Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών για βελτίωση δεξιοτήτων, αύξηση ικανοποίησης και πωλήσεων. Μάθετε πώς να ξεπερνάτε προσδοκίες!
Ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών
Μάθετε πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση εξυπηρέτησης πελατών με συμβουλές, μεθόδους μέτρησης (CSAT) και ενεργή εστίαση στον πελάτη!
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.