Μάθετε τα πάντα σχετικά με
το LiveAgent με διαδικτυακά σεμινάρια

Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάθε δυνατότητα προς όφελός σας.

  • ✓ Χωρίς τέλη εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Μάθετε με τα διαδικτυακά σεμινάρια LiveAgent

Καλώς ήρθατε στο διαδικτυακό σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών LiveAgent! Οι ειδικοί μας θα σας καθοδηγήσουν στην πολυκαναλική λύση κέντρου εξυπηρέτησης, η οποία περιλαμβάνει λογισμικό καρτελών, ζωντανή συνομιλία, ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα. Θα σας βοηθήσουμε με τη ρύθμιση και τη διαμόρφωση του λογαριασμού σας, καθώς και θα απαντήσουμε στις πιο ζητούμενες ερωτήσεις σας. Γνωρίστε μαζί μας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών του LiveAgent και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας όπως πολλές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

Σε αυτό το webinar, θα αναλύσουμε τα βασικά μέρη του πίνακα ελέγχου LiveAgent, καθώς και τις πιο σημαντικές δυνατότητες και ρυθμίσεις που πρέπει να κοιτάξετε πρώτα.

Η βελτιστοποιημένη επικοινωνία που μετατρέπεται σε εισιτήρια είναι το βασικό χαρακτηριστικό του LiveAgent. Αυξήστε την παραγωγικότητα μεταβαίνοντας στο LiveAgent.

Η χρήση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας ή προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έρθετε σε άμεση επαφή με πελάτες, υποψήφιους πελάτες ή γενικό κοινό, ώστε να μην χαθούν στον ιστότοπό σας.

Το Multi KB είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στο οικοσύστημα του portal πελατών. Με πολλαπλές γνωσιακές βάσεις μπορείτε να διαχωρίσετε τη γνώση σύμφωνα με μια γλώσσα, προϊόν ή μάρκα.

Σχετικά Άρθρα μεΔιαδικτυακά σεμινάρια
Η ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών εφαρμόζεται από μια εταιρεία που θέλει να δώσει στους χρήστες των προϊόντων της ή στους διαδικτυακούς της επισκέπτες επαρκείς συμβουλές και υποστήριξη.

Ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών

Ανακαλύψτε τη ζωντανή εξυπηρέτηση πελατών με το LiveAgent, που σας προσφέρει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μέσω τηλεφώνου, live chat ή βιντεοκλήσης. Παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία με γρήγορη ανταπόκριση και ουσιαστική υποστήριξη. Ξεκινήστε δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις!

Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.

Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών

Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών για βελτίωση δεξιοτήτων, αύξηση ικανοποίησης και πωλήσεων. Μάθετε πώς να ξεπερνάτε προσδοκίες!

Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι μια επικοινωνία μεταξύ πελατών και εκπροσώπων πελατών σε πραγματικό χρόνο μέσω μιας ενσωματωμένης διαδικτυακής συνομιλίας.

Ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία

Ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία: Άμεση επικοινωνία με πελάτες σε πραγματικό χρόνο, ενισχύστε την ικανοποίηση και την υποστήριξη στον ιστότοπό σας.

Είναι ένα μέτρο για το πώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται από μια εταιρεία ανταποκρίνονται ή υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών. Μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό στο Γλωσσάριο LA.

Ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών

Μάθετε πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών με συμβουλές, μεθόδους μέτρησης (CSAT) και ενεργή εστίαση στον πελάτη!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x