπορείτε να ολοκληρώσετε τη δουλειά σας με τις πολλές εφαρμογές και εργαλεία του LiveAgent.
Οι λειτουργίες μας σας επιτρέπουν να εκτελέσετε πολλές δραστηριότητες του κέντρου εξυπηρέτησης και εργασίες αυτοματοποίησης οι οποίες διαφορετικά θα αύξαναν τον χρόνο απάντησης. Εξαλείψτε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και απαντήστε σε συχνές ερωτήσεις με τυποποιημένα μηνύματα.
Όταν έχετε διαθέσιμο χρόνο, μη διστάσετε να βοηθήσετε τους συναδέλφους σας σε δύσκολες εργασίες μέσω των κοινών εισερχόμενων απ’ όλα τα κανάλια. Βελτιώστε τη ροή εργασιών σας με ισχυρούς κανόνες αυτοματισμού ροής εργασιών, ετικέτες και εσωτερικές σημειώσεις στις καρτέλες της εξυπηρέτησης πελατών. Βεβαιωθείτε ότι συλλέξατε σχόλια πελατών για να συνεχίσετε τη ν καλή δουλειά
Επεκτείνετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συνδέστε άλλο λογισμικό και εργαλεία τρίτων για να δημιουργήσετε απρόσκοπτες ενσωματώσεις με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις δυνατότητες και το σετ εργαλείων του LiveAgent και μάθετε γιατί είναι δημοφιλής επιλογή για εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Θέλετε απλώς καρτέλες υποστήριξης πελατών ή περισσότερα κανάλια επικοινωνίας με πελάτες;
Το LiveAgent μπορεί να είναι ένα λογισμικό υποστήριξης πελατών ή ένα λογισμικό συνεργασίας που ταιριάζει στο στυλ και το σκοπό της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.
Δουλεύετε από τα εισερχόμενά σας στο Gmail; Συνδέστε τυχόν διευθύνσεις email που έχετε στα εισερχόμενα της ομάδας LiveAgent και διαχειριστείτε τα email υποστήριξης πελατών.
Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα του LiveAgent μπορούν να σας χρησιμεύσουν ως το απόλυτο πρόγραμμα-πελάτη email. Χρησιμοποιήστε πρότυπα email, ορίστε κανόνες ανάθεσης και αφήστε σημειώσεις σε αντιπροσώπους για να εξυπηρετήσετε αποτελεσματικά εκατομμύρια πελάτες.
Αποκτήστε πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία για να απλοποιήσετε τη διαδικασία επικοινωνίας για τους αντιπροσώπους. Η ζωντανή συνομιλία είναι επίσης η ιδανική επιλογή για πελάτες που θέλουν να απαντηθούν γρήγορα οι ερωτήσεις τους.
Τοποθετήστε ένα κουμπί στον ιστότοπό σας και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με τη συνομιλία. Λάβετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο και παρακολουθήστε πόσα άτομα περιηγούνται στον ιστότοπο σας.
Προσφέρετε μια εκπληκτική εμπειρία υποστήριξης πελατών με το δικό σας τηλεφωνικό κέντρο. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποτελούν μέρος του συστήματος καρτελών, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τα ερωτήματα των πελατών.
Το LiveAgent καταγράφει όλες τις συνομιλίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφωνικών κλήσεων. Δημιουργήστε προσαρμοσμένα δέντρα IVR και δρομολογήστε κλήσεις στους κατάλληλους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Ένα από τα νέα δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας των πελατών είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook, το Twitter και το Instagram είναι εκεί για να βελτιώσετε το κέντρο υποστήριξης σας.
Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δείξουν καλύτερη εμπειρία πελατών, να κερδίσουν την αφοσίωση των πελατών και άλλες δραστηριότητες υποστήριξης πελατών.
Οι πλατφόρμες κέντρων εξυπηρέτησης χρησιμοποιούν πύλες αυτοεξυπηρέτησης γεμάτες με χρήσιμα άρθρα. Τα άρθρα γνωσιακής βάσης αυξάνουν τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης για άτομα που θέλουν να βρουν απαντήσεις.
Το LiveAgent λειτουργεί καλά ως λογισμικό βάσης γνώσεων. Προσθέστε άρθρα βάσης γνώσεων γεμάτα με πολύτιμους πόρους γνώσης και αρχεία απαντήσεων για τους πελάτες σας για να αποκομίσετε τα πλήρη οφέλη των επιλογών αυτοεξυπηρέτησης.
Η διεπαφή χρήστη του LiveAgent είναι γεμάτη λειτουργίες που χειρίζονται απλές διαδικασίες και τεράστιους φορτίους εργασιών. Οι εφαρμογές παραγωγικότητας αποτελούν μέρος ενός τυπικού κέντρου υποστήριξης.
Η διαχείριση καρτελών υποστήριξης πελατών γίνεται ευκολότερη με ενσωματώσεις με εργαλεία τρίτων. Στη συνέχεια, το LiveAgent μετατρέπεται σε ένα πολυκαναλικό εργαλείο συνεργασίας για διάφορους σκοπούς.
Το LiveAgent είναι ένα πολυκαναλικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Για να παρέχουμε στους πελάτες μας το καλύτερο δυνατό εργαλείο εξυπηρέτησης, προσφέρουμε επίσης μια εφαρμογή για κινητά, ώστε να μπορείτε να παρέχετε προσωπική εξυπηρέτηση πελατών 24/7. Εάν η ομάδα επιτυχίας πελατών σας δεν έχει πρόσβαση σε υπολογιστή, μπορεί να εκμεταλλευτεί την εφαρμογή για κινητά που είναι διαθέσιμη τόσο σε χρήστες Android όσο και σε iOS. Ως αποτέλεσμα, η επιχείρησή σας μπορεί να χειριστεί γρήγορα όλα τα αιτήματα πελατών, οδηγώντας σε βελτιωμένες βαθμολογίες ικανοποίησης με τους πελάτες σας.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλεςκαι αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Σε περίπτωση που έχετε οποιεσδήποτε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή καλέστε μας.
Είμαστε εδώ 24 ώρες το 24ωρο για να σας βοηθήσει με οτιδήποτε αφορά την υποστήριξη πελατών και το LiveAgent. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα δωρεάν, χωρίς να απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και χωρίς κρυφές χρεώσεις.
Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, δείτε το βίντεο περιήγησης με παραδείγματα χρήσης εργαλείων και αποτελεσματική ροή εργασιών για να δείτε όλα όσα έχει να προσφέρει το LiveAgent.
Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;
Ανακαλύψτε τη #1 εναλλακτική του Desk.com! LiveAgent: Δωρεάν δοκιμή 30 ημερών, 24/7 υποστήριξη, εύκολη μετάβαση. Δοκιμάστε τώρα!
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail;
Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η ιδανική εναλλακτική για το Gmail στην υποστήριξη πελατών. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, 24/7 εξυπηρέτηση και ισχυρές δυνατότητες συγκεντρωτικών εισερχομένων χωρίς χρέωση ρύθμισης και χωρίς απαίτηση πιστωτικής κάρτας. Ξεκινήστε σήμερα!
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Freshcaller;
Ανακαλύψτε το LiveAgent, την κορυφαία εναλλακτική λύση για το Freshcaller! Δοκιμάστε δωρεάν για 30 ημέρες χωρίς πιστωτική κάρτα.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του OneDesk;
Ανακαλύψτε το LiveAgent, την καλύτερη εναλλακτική του OneDesk με 24/7 υποστήριξη, δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και χωρίς πιστωτική κάρτα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.