Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο κέντρο εξυπηρέτησης

Συνδέστε τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent και οργανώστε όλα τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σε μία αξιόπιστη λύση. Το σύστημα καρτελών LiveAgent σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε καρτέλες από το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Viber και το WhatsApp σε ένα βολικό μέρος. Με μια πλήρως εξοπλισμένη πλατφόρμα επικοινωνίας και το εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης σε ένα, διατηρήστε τις κοινωνικές σας αλληλεπιδράσεις σε υψηλά επίπεδα.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Κοινωνική υποστήριξη

Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια σχετικά νέα κατηγορία λογισμικού. Αυτό το σύστημα σάς δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας συγκεντρώνοντας όλα τα μηνύματα και τις αναφορές της επωνυμίας σας σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα σε ένα μέρος.

Το κύριο πλεονέκτημα ενός πολυκαναλικού συστήματος κέντρου εξυπηρέτησης είναι ότι σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε αλληλεπιδράσεις πελατών από άλλα κανάλια υποστήριξης πελατών σε έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου. Επιπλέον, κάθε μήνυμα συλλέγεται μέσα σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ενοποιημένες καρτέλες με την υβριδική ροή καρτελών.

Social support

Οι καλύτερες λύσεις

Πώς να επιλέξετε εργαλεία εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να λάβετε υπόψη όλες τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σας. Το πρώτο βήμα είναι να ελέγξετε εάν θέλετε να προσθέσετε άλλα κανάλια επικοινωνίας στο σύστημα επικοινωνίας σας και εάν θέλετε να ενοποιήσετε όλη την επικοινωνία σας σε μια τοποθεσία. Δεύτερον, ελέγξτε αν χρειάζεστε ζωντανή συνομιλία, email, τηλεφωνική υποστήριξη ή πύλη πελατών. Το επόμενο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι οι δυνατότητες και οι ενσωματώσεις. Τέλος, συγκρίνετε τις τιμές για να βρείτε την καλύτερη δυνατή τιμή.

Αφήστε το LiveAgent να χειρίζεται τα μηνύματα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Συνδέστε λογαριασμούς από κάθε δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων και αφήστε το LiveAgent να χειρίζεται τους λογαριασμούς σας

Επίδειξη ενσωμάτωσης Facebook: Πώς λειτουργεί​

00:00/03:02

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Διαχείριση κοινού

Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στο Facebook και παρακολουθήστε τα πάντα χωρίς εναλλαγή μεταξύ καρτελών ή λογαριασμών. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε την υποστήριξη πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Η ενσωμάτωση είναι εύκολη. Απλώς συνδέστε τις σελίδες σας στο Facebook στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent στη διαμόρφωση και ξεκινήστε. Τυχόν σχόλια και likes στις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα καθώς και τα ερωτήματα των πελατών θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες. Δημιουργήστε ένα κοινό και παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη με μια δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

  • Απαντήστε σε σχόλια, αναρτήσεις και αλληλεπιδράστε με περιεχόμενο
  • Κάντε like ή διαγράψτε σχόλια, προσθέστε GIF και άλλα συνημμένα

Αποτελεσματική ανταλλαγή μηνυμάτων

Φροντίστε για οποιοδήποτε προσωπικό μήνυμα στο Facebook με το Messenger που περιλαμβάνεται στα εισερχόμενά σας. Το LiveAgent μπορεί να συγκεντρώσει όλα τα μηνύματα και να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε εύκολα οποιοδήποτε πρόβλημα πελάτη. Είναι συμβατό με τα χαρακτηριστικά παραγωγικότητάς μας, επομένως η απάντηση με το LiveAgent είναι πολύ πιο οργανωμένη, αξιόπιστη και ταχύτερη από πριν. Ταξινομήστε τα μηνύματά σας και απαντήστε εύκολα από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας. Επωφεληθείτε από μια ευρεία γκάμα από άμεσα διαθέσιμες λειτουργίες καρτελών που μεταφράζονται απρόσκοπτα σε καρτέλες Messenger.

  • Απάντηση σε μηνύματα του Messenger μέσω καρτελών
  • Επιλύστε μηνύματα ως καρτέλες LiveAgent 

Επίδειξη ενσωμάτωσης Facebook: Πώς λειτουργεί

00:00/03:02

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Πώς να παρακολουθείτε το Twitter με το LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Ακολουθήστε tweets

Η ενσωμάτωση Twitter του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλες τις @αναφορές της σελίδας σας ή τυχόν #hashtags της επιλογής σας. Απλώς συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Twitter με τον πίνακα ελέγχου LiveAgent και επιλέξτε ποια hashtags και αναφορές θέλετε να παρακολουθήσετε. Όλα τα ελεγχόμενα hashtags και αναφορές θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες που θα εκχωρηθούν αυτόματα σε όποιο τμήμα επιλέξετε. Το LiveAgent θα ανακτήσει αυτόματα όλα τα Tweet με τις λέξεις-κλειδιά που παρακολουθείτε και μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε αυτά από τον πίνακα ελέγχου σας.

  • Παρακολουθήστε αναφορές επωνυμίας και λέξεις-κλειδιά με πολλούς λογαριασμούς
  • Απαντήστε σε Tweet, σχόλια και αναφορές από ένα φάκελο εισερχομένων

Διαχειριστείτε τους ακόλουθους

Η στρατηγική σας για την εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να λειτουργήσει καλά με τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Instagram. Ενεργοποιήστε το Instagram στο LiveAgent και απαντήστε σε οποιαδήποτε ανάρτηση, αναφορά ή σχόλιο που λαμβάνετε. Μειώστε το χρόνο απόκρισής σας με ένα αποκλειστικό σύστημα καρτελών και παρέχετε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας τις κατάλληλες δυνατότητες. Το Instagram μπορεί να γίνει μια από τις καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τον χειρισμό αιτημάτων πελατών. Μην ξεχάσετε να το χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επωνυμία σας όσο είστε εκεί έξω παρέχοντας υποστήριξη.

  • Χειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις πελατών του Instagram πιο γρήγορα από πριν
  • Παρακολουθήστε την επικοινωνία των πελατών από τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πώς να χρησιμοποιήσετε την προσθήκη Instagram στο LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Επίδειξη ενσωμάτωσης Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M115SYoutube video: Viber Integration Demo  LiveAgent
Live Agent

Αποστολή μηνυμάτων στα εισερχόμενα

Οι αντιπρόσωποι μπορούν επίσης να επιλύσουν ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών μέσω του Viber, μιας από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων του σήμερα. Το LiveAgent θα βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα από αυτήν την πλατφόρμα στο σύστημα καρτελών σας, όπου μετατρέπονται σε καρτέλες πελατών. Μπορείτε εύκολα να τους απαντήσετε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Το Viber λειτουργεί καλά ως προσθήκη στα κοινωνικά σας κανάλια για πελάτες που προτιμούν τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Η απάντηση σε μηνύματα Viber λειτουργεί άψογα με άλλα κανάλια επικοινωνίας στις καρτέλες.

  • Οργανώστε την επικοινωνία σας στο Viber σε ένα μέρος
  • Απαντήστε σε μηνύματα Viber στα εισερχόμενά καρτελών σας

Ειδοποιήσεις Slack

Εάν χρησιμοποιείτε το Slack για συναναστροφή με τους συναδέλφους σας, επωφεληθείτε από την ενσωμάτωσή μας. Ενημερωθείτε για τυχόν νέες καρτέλες πελατών ή αλλαγές στην κατάσταση των καρτελών. Έχουμε ένα ενσωματωμένο πρόσθετο Slack στο LiveAgent, ώστε να μην χάσετε τίποτα σημαντικό. Απλώς πατήστε το διακόπτη στις ρυθμίσεις και λάβετε ειδοποιήσεις LiveAgent σε ένα αποκλειστικό κανάλι Slack. Αυτή η ενσωμάτωση είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμη – μπορείτε να καθορίσετε τον τύπο πληροφοριών που θέλετε να λαμβάνετε και να επιλέξετε κανόνες για την αποστολή ειδοποιήσεων σε συγκεκριμένες επαφές ή κανάλια.

  • Μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τη δραστηριότητα των καρτελών σας στο Slack
  • Προσαρμόστε τις ειδοποιήσεις Slack σχετικά με τις καρτέλες του LiveAgent
Slack Integration
WhatsApp Integration

Υποστήριξη WhatsApp

Το WhatsApp είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Η ενσωμάτωσή μας επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να χρησιμοποιούν ένα άλλο σημαντικό κανάλι επικοινωνίας πελατών. Μετατρέψτε τα μηνύματά σας σε καρτέλες για εύκολη επίλυση και παραμείνετε δημοφιλείς στη βάση πελατών σας με την αγαπημένη τους υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε τον λογαριασμό σας WhatsApp στο LiveAgent και μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε μηνύματα από τους πελάτες σας. Η ενσωμάτωση WhatsApp λειτουργεί καλά με τις δυνατότητες καρτελών, ώστε να μπορείτε να παρέχετε ταχύτερη και πιο αξιόπιστη υποστήριξη.

  • Ενσωμάτωση με την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων
  • Διαχειριστείτε την επικοινωνία σας στο WhatsApp από τις καρτέλες
Let’s get social!

Χειριστείτε προβλήματα πελατών με λειτουργίες κοινωνικών μέσων

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν εύκολα σε ερωτήσεις πελατών με τα πλήρως εξοπλισμένα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας. Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber για να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών με καλύτερη αποτελεσματικότητα.

Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:

  • Ταχύτερη επικοινωνία με λειτουργίες παραγωγικότητας
  • Αποτελεσματική επικοινωνία μέσων κοινωνικής δικτύωσης με συγκεντρωτικά εισερχόμενα
  • Απρόσκοπτη σύνδεση με άλλα κανάλια επικοινωνίας
Support team view

Ξεκινήστε με την εξυπηρέτηση πελατών κοινωνικού δικτύου

Απλώς προσθέστε κάθε σημαντικό κοινωνικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Συνδέστε τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα κοινωνικά προφίλ σας και δημιουργήστε μια πιστή βάση πελατών στην αγαπημένη τους πλατφόρμα.

Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του λογισμικού υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Εξερευνήστε όλες τις βασικές λειτουργίες που σας βοηθούν να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών και να βελτιώσετε τις δυνατότητες διαχείρισης της κοινωνικής κοινότητας

Οργανωμένη επικοινωνία

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Οποιοδήποτε ιδιωτικό μήνυμα από οποιαδήποτε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης οργανώνεται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Το καλύτερο μέρος είναι ότι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα βελτιστοποιούν την επικοινωνία από όλα τα κανάλια επικοινωνίας και σας βοηθούν να συγκεντρώνετε την επικοινωνία με τους πελάτες σε συγκεκριμένα νήματα. Όλες οι διαδικασίες υποστήριξης πελατών γίνονται ευκολότερες όταν οι πληροφορίες βρίσκονται στη σωστή θέση.

  • Διατηρεί τις συνομιλίες πελατών σε ένα βολικό μέρος
  • Οργανώνει ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνία
Organized communication
Efficient workflow

Αποτελεσματική ροή εργασίας

Κανόνες αυτοματισμού

Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω με προσαρμοσμένους κανόνες για την αυτοματοποίηση. Αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες ενώ σας βοηθούν με επαναλαμβανόμενες και τετριμμένες εργασίες. Οι κανόνες μπορούν να προσαρμοστούν και να εφαρμοστούν σε διάφορες καταστάσεις και εργασίες για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια καλύτερη ροή εργασίας και να ταξινομήσετε τα μηνύματα των πελατών πιο γρήγορα.

  • Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας και εστιάστε στα σημαντικά
  • Απαλλαγείτε από τετριμμένες ή επαναλαμβανόμενες εργασίες

Κατηγοριοποίηση

Τμήματα και ετικέτες

Οι ομάδες υποστήριξης πελατών διαθέτουν διαφορετικές εξειδικεύσεις. Χωρίστε τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας σε τμήματα και οδηγήστε τους πελάτες σας στους σωστούς ειδικούς κάθε φορά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ετικέτες για να σημειώσετε ερωτήματα πελατών ή σχόλια πελατών. Οι ετικέτες χρησιμεύουν ως κατηγορίες για τα εισερχόμενά σας, ώστε να γνωρίζετε πάντα ποιο είδος προβλήματος θα αντιμετωπίζετε.

  • Διαχωρίστε τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών ανά ειδικότητα
  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να οργανώσετε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • Παρέχετε σωστές και έγκαιρες λύσεις εξυπηρέτησης πελατών

Μάθετε περισσότερα για τα τμήματα

Categorizing
Ticket features

Δυνατότητες καρτελών

Μακροεντολές, συνημμένα και σημειώσεις

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει διάφορους τύπους συνημμένων όταν απαντάτε σε μια καρτέλα. Μην διστάσετε να αφήσετε σημειώσεις για τους συναδέλφους σας στις καρτέλες και να τους ενημερώσετε για ανησυχίες πελατών ή θετικές αλληλεπιδράσεις όποτε χρειαστεί.

  • Συνεχίστε με τη ζήτηση των πελατών με προκαθορισμένα μηνύματα
  • Αφήστε σημειώσεις και προσθέστε συνημμένα στις καρτέλες
Medal

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό εξυπηρέτησης μέσων
κοινωνικής δικτύωσης

Μάθετε γιατί οι εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα από τα κύρια κανάλια εξυπηρέτησης πελατών.

Smiley face icon

Απώλεια της ευρύτερης εικόνας

Δεν ξέρετε τι αφορούσε η προηγούμενη συνομιλία σας με έναν πελάτη επειδή ήταν σε διαφορετικό κανάλι; Το LiveAgent το παρακολουθεί αυτό.

Clock icon

Απώλεια πολύτιμου χρόνου

Εναλλάσσετε συχνά διαφορετικούς τύπους λογισμικού; Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη δουλειά για εσάς.

Web icon

Δύσκολο στη διαχείριση

Διαχειρίζεστε πολλά προφίλ σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα; Με το LiveAgent μπορείτε να τα διαχειριστείτε όλα από έναν πίνακα ελέγχου.

Τι λένε οι αριθμοί για την υποστήριξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης;

Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την υποστήριξη πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάθετε γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την υποστήριξη πελατών

Κοινωνική παρουσία

Η εξυπηρέτηση των πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνεται μια αναγκαιότητα στον κόσμο των επιχειρήσεων. Προσεγγίστε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες με τις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα. Παρέχετε συμβουλές αγοράς και κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών στο κοινό σας.

  • Βελτιώστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απαντήστε πιο γρήγορα
  • Οι καρτέλες βελτιστοποιούν την κοινωνική σας επικοινωνία
Chart

63%

των πελατών αναμένουν την εξυπηρέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα για την εξυπηρέτηση πελατών. Ενισχύστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να είστε εκεί για το κοινό σας.

Ικανοποίηση πελατών

Έρευνες δείχνουν ότι ο χειρισμός παραπόνων και αιτημάτων πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει υψηλό ποσοστό ικανοποίησης. Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με το LiveAgent και αναβαθμίστε το παιχνίδι υποστήριξης πελατών.

  • Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Ξεπεράστε τις προσδοκίες με τακτικές απαντήσεις και δραστηριότητα
Chart

70%

ποσοστό ικανοποίησης

Ένα υψηλό ποσοστό πελατών είναι ικανοποιημένο με τον τρόπο που επιλύονται τα προβλήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μην κάνετε οικονομία στην ποιοτική κοινωνική φροντίδα πελατών και βελτιώστε την σήμερα.

Δημιουργήστε αφοσίωση

Διαχειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες πολύ πιο γρήγορα με το LiveAgent ως τη λύση κοινωνικών μέσων σας. Απαντήστε με ταχύτητα και παρέχετε διορατικές συμβουλές και απαντήσεις σε σταθερή βάση στα κοινωνικά κανάλια σας.

  • Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με την καλή εξυπηρέτηση
  • Παρέχετε συνεπείς απαντήσεις και υποστήριξη πελατών
Chart

79%

των πελατών αναμένουν απάντηση σε 24 ώρες

Λάβετε τα καλύτερα αποτελέσματα στις έρευνες ικανοποίησης πελατών και παρέχετε γρήγορη δραστηριότητα εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εξοικονομήστε περισσότερα στα εργαλεία υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Βρείτε ένα λογισμικό υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας προσφέρει την καλύτερη αξία και εξοικονομεί τον προϋπολογισμό σας. Ξεκινήστε τη σύγκριση και βρείτε τις κατάλληλες δυνατότητες στη σωστή τιμή.

Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Επιλέξαμε προσεκτικά χαρακτηριστικά στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.

Δωρεάν δοκιμή 14 ή 30 ημερών 
Δωρεάν δοκιμή για 14 ημέρες με δωρεάν email ή 30 ημέρες με εταιρικό email
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$15 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Δείτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Desk.com. Μάθετε τα οφέλη και εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Δείτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Desk.com. Μάθετε τα οφέλη και εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με σύγκριση συγκεκριμένου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Δοκιμάστε το LiveAgent με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Χτίστε σχέσεις, αυξήστε τις πωλήσεις.

Συγκρίνετε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης;

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με σύγκριση συγκεκριμένου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Δοκιμάστε το LiveAgent με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Χτίστε σχέσεις, αυξήστε τις πωλήσεις.

Το λογισμικό επανάκλησης του LiveAgent είναι μια λύση all-in-one που περιλαμβάνει και τηλεφωνικό κέντρο. Η λύση επανάκλησης έχει όλες τις απαραίτητες δυνατότητες. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης

Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!

Ψάχνετε για ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών; Ρίξτε μια ματιά στα οφέλη του LiveAgent και μάθετε αν σας ταιριάζει ή εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό.

Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;

Ανακαλύψτε το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών LiveAgent, ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Απολαύστε δωρεάν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, και τηλεφωνικό κέντρο, με 24/7 υποστήριξη. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας με οργανωμένη επικοινωνία σε ένα σημείο. Δοκιμάστε το τώρα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x