Η Λίστα ελέγχου SEO WordPress περιλαμβάνει βήματα και συμβουλές για βελτίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης, κατάλληλη για αρχάριους και ειδικούς με στόχο την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας.
Θέλετε να κατατάσσεστε υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP); Αν ναι, τότε πρέπει να κάνετε την έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά.
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η διασφάλιση ότι το περιεχόμενό σας είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό το άρθρο περιγράφει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το WordPress SEO και παρέχει μια λίστα ελέγχου για τη σωστή βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας.
Γιατί χρειάζεστε αυτή τη λίστα ελέγχου SEO;
Εάν θέλετε να κατατάσσεστε υψηλότερα σε SERPS, το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι προσαρμοσμένο για SEO. Πρέπει να λάβετε υπόψη πολλούς διαφορετικούς παράγοντες και μπορεί να σας φανεί υπερβολικό μερικές φορές, ειδικά στην αρχή.
Αυτή η λίστα ελέγχου θα σας βοηθήσει να φροντίσετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σωστή βελτιστοποίηση και να διασφαλίσετε ότι βρίσκεστε στο σωστό δρόμο. Θα σας καθοδηγήσει βήμα προς βήμα στη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας για τις μηχανές αναζήτησης.
Ανεξάρτητα από το αν είστε αρχάριος ή ειδικός, αυτή η λίστα ελέγχου θα σας βοηθήσει να μάθετε τι είναι το SEO και πώς λειτουργεί. Ακόμη και μια βασική λίστα ελέγχου SEO είναι καλύτερη από καμία.
Δεν έχει σημασία αν ο ιστότοπός σας είναι ιστολόγιο, ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου ή οποιοσδήποτε άλλος τύπος περιεχομένου. Αυτές οι συμβουλές θα πρέπει να τους βοηθήσουν όλους: εμπόρους, κειμενογράφους, bloggers, ακόμα και webmasters.
Ωστόσο, εάν ξεκινάτε μόλις και θέλετε να μάθετε πώς να ξεκινήσετε έναν ιστότοπο WordPress από την αρχή (χωρίς συμβουλές SEO), ελέγξτε τη λίστα ελέγχου εκκίνησης του WordPress εδώ. Μπορεί να σας βοηθήσει καλύτερα στην αρχή (αλλά επιστρέψτε εδώ αργότερα).
Ας δούμε σε ποια στοιχεία θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή κατά τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας στο WordPress.
Πριν προχωρήσουμε, θα πρέπει να ελέγξετε ότι η υπηρεσία φιλοξενίας σας πληροί τις απαιτήσεις SEO του WordPress. Το WordPress έχει μια λίστα με προτεινόμενους παρόχους, οπότε αν θέλετε να κάνετε τα πράγματα πιο εύκολα για τον εαυτό σας, επιλέξτε έναν από αυτήν τη λίστα: Hostinger, Bluehost, Siteground ή HostGator.
Ελπίζουμε ότι επιλέξατε ένα όνομα domain που είναι σύντομο, σχετικό με τη θέση σας και δεν έχει ορθογραφικά λάθη. Παρόλο που αυτές είναι μερικές από τις πιο κοινές απαιτήσεις για την επιλογή ενός καλού ονόματος domain, θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι δεν περιλαμβάνει σύμβολα (π.χ. υπογράμμιση), καθώς οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να έχουν προβλήματα με αυτά.
Μην χρησιμοποιείτε μια διεύθυνση IP ως όνομα domain σας. Για να το ελέγξετε αυτό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε μια διεύθυνση τοποθεσίας στη γραμμή αναζήτησης της Google και να δείτε τι συμβαίνει: αν δεν εμφανιστεί αποτέλεσμα τότε όλα είναι καλά, αλλά αν σας μεταφέρει σε έναν ιστότοπο που ασχολείται με Πρωτόκολλα Διαδικτύου, τότε κάτι δεν πάει καλά.
Εάν επιλέξετε να δημιουργήσετε έναν πολύγλωσσο ιστότοπο, τότε κάθε ανάρτηση πρέπει να έχει τον δικό της μεταφραστικό domain (TLD). Αυτό θα βοηθήσει την Google να κατανοήσει καλύτερα τη δομή του ιστότοπού σας και να ευρετηριάσει τα TLD ξεχωριστά, ώστε να μην αναμιγνύονται μεταξύ τους (μπορούν ακόμη και να αφαιρεθούν από τα αποτελέσματα αναζήτησης εάν υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα διπλότυπου περιεχομένου).
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι απαραίτητο να χρησιμοποιείτε διαφορετικά TLD αν ο ιστότοπός σας έχει περισσότερες από μία γλώσσες και να βεβαιωθείτε ότι κάθε ανάρτηση περιέχει τις λέξεις-κλειδιά-στόχους, τη μετα-περιγραφή, τον τίτλο της σελίδας κ.λπ., ώστε η Google να μπορεί να τις κατατάξει επαρκώς ξεχωριστά στο SERP.
Το Hreflang είναι επίσης κρίσιμο εδώ (περισσότερα για αυτό αργότερα).
Πρέπει να ελέγξετε αν το θέμα σας ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές SEO του WordPress για να έχετε μια καλή βάση για βελτιστοποίηση. Το Astra, το OceanWP και το Divi είναι από τα πιο δημοφιλή και ταχύτερα θέματα WordPress που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και στο SEO.
Εκτός από την παροχή εξαιρετικής εμπειρίας χρήστη, τα καλύτερα θέματα WordPress μεγιστοποιούν τις προσπάθειές σας στο SEO.
Όταν πρόκειται για WordPress SEO, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι ένα καλό πρόσθετο. Συνιστούμε το Yoast για αυτόν τον σκοπό, καθώς σας παρέχει όλα όσα χρειάζεστε για να έχετε έναν βελτιστοποιημένο ιστότοπο, από απλές επιλογές όπως ορίζοντας τίτλους και μετα-περιγραφές (που επιτρέπουν επίσης τη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών ) έως πιο προηγμένες, όπως χάρτες ιστοτόπου XML και εργαλεία Webmaster επαλήθευσης (που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με την Google για να καταχωρίσετε τον ιστότοπό σας).
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να το εγκαταστήσετε, να το ενεργοποιήσετε και να ορίσετε τις βασικές επιλογές.
Το Google Webmaster Tools είναι το αντίστοιχο του Google Search Console για ιστότοπους. Εάν δεν το χρησιμοποιείτε ήδη, τότε πρέπει να το κάνετε για να παρακολουθείτε την υγεία του ιστότοπού σας και τυχόν τεχνικά ζητήματα που μπορεί να βλάψουν την κατάταξή του (όπως σφάλματα ανίχνευσης ή κακόβουλο λογισμικό).
Παρέχει επίσης πληροφορίες για κορυφαίες παραπομπές, κατάσταση ευρετηρίασης, σφάλματα ανίχνευσης και άλλες τεχνικές πτυχές. Όλα αυτά τα θέματα είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε να έχετε έναν ιστότοπο υψηλής ποιότητας με εξαιρετικές κατατάξεις, επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης και ποσοστά μετατροπών.
Αν και δεν είναι μια τεχνική πτυχή, η ανταπόκριση εξακολουθεί να είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία χρήστη και το SEO. Όταν ασχολείστε με λέξεις-κλειδιά τόσο υψηλού ανταγωνισμού, είναι απαραίτητο να έχετε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο τόσο για επιτραπέζιους υπολογιστές όσο και για κινητές συσκευές.
Δεν έχετε την πολυτέλεια να χάσετε χρήστες κινητών, διότι έχουν πρόβλημα πρόσβασης στον ιστότοπό σας από τα τηλέφωνά τους. Επομένως, η προσαρμογή των ίδιων τύπων περιεχομένου σε κάθε πρόγραμμα ανάγνωσης οθόνης είναι πολύ σημαντική και η Google έχει πιέσει πολύ γι’αυτό στις συστάσεις της.
Η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπού σας είναι πολύ σημαντική όσον αφορά την κατάταξη στο Google. Εάν η φόρτωση των σελίδων σας αργεί πολύ, τότε οι άνθρωποι πιθανότατα θα φύγουν πριν καν έχουν την ευκαιρία να δουν τι έχετε να προσφέρετε.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η παρακολούθηση της ταχύτητας της σελίδας σε κάθε ανάρτησή σας και η διασφάλιση της μέσης βαθμολογίας αρκετά υψηλή είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ιστότοπού σας.
Δεδομένου ότι ο πρωταρχικός σκοπός της προσωρινής αποθήκευσης είναι να επιταχύνει τον ιστότοπό σας, είναι αρκετά σαφές γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε έναν. Υπάρχουν διάφορα είδη πρόσθετων που παρέχουν αυτήν την υπηρεσία. Ωστόσο, συνιστούμε το WP Super Cache, καθώς είναι εύκολο να ρυθμιστεί και έχει χαμηλό αντίκτυπο στην απόδοση του ιστότοπου (έτσι, ακόμη και οι επισκέπτες με παλιούς υπολογιστές ή αργές συνδέσεις δεν θα το αντιληφθούν).
Αφού εγκαταστήσετε και ενεργοποιήσετε το πρόσθετο, μεταβείτε στη σελίδα επιλογών του (Ρυθμίσεις -> WP Super Cache) και ενεργοποιήστε την προσωρινή αποθήκευση. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο “δημιουργία νέας προσωρινής μνήμης” για να διαγράψετε όλα τα προηγούμενα δεδομένα σας. Μόλις γίνει αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αγαπημένο μας κόλπο, που είναι η κατάσταση ανώνυμης περιήγησης του Google Chrome, για να ελέγξετε πόσο γρήγορα φορτώνεται ο ιστότοπός σας.
Τα πιστοποιητικά SSL χρησιμοποιούνται για την κρυπτογράφηση των δεδομένων που αποστέλλονται μεταξύ των επισκεπτών και του ιστότοπού σας. Παρόλο που δεν τα χρειάζεστε για να έχετε μια επιτυχημένη καμπάνια SEO, συνιστούμε ανεπιφύλακτα τη χρήση πιστοποιητικών SSL, καθώς σκοπός τους είναι να βελτιώσουν την ασφάλεια και να κάνουν τον ιστότοπό σας πιο αξιόπιστο στα μάτια των χρηστών. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε καλύτερες κατατάξεις αναζήτησης και το καλύτερο σημείο είναι ότι τα πιστοποιητικά SSL είναι δωρεάν.
Ο λογαριασμός Google My Business είναι μια δωρεάν υπηρεσία που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλες τις καταχωρίσεις της επιχείρησής σας από ένα μέρος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε εκεί, να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να προσθέσετε τις απαραίτητες πληροφορίες για κάθε τοποθεσία, κατηγορία ή οποιαδήποτε άλλη σημαντική πληροφορία. Μόλις προστεθούν όλα, επαληθεύστε τα με το Google Map Maker (ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να προσθέσετε πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία σας).
Γιατί είναι σημαντικό αυτό για την απόδοση SEO σας; Λοιπόν, όσο πιο σχετικές πληροφορίες παρέχετε στις μηχανές αναζήτησης, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να εμφανιστεί ο ιστότοπός σας στην κορυφή των SERP.
Τώρα που όλα έχουν ολοκληρωθεί, ήρθε η ώρα να ελέγξετε εάν όλες οι πληροφορίες έχουν προστεθεί σωστά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό πραγματοποιώντας μια αναζήτηση στο Google για κάθε καταχώριση επιχείρησης (για παράδειγμα, “πίτσα Palo Alto”). Εάν εμφανίζονται όλες στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων, όλα είναι εντάξει. Εάν όχι, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Google και να ζητήσετε βοήθεια.
Οι χάρτες ιστότοπου XML χρησιμοποιούνται για τη χαρτογράφηση του περιεχομένου του ιστότοπού σας, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να τον ανιχνεύσουν εύκολα. Είναι απλό να το κάνετε και χρειάζεστε μόνο ένα πρόσθετο XML sitemap ή την επίσημη Google. Το τελευταίο είναι δωρεάν αλλά απαιτεί κάποιες τεχνικές γνώσεις σχετικά με τη δημιουργία χαρτών ιστοτόπων μέσω προγραμματισμού με λογαριασμό Google.
Επομένως, ένα πρόσθετο είναι η απλούστερη και πιο γρήγορη επιλογή, παρόλο που μπορεί να μην έχει κάποιες επιπλέον δυνατότητες που θα μπορούσαν να είναι χρήσιμες. Αφού προσθέσετε ένα, μπορείτε απλώς να υποβάλετε τους χάρτες του ιστότοπού σας στο διαδίκτυο ή να ελέγξετε την κατάστασή τους.
Το αρχείο robots.txt χρησιμοποιείται για να δώσει οδηγίες στις μηχανές αναζήτησης σχετικά με το εάν πρέπει να ανιχνεύουν και να ευρετηριάζουν συγκεκριμένες ενότητες του ιστότοπού σας ή όχι. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για περισσότερες τεχνικές πτυχές, όπως τον αποκλεισμό πρόσβασης από bots που δεν χρειάζεται να βλέπουν μια συγκεκριμένη σελίδα (όπως μια ενότητα διαχειριστή).
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες με αυτό το αρχείο που πρέπει να έχετε υπόψη σας, όπως ο κανόνας απαγόρευσης. Αυτό βασικά λέει στα ρομπότ να μην ευρετηριάζουν ολόκληρο το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, καθώς μπορεί να είναι πολύ ευρύ και θα μπορούσε να οδηγήσει σε ορισμένα τεχνικά προβλήματα με την ανίχνευση (όπως άπειροι βρόχοι).
Εάν θέλετε να καταταγείτε υψηλότερα σε SERP και να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή, είναι πολύ σημαντικό να έχετε πολλά backlinks από ιστότοπους υψηλής εξουσιοδότησης. Η δημιουργία backlinks (γνωστοί και ως εισερχόμενοι σύνδεσμοι) από ιστότοπους υψηλής εξουσιοδότησης μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των μετατροπών, καθώς αυτοί οι ιστότοποι συνήθως κατατάσσονται υψηλότερα από τη δική σας (που σημαίνει ότι είναι πιο αξιόπιστοι).
Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες σας και άλλες εταιρείες. Επομένως, το να μάθετε πώς λειτουργεί το link building είναι πολύ σημαντικό εάν θέλετε να έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση στο μέλλον. Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλό όσο μπορεί να φαίνεται και πολλά πράγματα μπορεί να πάνε στραβά όταν προσπαθείτε να τα δημιουργήσετε (όπως να τιμωρηθείτε από την Google ή να στείλετε λάθος μηνύματα για τον ιστότοπό σας).
Εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η Google μπορεί να τον ευρετηριάσει σωστά. Το πρόβλημα με την ανίχνευση του ιστότοπού σας θα επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή του και μπορεί ακόμη και να αποτρέψει την καταχώρισή του σε ευρετήριο (κάτι που είναι κακό για το SEO). Γι’ αυτό θα πρέπει πάντα να ελέγχετε τα Εργαλεία Webmasters της Google για να δείτε εάν υπάρχουν προβλήματα με την ανίχνευση του ιστότοπού σας και, εάν ναι, προσπαθήστε να τα λύσετε το συντομότερο δυνατό.
Τα στοιχεία συνδέσμου με μορφή κανόνα χρησιμοποιούνται για την αποφυγή προβλημάτων διπλού περιεχομένου, επομένως είναι κάτι που πρέπει να εφαρμοστεί σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας. Σας βοηθούν επίσης να αποφύγετε τη διπλή ευρετηρίαση της ίδιας ανάρτησης (που μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις).
Θα χρειαστείτε έναν έμπειρο προγραμματιστή για αυτήν την εργασία, καθώς η ρύθμιση των κανονικών διευθύνσεων URL μέσω προγραμματισμού δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται. Συνολικά, δεν μπορείτε να το κάνετε χωρίς αυτές τις τεχνικές πτυχές SEO, ακόμη κι αν δεν είναι τόσο “συναρπαστικές” όπως κάποιες άλλες. Είναι σημαντικές για την κατάταξή σας και θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από την πρώτη μέρα κατά την εργασία σε έναν νέο ιστότοπο ή τον επανασχεδιασμό ενός παλαιότερου. Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις στο μέλλον εάν και όταν δείτε ξαφνικά πτώση στην οργανική επισκεψιμότητά σας.
Οι σχολιασμοί Hreflang χρησιμοποιούνται για να καθορίσετε τη γλώσσα που στοχεύετε, συμπεριλαμβανομένης της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι ενώ οι επισκέπτες του ιστότοπου από την Αυστραλία θα βλέπουν μια συγκεκριμένη έκδοση του ιστότοπού σας, ένας χρήστης που προέρχεται από άλλη χώρα θα ανακατευθυνθεί σε διαφορετική σελίδα όπου θα μπορεί να διαβάσει τα πάντα στη μητρική του γλώσσα, για παράδειγμα.
Για να το ρυθμίσετε, πρέπει να προσθέσετε μια γραμμή κώδικα στην κεφαλίδα του ιστότοπού σας (ακριβώς κάτω από την αρχική ετικέτα) και να καθορίσετε ποιες χώρες στοχεύετε. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό στη σελίδα υποστήριξης της Google.
Κάθε ανάρτηση στον ιστότοπό σας πρέπει να ταιριάζει στη σωστή κατηγορία. Αυτή είναι μια από εκείνες τις πτυχές που πολλοί άνθρωποι τείνουν να παραμελούν και να τις βλέπουν ως “προαιρετικές”, αλλά δεν θα μπορούσαν να κάνουν περισσότερο λάθος σε αυτό διότι η Google τις χρησιμοποιεί ως οδηγίες όταν προσπαθεί να ταξινομήσει ιστοσελίδες. Γι’ αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να επιλέξετε προσεκτικά τις κατηγορίες στις οποίες ταιριάζει κάθε ανάρτηση και στη συνέχεια να φροντίσετε να βελτιστοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο για αυτές τις λέξεις-κλειδιά.
Για παράδειγμα, εάν έχετε μια ανάρτηση ιστολογίου σχετικά με μηχανές καφέ, θα ήταν καλύτερα να την τοποθετήσετε σε μια κατηγορία που ονομάζεται “Συσκευές κουζίνας” αντί για “Καταναλωτικά αγαθά”. Αυτό θα βοηθήσει την Google να κατανοήσει καλύτερα τη δομή του ιστότοπού σας, κάτι που είναι πολύ σημαντικό εάν θέλετε να καταταγείτε υψηλότερα σε SERP.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τις κατατάξεις αναζήτησής σας μακροπρόθεσμα και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να δημιουργήσετε μια καταπληκτική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου που θα σας επιτρέπει να δημιουργείτε τακτικά αναρτήσεις ιστολογίου υψηλής ποιότητας. Αυτό σημαίνει να σκέφτεστε θέματα εκ των προτέρων, ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα όταν προσπαθείτε να βρείτε νέο περιεχόμενο για άτομα που ενδιαφέρονται για τη θέση σας.
Η ρύθμιση μόνιμου συνδέσμου χρησιμοποιείται για τον καθορισμό της δομής των διευθύνσεων URL της ανάρτησής σας. Όπως και οι τίτλοι ιστότοπων, πρέπει να είναι μοναδικοί (και να μην περιέχουν αριθμούς) ώστε η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης να κατανοούν τη δομή των μόνιμων συνδέσμων σας.
Εάν χρησιμοποιείτε την προσθήκη Yoast SEO, όπως προτείναμε νωρίτερα, τότε αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη στο μενού SEO -> Μόνιμοι σύνδεσμοι. Μόλις φτάσετε εκεί, επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Αυτοί είναι μια ομάδα δεικτών απόδοσης που αναλύουν πόσο καλά λειτουργεί ο ιστότοπός σας από την άποψη της εμπειρίας. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάταξη της σελίδας σας χρησιμοποιώντας αυτήν την αναφορά στο Google Search Console, το οποίο τις βαθμολογεί ως “Καλή”, “Χρειάζεται βελτίωση” ή ακόμα και “Κακή”.
Αναφορές όπως αυτές είναι χρήσιμες για τον εντοπισμό ζητημάτων όπως οι αργές ταχύτητες ιστότοπου, οι αποκλεισμένοι πόροι, οι τίτλοι που λείπουν και το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας.
Link juice είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται στο SEO και αναφέρεται στο πόσο σημαντικός είναι ο ιστότοπός σας για τις μηχανές αναζήτησης. Όσο περισσότεροι ποιοτικοί σύνδεσμοι κατευθύνονται προς τον ιστότοπό σας (δηλαδή, τόσο υψηλότερο είναι το PageRank τους), τόσο πιο ισχυρό είναι το “link juice” που λαμβάνει ο ιστότοπός σας.
Για να ελέγξετε την ισχύ των backlinks σας, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να εισαγάγετε οποιαδήποτε διεύθυνση URL στο Open Site Explorer και να δείτε κάθε εξερχόμενο σύνδεσμο που δείχνει προς αυτήν. Εάν υπάρχουν περισσότεροι από 100 εξωτερικοί σύνδεσμοι, τότε συγχαρητήρια, έχετε ήδη έναν ισχυρό ιστότοπο. Αλλά αν δεν είναι τόσοι πολλοί, θα πρέπει να αρχίσετε να εργάζεστε για να αποκτήσετε περισσότερους συνδέσμους το συντομότερο δυνατό.
Οι όγκοι αναζήτησης είναι ένας από τους πιο σημαντικούς KPI που πρέπει να παρακολουθείτε για να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα ήταν οι καταλληλότερες για τις προσπάθειες βελτιστοποίησης κάθε ανάρτησης. Δείχνουν πόσα άτομα συνολικά αναζητούν κάτι σχετικό με αυτό που προσφέρετε. Συνολικά, ο ρυθμός δεδομένων όγκου αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της προόδου της κατάταξής σας με την πάροδο του χρόνου και για να δείτε πώς επηρεάζει τις μετατροπές, την επισκεψιμότητα ή οποιαδήποτε άλλη μέτρηση που μπορεί να θεωρείτε σημαντική.
Η δυνατότητα παρακολούθησης της κατάταξής σας είναι απαραίτητη εάν θέλετε να έχετε τον πλήρη έλεγχο της προόδου του ιστότοπού σας. Υπάρχουν πολλά εργαλεία εκεί έξω για αυτήν την εργασία, μερικά είναι πιο ακριβή από άλλα. Ωστόσο, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να βρείτε ένα που να λειτουργεί καλά για τις ανάγκες του ιστότοπού σας και στη συνέχεια να δείτε εάν μπορείτε να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα με αυτό.
Δεδομένου ότι κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους (όπως η αύξηση της επισκεψιμότητας ή των δυνητικών πελατών), η παρακολούθηση της κατάταξης από μόνη της δεν θα σας βοηθήσει πολύ, εκτός εάν το τέλος του παιχνιδιού σας αυξάνει την οργανική επισκεψιμότητα αναζήτησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό θα πρέπει να συνοδεύεται από άλλους δείκτες KPI που μπορούν να σας πουν εάν οι κατατάξεις σας βοηθούν πραγματικά να επιτύχετε αυτούς τους στόχους ή όχι (και πώς ακριβώς). Το κύριο σημείο εδώ είναι να έχετε μια σαφή ιδέα για το είδος των αποτελεσμάτων που θέλετε για να θεωρήσετε τον ιστότοπό σας επιτυχημένο και να παρακολουθείτε προσεκτικά οτιδήποτε μπορεί να τους επηρεάσει, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας ανάλογα.
Το Google Analytics είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας και να βλέπετε πώς συμπεριφέρονται οι επισκέπτες σε αυτόν. Οι πηγές επισκεψιμότητας, οι δημοφιλείς σελίδες, οι σελίδες εισόδου/εξόδου και ο χρόνος που αφιερώνεται σε κάθε σελίδα είναι μερικά μόνο παραδείγματα των διαφορετικών δεδομένων που μπορείτε να λάβετε από αυτήν την πλατφόρμα. Με αυτά, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη, ανακαλύπτοντας τι λειτουργεί και τι όχι.
Το Google Analytics περιλαμβάνει επίσης ένα σύνολο εργαλείων που ονομάζεται Google Optimize, το οποίο είναι η πλατφόρμα δοκιμών και εξατομίκευσης από την Google (παλαιότερα γνωστά ως Πειράματα Περιεχομένου). Μπορεί να σας βοηθήσει να εκτελέσετε δοκιμές A/B στις σελίδες σας για να καταλάβετε τι προτιμούν ή όχι οι επισκέπτες. Μπορείτε να δοκιμάσετε στοιχεία όπως χρώματα κουμπιών, πλοήγηση, διατάξεις σχεδίασης ή βασικά οτιδήποτε άλλο.
Ένας τακτικός έλεγχος SEO μπορεί να διασφαλίσει ότι όλα λειτουργούν σωστά και ότι δεν υπάρχουν προβλήματα με την ευρετηρίαση ή ένα διπλότυπο περιεχόμενο (που θα μπορούσε να επηρεάσει τον ιστότοπό σας). Γι’ αυτό είναι καλή ιδέα να εκτελείτε περιοδικούς ελέγχους SEO, εάν θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας με την πάροδο του χρόνου.
Εάν θέλετε να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα με την πάροδο του χρόνου και να μάθετε ποια θέματα ενδιαφέρουν τους ανθρώπους, τότε είναι ζωτικής σημασίας να πραγματοποιήσετε κάποια έρευνα εκ των προτέρων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι οι αναρτήσεις σας έχουν βελτιστοποιηθεί αρκετά καλά, ώστε να μπορούν να ευρετηριαστούν εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης και να γίνουν πιο ορατές στα SERP.
Επιπλέον, θα ήταν χρήσιμο για εσάς να δημιουργήσετε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν καλά για κάθε ανάρτηση, ώστε να μπορείτε να τις συμπεριλάβετε στο πεδίο της μετα-περιγραφής και στον τίτλο της σελίδας. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών για να βρείτε τις πιο σχετικές.
Είναι επίσης καλό για εσάς να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί σας στις πρώτες 100 λέξεις κάθε ανάρτησης, ώστε οι μηχανές αναζήτησης να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται. Καθώς αυτό θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν καλύτερα τον σκοπό του, μπορεί να το κατατάξουν υψηλότερα από τις αναρτήσεις που δεν έχουν σαφή σύνδεση μεταξύ του θέματός τους και των λέξεων-κλειδιών τους.
Δεν είναι καλή ιδέα να εμφανίζεται η λέξη-κλειδί πολύ συχνά στην ανάρτησή σας. Δεν θέλετε να εμφανίζεται ως ανεπιθύμητο ή να φαίνεται αφύσικο, επομένως κανείς δεν θα ενδιαφέρεται να διαβάσει το περιεχόμενό σας πιο κάτω στη σελίδα.
Μην σπαταλάτε πολύτιμο χώρο που θα πρέπει να χρησιμοποιείται για λέξεις και φράσεις που οι άνθρωποι κοιτάζουν πραγματικά ψηλά. Μπορείτε να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί σας στην ανάρτησή σας αραιά και που, αλλά έχετε κατά νου να μην το παρακάνετε.
Ο τρόπος που γράφετε τις προτάσεις σας μπορεί επίσης να επηρεάσει την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Δεν πρόκειται μόνο για την ύπαρξη της λέξης-κλειδιού εκεί, αλλά πρέπει επίσης να τοποθετηθεί σωστά εάν θέλετε η Google και άλλες πλατφόρμες να κατανοήσουν σε τι αναφέρεται η ανάρτηση ή η σελίδα σας.
Οι λέξεις-κλειδιά LSI είναι λέξεις που σχετίζονται με την κύρια λέξη-κλειδί σας. Δεν χρειάζεται να τις χρησιμοποιείτε συνεχώς, αλλά το να τις αναφέρετε εδώ και εκεί μπορεί να είναι χρήσιμο, ειδικά αν περιλαμβάνονται φυσικά στο πλαίσιο της ανάρτησής σας. Αυτό θα βοηθήσει την Google να δει ότι δεν προσπαθείτε απλώς να εισάγετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, αλλά ότι σας ενδιαφέρει η ποιότητα του περιεχομένου.
Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος ή το ιστολόγιό σας έχει άφθονο οπτικό περιεχόμενο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να δουν περί τίνος πρόκειται. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε εικόνες, βίντεο, αρχεία ήχου, ακόμη και γραφήματα για να τους βοηθήσετε να κατανοήσουν την άποψή σας με πιο ελκυστικό τρόπο.
Θα πρέπει να έχετε ένα σύντομο, περιγραφικό όνομα αρχείου καθώς και μια ετικέτα και τίτλο alt. Η περιγραφή πρέπει επίσης να είναι μια σύντομη περίληψη της εικόνας. Οι υπότιτλοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή περισσότερων πληροφοριών εάν χρειάζεται. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες που χρησιμοποιείτε στην ανάρτησή σας έχουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά και ότι έχουν βελτιστοποιηθεί ανάλογα.
Εάν χρησιμοποιείτε ένα πρόσθετο όπως το Yoast SEO, θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι όλες οι εικόνες σας έχουν βελτιστοποιηθεί σωστά. Η βελτιστοποίηση εικόνας θα σας βοηθήσει με τις προσπάθειες SEO και την ταχύτητα του ιστότοπού σας, καθώς η φόρτωση μεγάλων εικόνων μπορεί να χρειαστεί πολύ χρόνο (προσπαθήστε να διατηρήσετε τα μεγέθη των αρχείων σας κάτω από 100 KB όποτε είναι δυνατόν). Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε εικόνες υψηλής ποιότητας για να ενισχύσετε το SEO σας και να κάνετε την ανάρτησή σας να φαίνεται καλύτερη συνολικά.
Δεν είναι πλέον μόνο εικόνες. Θέλετε επίσης να βελτιστοποιηθεί το περιεχόμενο βίντεο σας, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα όσον αφορά την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και για αυτήν τη μορφή πολυμέσων.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα είδη αρχείων πολυμέσων όπως βίντεο, ήχο, ακόμη και γραφήματα, αλλά πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα και σωστά μορφοποιημένα. Αυτό σημαίνει τη χρήση του σωστού ονόματος αρχείου, ετικέτας alt, τίτλου, περιγραφής και λεζάντας για κάθε ένα, έτσι ώστε οι χρήστες (και η Google) να μπορούν να τα βρίσκουν εύκολα μέσω των μηχανών αναζήτησης.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνετε από την αρχή, καθώς θα βοηθήσει τον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας να ευρετηριαστεί γρήγορα. Ο τίτλος και οι μετα-περιγραφές είναι αυτά που εμφανίζονται στα SERP, επομένως θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά δελεαστικές ώστε οι άνθρωποι να κάνουν κλικ πάνω τους. Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά εδώ και έντονες λέξεις-κλειδιά στις οποίες δίνετε μεγαλύτερη έμφαση.
Αυτό είναι εκείνο που εμφανίζεται στην κορυφή της ανάρτησης ή της σελίδας σας και είναι σημαντικό να έχει βελτιστοποιηθεί σωστά, ώστε οι χρήστες να μπορούν να το δουν αμέσως. Ο σύνδεσμος αντιπροσωπεύει το περιεχόμενο μιας σελίδας, επομένως πρέπει να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σωστά, διαφορετικά μπορεί να απομακρύνει έναν χρήστη από το να κάνει κλικ. Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε μια εντυπωσιακή εικόνα που θα τους κάνει να θέλουν να διαβάσουν περισσότερα.
Πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες κεφαλίδας σας είναι σωστά μορφοποιημένες, ώστε να παρέχουν τις σωστές λέξεις-κλειδιά και να κατευθύνουν την προσοχή των ανθρώπων εκεί που θέλετε. Αυτό σημαίνει τη χρήση ετικετών H (δηλαδή ετικετών επικεφαλίδας) για κύριες επικεφαλίδες και υποτίτλους, κ.λπ., που αντιστοιχούν στο αντίστοιχο περιεχόμενο της σελίδας ή της ανάρτησης.
Κάθε σελίδα χρειάζεται μόνο μία ετικέτα H1 και θα πρέπει να περιλαμβάνει την κύρια λέξη-κλειδί για αυτήν τη σελίδα. Δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείτε περισσότερες από μία ετικέτες H σε κάθε σελίδα του ιστότοπου ή του ιστολογίου σας, απλώς φροντίστε να τις χρησιμοποιείτε σωστά, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειές σας στο SEO.
Θέλετε επίσης να βεβαιωθείτε ότι το κύριο αντίγραφό σας έχει βελτιστοποιηθεί σωστά για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό συμπεριλαμβάνοντάς τα στο ίδιο το κείμενο, καθώς και στους τίτλους και τις μετα-περιγραφές των σελίδων και των αναρτήσεών σας. Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιείτε σχετικές λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς σε ολόκληρο τον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας για να βελτιώσετε περαιτέρω τις προσπάθειές σας στο SEO.
Οι αναρτήσεις και οι σελίδες που ενημερώνονται συνεχώς τείνουν να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης από εκείνες που δεν είναι. Αυτό συμβαίνει διότι η Google και άλλες πλατφόρμες τις θεωρούν πιο σχετικές με την τρέχουσα κατάσταση, επομένως είναι πιο πιθανό να εμφανίζονται όταν οι χρήστες αναζητούν σχετικούς όρους.
Οι σύνδεσμοι αγκύρωσης είναι ένα άλλο σημαντικό μέρος του SEO στη σελίδα και θα πρέπει να τους χρησιμοποιείτε όποτε είναι δυνατόν για να βοηθήσετε τους ανθρώπους να πλοηγηθούν στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας. Αυτό σημαίνει τη χρήση συνδέσμων κειμένου με σχετικές λέξεις-κλειδιά που θα οδηγήσουν τους ανθρώπους εκεί που θέλουν να πάνε.
Βεβαιωθείτε ότι οι εσωτερικοί σας σύνδεσμοι είναι αποτελεσματικοί. Συνδέστε τις σχετικές αναρτήσεις στον ιστότοπό σας μέσα από το περιεχόμενό σας και χρησιμοποιήστε περιγραφικό κείμενο αγκύρωσης για να βοηθήσετε την Google (και τους αναγνώστες) να κατανοήσουν τι αφορούν αυτές οι αναρτήσεις.
Εάν συμπεριλάβετε εξερχόμενους συνδέσμους στο περιεχόμενό σας, βεβαιωθείτε ότι ανοίγουν σε νέες καρτέλες, ώστε οι αναγνώστες να μην χάσουν τη θέση τους στον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να εξερευνήσουν περαιτέρω το περιεχόμενό σας, ενώ θα μπορούν να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν την ανάγνωση της αρχικής ανάρτησης.
Εάν αποφασίσετε να διαγράψετε μια ανάρτηση ή μια σελίδα, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μια ανακατεύθυνση 301, έτσι ώστε τυχόν σύνδεσμοι που οδηγούν σε αυτήν να ανακατευθύνονται αυτόματα σε άλλη σχετική σελίδα στον ιστότοπό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το SEO σας σε καλή κατάσταση και να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες δεν προσγειώνονται σε μια σελίδα που δεν υπάρχει πλέον.
Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας έχει δομηθεί σωστά με τη σωστή χρήση της σήμανσης σχήματος. Αυτό θα βοηθήσει την Google και άλλες πλατφόρμες να κατανοήσουν καλύτερα τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας και να τις παρουσιάσουν με τον πιο χρήσιμο τρόπο για τους αναγνώστες σας.
Η σήμανση σχήματος δεν είναι ο μόνος τρόπος για να βοηθήσετε την Google να κατανοήσει το περιεχόμενό σας, καθώς μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε σήμανση κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό θα βοηθήσει το περιεχόμενό σας να φαίνεται καλύτερο όταν μοιράζεται και σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Εάν έχετε μια ενότητα Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) στον ιστότοπό σας, βεβαιωθείτε ότι είναι βελτιστοποιημένη για WordPress SEO. Χρησιμοποιήστε σαφείς και συνοπτικούς τίτλους για κάθε ερώτηση και συμπεριλάβετε την απάντηση στο σώμα της σελίδας.
Βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες του ιστολογίου σας έχουν λογική σειρά και επισημαίνονται με λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν το περιεχόμενο.
Συμπεριλάβετε βιογραφικά για τα άτομα που γράφουν τις αναρτήσεις σας και βεβαιωθείτε ότι περιλαμβάνουν έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο ή το ιστολόγιο του συγγραφέα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδέσετε όλο το περιεχόμενό σας σε ένα μέρος. Είναι επίσης χρήσιμο για τους αναγνώστες που ενδιαφέρονται να ακολουθήσουν τον συγγραφέα ή να ελέγξουν το ιστολόγιο αυτού του ατόμου.
Μπορείτε να προσθέσετε ένα βιογραφικό συγγραφέα σε κάθε ανάρτηση που δημοσιεύετε ή απλώς να έχετε μια γενική βιογραφική σελίδα στον ιστότοπό σας που συνδέεται με όλες τις αναρτήσεις σας. Εάν έχετε μια ανάρτηση επισκέπτη στο ιστολόγιό σας, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το βιογραφικό του συγγραφέα εκεί.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα κουμπί στο ιστολόγιό σας που συνδέεται με την αρχική σας σελίδα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατήσετε τους αναγνώστες αφοσιωμένους και να επιστρέψουν για περισσότερα. Τους επιτρέπει επίσης να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σας σε μεγαλύτερο βάθος, οδηγώντας σε περισσότερους ακόλουθους και συνδρομητές ιστολογίου.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα κουμπί στο ιστολόγιό σας που συνδέεται με την αρχική σας σελίδα. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κρατήσετε τους αναγνώστες αφοσιωμένους και να επιστρέψουν για περισσότερα. Τους επιτρέπει επίσης να εξερευνήσουν τον ιστότοπό σας σε μεγαλύτερο βάθος, οδηγώντας σε περισσότερους ακόλουθους και συνδρομητές ιστολογίου.
Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενθαρρύνετε τους ακόλουθους να κάνουν το ίδιο. Θα πρέπει επίσης να δημιουργήσετε κουμπιά κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν εύκολα να τοποθετηθούν στις αναρτήσεις σας. Αυτό θα επιτρέψει στους επισκέπτες να μοιράζονται το περιεχόμενό σας με τους οπαδούς τους χωρίς να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα και ενδεχομένως να έχουν ως αποτέλεσμα τη σύνδεσή τους πίσω σε εσάς.
Υπάρχουν αρκετές προσθήκες για αυτό, από τις οποίες μερικές από τις πιο δημοφιλείς περιλαμβάνουν το SumoMe (που προσφέρει μια ποικιλία επιλογών κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης) και το Shareaholic (ένα δημοφιλές πρόσθετο all-in-one που παρέχει κοινή χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναλυτικά στοιχεία και πολλά άλλα).
Στόχος να δημοσιεύετε τουλάχιστον μία ανάρτηση την εβδομάδα ή ακόμα και πολλές αναρτήσεις κάθε μέρα, ανάλογα με τη συχνότητα με την οποία δημιουργείτε νέο περιεχόμενο. Η Αναζήτηση Google προτιμά φρέσκο περιεχόμενο, επομένως είναι προς το συμφέρον σας να δημοσιεύετε αναρτήσεις ιστολογίου όσο το δυνατόν συχνότερα. Όσο περισσότερο δημοσιεύετε, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να καταταγείτε ψηλά στα SERP και να προσελκύσετε χρήστες.
Συμπεριλάβετε την ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης στα μεταδεδομένα της ανάρτησης του ιστολογίου σας. Φροντίστε επίσης να συμπεριλάβετε μια ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης (εντός του HTML) για κάθε μια από τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας, καθώς αυτό ενημερώνει το Google και άλλες μηχανές αναζήτησης πότε δημοσιεύτηκε το περιεχόμενο. Η φρεσκάδα είναι το κλειδί.
Μην ξεχάσετε να μοιραστείτε τις νέες αναρτήσεις ιστολογίου σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διευκολύνετε τους οπαδούς και τους θαυμαστές σας να διαβάζουν το πιο πρόσφατο περιεχόμενό σας κοινοποιώντας το στο Twitter, το Facebook, το LinkedIn, το Google+ και άλλα δημοφιλή δίκτυα. Μπορείτε ακόμη και να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία με εργαλεία όπως το Hootsuite ή το Kontentino, βοηθώντας σας να εξοικονομήσετε χρόνο ενώ διατηρείτε ζωντανή την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτή είναι μια σημαντική σημείωση που πρέπει να θυμάστε. Βεβαιωθείτε ότι δεν αλλάζετε κανέναν από τους υπάρχοντες τίτλους αναρτήσεων ιστολογίου μετά τη δημοσίευσή τους, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Εάν χρειάζεται να κάνετε μια μικρή τροποποίηση σε μια από τις παλαιότερες αναρτήσεις σας, προσπαθήστε να αλλάξετε τα μεταδεδομένα της ανάρτησης (εντός του HTML) αντί του ίδιου του τίτλου της ανάρτησης.
Πολλά χρήσιμα διαδικτυακά εργαλεία μπορούν να σας βοηθήσουν να παράγετε καλύτερο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης Yoast SEO για WordPress και της εφαρμογής Hemingway. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα, αλλά υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές εκεί έξω που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας και χρησιμοποιήστε το για να αυξήσετε την παραγωγή περιεχομένου σας.
Λάβετε υπόψη ότι η Google αλλάζει συνεχώς τους αλγόριθμούς της, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό που σας λειτούργησε κάποτε μπορεί να μην λειτουργεί πλέον μετά την επόμενη ενημέρωση. Όσο το δυνατόν περισσότερο, προσπαθήστε και αποφύγετε να κάνετε πράγματα όπως:
Τα απαραίτητα:
Στοιχεία που αναζητούν οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης:
Αναφορά αναλυτικών στοιχείων SEO:
Λίστα ελέγχου για το WordPress SEO:
WordPress SEO is the process of optimizing a WordPress site for search engines. This includes improving website visibility and increasing web traffic from organic search results.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the best way to add SEO keywords will vary from site to site. However, some tips for adding SEO keywords include using them in your website title, URL, meta tags, and body copy. Our checklist should help you with that.
This can vary depending on what you are trying to accomplish. Some changes will take effect immediately, while others may require even a few months before they have an impact.
Yes, definitely. A blog is a great way to improve your site's SEO as it allows you to produce fresh content and build links over time.
Google Analytics can provide valuable data that you can use to monitor your site's SEO. For example, it will show you which keywords are bringing traffic to your website so that you know what topics interest visitors the most and how they found you.
Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γίνετε Ninja των social media! Μάθετε πώς να ελέγχετε τα προφίλ σας, να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα, να προγραμματίζετε αναρτήσεις και να χρησιμοποιείτε εργαλεία όπως το Hootsuite. Ενισχύστε την παρουσία σας και πετύχετε στους στόχους σας!
Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου για να προβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση στο διαδίκτυο! Μάθετε ποιοί κατάλογοι είναι οι πιο σημαντικοί και ακολουθήστε τις οδηγίες για επιτυχημένη καταχώριση. Επισκεφθείτε τώρα για να ξεκινήσετε με τις καλύτερες πλατφόρμες προώθησης.
Η λίστα ελέγχου νέου εκκίνησης ιστότοπου
Η λίστα ελέγχου εκκίνησης του ιστότοπού μας θα σας βοηθήσει να ελαχιστοποιήσετε τα σφάλματα και να προετοιμάσετε τον νέο σας ιστότοπο για δημοσίευση. Ο απόλυτος οδηγός σημείο προς σημείο.
Λίστα ελέγχου εκκίνησης ιστότοπου WordPress
Η λίστα ελέγχου εκκίνησης του ιστότοπου WordPress θα σας βοηθήσει να προετοιμάσετε το έργο σας για ανάπτυξη χωρίς περιττά σφάλματα. Ο απόλυτος οδηγός σημείο προς σημείο.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team