Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα νέο ιστότοπο; Εάν ναι, φροντίστε να το τρέξετε πρώτα μέσω αυτής της λίστας ελέγχου βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Η ύπαρξη ενός καλά βελτιστοποιημένου ιστότοπου είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη υψηλών ταξινομήσεων στις μηχανές αναζήτησης και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Σε αυτήν τη λίστα ελέγχου, θα συζητήσουμε τα πιο σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε για να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς το SEO από την 1η ημέρα.
Εάν μόλις ξεκινάτε με έναν νέο ιστότοπο, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για να τον βελτιστοποιήσετε για τις μηχανές αναζήτησης και να λάβετε υπόψη τους παράγοντες κατάταξης. Τα καλά νέα είναι ότι το SEO ενός ιστότοπου δεν χρειάζεται να είναι δύσκολο και στις περισσότερες περιπτώσεις μπορεί να γίνει αρκετά γρήγορα.
Με λίγη προσπάθεια, μπορείτε να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο ορατό στις μηχανές αναζήτησης και να αρχίσετε να οδηγείτε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα στο δρόμο σας.
Αυτός ο οδηγός SEO έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες ιστοτόπων που μόλις ξεκινούν με έναν νέο ιστότοπο. Ωστόσο, ακόμα κι αν ο ιστότοπός σας είναι μερικών ετών, είναι πάντα καλή ιδέα να εξετάζετε αυτά τα βήματα για να βεβαιωθείτε ότι εκμεταλλεύεστε όλες τις πιο πρόσφατες τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.
Ποια είναι λοιπόν τα βασικά βήματα που πρέπει να κάνετε;
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ξεκινά με την έρευνα λέξεων-κλειδιών.
Αν δεν διεξάγετε σωστή έρευνα λέξεων-κλειδιών, δεν θα κατατάσσεστε για τους σωστούς όρους αναζήτησης. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι ο ιστότοπός σας δεν θα έχει αρκετή επισκεψιμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μετατραπεί όσο καλά θα μπορούσε.
Αρχικά, θα θέλετε να προσδιορίσετε το θέμα του ιστότοπού σας. Μόλις έχετε μια γενική ιδέα για το τι είναι ο ιστότοπός σας, μπορείτε να αρχίσετε να εντοπίζετε λέξεις-κλειδιά-στόχους που σχετίζονται με το περιεχόμενό σας.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις ίδιες τις μηχανές αναζήτησης για να βρείτε λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν πραγματικά οι άνθρωποι για να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να στοχεύσετε τη λέξη-κλειδί “πίτσα”, θα πρέπει να την εισαγάγετε στο Google και να δείτε ποιες άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά εμφανίζονται στα αποτελέσματα.
Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τις αναφορές επωνυμίας και τις λέξεις-κλειδιά ανταγωνισμού για να πάρετε μια ιδέα για το τι στοχεύουν οι άλλοι. Μόλις έχετε μια λίστα λέξεων-κλειδιών-στόχων, μπορείτε να αρχίσετε να τις ενσωματώνετε στο περιεχόμενο και την αρχιτεκτονική του ιστότοπού σας.
Είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης. Όταν επιλέγετε ένα όνομα domain, βεβαιωθείτε ότι περιγράφει με ακρίβεια την επιχείρηση ή τον ιστότοπό σας.
Κάθε φορά που κατοχυρώνετε ένα όνομα domain, αποκτάτε επίσης την αντίστοιχη διεύθυνση IP με την οποία θα συσχετίζεται ο ιστότοπός σας, εφόσον τον κατέχετε. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν διευθύνσεις IP για να προσδιορίσουν πού φιλοξενούνται οι ιστότοποι.
Το επόμενο βήμα για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας είναι να επιλέξετε τη σωστή διαδικτυακή πλατφόρμα. Όταν αποφασίζετε, φροντίστε να επιλέξετε κάποια που είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και σας επιτρέπει να βελτιώσετε εύκολα το SEO του ιστότοπού σας.
Αυτό είναι ένα εργαλείο στο οποίο θα βασίζεστε για τα επόμενα χρόνια – θα επεξεργάζεστε υπάρχουσες σελίδες και θα προσθέτετε νέες, ειδικά αν έχετε ιστολόγιο. Η πλατφόρμα δεν πρέπει να σας περιορίζει με κανέναν τρόπο.
Μερικές από τις πιο δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες φιλικές προς το SEO περιλαμβάνουν:
Κατά τη ρύθμιση του ιστότοπού σας, είναι σημαντικό να επιλέγετε προσεκτικά θέματα και πρόσθετα. Όταν επιλέγετε ένα θέμα, φροντίστε να επιλέξετε ένα που διαθέτει καλό κώδικα και είναι καλά σχεδιασμένο για SEO.
Τα φιλικά προς το SEO θέματα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις μηχανές αναζήτησης. Συνήθως έχουν ενσωματωμένες λειτουργίες που βοηθούν στη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), όπως βελτιστοποιημένος κώδικας και μεταδεδομένα.
Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα που θα σας κάνει να ανεβείτε υψηλότερα σε κατάταξη ή ένα θέμα που θα βλάψει τη στρατηγική SEO σας. Αντίθετα, εξετάστε παράγοντες όπως:
Ελέγξτε κριτικές, απόψεις και ιστορίες επιτυχίας σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα πριν λάβετε μια απόφαση.
Όταν σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να τον δομείτε με τρόπο που να είναι εύκολο να πλοηγηθούν τόσο οι αναγνώστες όσο και οι μηχανές αναζήτησης.
Όταν σχεδιάζετε τη δομή του ιστότοπού σας, δημιουργείτε έναν οδικό χάρτη. Συμπεριλαμβάνοντας μια σαφή ιεραρχία σελίδων και χρησιμοποιώντας τίτλους και περιγραφές πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας στα SERP.
Ο σχεδιασμός της δομής του ιστότοπού σας και η οργάνωση του περιεχομένου του είναι μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία, αλλά αξίζει τον κόπο. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τις σελίδες που θέλετε στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, κάντε μια ιεραρχία ξεκινώντας από την αρχική σελίδα και καταλήγοντας σε μεμονωμένες.
Συμβουλή: Μια σελίδα δεν πρέπει να βρίσκεται σε παραπάνω από τρία κλικ σε βάθος στον ιστότοπό σας.
Η καλά οργανωμένη και διαισθητική πλοήγηση είναι ζωτικής σημασίας για το SEO ενός ιστότοπου. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία του μενού σας είναι εύκολα προσβάσιμα και ότι όλες οι σελίδες είναι προσβάσιμες από το κύριο μενού. Επίσης, χρησιμοποιήστε σαφείς ετικέτες για τα κουμπιά πλοήγησής σας, ώστε οι επισκέπτες σας να γνωρίζουν πού κατευθύνονται.
Τα στοιχεία του μενού πλοήγησης που είναι ορατά και εύκολα προσβάσιμα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σας. Αν δεν βρουν αυτό που ψάχνουν, θα φύγουν απογοητευμένοι και πιθανότατα δεν θα επιστρέψουν ποτέ.
Δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνετε την πλοήγησή σας πιο φιλική προς το χρήστη.
Συμβουλή: Σκεφτείτε συνεχώς τη συμπεριφορά των επισκεπτών σας (σε τι κάνουν κλικ, πώς αλληλεπιδρούν) και μην ξεχάσετε να προσθέσετε, π.χ., προφίλ κοινωνικών δικτύων για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Έχοντας διευθύνσεις URL που είναι σύντομες, συνοπτικές και πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά θα ενισχύσουν την κατάταξη SEO του ιστότοπού σας.
Η συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών στις διευθύνσεις URL της σελίδας σας μπορεί να βοηθήσει την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα των σελίδων σας. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα SERP.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε ελέγχοντας εάν το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) σας επιτρέπει να αλλάξετε τη δομή της διεύθυνσης URL. Εάν σας το επιτρέπει, φροντίστε να ρυθμίσετε 301 ανακατευθύνσεις από τις παλιές διευθύνσεις URL στις νέες.
Εάν το CMS σας δεν σας επιτρέπει να αλλάξετε τη δομή της διεύθυνσης URL, υπάρχουν ακόμα μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε:
Από την αρχή, πρέπει να δώσετε προσοχή στην ανταπόκριση του ιστότοπού σας. Ο αριθμός των ατόμων που περιηγούνται στον ιστό με τα τηλέφωνα και τα tablet τους αυξάνεται, επομένως δεν θέλετε να χάσετε πιθανούς πελάτες έχοντας έναν ιστότοπο που δεν φαίνεται καλός σε μικρότερες οθόνες.
Η Google έχει δηλώσει ότι θα δώσει προτεραιότητα σε ιστότοπους φιλικούς προς κινητά στα SERP τους. Αυτό σημαίνει ότι εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει ευέλικτο σχεδιασμό, θα μπορούσε να τιμωρηθεί και να καταταχθεί χαμηλότερα από αυτά που έχουν.
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενό σας είναι ευανάγνωστο χωρίς να χρειάζεται να κάνετε μεγέθυνση. Χρησιμοποιήστε μεγάλα κουμπιά και εύχρηστα μενού και αποφύγετε τη χρήση flash ή άλλων προσθηκών που δεν υποστηρίζονται από τις περισσότερες κινητές συσκευές. Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας σε διάφορες συσκευές για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί καλά και έχει καλή εμφάνιση.
Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία στις μέρες μας για να μην χρησιμοποιείτε πιστοποιητικό SSL/κρυπτογράφηση HTTPS για τον ιστότοπό σας. Εάν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε HTTP, ήρθε η ώρα να κάνετε αναβάθμιση.
Η Google δίνει αυξανόμενη προτεραιότητα σε ιστότοπους που χρησιμοποιούν πιστοποιητικά SSL, επομένως θα πρέπει να αλλάξετε τον ιστότοπό σας σε αυτό το πρωτόκολλο το συντομότερο δυνατό. Επιπλέον, η μετάβαση σε SSL θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics στον ιστότοπό σας και να τον προστατέψετε από κακόβουλο λογισμικό και χάκερ.
Θα χρειαστεί να αγοράσετε ένα πιστοποιητικό SSL από έναν αξιόπιστο πάροχο και, στη συνέχεια, να εγκαταστήσετε το πιστοποιητικό στον διακομιστή σας. Θα χρειαστεί επίσης να ενημερώσετε όλους τους συνδέσμους του ιστότοπού σας για να χρησιμοποιήσετε το νέο πρωτόκολλο.
Τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης βρίσκουν ιστοσελίδες που είναι διαθέσιμες στο κοινό με ευρετηρίασή τους. Διατηρούν αντίγραφα όλων των πληροφοριών που βρίσκουν στους διακομιστές τους. Στη συνέχεια, όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση, η μηχανή εμφανίζει σχετικά αποτελέσματα σε αυτόν.
Με απλά λόγια, εάν ο ιστότοπός σας δεν ανιχνεύεται και δεν έχει ευρετηριαστεί, δεν θα εμφανίζεται στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.
Ενώ μιλάμε για ευρετηρίαση, πρέπει να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google Search Console για να επιτρέψετε στους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης να το κάνουν αυτό.
Σας επιτρέπει να βλέπετε την απόδοση του ιστοτόπου σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και σας βοηθά να διαγνώσετε και να διορθώσετε σφάλματα που μπορεί να εμποδίζουν τον ιστότοπό σας από την υψηλή κατάταξη. Επιπλέον, αποκτάτε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να βρουν τον ιστότοπό σας.
Η διαδικασία ρύθμισης του ιστότοπού σας στο Google Search Console είναι αρκετά απλή:
Σήμερα, το Google My Business δεν είναι πλέον μια προαιρετική λειτουργία, αλλά ουσιαστικό μέρος οποιασδήποτε διαδικτυακής παρουσίας.
Ο ιστότοπός σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ. Με την καταχώρισή του στο προφίλ σας στο Google My Business, διευκολύνετε την εύρεση και την επίσκεψη των πελατών. Επιπλέον, η ύπαρξη ενός επαληθευμένου ιστότοπου στο προφίλ σας μπορεί, φυσικά, να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξής σας και στα SERP.
Για να καταχωρίσετε τον ιστότοπό σας στο προφίλ σας στο Google My Business, θα πρέπει να παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
Η στρατηγική περιεχομένου είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές του SEO. Πρέπει να προσθέτετε σχετικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας σε τακτική βάση.
Εκτός από τη δημιουργία επαγγελματικής εικόνας γύρω από την επωνυμία σας, τα κομμάτια περιεχομένου υψηλής ποιότητας μπορούν επίσης να βελτιώσουν το SEO σας. Θα κρατήσουν τους επισκέπτες αφοσιωμένους και ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.
Οι ιδέες περιεχομένου διαφέρουν ανάλογα με την επιχείρηση και το κοινό σας, επομένως δεν υπάρχει τυπική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Ακολουθούν ορισμένες γενικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία του περιεχομένου σας:
Είναι δυνατό να προσελκύσετε ακόμη περισσότερο τους πελάτες σας και να τραβήξετε την προσοχή τους. Θα μπορούσατε να προσθέσετε κριτικές πελατών, για παράδειγμα, για να πείσετε περαιτέρω τους επισκέπτες να κάνουν μετατροπή.
Φροντίστε να στοχεύσετε μια κύρια λέξη-κλειδί για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση του SEO σας και θα διευκολύνει τους πελάτες να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν στον ιστότοπό σας.
Όταν στοχεύετε μια κύρια λέξη-κλειδί για κάθε σελίδα, ενημερώνεται η Google ότι η σελίδα αφορά συγκεκριμένα αυτό το θέμα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Εάν προσφέρετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε πολλές γλώσσες, είναι σημαντικό να προετοιμάσετε τον ιστότοπό σας για αυτές τις γλωσσικές εκδόσεις.
Επειδή σας επιτρέπει να στοχεύσετε ξένο κοινό που αναζητά πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στη μητρική τους γλώσσα. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για διαφορετικές γλώσσες μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξής σας και στις ξένες μηχανές αναζήτησης.
Όταν πρόκειται για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για SEO, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google. Τα καλά νέα είναι ότι οι περισσότερες από τις δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες περιλαμβάνουν λειτουργίες που σας βοηθούν να παραμένετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις.
Μπορεί να αντιμετωπίσετε μείωση της επισκεψιμότητας εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για την τρέχουσα έκδοση του αλγορίθμου της Google. Ελέγχοντας τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις αλγορίθμων της Google, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας έχει διαμορφωθεί με τρόπο που βελτιώνει το SEO σας και ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο ποινής από την Google.
Πρέπει να παρακολουθείτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google διαβάζοντας ιστολόγια όπως το MOZ, το Search Engine Land και άλλα. Επιπλέον, θα πρέπει να παρακολουθείτε τι λειτουργεί και τι όχι με τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το Google Analytics ή οποιοδήποτε άλλο αναλυτικό εργαλείο.
Ελέγχετε τακτικά για τυχόν σφάλματα και διορθώστε τα το συντομότερο δυνατό.
Τα τεχνικά σφάλματα SEO μπορούν να αποτρέψουν τον ιστότοπό σας από την υψηλή κατάταξη σε SERP. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τέτοια σφάλματα μπορεί ακόμη και να μπλοκάρουν τον ιστότοπό σας από την Google, επομένως είναι σημαντικό να τα εντοπίσετε και να τα διορθώσετε το συντομότερο δυνατό.
Οι καλά βελτιστοποιημένες μετα-περιγραφές και οι ετικέτες τίτλου είναι πολύτιμες πτυχές της διαδικασίας SEO. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό, βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες τίτλου και οι μετα-περιγραφές του ιστότοπού σας είναι ξεχωριστές.
Οι προσαρμοσμένες ετικέτες τίτλου και οι μετα-περιγραφές σάς βοηθούν να κατατάσσεστε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Βοηθούν επίσης στη βελτίωση των αναλογιών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη ποιοτική επισκεψιμότητα και μετατροπές.
Ένας από τους παράγοντες που λαμβάνει υπόψη η Google κατά την κατάταξη ιστοτόπων είναι η ταχύτητα φόρτωσης και ο χρόνος απόκρισης του διακομιστή (πόσος χρόνος χρειάζεται αφότου ένας web client υποβάλει ένα αίτημα).
Ο αργός χρόνος απόκρισης του διακομιστή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμπειρία του χρήστη και να αναγκάσει τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας, καθώς και να βλάψει την κατάταξη SEO του ιστότοπού σας.
Αφού εντοπίσετε ότι υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να το βελτιώσετε.
Ο χρόνος λειτουργίας του ιστότοπού σας αναφέρεται στη διαθεσιμότητα και την προσβασιμότητά του.
Ο χρόνος διακοπής λειτουργίας είναι κάτι που συμβαίνει περιστασιακά κατά τη συντήρηση του συστήματος. Κανένας επισκέπτης που επισκέπτεται το domain σας δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπό σας όταν είναι εκτός λειτουργίας.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις από τις μηχανές αναζήτησης, καθιστώντας σας αόρατους στους χρήστες. Δημιουργεί πραγματικό πρόβλημα, αλλά μπορείτε να το αποτρέψετε σε κάποιο βαθμό.
Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε υψηλό χρόνο λειτουργίας του ιστότοπού σας:
Συνδέοντας μια σελίδα του ιστότοπού σας με μια άλλη, δημιουργείτε εισερχόμενους συνδέσμους. Οι εξερχόμενοι σύνδεσμοι είναι αυτοί που κατευθύνονται σε άλλους ιστότοπους.
Οι τακτικές δημιουργίας συνδέσμων είναι σημαντικές γιατί σας βοηθούν να αυξήσετε την δύναμη και την προβολή του ιστότοπού σας. Τα ποιοτικά backlinks λένε στις μηχανές αναζήτησης ότι ο ιστότοπός σας είναι μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.
Υπάρχουν μερικοί τρόποι σύνδεσης με άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια άγκυρα, η οποία είναι ένας σύνδεσμος (κρυμμένος στο κείμενο) που οδηγεί σε άλλη σελίδα. Ένας άλλος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση URL της σελίδας στην οποία θέλετε να συνδεθείτε. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε έναν υπερσύνδεσμο, ο οποίος είναι ένας ειδικός τύπος συνδέσμου που θα ανοίξει σε νέο παράθυρο.
Η διατήρηση της υγείας του ιστότοπού σας είναι απαραίτητη για την καλή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι παρακολούθησης της υγείας του ιστότοπού σας όσον αφορά την απόδοσή του, αλλά ένας από τους πιο αποτελεσματικούς είναι μέσω του Google Analytics. Αυτή η δωρεάν υπηρεσία σάς παρέχει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με την απόδοση του ιστότοπού σας, όπως:
Το Google Analytics είναι ένα ισχυρό εργαλείο και είναι απαραίτητο να το χρησιμοποιήσετε εάν θέλετε να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας. Φροντίστε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να προσθέσετε έναν κώδικα παρακολούθησης στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά όταν πρόκειται για SEO και μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο, ειδικά σε νέους ιστότοπους.
Η αλληλεπίδραση με τους χρήστες και η δημοσίευση τακτικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να χτίσετε την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας στο διαδίκτυο (πράγμα που βοηθά με το SEO). Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να ενισχύσουν το SEO αποκτώντας φυσικούς συνδέσμους.
Μοιραστείτε ένα ενδιαφέρον μέρος περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας. Μπορεί να μεταβιβαστεί σε άλλους χρήστες και, ως αποτέλεσμα, να εμφανίζεται σε εξωτερικές πηγές, όπως φόρουμ.
Η δημιουργία συνδέσμων είναι μια κρίσιμη πτυχή της αποτελεσματικής κατάταξης, επομένως η λήψη συνδέσμων με αυτόν τον τρόπο βελτιώνει το SEO. Εκμεταλλευτείτε το και προσπαθήστε να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες για αλληλεπίδραση με τους ακόλουθους σας (αναρτήστε ελκυστικό περιεχόμενο, χρησιμοποιήστε βίντεο, διασκεδάστε με αυτήν τη δημιουργική διαδικασία).
Να απαντάτε τακτικά στις ερωτήσεις, τα σχόλια και τις απόψεις τους – Το LiveAgent μπορεί να είναι χρήσιμο εδώ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συγκεντρώνει όλες τις αλληλεπιδράσεις σε ένα φάκελο εισερχομένων, ώστε να μπορείτε να τις διαχειριστείτε όλες από ένα μέρος. Ως αποτέλεσμα, η επικοινωνία με τους πελάτες σας θα είναι ευκολότερη.
It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.
In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.
There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.
You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου για να προβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση στο διαδίκτυο! Μάθετε ποιοί κατάλογοι είναι οι πιο σημαντικοί και ακολουθήστε τις οδηγίες για επιτυχημένη καταχώριση. Επισκεφθείτε τώρα για να ξεκινήσετε με τις καλύτερες πλατφόρμες προώθησης.
Λίστα ελέγχου γνωρίστε τον πελάτη σας
Μάθετε πως να γνωρίσετε τους πελάτες σας βήμα-βήμα περιεκτικά Γνωρίστε την λίστα ελέγχου πελατών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Λίστα ελέγχου έναρξης νέας εργασίας
Εδώ είναι η απόλυτη λίστα ελέγχου για την έναρξη μιας νέας εργασίας. Ξεκινήστε τη νέα σας δουλειά από την αρχή.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.