Χαρακτηριστικά | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για help desk κοινωνικών δικτύων δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
|
Zendesk
Σύγκριση Zendesk και LiveAgent.
|
Zoho Desk
Σύγκριση Zoho Desk και LiveAgent.
|
Groove
Σύγκριση Groove και LiveAgent.
|
Help Scout
Σύγκριση Kayako και LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Συνολική Βαθμολογία
Συνολική βαθμολογία λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
To LiveAgent έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
To Zendesk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.3 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.5
To Zoho Desk έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.5
To Groove έλαβε συνολική βαθμολογία 4.5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
To Help Scout έλαβε συνολική βαθμολογία 4.7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Ευκολία Χρήσης
Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.6
To LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
To Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.4
To Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.4 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.5
To Groove βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
To Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την ευκολία χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Υποστήριξη πελατών
Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
To LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.2
To Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.2 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.3
To Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.3 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.6
To Groove βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.8
To Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.8 στα 5 για την υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Σχέση ποιότητας και τιμής
Βαθμολογίες για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.7
Το LiveAgent βαθμολογήθηκε με 4.7 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.1
Το Zendesk βαθμολογήθηκε με 4.1 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.5
Το Zoho Desk βαθμολογήθηκε με 4.5 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.0
Το Groove βαθμολογήθηκε με 4.0 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
4.6
Το Help Scout βαθμολογήθηκε με 4.6 στα 5 για τη σχέση ποιότητας και τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
|
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά εκπρόσωπο ανά μήνα.
|
$9-$49/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
|
$59-$199/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
|
$18-$45/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
|
$25-$40/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
|
$25-$40/μήνα/εκπρόσωπο
Το εύρος τιμής όλων των διαθέσιμων πακέτων. Όλα τα πακέτα τιμολογούνται μηνιαία σε USD. Η αναγραφόμενη τιμή αντιστοιχεί στην τιμή ενός εκπροσώπου τον μήνα.
|
Instagram
Ενσωμάτωση του Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Το Zendesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
To Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
|
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Zoho Desk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
|
Messenger
Ενσωμάτωση του Facebook Messenger που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν στα άμεσα μηνύματα από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
|
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
|
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
|
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook Messenger.
|
Unknown
|
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Το Zoho Desk προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Το Groove προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
|
Whatsapp
Ενσωμάτωση του Whatsapp που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Αναμένεται
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
|
Το Zendesk προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
|
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
|
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
|
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Whatsapp.
|
Viber
Ενσωμάτωση του Viber που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Το Zendesk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Το Zoho Desk δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Το Groove δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Το Help Scout δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
|
Παρακολούθηση διάδρασης
Παρακολουθήστε την συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστοτόπου σας. Δείτε πόση ώρα βρίσκονται στον ιστότοπό σας, ή ποια σελίδα κοιτούν.
|
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
|
Το Zendesk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
|
Το Zoho Desk προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
|
Το Groove προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
|
Το Help Scout προσφέρει παρακολούθηση διάδρασης.
|
Πολυκάναλη Επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμές επικοινωνίας (όπως email, live chat, τηλεφωνικό κέντρο ή social media) για να συγκεντρώσει όλα τα μηνύματα, και επιτρπει στους εκπροσώπους να απαντούνto απο το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
|
Το LiveAgent υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
|
Το Zendesk υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
|
Το Zoho Desk υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
|
Το Groove υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
|
Το Help Scout υποστηρίζει πολυκάναλη επικοινωνία.
|
Αυτόματη Δρομολόγηση
Αυτόματη δρομολόγηση ticket σε συγκεκριμένα τμήματα και εκπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
|
Το LiveAgent προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
|
Το Zendesk προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
|
Περιορισμένο
Το Zoho Desk προσφέρει περιορισμένους (έως 5, 15, ή 30) κανόνες αυτοματισμού δρομολόγησης ανάλογα με το πακέτο τιμολόγησής σας.
|
Το Groove δεν προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
|
Το Help Scout προσφέρει αυτόματη δρομολόγηση ticket.
|
Στατιστικά Απόδοσης
Επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης ανά κανάλι, τμήμα, ή εκπρόσωπο.
|
Το LiveAgent προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
|
Το Zendesk προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
|
Το Zoho Desk προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
|
Το Groove προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
|
Το Help Scout προσφέρει στατιστικά απόδοσης.
|
Διαχείριση Ομάδας
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να δημιουργούν ομάδες επικοινωνίας για τον διαχωρισμό marketing και πωλήσεων.
|
Το LiveAgent προσφέρει διαχείριση ομάδας.
|
Το Zendesk προσφέρει διαχείριση ομάδας.
|
Το Zoho Desk δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
|
Το Groove δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
|
Το Help Scout δεν προσφέρει διαχείριση ομάδας.
|
Επισήμανση Κοινωνικών Δικτύων
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να επισημαίνουν τους πελάτες με ετικέτες όταν απαντούν στα αιτήματά τους μέσω του λογισμικού help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
|
Το Zendesk προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
|
Το Zoho Desk doesn't offer social media tagging.
|
Το Groove προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
|
Το Help Scout δεν προσφέρει επισήμανση κοινωνικών δικτύων.
|
Παρακολούθηση Επωνυμίας
Επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν συγκεκριμένες λέξεις κλέιδιά στο Twitter συγκεντρώνοντας κάθε Tweet που περιέχει τη συγκεκριμένη λέξη στο λογισμικό με τη μορφή ticket.
|
Το LiveAgent προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
|
Το Zendesk δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
|
Το Zoho Desk δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
|
Το Groove δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
|
Το Help Scout δεν προσφέρει παρακολούθηση επωνυμίας.
|
Συνεργασία
Επιτρέπει στους εκπροσώπους να εργάζονται μαζί ώστε να επιτύχουν την επίλυση των ticket.
|
Το LiveAgent υποστηρίζει τη συνεργασία.
|
Το Zendesk υποστηρίζει τη συνεργασία.
|
Περιορισμένο
Οι δυνατότητες συνεργασίας στο Zoho Desk περιορίζονται στα πακέτα professional και enterprise.
|
Το Groove υποστηρίζει τη συνεργασία.
|
Το Help Scout υποστηρίζει τη συνεργασία.
|
Διαχείριση Πολλαπλών Λογαριασμών
Επιτρέπει στους χρήστες τη σύνδεση πολλαπλών λογαριασμών κοινωνικών δικτύων (για παράδειγμα, δύο λογαρισμών Facebook, ή τριών λογαρισμών Twitter) με το λογισμικό help desk για κοινωνικά δίκτυα.
|
Το LiveAgent υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
|
Το Zendesk δεν υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
|
Περιορισμένο
Περιορισμένος αριθμός λογαριασμών email, widgets ανατροφοδότησης, διαδικτυακών φορμών, και λογαριασμών κοινωνικών δικτύων μπορεί να συνδεθεί στο Zoho Desk.
|
Το Groove υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
|
Το Help Scout δεν υποστηρίζει τη διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών.
|
Αναφορές/Στατιστικά
Πίνακας στατιστικών που επιτρέπει την δημιουργία αναφορών απόδοσης.
|
Το LiveAgent προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
|
Το Zendesk προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
|
Περιορισμένο
Στο Zoho Desk, η πρόσβαση σε πίνακες με αναφορές/στατιστικά είναι περιορισμένη σε όλα τα πακέτα εκτός από το Enterprise.
|
Το Groove προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
|
Το Help Scout προσφέρει αναφορές/στατιστικά.
|
Γίνεται η επωνυμία για την οποίο μιλούν όλοι! Βελτιώστε την φήμη σας από στόμα σε στόμα και ενισχύστε τις πωλήσεις σας παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στα κοινωνικά δίκτυα. Ξεκινήστε να επιδεικνύετε την ισχυρή διαδικτυακή σας παρουσία με την εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων σήμερα!
Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων είναι το μυστικό σας όπλο για να επιτύχετε οργάνωση και διαφάνεια σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Συγκεντρώστε κάθε μήνυμα, σχόλιο και αναφορά σε έναν ενοποιημένο πίνακα διαχείρισης για να εξασφαλίσετε ότι θα απαντήσετε σε κάθε μήνυμα. Η εξυπηρέτηση χωρίς προβλήματα σας περιμένει!
Επικοινωνήστε με πελάτες μέσω Viber και αυξήστε τις πωλήσεις! Απαντήστε σε μηνύματα σχετικά με πωλήσεις, προωθητικές ενέργειες, ή ειδικές προσφορές με ευκολία.
Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία ακρόασης κοινωνικών δικτύων που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε μοναδικές λέξεις κλειδιά. Αναρωτιέστε τι λέγεται για τους ανταγωνιστές σας; Παρακολουθήστε τους στο Twitter με ευκολία χάρη στην εναλλακτική μας για help desk κοινωνικών δικτύων.
Σας διασύρει ένας δυσαρεστημένος πελάτης; Δράστε γρήγορα πριν να είναι αργά! Παρακολουθήστε κάθε αναφορά της επιχείρησης/επωνυμίας σας στο Twitter, (ακόμα και αν δεν έχετε επισημανθεί με ετικέτα) και συμμετέχετε στη συζήτηση. Διορθώστε τα λάθη ξεκινώντας σήμερα!
Η από κοινού χρήση στοιχείων σύνδεσης ανήκει στο παρελθόν! Ενισχύστε τους εκπροσώπους σας με μία κοινόχρηστη επιφάνεια εργασίας που τους επιτρέπει να συνεργάζονται και να απαντούν σε ερωτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν σε κάθε πλατφόρμα.
Βελτιώστε την παραγωγικότητα της ομάδας σας περισσότερο από 35% με τις εναλλακτικές help desk κοινωνικών δικτύων. Αποφύγετε τους περισπασμούς που προκαλούν οι ροές του Instagram, του Twitter, και του Facebook απαντώντας όλα να μηνύματα και τις ειδοποιήσεις από την επιφάνεια εργασίας των εκπροσώπων. Πείτε αντίο στα memes και το ατελείωτο scrolling!
Σας λείπει η συνολική εικόνα; Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων εξασφαλίζουν ότι είστε πάντα ενήμεροι! Ακολουθήστε το ταξίδι της επίλυσης του προβλήματος κάθε πελάτη μέσω live chat, κοινωνικών δικτύων, email, ή τηλεφώνου σε ένα μονάχα νήμα ticket. Είναι τόσο εύκολο!
Εκμεταλλευτείτε τις προηγμένες λειτουργίες που προσφέρουν οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων όπως ενσωματωμένο CRM ή τυποποιημένα μηνύματα. Εξοικονομήστε έως και 15 ώρες κάθε εβδομάδα έχοντας όλες τις πληροφορίες πελατών στη διάθεσή σας και προκαθορισμένες απαντήσεις.
Οι σύγχρονοι καιροί απαιτούν σύγχρονες λύσεις. Απαντήστε σε ερωτήματα στα κοινωνικά δίκτυα εν κινήσει με την εφαρμογή μας για κινητά που διατίθεται στο Google Play και στο App Store.
Οι εναλλακτικές για help desk κοινωνικών δικτύων προσφέρουν πλούσιες δυνατότητες αυτοματισμού. Αυτοματοποιήστε τις επαναλαμβανόμενες βαρετές εργασίες όπως την παρακολούθηση αιτημάτων, την ανάθεση εργασιών ή ετικετών, και άλλα. Οι πιθανότητες είναι απεριόριστες.
Βελτιώστε την εξυπηρέτησή σας (καθώς και την εμπειρία που προσφέρετε στον πελάτη) με τις ισχυρές δυνατότητες στατιστικών και αναφορών. Μάθετε περισσότερα από τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και διαμορφώστε ανάλογα τη στρατηγική της εξυπηρέτησής σας.
Δεν θα σας αφήσουμε έτσι! Είμαστε εδώ για εσάς 24/7 και προσφέρουμε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω live chat, email, ή τηλεφώνου ανά πάσα στιγμή.
Μάθετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε στις λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τη εύχρηστη σύγκριση τιμών για το LiveAgent και τους ανταγωνιστές του.
Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;
Δείτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Desk.com. Μάθετε τα οφέλη και εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail;
Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η ιδανική εναλλακτική για το Gmail στην υποστήριξη πελατών. Απολαύστε δωρεάν δοκιμή 14 ημερών, 24/7 εξυπηρέτηση και ισχυρές δυνατότητες συγκεντρωτικών εισερχομένων χωρίς χρέωση ρύθμισης και χωρίς απαίτηση πιστωτικής κάρτας. Ξεκινήστε σήμερα!
Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση για το SysAid;
Το LiveAgent αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για το SysAid. Μάθετε περισσότερα για το κέντρο εξυπηρέτησης και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;
Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η κορυφαία εναλλακτική του LiveHelpNow για κέντρα εξυπηρέτησης, με 24/7 υποστήριξη και χωρίς χρέωση ρύθμισης. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή χωρίς πιστωτική κάρτα και βελτιώστε την ικανοποίηση και παραγωγικότητα της ομάδας σας με περισσότερες από 175 δυνατότητες.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team