Συνδέστε τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent και οργανώστε όλα τα αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σε μία αξιόπιστη λύση. Το σύστημα καρτελών LiveAgent σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε καρτέλες από το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Viber και το WhatsApp σε ένα βολικό μέρος. Με μια πλήρως εξοπλισμένη πλατφόρμα επικοινωνίας και το εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης σε ένα, διατηρήστε τις κοινωνικές σας αλληλεπιδράσεις σε υψηλά επίπεδα.
Κοινωνική υποστήριξη
Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια σχετικά νέα κατηγορία λογισμικού. Αυτό το σύστημα σάς δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με το κοινό σας συγκεντρώνοντας όλα τα μηνύματα και τις αναφορές της επωνυμίας σας σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα σε ένα μέρος.
Το κύριο πλεονέκτημα ενός πολυκαναλικού συστήματος κέντρου εξυπηρέτησης είναι ότι σας δίνει τη δυνατότητα να βλέπετε αλληλεπιδράσεις πελατών από άλλα κανάλια υποστήριξης πελατών σε έναν ενιαίο πίνακα ελέγχου. Επιπλέον, κάθε μήνυμα συλλέγεται μέσα σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων και στη συνέχεια μετατρέπεται σε ενοποιημένες καρτέλες με την υβριδική ροή καρτελών.
Οι καλύτερες λύσεις
Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να λάβετε υπόψη όλες τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες σας. Το πρώτο βήμα είναι να ελέγξετε εάν θέλετε να προσθέσετε άλλα κανάλια επικοινωνίας στο σύστημα επικοινωνίας σας και εάν θέλετε να ενοποιήσετε όλη την επικοινωνία σας σε μια τοποθεσία. Δεύτερον, ελέγξτε αν χρειάζεστε ζωντανή συνομιλία, email, τηλεφωνική υποστήριξη ή πύλη πελατών. Το επόμενο πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι οι δυνατότητες και οι ενσωματώσεις. Τέλος, συγκρίνετε τις τιμές για να βρείτε την καλύτερη δυνατή τιμή.
Συνδέστε λογαριασμούς από κάθε δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων και αφήστε το LiveAgent να χειρίζεται τους λογαριασμούς σας
00:00/03:02
Διαχείριση κοινού
Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στο Facebook και παρακολουθήστε τα πάντα χωρίς εναλλαγή μεταξύ καρτελών ή λογαριασμών. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε την υποστήριξη πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά σας. Η ενσωμάτωση είναι εύκολη. Απλώς συνδέστε τις σελίδες σας στο Facebook στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent στη διαμόρφωση και ξεκινήστε. Τυχόν σχόλια και likes στις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα καθώς και τα ερωτήματα των πελατών θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες. Δημιουργήστε ένα κοινό και παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη με μια δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Αποτελεσματική ανταλλαγή μηνυμάτων
Φροντίστε για οποιοδήποτε προσωπικό μήνυμα στο Facebook με το Messenger που περιλαμβάνεται στα εισερχόμενά σας. Το LiveAgent μπορεί να συγκεντρώσει όλα τα μηνύματα και να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε εύκολα οποιοδήποτε πρόβλημα πελάτη. Είναι συμβατό με τα χαρακτηριστικά παραγωγικότητάς μας, επομένως η απάντηση με το LiveAgent είναι πολύ πιο οργανωμένη, αξιόπιστη και ταχύτερη από πριν. Ταξινομήστε τα μηνύματά σας και απαντήστε εύκολα από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας. Επωφεληθείτε από μια ευρεία γκάμα από άμεσα διαθέσιμες λειτουργίες καρτελών που μεταφράζονται απρόσκοπτα σε καρτέλες Messenger.
00:00/03:02
00:00/06:38
Ακολουθήστε tweets
Η ενσωμάτωση Twitter του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλες τις @αναφορές της σελίδας σας ή τυχόν #hashtags της επιλογής σας. Απλώς συνδέστε τον λογαριασμό σας στο Twitter με τον πίνακα ελέγχου LiveAgent και επιλέξτε ποια hashtags και αναφορές θέλετε να παρακολουθήσετε. Όλα τα ελεγχόμενα hashtags και αναφορές θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες που θα εκχωρηθούν αυτόματα σε όποιο τμήμα επιλέξετε. Το LiveAgent θα ανακτήσει αυτόματα όλα τα Tweet με τις λέξεις-κλειδιά που παρακολουθείτε και μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε αυτά από τον πίνακα ελέγχου σας.
Διαχειριστείτε τους ακόλουθους
Η στρατηγική σας για την εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να λειτουργήσει καλά με τη στρατηγική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Instagram. Ενεργοποιήστε το Instagram στο LiveAgent και απαντήστε σε οποιαδήποτε ανάρτηση, αναφορά ή σχόλιο που λαμβάνετε. Μειώστε το χρόνο απόκρισής σας με ένα αποκλειστικό σύστημα καρτελών και παρέχετε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας τις κατάλληλες δυνατότητες. Το Instagram μπορεί να γίνει μια από τις καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για τον χειρισμό αιτημάτων πελατών. Μην ξεχάσετε να το χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε την επωνυμία σας όσο είστε εκεί έξω παρέχοντας υποστήριξη.
00:00/04:03
00:00/01:45
Αποστολή μηνυμάτων στα εισερχόμενα
Οι αντιπρόσωποι μπορούν επίσης να επιλύσουν ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών μέσω του Viber, μιας από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων του σήμερα. Το LiveAgent θα βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα από αυτήν την πλατφόρμα στο σύστημα καρτελών σας, όπου μετατρέπονται σε καρτέλες πελατών. Μπορείτε εύκολα να τους απαντήσετε από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Το Viber λειτουργεί καλά ως προσθήκη στα κοινωνικά σας κανάλια για πελάτες που προτιμούν τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων. Η απάντηση σε μηνύματα Viber λειτουργεί άψογα με άλλα κανάλια επικοινωνίας στις καρτέλες.
Ειδοποιήσεις Slack
Εάν χρησιμοποιείτε το Slack για συναναστροφή με τους συναδέλφους σας, επωφεληθείτε από την ενσωμάτωσή μας. Ενημερωθείτε για τυχόν νέες καρτέλες πελατών ή αλλαγές στην κατάσταση των καρτελών. Έχουμε ένα ενσωματωμένο πρόσθετο Slack στο LiveAgent, ώστε να μην χάσετε τίποτα σημαντικό. Απλώς πατήστε το διακόπτη στις ρυθμίσεις και λάβετε ειδοποιήσεις LiveAgent σε ένα αποκλειστικό κανάλι Slack. Αυτή η ενσωμάτωση είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμη – μπορείτε να καθορίσετε τον τύπο πληροφοριών που θέλετε να λαμβάνετε και να επιλέξετε κανόνες για την αποστολή ειδοποιήσεων σε συγκεκριμένες επαφές ή κανάλια.
Υποστήριξη WhatsApp
Το WhatsApp είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Η ενσωμάτωσή μας επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να χρησιμοποιούν ένα άλλο σημαντικό κανάλι επικοινωνίας πελατών. Μετατρέψτε τα μηνύματά σας σε καρτέλες για εύκολη επίλυση και παραμείνετε δημοφιλείς στη βάση πελατών σας με την αγαπημένη τους υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε τον λογαριασμό σας WhatsApp στο LiveAgent και μπορείτε να αρχίσετε να απαντάτε σε μηνύματα από τους πελάτες σας. Η ενσωμάτωση WhatsApp λειτουργεί καλά με τις δυνατότητες καρτελών, ώστε να μπορείτε να παρέχετε ταχύτερη και πιο αξιόπιστη υποστήριξη.
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν εύκολα σε ερωτήσεις πελατών με τα πλήρως εξοπλισμένα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας. Συνδέστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Viber για να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών με καλύτερη αποτελεσματικότητα.
Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι εξαιρετικά για σκοπούς εξυπηρέτησης πελατών. Δημιουργήστε την αφοσίωση των πελατών, λύστε προβλήματα ή δώστε συμβουλές αγοράς στο κοινό σας. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις συνομιλίες πελατών με πολλές δυνατότητες και οργανωμένη ροή εργασίας.
Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:
Απλώς προσθέστε κάθε σημαντικό κοινωνικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Συνδέστε τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα κοινωνικά προφίλ σας και δημιουργήστε μια πιστή βάση πελατών στην αγαπημένη τους πλατφόρμα.
Εξερευνήστε όλες τις βασικές λειτουργίες που σας βοηθούν να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών και να βελτιώσετε τις δυνατότητες διαχείρισης της κοινωνικής κοινότητας
Οργανωμένη επικοινωνία
Οποιοδήποτε ιδιωτικό μήνυμα από οποιαδήποτε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης οργανώνεται στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Το καλύτερο μέρος είναι ότι τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα βελτιστοποιούν την επικοινωνία από όλα τα κανάλια επικοινωνίας και σας βοηθούν να συγκεντρώνετε την επικοινωνία με τους πελάτες σε συγκεκριμένα νήματα. Όλες οι διαδικασίες υποστήριξης πελατών γίνονται ευκολότερες όταν οι πληροφορίες βρίσκονται στη σωστή θέση.
Αποτελεσματική ροή εργασίας
Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω με προσαρμοσμένους κανόνες για την αυτοματοποίηση. Αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να παρέχετε ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες ενώ σας βοηθούν με επαναλαμβανόμενες και τετριμμένες εργασίες. Οι κανόνες μπορούν να προσαρμοστούν και να εφαρμοστούν σε διάφορες καταστάσεις και εργασίες για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια καλύτερη ροή εργασίας και να ταξινομήσετε τα μηνύματα των πελατών πιο γρήγορα.
Κατηγοριοποίηση
Οι ομάδες υποστήριξης πελατών διαθέτουν διαφορετικές εξειδικεύσεις. Χωρίστε τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας σε τμήματα και οδηγήστε τους πελάτες σας στους σωστούς ειδικούς κάθε φορά. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ετικέτες για να σημειώσετε ερωτήματα πελατών ή σχόλια πελατών. Οι ετικέτες χρησιμεύουν ως κατηγορίες για τα εισερχόμενά σας, ώστε να γνωρίζετε πάντα ποιο είδος προβλήματος θα αντιμετωπίζετε.
Μάθετε περισσότερα για τα τμήματα
Δυνατότητες καρτελών
Μειώστε τους χρόνους απόκρισης και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει διάφορους τύπους συνημμένων όταν απαντάτε σε μια καρτέλα. Μην διστάσετε να αφήσετε σημειώσεις για τους συναδέλφους σας στις καρτέλες και να τους ενημερώσετε για ανησυχίες πελατών ή θετικές αλληλεπιδράσεις όποτε χρειαστεί.
Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών
Μάθετε γιατί οι εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα από τα κύρια κανάλια εξυπηρέτησης πελατών.
Δεν ξέρετε τι αφορούσε η προηγούμενη συνομιλία σας με έναν πελάτη επειδή ήταν σε διαφορετικό κανάλι; Το LiveAgent το παρακολουθεί αυτό.
Εναλλάσσετε συχνά διαφορετικούς τύπους λογισμικού; Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη δουλειά για εσάς.
Διαχειρίζεστε πολλά προφίλ σε διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα; Με το LiveAgent μπορείτε να τα διαχειριστείτε όλα από έναν πίνακα ελέγχου.
Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την υποστήριξη πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάθετε γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την υποστήριξη πελατών
Κοινωνική παρουσία
Η εξυπηρέτηση των πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνεται μια αναγκαιότητα στον κόσμο των επιχειρήσεων. Προσεγγίστε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες με τις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα. Παρέχετε συμβουλές αγοράς και κοινωνική εξυπηρέτηση πελατών στο κοινό σας.
63%
των πελατών αναμένουν την εξυπηρέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα για την εξυπηρέτηση πελατών. Ενισχύστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να είστε εκεί για το κοινό σας.
Ικανοποίηση πελατών
Έρευνες δείχνουν ότι ο χειρισμός παραπόνων και αιτημάτων πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει υψηλό ποσοστό ικανοποίησης. Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με το LiveAgent και αναβαθμίστε το παιχνίδι υποστήριξης πελατών.
70%
ποσοστό ικανοποίησης
Ένα υψηλό ποσοστό πελατών είναι ικανοποιημένο με τον τρόπο που επιλύονται τα προβλήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μην κάνετε οικονομία στην ποιοτική κοινωνική φροντίδα πελατών και βελτιώστε την σήμερα.
Δημιουργήστε αφοσίωση
Διαχειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες πολύ πιο γρήγορα με το LiveAgent ως τη λύση κοινωνικών μέσων σας. Απαντήστε με ταχύτητα και παρέχετε διορατικές συμβουλές και απαντήσεις σε σταθερή βάση στα κοινωνικά κανάλια σας.
79%
των πελατών αναμένουν απάντηση σε 24 ώρες
Λάβετε τα καλύτερα αποτελέσματα στις έρευνες ικανοποίησης πελατών και παρέχετε γρήγορη δραστηριότητα εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βρείτε ένα λογισμικό υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης που σας προσφέρει την καλύτερη αξία και εξοικονομεί τον προϋπολογισμό σας. Ξεκινήστε τη σύγκριση και βρείτε τις κατάλληλες δυνατότητες στη σωστή τιμή.
Επιλέξαμε προσεκτικά χαρακτηριστικά στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.
Πιο Δημοφιλή
Κουραστήκατε με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σας;
Δείτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για το Desk.com. Μάθετε τα οφέλη και εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.
Συγκρίνετε εναλλακτικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης;
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με σύγκριση συγκεκριμένου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Δοκιμάστε το LiveAgent με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Χτίστε σχέσεις, αυξήστε τις πωλήσεις.
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Βελτιώστε την εμπειρία του πελάτη σας με το λογισμικό αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent. Χωρίς χρεώσεις ρύθμισης, 24/7 εξυπηρέτηση, και χωρίς την ανάγκη πιστωτικής κάρτας, δείξτε στους πελάτες σας ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σήμερα!
Αναζητάτε δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Ανακαλύψτε το δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών LiveAgent, ιδανικό για επιχειρήσεις που αναζητούν αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς χρέωση εγκατάστασης ή πιστωτική κάρτα. Απολαύστε δωρεάν καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, και τηλεφωνικό κέντρο, με 24/7 υποστήριξη. Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό για πάντα και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας με οργανωμένη επικοινωνία σε ένα σημείο. Δοκιμάστε το τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team