Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα νέο ιστότοπο; Εάν ναι, φροντίστε να το τρέξετε πρώτα μέσω αυτής της λίστας ελέγχου βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Η ύπαρξη ενός καλά βελτιστοποιημένου ιστότοπου είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη υψηλών ταξινομήσεων στις μηχανές αναζήτησης και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Σε αυτήν τη λίστα ελέγχου, θα συζητήσουμε τα πιο σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνετε για να κάνετε τον ιστότοπό σας φιλικό προς το SEO από την 1η ημέρα.

Η σημασία μιας λίστας ελέγχου SEO για νέους ιστότοπους

Εάν μόλις ξεκινάτε με έναν νέο ιστότοπο, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει χρόνο για να τον βελτιστοποιήσετε για τις μηχανές αναζήτησης και να λάβετε υπόψη τους παράγοντες κατάταξης. Τα καλά νέα είναι ότι το SEO ενός ιστότοπου δεν χρειάζεται να είναι δύσκολο και στις περισσότερες περιπτώσεις μπορεί να γίνει αρκετά γρήγορα.

Με λίγη προσπάθεια, μπορείτε να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο ορατό στις μηχανές αναζήτησης και να αρχίσετε να οδηγείτε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα στο δρόμο σας.

Ποιος μπορεί να επωφεληθεί από μια λίστα ελέγχου SEO για νέους ιστότοπους;

Αυτός ο οδηγός SEO έχει σχεδιαστεί για επιχειρήσεις και ιδιοκτήτες ιστοτόπων που μόλις ξεκινούν με έναν νέο ιστότοπο. Ωστόσο, ακόμα κι αν ο ιστότοπός σας είναι μερικών ετών, είναι πάντα καλή ιδέα να εξετάζετε αυτά τα βήματα για να βεβαιωθείτε ότι εκμεταλλεύεστε όλες τις πιο πρόσφατες τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης.

Ποια είναι λοιπόν τα βασικά βήματα που πρέπει να κάνετε;

Πώς να πραγματοποιήσετε SEO για τους νέους ιστότοπους

Λίστα ελέγχου SEO για νέους ιστότοπους

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ξεκινά με την έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Γιατί είναι σημαντικό να διεξάγετε έρευνα λέξεων-κλειδιών;

Αν δεν διεξάγετε σωστή έρευνα λέξεων-κλειδιών, δεν θα κατατάσσεστε για τους σωστούς όρους αναζήτησης. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι ο ιστότοπός σας δεν θα έχει αρκετή επισκεψιμότητα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μετατραπεί όσο καλά θα μπορούσε.

Πώς να πραγματοποιήσετε έρευνα λέξεων-κλειδιών;

Αρχικά, θα θέλετε να προσδιορίσετε το θέμα του ιστότοπού σας. Μόλις έχετε μια γενική ιδέα για το τι είναι ο ιστότοπός σας, μπορείτε να αρχίσετε να εντοπίζετε λέξεις-κλειδιά-στόχους που σχετίζονται με το περιεχόμενό σας.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις ίδιες τις μηχανές αναζήτησης για να βρείτε λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν πραγματικά οι άνθρωποι για να αναζητήσουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να στοχεύσετε τη λέξη-κλειδί “πίτσα”, θα πρέπει να την εισαγάγετε στο Google και να δείτε ποιες άλλες σχετικές λέξεις-κλειδιά εμφανίζονται στα αποτελέσματα.

Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε τις αναφορές επωνυμίας και τις λέξεις-κλειδιά ανταγωνισμού για να πάρετε μια ιδέα για το τι στοχεύουν οι άλλοι. Μόλις έχετε μια λίστα λέξεων-κλειδιών-στόχων, μπορείτε να αρχίσετε να τις ενσωματώνετε στο περιεχόμενο και την αρχιτεκτονική του ιστότοπού σας.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την εκτέλεση έρευνας λέξεων-κλειδιών;

  • Το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών του Google Ads είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να προσδιορίζετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, να μάθετε πόσο συχνά αναζητούνται και να δείτε πόσο ανταγωνιστικές είναι.
  • Η Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών του Moz είναι ένα επί πληρωμή εργαλείο που σας επιτρέπει να διεξάγετε πιο εμπεριστατωμένη έρευνα λέξεων-κλειδιών. Παρέχει δεδομένα σχετικά με τον όγκο αναζητήσεων, τον ανταγωνισμό και άλλους παράγοντες που μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε αν αξίζει να στοχεύσετε μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
  • Εργαλεία παρακολούθησης πολυμέσων όπως το Mediatoolkit για την παρακολούθηση μη συνδεδεμένων αναφορών και την προβολή των όσων λένε οι χρήστες. σχετικά με το εμπορικό σήμα σας.

Είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για τις μηχανές αναζήτησης. Όταν επιλέγετε ένα όνομα domain, βεβαιωθείτε ότι περιγράφει με ακρίβεια την επιχείρηση ή τον ιστότοπό σας.

Γιατί είναι σημαντική η επιλογή ονόματος domain;

Κάθε φορά που κατοχυρώνετε ένα όνομα domain, αποκτάτε επίσης την αντίστοιχη διεύθυνση IP με την οποία θα συσχετίζεται ο ιστότοπός σας, εφόσον τον κατέχετε. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν διευθύνσεις IP για να προσδιορίσουν πού φιλοξενούνται οι ιστότοποι.

Choose the right domain name graphic
Η επιλογή ενός ονόματος domain θα καθορίσει το μέλλον της σελίδας σας

Πώς να επιλέξετε ένα όνομα domain;

  • Επιλέξτε ένα που αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την επιχείρηση ή τον ιστότοπό σας
  • χρησιμοποιήστε τη σωστή επέκταση (.com, .org κ.λπ.)
  • διατηρήστε το σύντομο
  • αποφύγετε παύλες και αριθμούς
  • συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά για τη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας στα SERP
  • βεβαιωθείτε ότι είναι διαθέσιμο για αγορά και δεν έχει ήδη ληφθεί
  • καταχωρήστε την αντίστοιχη διεύθυνση IP για να βελτιώσετε την κατάταξή της

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την επιλογή ονόματος domain;

  • Eργαλείο αναζήτησης ονομάτων domain όπως Namecheap, GoDaddy
  • δημιουργία ονομάτων domain π.χ. από Shopify

Το επόμενο βήμα για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας είναι να επιλέξετε τη σωστή διαδικτυακή πλατφόρμα. Όταν αποφασίζετε, φροντίστε να επιλέξετε κάποια που είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και σας επιτρέπει να βελτιώσετε εύκολα το SEO του ιστότοπού σας.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε μια διαδικτυακή πλατφόρμα φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης;

Αυτό είναι ένα εργαλείο στο οποίο θα βασίζεστε για τα επόμενα χρόνια – θα επεξεργάζεστε υπάρχουσες σελίδες και θα προσθέτετε νέες, ειδικά αν έχετε ιστολόγιο. Η πλατφόρμα δεν πρέπει να σας περιορίζει με κανέναν τρόπο.

Τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν επιλέγετε μια διαδικτυακή πλατφόρμα;

  • χρήση για την οποία προορίζεται
  • τιμολόγηση
  • καμπύλη μάθησης
  • επιλογές προσαρμογής
  • βοήθεια για την ανάπτυξη
  • εύκολη ενημέρωση
  • αναλυτικά στοιχεία
  • ενσωμάτωση με άλλα εργαλεία

Ποιες διαδικτυακές πλατφόρμες είναι φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης;

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες φιλικές προς το SEO περιλαμβάνουν:

  • WordPress
  • Wix
  • Weebly
  • Shopify

Κατά τη ρύθμιση του ιστότοπού σας, είναι σημαντικό να επιλέγετε προσεκτικά θέματα και πρόσθετα. Όταν επιλέγετε ένα θέμα, φροντίστε να επιλέξετε ένα που διαθέτει καλό κώδικα και είναι καλά σχεδιασμένο για SEO.

Γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε θέματα φιλικά προς το SEO;

Τα φιλικά προς το SEO θέματα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τις μηχανές αναζήτησης. Συνήθως έχουν ενσωματωμένες λειτουργίες που βοηθούν στη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), όπως βελτιστοποιημένος κώδικας και μεταδεδομένα.

Web developer
Επιλέξτε ένα θέμα που είναι φιλικό προς το SEO

Πώς να επιλέξετε θέματα και πρόσθετα φιλικά προς το SEO;

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα που θα σας κάνει να ανεβείτε υψηλότερα σε κατάταξη ή ένα θέμα που θα βλάψει τη στρατηγική SEO σας. Αντίθετα, εξετάστε παράγοντες όπως:

  • ποιότητα κώδικα
  • ταχύτητα φόρτωσης
  • ανταπόκριση
  • κανονικότητα ενημερώσεων
  • συμβατότητα πρόσθετου SEO
  • δοκιμή μεταξύ των προγραμμάτων περιήγησης

Ελέγξτε κριτικές, απόψεις και ιστορίες επιτυχίας σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα πριν λάβετε μια απόφαση.

Ποια θέματα και πρόσθετα είναι φιλικά προς το SEO

  • Πρόσθετο HubSpot WordPress
  • Εργαλείο Yoast SEO
  • WPForms
  • Astra

Όταν σχεδιάζετε τον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να τον δομείτε με τρόπο που να είναι εύκολο να πλοηγηθούν τόσο οι αναγνώστες όσο και οι μηχανές αναζήτησης.

Γιατί είναι σημαντικό να σχεδιάσετε τη δομή του ιστότοπού σας;

Όταν σχεδιάζετε τη δομή του ιστότοπού σας, δημιουργείτε έναν οδικό χάρτη. Συμπεριλαμβάνοντας μια σαφή ιεραρχία σελίδων και χρησιμοποιώντας τίτλους και περιγραφές πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας στα SERP.

Plan site structure with others
Ο σχεδιασμός της δομής του ιστότοπού σας θα είναι επωφελής

Πώς να σχεδιάσετε τη δομή του ιστότοπού σας;

Ο σχεδιασμός της δομής του ιστότοπού σας και η οργάνωση του περιεχομένου του είναι μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία, αλλά αξίζει τον κόπο. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια λίστα με τις σελίδες που θέλετε στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, κάντε μια ιεραρχία ξεκινώντας από την αρχική σελίδα και καταλήγοντας σε μεμονωμένες.

Συμβουλή: Μια σελίδα δεν πρέπει να βρίσκεται σε παραπάνω από τρία κλικ σε βάθος στον ιστότοπό σας.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον σχεδιασμό της δομής του ιστότοπού σας;

  • αναφορά Δομής Ιστότοπου Google Analytics
  • πρόσθετο Yoast SEO
  • επεξεργαστής θέματος Shopify
  • πρότυπα ιστότοπων

Η καλά οργανωμένη και διαισθητική πλοήγηση είναι ζωτικής σημασίας για το SEO ενός ιστότοπου. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία του μενού σας είναι εύκολα προσβάσιμα και ότι όλες οι σελίδες είναι προσβάσιμες από το κύριο μενού. Επίσης, χρησιμοποιήστε σαφείς ετικέτες για τα κουμπιά πλοήγησής σας, ώστε οι επισκέπτες σας να γνωρίζουν πού κατευθύνονται.

Γιατί είναι σημαντικό να δίνουμε προτεραιότητα στη διαισθητική πλοήγηση;

Τα στοιχεία του μενού πλοήγησης που είναι ορατά και εύκολα προσβάσιμα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σας. Αν δεν βρουν αυτό που ψάχνουν, θα φύγουν απογοητευμένοι και πιθανότατα δεν θα επιστρέψουν ποτέ.

LiveAgent’s product navigation
Παράδειγμα πλοήγησης στη σελίδα του LiveAgent

Πώς να σχεδιάσετε διαισθητική πλοήγηση;

Δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση σε αυτή την ερώτηση. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνετε την πλοήγησή σας πιο φιλική προς το χρήστη.

  • τοποθετήστε με σαφήνεια την ετικέτα – οι επισκέπτες θα ξέρουν πού να πάνε χωρίς να χρειάζεται να μαντέψουν (Αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να βρουν αυτό που χρειάζονται στον ιστότοπό σας.)
  • οργανώστε τα στοιχεία του μενού σας με λογικό τρόπο
  • βεβαιωθείτε ότι είναι δυνατή η πρόσβαση σε όλες τις σελίδες από το κύριο μενού
  • τοποθετήστε τις πιο σημαντικές σελίδες σας στην κορυφή του μενού
  • μην ξεχνάτε τη γραμμή αναζήτησης

Συμβουλή: Σκεφτείτε συνεχώς τη συμπεριφορά των επισκεπτών σας (σε τι κάνουν κλικ, πώς αλληλεπιδρούν) και μην ξεχάσετε να προσθέσετε, π.χ., προφίλ κοινωνικών δικτύων για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στις σελίδες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για το σχεδιασμό διαισθητικής πλοήγησης;

  • Τα θέματα του WordPress, όπως το Divi και το Avada, συνοδεύονται από προκατασκευασμένα μενού πλοήγησης που μπορείτε να προσαρμόσετε για να ταιριάζουν στις ανάγκες σας.
  • Το Hotjar παρέχει πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας, τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την πλοήγησή σας.
  • Το Google Analytics σάς παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, επιτρέποντάς σας να δείτε ποιες σελίδες είναι πιο δημοφιλείς και σας επιτρέπει να κάνετε αλλαγές ανάλογα.

Έχοντας διευθύνσεις URL που είναι σύντομες, συνοπτικές και πλούσιες σε λέξεις-κλειδιά θα ενισχύσουν την κατάταξη SEO του ιστότοπού σας.

Γιατί είναι σημαντικό να βελτιστοποιούνται οι διευθύνσεις URL σελίδων;

Η συμπερίληψη λέξεων-κλειδιών στις διευθύνσεις URL της σελίδας σας μπορεί να βοηθήσει την Google και άλλες μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το θέμα των σελίδων σας. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα SERP.

Πώς μπορώ να βελτιστοποιήσω τις διευθύνσεις URL σελίδων;

Θα πρέπει να ξεκινήσετε ελέγχοντας εάν το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) σας επιτρέπει να αλλάξετε τη δομή της διεύθυνσης URL. Εάν σας το επιτρέπει, φροντίστε να ρυθμίσετε 301 ανακατευθύνσεις από τις παλιές διευθύνσεις URL στις νέες.

Εάν το CMS σας δεν σας επιτρέπει να αλλάξετε τη δομή της διεύθυνσης URL, υπάρχουν ακόμα μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε:

  • χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στα ονόματα αρχείων (π.χ. “my-keyword-rich-page.html”)
  • χρησιμοποιήστε παύλες (-) για να διαχωρίσετε λέξεις στις διευθύνσεις URL σας
  • αποφύγετε τη χρήση ειδικών χαρακτήρων ή συμβόλων, όπως & και %

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη βελτιστοποίηση των διευθύνσεων URL σελίδων;

  • Το Shopify προσφέρει ένα εργαλείο βελτιστοποίησης διευθύνσεων URL που σας επιτρέπει να αλλάξετε τη δομή των διευθύνσεών σας URL και να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά σε αυτές.
  • Το WordPress διαθέτει επίσης μια σειρά από προσθήκες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τις διευθύνσεις URL της σελίδας σας.

Από την αρχή, πρέπει να δώσετε προσοχή στην ανταπόκριση του ιστότοπού σας. Ο αριθμός των ατόμων που περιηγούνται στον ιστό με τα τηλέφωνα και τα tablet τους αυξάνεται, επομένως δεν θέλετε να χάσετε πιθανούς πελάτες έχοντας έναν ιστότοπο που δεν φαίνεται καλός σε μικρότερες οθόνες.

Γιατί είναι σημαντική η φιλική προς κινητά σχεδίαση;

Η Google έχει δηλώσει ότι θα δώσει προτεραιότητα σε ιστότοπους φιλικούς προς κινητά στα SERP τους. Αυτό σημαίνει ότι εάν ο ιστότοπός σας δεν έχει ευέλικτο σχεδιασμό, θα μπορούσε να τιμωρηθεί και να καταταχθεί χαμηλότερα από αυτά που έχουν.

mobile app liveagent iphone
εφαρμογή για κινητά liveagent για το iphone/figcaption>

Πώς να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο που να είναι φιλικός προς κινητά;

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενό σας είναι ευανάγνωστο χωρίς να χρειάζεται να κάνετε μεγέθυνση. Χρησιμοποιήστε μεγάλα κουμπιά και εύχρηστα μενού και αποφύγετε τη χρήση flash ή άλλων προσθηκών που δεν υποστηρίζονται από τις περισσότερες κινητές συσκευές. Δοκιμάστε τον ιστότοπό σας σε διάφορες συσκευές για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί καλά και έχει καλή εμφάνιση.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να σχεδιάσετε έναν ιστότοπο φιλικό προς κινητά;

  • Η Google έχει το δικό της εργαλείο, που ονομάζεται Google’s Mobile-Friendly Test, το οποίο θα σας πει εάν ο ιστότοπός σας είναι βελτιστοποιημένος για χρήστες κινητών.
  • Responsive Design Checker από την WebAIM, που θα ελέγξει πόσο καλά ανταποκρίνεται ο ιστότοπός σας σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης.
  • Luigi’s Box Search – χρησιμοποιείται για την αναζήτηση ερωτημάτων με χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία στις μέρες μας για να μην χρησιμοποιείτε πιστοποιητικό SSL/κρυπτογράφηση HTTPS για τον ιστότοπό σας. Εάν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε HTTP, ήρθε η ώρα να κάνετε αναβάθμιση.

Γιατί είναι σημαντικό ένα πιστοποιητικό SSL;

Η Google δίνει αυξανόμενη προτεραιότητα σε ιστότοπους που χρησιμοποιούν πιστοποιητικά SSL, επομένως θα πρέπει να αλλάξετε τον ιστότοπό σας σε αυτό το πρωτόκολλο το συντομότερο δυνατό. Επιπλέον, η μετάβαση σε SSL θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics στον ιστότοπό σας και να τον προστατέψετε από κακόβουλο λογισμικό και χάκερ.

Πώς να αλλάξετε έναν ιστότοπο σε SSL;

Θα χρειαστεί να αγοράσετε ένα πιστοποιητικό SSL από έναν αξιόπιστο πάροχο και, στη συνέχεια, να εγκαταστήσετε το πιστοποιητικό στον διακομιστή σας. Θα χρειαστεί επίσης να ενημερώσετε όλους τους συνδέσμους του ιστότοπού σας για να χρησιμοποιήσετε το νέο πρωτόκολλο.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη μετάβαση σε SSL;

  • Let’s Encrypt, που είναι ένας δωρεάν πάροχος πιστοποιητικών SSL ανοιχτού κώδικα.
  • Πρόσθετο Cloudflare για WordPress, το οποίο θα σας βοηθήσει να ασφαλίσετε τον ιστότοπό σας με ένα μόνο κλικ.

Τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης βρίσκουν ιστοσελίδες που είναι διαθέσιμες στο κοινό με ευρετηρίασή τους. Διατηρούν αντίγραφα όλων των πληροφοριών που βρίσκουν στους διακομιστές τους. Στη συνέχεια, όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση, η μηχανή εμφανίζει σχετικά αποτελέσματα σε αυτόν.

Γιατί είναι σημαντικό για τα προγράμματα ανίχνευσης να ευρετηριάζουν τον ιστότοπό σας;

Με απλά λόγια, εάν ο ιστότοπός σας δεν ανιχνεύεται και δεν έχει ευρετηριαστεί, δεν θα εμφανίζεται στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.

LiveAgent indexing
Παράδειγμα ευρετηρίασης σελίδας LiveAgent

Τι μπορεί να γίνει για να βοηθήσει τους ανιχνευτές να ευρετηριάσουν τον ιστότοπό σας;

  • Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες του ιστότοπου έχουν δυνατότητα ανίχνευσης, πράγμα που περιλαμβάνει τη διασφάλιση ότι το αρχείο robots.txt και οι μετα-ετικέτες δεν αποκλείουν προγράμματα ανίχνευσης.
  • Οι ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης θα κατανοήσουν το περιεχόμενο των σελίδων σας, εάν χρησιμοποιείτε κατάλληλους τίτλους, περιγραφές και λέξεις-κλειδιά σε αυτές.
  • Παρακολουθήστε τα σφάλματα προγράμματος ανίχνευσης και διορθώστε όποια εντοπίζονται αμέσως μόλις γίνουν αντιληπτά, καθώς ενδέχεται να επηρεάσουν τη δυνατότητα ευρετηριασμού των σελίδων.
  • Ενημερώστε τον ιστότοπο με καινούργιο ​​περιεχόμενο όσο πιο συχνά γίνεται για να συμβάλετε στη βελτίωση της ευρετηρίασης, καθώς οι ανιχνευτές επισκέπτονται ιστότοπους πιο συχνά όταν προστίθεται νέο περιεχόμενο.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσετε τους ανιχνευτές να ευρετηριάσουν τον ιστότοπό σας;

  • permalink structure
  • Google Search Console

Ενώ μιλάμε για ευρετηρίαση, πρέπει να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google Search Console για να επιτρέψετε στους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης να το κάνουν αυτό.

Γιατί είναι σημαντικό το Google Search Console;

Σας επιτρέπει να βλέπετε την απόδοση του ιστοτόπου σας στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και σας βοηθά να διαγνώσετε και να διορθώσετε σφάλματα που μπορεί να εμποδίζουν τον ιστότοπό σας από την υψηλή κατάταξη. Επιπλέον, αποκτάτε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να βρουν τον ιστότοπό σας.

Google Search Console Performance example
Τα αποτελέσματα του LiveAgent στο google search console

Πώς να υποβάλω τον ιστότοπό μου στο Google Search Console;

Η διαδικασία ρύθμισης του ιστότοπού σας στο Google Search Console είναι αρκετά απλή:

  • δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό στον ιστότοπο του Google Search Console
  • προσθέστε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας
  • επαληθεύστε ότι σας ανήκει ο ιστότοπος
  • προσθέστε τον χάρτη ιστότοπου του ιστότοπού σας
  • περιμένετε να ευρετηριάσει η Google τον ιστότοπό σας
  • ξεκινήστε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την υποβολή ενός ιστότοπου στο Google Search Console;

  • Yoast SEO, ένα δωρεάν πρόσθετο για ιστότοπους WordPress
  • πρόσθετο Google Search Console για WordPress

Σήμερα, το Google My Business δεν είναι πλέον μια προαιρετική λειτουργία, αλλά ουσιαστικό μέρος οποιασδήποτε διαδικτυακής παρουσίας.

Γιατί είναι σημαντική η δημιουργία ενός My Business Profile;

Ο ιστότοπός σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ. Με την καταχώρισή του στο προφίλ σας στο Google My Business, διευκολύνετε την εύρεση και την επίσκεψη των πελατών. Επιπλέον, η ύπαρξη ενός επαληθευμένου ιστότοπου στο προφίλ σας μπορεί, φυσικά, να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξής σας και στα SERP.

Google my business profile
Παράδειγμα my business profile του LiveAgent

Πώς να δημιουργήσετε ένα My Business Profile;

Για να καταχωρίσετε τον ιστότοπό σας στο προφίλ σας στο Google My Business, θα πρέπει να παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

  • διεύθυνση ιστότοπου
  • κατηγορίες (όπως παντοπωλείο, ξενοδοχείο, εστιατόριο κ.λπ.)
  • περιγραφή της επιχείρησής σας
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπληρώσει κάθε πεδίο και συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε εικόνες και περιεχόμενο βίντεο για να το προωθήσετε.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία ενός προφίλ Google My Business;

  • Ο οδηγός της Google για τη δημιουργία ενός προφίλ στο Google My Business, ο οποίος περιλαμβάνει αναλυτικές οδηγίες για το πώς να δημιουργήσετε το προφίλ σας, καθώς και συμβουλές και κόλπα για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο.
  • Οδηγός του Hootsuite για τη δημιουργία ενός προφίλ στο Google My Business, που περιλαμβάνει οδηγίες τόσο για τη δημιουργία όσο και για την επεξεργασία του προφίλ σας.

Η στρατηγική περιεχομένου είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές του SEO. Πρέπει να προσθέτετε σχετικό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας σε τακτική βάση.

Γιατί είναι τόσο σημαντική η ποιότητα του περιεχομένου;

Εκτός από τη δημιουργία επαγγελματικής εικόνας γύρω από την επωνυμία σας, τα κομμάτια περιεχομένου υψηλής ποιότητας μπορούν επίσης να βελτιώσουν το SEO σας. Θα κρατήσουν τους επισκέπτες αφοσιωμένους και ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας.

LiveAgent content
Η σελίδα του LiveAgent προσφέρει πολύ περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας;

Οι ιδέες περιεχομένου διαφέρουν ανάλογα με την επιχείρηση και το κοινό σας, επομένως δεν υπάρχει τυπική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Ακολουθούν ορισμένες γενικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε κατά τη δημιουργία του περιεχομένου σας:

  • βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικό με την επιχείρησή σας
  • συμπεριλάβετε τίτλους και περιγραφές πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά
  • βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι καλογραμμένο και ευανάγνωστο
  • συμπεριλάβετε εικόνες και βίντεο όποτε είναι δυνατόν
  • μην ανεβάζετε διπλότυπο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας
  • χρησιμοποιήστε πίνακες περιεχομένου

Είναι δυνατό να προσελκύσετε ακόμη περισσότερο τους πελάτες σας και να τραβήξετε την προσοχή τους. Θα μπορούσατε να προσθέσετε κριτικές πελατών, για παράδειγμα, για να πείσετε περαιτέρω τους επισκέπτες να κάνουν μετατροπή.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας;

  • Το Ημερολόγιο περιεχομένου Kontentino σάς βοηθά να σχεδιάζετε και να προγραμματίζετε το περιεχόμενό σας, καθώς και να παρακολουθείτε την απόδοσή του.
  • Τα Google Docs/Sheets σάς βοηθούν να δημιουργείτε και να επεξεργάζεστε εύκολα έγγραφα και υπολογιστικά φύλλα, τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμα για τη δημιουργία περιεχομένου.
  • Το Canva είναι μια δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα σχεδίασης που διευκολύνει τη δημιουργία γραφικών για τον ιστότοπο ή τις αναρτήσεις ιστολογίου σας.
  • μια λίστα ελέγχου περιεχομένου για να μην χάσετε κανένα σημαντικό σημείο.

Φροντίστε να στοχεύσετε μια κύρια λέξη-κλειδί για κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση του SEO σας και θα διευκολύνει τους πελάτες να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν στον ιστότοπό σας.

Γιατί είναι σημαντικές οι λέξεις-κλειδιά;

Όταν στοχεύετε μια κύρια λέξη-κλειδί για κάθε σελίδα, ενημερώνεται η Google ότι η σελίδα αφορά συγκεκριμένα αυτό το θέμα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά;

  • σκεφτείτε ποιους όρους θα χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι για να αναζητήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας
  • εξετάστε τις λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς, οι οποίες είναι συγκεκριμένες και στοχευμένες φράσεις που είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν σε μετατροπές
  • ενσωματώστε λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο, τους τίτλους, τις μετα-περιγραφές και τις ετικέτες επικεφαλίδων του ιστότοπού σας
Focus word in WP in Yoast SEO plugin

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη στόχευση πρωτευουσών λέξεων-κλειδιών;

  • Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google Ads
  • Το SEMrush είναι ένα εργαλείο που παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για τους ανταγωνιστές του ιστότοπού σας, συμπεριλαμβανομένων των λέξεων-κλειδιών και των στρατηγικών διαφημίσεων
  • Το Moz Keyword Explorer σάς επιτρέπει να βρίσκετε λέξεις-κλειδιά με βάση το περιεχόμενο του ιστότοπού σας και μετρά τη δυσκολία λέξεων-κλειδιών τους

Εάν προσφέρετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε πολλές γλώσσες, είναι σημαντικό να προετοιμάσετε τον ιστότοπό σας για αυτές τις γλωσσικές εκδόσεις.

Γιατί είναι σημαντικό το πολύγλωσσο SEO;

Επειδή σας επιτρέπει να στοχεύσετε ξένο κοινό που αναζητά πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στη μητρική τους γλώσσα. Η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για διαφορετικές γλώσσες μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξής σας και στις ξένες μηχανές αναζήτησης.

Translation domains example
Γλωσσικές μεταφράσεις του LiveAgent

Πώς να προετοιμάσετε διαφορετικές γλωσσικές εκδόσεις ενός ιστότοπου;

  • χρησιμοποιήστε ένα πρόσθετο ή ένα εργαλείο μετάφρασης
  • βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας είναι καλά μεταφρασμένο, συμπεριλαμβανομένων των τίτλων, των περιγραφών και των εικόνων
  • δημιουργήστε ξεχωριστές σελίδες για κάθε γλωσσική έκδοση του ιστότοπού σας

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη μετάφραση ενός ιστότοπου;

  • Google Translate, το οποίο είναι δωρεάν και σας επιτρέπει να μεταφράζετε κείμενο, ιστότοπους και έγγραφα.
  • Το Bing Translator προσφέρει επίσης δωρεάν μεταφράσεις κειμένου, ιστοτόπων και εγγράφων
  • Το πρόσθετο μετάφρασης του WordPress σάς βοηθά να μεταφράσετε εύκολα τον ιστότοπό σας στο WordPress σε διαφορετικές γλώσσες.

Όταν πρόκειται για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για SEO, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google. Τα καλά νέα είναι ότι οι περισσότερες από τις δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες περιλαμβάνουν λειτουργίες που σας βοηθούν να παραμένετε ενημερωμένοι με τις τελευταίες τάσεις.

Γιατί είναι σημαντικός ο έλεγχος των πιο πρόσφατων ενημερώσεων της Google;

Μπορεί να αντιμετωπίσετε μείωση της επισκεψιμότητας εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι βελτιστοποιημένος για την τρέχουσα έκδοση του αλγορίθμου της Google. Ελέγχοντας τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις αλγορίθμων της Google, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας έχει διαμορφωθεί με τρόπο που βελτιώνει το SEO σας και ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο ποινής από την Google.

Πώς να παραμένετε ενημερωμένοι με τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google;

Πρέπει να παρακολουθείτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google διαβάζοντας ιστολόγια όπως το MOZ, το Search Engine Land και άλλα. Επιπλέον, θα πρέπει να παρακολουθείτε τι λειτουργεί και τι όχι με τον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας το Google Analytics ή οποιοδήποτε άλλο αναλυτικό εργαλείο.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον έλεγχο των πιο πρόσφατων ενημερώσεων Google;

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Εργαλεία Google Webmaster
  • MozCast

Ελέγχετε τακτικά για τυχόν σφάλματα και διορθώστε τα το συντομότερο δυνατό.

Γιατί είναι σημαντικός ο εντοπισμός τεχνικών σφαλμάτων SEO;

Τα τεχνικά σφάλματα SEO μπορούν να αποτρέψουν τον ιστότοπό σας από την υψηλή κατάταξη σε SERP. Σε ορισμένες περιπτώσεις, τέτοια σφάλματα μπορεί ακόμη και να μπλοκάρουν τον ιστότοπό σας από την Google, επομένως είναι σημαντικό να τα εντοπίσετε και να τα διορθώσετε το συντομότερο δυνατό.

Check SEO errors in Google Search Console
Προσπαθήστε να ανακαλύψετε όλα τα σφάλματα SEO και να βελτιώσετε την κατάταξή σας

Πώς να εντοπίσετε τεχνικά σφάλματα SEO;

  • προσδιορίστε εσωτερικούς συνδέσμους και δημιουργήστε εξωτερικούς συνδέσμους
  • αναγνωρίστε το λεπτό περιεχόμενο
  • σαρώστε για βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών
  • ελέγξτε για διπλό περιεχόμενο
  • επιλύστε κατεστραμμένους συνδέσμους

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον εντοπισμό και τη διόρθωση τεχνικών σφαλμάτων SEO;

  • Το Google Search Console σάς βοηθά να βρείτε και να διορθώσετε σφάλματα στον ιστότοπό σας.
  • Το Google Analytics σάς παρέχει πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, συμπεριλαμβανομένων των σελίδων που περιέχουν τα περισσότερα σφάλματα.
  • Το Screaming Frog SEO Spider σκανάρει τον ιστότοπό σας και βρίσκει τυχόν σφάλματα που μπορεί να επηρεάσουν την κατάταξή σας.

Οι καλά βελτιστοποιημένες μετα-περιγραφές και οι ετικέτες τίτλου είναι πολύτιμες πτυχές της διαδικασίας SEO. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό, βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες τίτλου και οι μετα-περιγραφές του ιστότοπού σας είναι ξεχωριστές.

LiveAgent - example of keyphrase, SEO title and meta description

Γιατί είναι σημαντικές οι αρχικές ετικέτες τίτλου και οι μετα-περιγραφές;

Οι προσαρμοσμένες ετικέτες τίτλου και οι μετα-περιγραφές σάς βοηθούν να κατατάσσεστε υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης. Βοηθούν επίσης στη βελτίωση των αναλογιών κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη ποιοτική επισκεψιμότητα και μετατροπές.

Πώς να δημιουργήσετε μοναδικές ετικέτες τίτλου και μετα-περιγραφές;

  • χρησιμοποιήστε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά για κάθε σελίδα
  • γράψτε μια μοναδική περιγραφή για κάθε σελίδα
  • χρησιμοποιήστε συναρπαστικούς τίτλους για να δελεάσετε τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στον σύνδεσμό σας

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία μοναδικών ετικετών τίτλων και μετα-περιγραφών;

  • Meta Description Generator από την Frase
  • Γεννήτρια ετικετών τίτλου που λειτουργεί με AI, π.χ. Jarvis

Ένας από τους παράγοντες που λαμβάνει υπόψη η Google κατά την κατάταξη ιστοτόπων είναι η ταχύτητα φόρτωσης και ο χρόνος απόκρισης του διακομιστή (πόσος χρόνος χρειάζεται αφότου ένας web client υποβάλει ένα αίτημα).

Γιατί είναι σημαντικός ο έλεγχος των ταχυτήτων φόρτωσης;

Ο αργός χρόνος απόκρισης του διακομιστή μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εμπειρία του χρήστη και να αναγκάσει τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας, καθώς και να βλάψει την κατάταξη SEO του ιστότοπού σας.

Προσπαθήστε να κάνετε τα πάντα για να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας σας

Πώς να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας;

Αφού εντοπίσετε ότι υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικές ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να το βελτιώσετε.

  • βελτιστοποίηση εικόνων (είναι μία από τις απλούστερες επιδιορθώσεις)
  • ελαχιστοποιήστε τα αρχεία JavaScript και CSS
  • χρησιμοποιήστε ένα πρόσθετο προσωρινής αποθήκευσης για να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τον έλεγχο της ταχύτητας φόρτωσης του ιστότοπού σας;

  • Εργαλείο PageSpeed ​​Insights της Google, το οποίο θα σας δώσει μια βαθμολογία και προτάσεις για το πώς να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης
  • Εργαλείο δοκιμής ταχύτητας Pingdom

Ο χρόνος λειτουργίας του ιστότοπού σας αναφέρεται στη διαθεσιμότητα και την προσβασιμότητά του.

Γιατί είναι σημαντικός ο υψηλός χρόνος λειτουργίας;

Ο χρόνος διακοπής λειτουργίας είναι κάτι που συμβαίνει περιστασιακά κατά τη συντήρηση του συστήματος. Κανένας επισκέπτης που επισκέπτεται το domain σας δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπό σας όταν είναι εκτός λειτουργίας.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις από τις μηχανές αναζήτησης, καθιστώντας σας αόρατους στους χρήστες. Δημιουργεί πραγματικό πρόβλημα, αλλά μπορείτε να το αποτρέψετε σε κάποιο βαθμό.

Check high uptime
Σελίδα κατάστασης υπηρεσιών του LiveAgent

Τι μπορεί να γίνει για να διασφαλιστεί υψηλός χρόνος λειτουργίας;

Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε υψηλό χρόνο λειτουργίας του ιστότοπού σας:

  • χρησιμοποιήστε μια αξιόπιστη εταιρεία φιλοξενίας ιστοσελίδων
  • επιλέξτε έναν διακομιστή που δεν είναι υπερφορτωμένος
  • χρησιμοποιήστε πρόσθετα προσωρινής αποθήκευσης
  • ελαχιστοποιήστε τα αρχεία JavaScript και CSS
  • διασφαλίστε την ασφάλεια του ιστότοπου

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να εξασφαλίσετε υψηλό χρόνο λειτουργίας;

  • Το UptimeRobot σάς στέλνει μια ειδοποίηση μέσω email εάν ο ιστότοπός σας καταρρεύσει

Συνδέοντας μια σελίδα του ιστότοπού σας με μια άλλη, δημιουργείτε εισερχόμενους συνδέσμους. Οι εξερχόμενοι σύνδεσμοι είναι αυτοί που κατευθύνονται σε άλλους ιστότοπους.

Οι τακτικές δημιουργίας συνδέσμων είναι σημαντικές γιατί σας βοηθούν να αυξήσετε την δύναμη και την προβολή του ιστότοπού σας. Τα ποιοτικά backlinks λένε στις μηχανές αναζήτησης ότι ο ιστότοπός σας είναι μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

Example of link building in LiveAgent's article

Υπάρχουν μερικοί τρόποι σύνδεσης με άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια άγκυρα, η οποία είναι ένας σύνδεσμος (κρυμμένος στο κείμενο) που οδηγεί σε άλλη σελίδα. Ένας άλλος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση URL της σελίδας στην οποία θέλετε να συνδεθείτε. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε έναν υπερσύνδεσμο, ο οποίος είναι ένας ειδικός τύπος συνδέσμου που θα ανοίξει σε νέο παράθυρο.

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για τη σύνδεση με άλλες σελίδες;

  • Yoast SEO
  • Πρόσθετο All in One SEO Pack

Η διατήρηση της υγείας του ιστότοπού σας είναι απαραίτητη για την καλή βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.

Γιατί είναι σημαντική η παρακολούθηση της απόδοσης ενός ιστότοπου;

  • για να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας ανιχνεύεται και ευρετηριάζεται από τις μηχανές αναζήτησης
  • για να παρακολουθείτε τυχόν αλλαγές στην κατάταξη του ιστότοπού σας για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή φράσεις
  • πόσο και από πού λαμβάνει επισκεψιμότητα ο ιστότοπός σας

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος παρακολούθησης της απόδοσης ενός ιστότοπου;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι παρακολούθησης της υγείας του ιστότοπού σας όσον αφορά την απόδοσή του, αλλά ένας από τους πιο αποτελεσματικούς είναι μέσω του Google Analytics. Αυτή η δωρεάν υπηρεσία σάς παρέχει πληθώρα πληροφοριών σχετικά με την απόδοση του ιστότοπού σας, όπως:

  • πόσους επισκέπτες έχετε
  • από όπου προέρχονται οι επισκέπτες σας
  • τι σελίδες επισκέπτονται
  • πόσο χρόνο παραμένουν στον ιστότοπό σας
  • ποιοι όροι αναζήτησης οδηγούν τους χρήστες στον ιστότοπό σας

Το Google Analytics είναι ένα ισχυρό εργαλείο και είναι απαραίτητο να το χρησιμοποιήσετε εάν θέλετε να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας. Φροντίστε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να προσθέσετε έναν κώδικα παρακολούθησης στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας.

Παράδειγμα google analytics

Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την παρακολούθηση της απόδοσης του ιστότοπου;

  • Google Analytics
  • Εργαλεία Bing Webmaster
  • Έλεγχος SEO

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά όταν πρόκειται για SEO και μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο, ειδικά σε νέους ιστότοπους.

Γιατί είναι σημαντικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το SEO;

Η αλληλεπίδραση με τους χρήστες και η δημοσίευση τακτικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να χτίσετε την εμπιστοσύνη στην εταιρεία σας στο διαδίκτυο (πράγμα που βοηθά με το SEO). Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να ενισχύσουν το SEO αποκτώντας φυσικούς συνδέσμους.

LiveAgent - Facebook homepage
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα οδηγήσουν σε φυσική επισκεψιμότητα στη σελίδα σας

Πώς να χειριστείτε την προβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσετε το SEO;

Μοιραστείτε ένα ενδιαφέρον μέρος περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας. Μπορεί να μεταβιβαστεί σε άλλους χρήστες και, ως αποτέλεσμα, να εμφανίζεται σε εξωτερικές πηγές, όπως φόρουμ.

Η δημιουργία συνδέσμων είναι μια κρίσιμη πτυχή της αποτελεσματικής κατάταξης, επομένως η λήψη συνδέσμων με αυτόν τον τρόπο βελτιώνει το SEO. Εκμεταλλευτείτε το και προσπαθήστε να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες ευκαιρίες για αλληλεπίδραση με τους ακόλουθους σας (αναρτήστε ελκυστικό περιεχόμενο, χρησιμοποιήστε βίντεο, διασκεδάστε με αυτήν τη δημιουργική διαδικασία).

Να απαντάτε τακτικά στις ερωτήσεις, τα σχόλια και τις απόψεις τους – Το LiveAgent μπορεί να είναι χρήσιμο εδώ. Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που συγκεντρώνει όλες τις αλληλεπιδράσεις σε ένα φάκελο εισερχομένων, ώστε να μπορείτε να τις διαχειριστείτε όλες από ένα μέρος. Ως αποτέλεσμα, η επικοινωνία με τους πελάτες σας θα είναι ευκολότερη.

Ποια είναι τα καλύτερα εργαλεία για να είστε ορατοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

  • λογισμικό διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης π.χ. Kontentino
  • Λογισμικό Υποστήριξης Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης LiveAgent

Σύνοψη λίστας ελέγχου SEO για νέους ιστότοπους

  • Εκτελέστε έρευνα λέξεων-κλειδιών
  • Επιλέξτε το σωστό όνομα domain
  • Επιλέξτε μια διαδικτυακή πλατφόρμα
  • Επιλέξτε τα θέματα και τις προσθήκες σας προσεκτικά
  • Σχεδιάστε τη δομή του ιστότοπού σας
  • Δώστε προτεραιότητα στη διαισθητική πλοήγηση
  • Βελτιστοποιήστε τις διευθύνσεις URL σελίδων
  • Σχεδιάστε έναν ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά
  • Αλλάξτε τον ιστότοπό σας σε SSL
  • Βοηθήστε τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης να ευρετηριάσουν τον ιστότοπό σας
  • Υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google Search Console
  • Ρυθμίστε ένα Εταιρικό Προφίλ
  • Μοιραστείτε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
  • Στοχεύστε κύριες λέξεις-κλειδιά για κάθε σελίδα
  • Προετοιμάστε διαφορετικές γλωσσικές εκδόσεις του ιστότοπού σας
  • Ελέγξτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις της Google
  • Εντοπίστε τεχνικά σφάλματα SEO
  • Δημιουργήστε μοναδικές ετικέτες τίτλου και μετα-περιγραφές
  • Ελέγξτε τις ταχύτητες φόρτωσης
  • Εξασφαλίστε υψηλό χρόνο λειτουργίας
  • Σύνδεσμοι σε άλλες σελίδες
  • Παρακολουθήστε την απόδοση του ιστότοπού σας
  • Να είστε ορατοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Frequently Asked Questions

  • How to use the SEO checklist for new websites?

    It can be used as a guide to help you optimize your website for search engines. It includes key steps that you need to take into account, such as optimizing your domain name, web platform, checking for Google updates, and setting up SSL certificates. Use our checklist, adjust it to your needs, and enjoy an SEO-friendly site.

  • How can I perform SEO for a new website?

    In most cases, it's fairly easy and can be done in a short amount of time. Here is a list of the most important things to do: make sure your website is registered with Google Search Console and submit your XML sitemap; add keywords to your title tags, meta descriptions, and header tags; optimize your images for search engines; include links to other websites and blog posts; use keyword-rich anchor text for your links and create a blog and add new content regularly.

  • How do I find SEO keywords for my website?

    There are a number of different tools that you can use to find relevant keywords for your website. The Google Adwords Keyword Planner is a good place to start. You can also use Google Search Console to identify keywords that people are using to find your website. These tools are very popular so you will have no problems finding tutorials on how to use them.

  • How do I assess SEO for my website?

    You can use a number of different tools to assess your website's SEO, but the most popular one is Google PageSpeed Insights. This tool will give you a score for both mobile and desktop devices, as well as tips on how to improve your rating.

Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.

Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης

Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.

Συγκεντρώσαμε έναν λεπτομερή οδηγό για να σας βοηθήσουμε να βρείτε τις καλύτερες πλατφόρμες για να ξεκινήσετε την νεοφυή σας επιχείρηση.

Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση

Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου για να προβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση στο διαδίκτυο! Μάθετε ποιοί κατάλογοι είναι οι πιο σημαντικοί και ακολουθήστε τις οδηγίες για επιτυχημένη καταχώριση. Επισκεφθείτε τώρα για να ξεκινήσετε με τις καλύτερες πλατφόρμες προώθησης.

Μάθετε πως να γνωρίσετε τους πελάτες σας βήμα-βήμα περιεκτικά Γνωρίστε την λίστα ελέγχου πελατών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Λίστα ελέγχου γνωρίστε τον πελάτη σας

Μάθετε πως να γνωρίσετε τους πελάτες σας βήμα-βήμα περιεκτικά Γνωρίστε την λίστα ελέγχου πελατών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Εδώ είναι η απόλυτη λίστα ελέγχου για την έναρξη μιας νέας εργασίας. Ξεκινήστε τη νέα σας δουλειά από την αρχή.

Λίστα ελέγχου έναρξης νέας εργασίας

Εδώ είναι η απόλυτη λίστα ελέγχου για την έναρξη μιας νέας εργασίας. Ξεκινήστε τη νέα σας δουλειά από την αρχή.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x