Λίστα ελέγχου για τη δημιουργία επιτυχημένης σελίδας προορισμού που αυξάνει τις μετατροπές με σαφές περιεχόμενο, ισχυρές κεφαλίδες, πρόταση πώλησης, οφέλη, τελικό επιχείρημα, σχεδιαστικές φωτογραφίες, προσεγμένη διάταξη και σημείωμα ειδικού.
Πριν ξεκινήσετε μια σελίδα προορισμού, υπάρχουν πολλές διαφορετικές πτυχές που πρέπει να λάβετε υπόψη. Αυτή η εργασία μπορεί μερικές φορές να είναι συντριπτική, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να λάβετε τις λεπτομέρειες πριν αρχίσουν οι χρήστες να επισκέπτονται τη σελίδα σας.
Ακολουθεί μια λίστα με πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν δημιουργήσετε τη σελίδα προορισμού σας. Από το copywriting και τα στοιχεία σχεδίασης μέχρι τα ποσοστά μετατροπών και άλλες μετρήσεις, αυτή η λίστα ελέγχου θα καλύψει όλα όσα χρειάζεστε για να κάνετε επιτυχημένη τη σελίδα προορισμού σας.
Μια λίστα ελέγχου σελίδας προορισμού είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλες τις βάσεις πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας. Η κατοχή μίας λίστας θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τυχόν σφάλματα ή στοιχεία που λείπουν πριν από τη δημοσιοποίηση της σελίδας προορισμού, καθώς και να αποτρέψετε την εμφάνιση απροσδόκητων προβλημάτων.
Θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια σαφή ιδέα για το τι ακριβώς ταξίδι κάνουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε όχι μόνο πόσος χρόνος χρειάζεται για να μετακινηθείτε προς τα κάτω στη διοχέτευση της σελίδας προορισμού, αλλά και πού ενδέχεται να πέσουν εκτός αυτής οι πιθανές μετατροπές.
Εκτός από τα οφέλη που αναφέρονται παραπάνω, τι άλλο μπορείτε να κερδίσετε από μια λίστα ελέγχου σελίδας προορισμού;
Αντίθετα, εάν αποφασίσετε να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού χωρίς να ακολουθήσετε μια λίστα ελέγχου, τότε μπορεί να κολλήσετε σε ένα συγκεκριμένο σημείο, να χάσετε ένα βασικό στοιχείο ή – ακόμα χειρότερα – να μην βρείτε ευκαιρίες για βελτίωση.
Απλά, όποιος θέλει να επικεντρωθεί ειδικά στη μετατροπή:
Ουσιαστικά, όποιος θέλει να αναπτύξει μια συνεκτική, σωστά προγραμματισμένη και καλά σχεδιασμένη σελίδα προορισμού χωρίς να ξεχνά οτιδήποτε σημαντικό που μπορεί να επηρεάσει τη μελλοντική της απόδοση.
Ακολουθεί μια πλήρης λίστα ελέγχου σελίδας προορισμού με όλα τα στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία της σελίδας προορισμού σας. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λίστα ως έμπνευση, προσθέτοντας ή αφαιρώντας ορισμένα μέρη για να την προσαρμόσετε στις δικές σας ανάγκες και το προσωπικό σας στυλ.
Ας ξεκινήσουμε από την κορυφή και ας δούμε όλα τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει μια αποτελεσματική σελίδα προορισμού.
Το περιεχόμενο είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι άνθρωποι στη σελίδα προορισμού σας. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι φαίνεται αισθητικά ευχάριστο και έχει μια σαφή παρότρυνση για δράση (CTA) καθώς και μια πρόσκληση για να μάθουν περισσότερα.
Ποια στοιχεία δεν πρέπει να αγνοήσετε για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σας είναι σαφές και ευανάγνωστο;
Η επικεφαλίδα είναι το πρώτο κείμενο που βλέπουν οι επισκέπτες σας, επομένως είναι μια από τις πρώτες ευκαιρίες να επηρεάσετε το ποσοστό μετατροπών σας. Χρησιμοποιήστε μια επικεφαλίδα που δηλώνει ξεκάθαρα τα πιο σημαντικά οφέλη που προσφέρει το προϊόν σας.
Οι κεφαλίδες χρησιμοποιούνται για να χωρίσουν τη σελίδα σε πιο αναλυτικά κομμάτια πληροφοριών. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η κύρια κεφαλίδα δεν είναι πολύ μεγάλη και δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο στην οθόνη.
Οι πλαϊνές κεφαλίδες πρέπει να εξηγούν το θέμα της σελίδας προορισμού σας και γιατί οι επισκέπτες θα ήθελαν να διαβάσουν παρακάτω.
Η πρόταση πώλησης θα πρέπει να περιλαμβάνει μια συγκεκριμένη πρόταση αξίας. Πρέπει επίσης να είναι σαφής και κατανοητή, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν ακριβώς τι θα λάβουν αγοράζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Είναι σημαντικό όχι μόνο να πούμε πώς θα βελτιώσει τη ζωή τους, αλλά και γιατί αυτή η βελτίωση είναι αρκετά πολύτιμη για να τη θέλει ο πελάτης. Η πρόταση πώλησης πρέπει να είναι κάτι που κάνει τους πιθανούς πελάτες να αισθάνονται πως είναι επείγον, σαν μια ευκαιρία που δεν θέλουν να χάσουν.
Η παρουσίαση των πλεονεκτημάτων στους επισκέπτες σε όλη τη σελίδα προορισμού σας είναι σημαντική, διότι με αυτόν τον τρόπο θα τους δείξετε ξεκάθαρα πώς μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους και να κάνουν μια θετική αλλαγή. Δείξτε την αξία του προϊόντος σας σε κάθε τμήμα του περιεχομένου σας, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μην έχουν καμία αμφιβολία ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να αλλάξει τη ζωή τους προς το καλύτερο.
Παρουσιάστε στο κοινό-στόχο σας μια λεγόμενη ιεραρχία αξίας, επισημαίνοντας πρώτα το πιο ωφέλιμο χαρακτηριστικό του προϊόντος σας και τέλος την πτυχή που έχει λιγότερο αντίκτυπο.
Το τελικό επιχείρημα πρέπει να είναι συναρπαστικό και θα πρέπει να οδηγήσει στα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Αυτό είναι σημαντικό όχι μόνο διότι θα πείσει τους ανθρώπους να κάνουν μια αγορά, αλλά και επειδή τους καθησυχάζει ότι κάνουν τη σωστή επιλογή.
Ένα τελικό επιχείρημα μπορεί να έχει αντίκτυπο σε μια απόφαση αγοράς, επομένως βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά ισχυρό για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν την επιθυμητή ενέργεια.
Η φωτογραφία εξωφύλλου είναι μια από τις πιο σημαντικές οπτικές πτυχές μιας σελίδας προορισμού. Θα είναι αυτό που θα τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων και θα τους πείθει να διαβάσουν παρακάτω, επομένως θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την εικόνα της εταιρείας σας ενώ θα εξακολουθεί να είναι ενημερωτική για το τι ακριβώς κάνει το προϊόν ή η υπηρεσία σας.
Εάν είναι δυνατόν, χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας που αφορούν τόσο εσάς όσο και τους πελάτες σας.
Η διάταξη πρέπει να είναι σαφής και εύκολη για τους επισκέπτες. Πρέπει να μπορούν να βλέπουν αυτό που θέλετε χωρίς να τους κατακλύζουν πάρα πολλές πληροφορίες ή μια αποδιοργανωμένη σελίδα.
Ο ιστότοπός σας χρειάζεται τόσο μια ισχυρή αφετηρία όσο και μια σαφή διαδρομή για να ακολουθήσουν. Οι επισκέπτες θα πρέπει να ενθαρρύνονται να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα.
Η προσθήκη μιας σημείωσης από έναν ειδικό θα συμβάλει στην αύξηση της αξιοπιστίας της εταιρείας σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε τι εξειδικεύονται οι ειδικοί σας και γιατί η συμβολή τους είναι ιδιαίτερα πολύτιμη για τους επισκέπτες της σελίδας προορισμού σας.
Η προσθήκη μιας μαρτυρίας από έναν υπάρχοντα πελάτη θα αυξήσει την εμπιστοσύνη στους επισκέπτες. Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας είναι πρόθυμοι να δηλώσουν δημόσια σχετικά με τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν πουλάτε μια υπηρεσία, διότι οι μαρτυρίες καθησυχάζουν τους επισκέπτες ότι κάποιος άλλος έχει ήδη βρει την επιχείρησή σας να αξίζει τον κόπο.
Είναι σημαντικό να αφήνετε τους ανθρώπους να δουν τι ακριβώς προσφέρετε. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας και να επισημαίνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.
Εκτός από την επιλογή σχετικών φωτογραφιών, θα πρέπει επίσης να επιλέξετε εικόνες που δείχνουν πώς θα ήταν ένα αντικείμενο αν το χρησιμοποιούσε ένας πελάτης και ποια είναι η ποιότητα.
Βίντεο που καταδεικνύουν τα πλεονεκτήματα ότι το προϊόν σας μπορεί να έχει μεγάλη επιρροή. Οι θεατές διατηρούν το 95% των πληροφοριών που περιέχονται στα βίντεο.
Η προσθήκη ενός βίντεο προϊόντος θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών διευκολύνοντάς τους να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Επιπλέον, είναι ένας πιο ευγενικός τρόπος για να μοιραστείτε ένα μήνυμα και να συνδεθείτε με υποψήφιους πελάτες. Κάντε ένα βίντεο που είναι εμπνευσμένο και συναρπαστικό.
Η προσθήκη στατιστικών στοιχείων από ερευνητικές μελέτες θα σας βοηθήσει να δώσετε στη σελίδα σας μεγαλύτερη αξιοπιστία. Οι αριθμοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικά στοιχεία για τα σημεία που επισημαίνετε και να βοηθήσουν τους πιθανούς πελάτες να κατανοήσουν τι πουλάτε.
Τα στατιστικά στοιχεία πρέπει να προέρχονται από αξιόπιστες πηγές για να τα εμπιστευτούν οι επισκέπτες.
Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι παρόμοια με άλλα στην αγορά, ένας τέτοιος πίνακας μπορεί να είναι χρήσιμος για άτομα που θέλουν να τα συγκρίνουν δίπλα-δίπλα. Αυτό θα διευκολύνει τους επισκέπτες να δουν τι σας διαφοροποιεί από τους άλλους και γιατί πρέπει να σας επιλέξουν από μια εναλλακτική.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ενότητα για να συγκρίνετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με έναν ανταγωνιστή και να δείξετε το μοναδικό σας σημείο πώλησης.
Η προσθήκη μιας ενότητας Συνήθεις Ερωτήσεις θα διευκολύνει τους χρήστες να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και να κατανοήσουν τι προσφέρετε. Οι ερωτήσεις πρέπει να είναι γραμμένες με σαφήνεια ώστε να μην προκαλούν σύγχυση στους επισκέπτες, ενώ παράλληλα να είναι ενημερωτικές.
Είναι επίσης χρήσιμο εάν χρησιμοποιείτε μια σήμανση Σχήματος Συχνών Ερωτήσεων σε αυτήν την ενότητα για να εμφανίζεστε υψηλότερα στις κατατάξεις αναζήτησης. Με αυτόν τον τρόπο, η Google μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τι ζητείται καθώς και ποιες απαντήσεις αντιστοιχούν σε αυτές τις ερωτήσεις.
Για τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις, τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα πρέπει να είναι ευδιάκριτα και εύκολα προσβάσιμα. Τα άτομα που επισκέπτονται τη σελίδα προορισμού σας δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζουν προβλήματα με την εύρεση στοιχείων επικοινωνίας.
Μια άλλη επιλογή επικοινωνίας είναι ένα πλαίσιο συνομιλίας όπου οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας. Η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας LiveAgent επιτρέπει στους χρήστες να συνομιλούν με αντιπροσώπους που μπορούν να τους παρέχουν βοήθεια.
Πρέπει απλώς να επιλέξετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας, να προσαρμόσετε το παράθυρο συνομιλίας, να το ενσωματώσετε στη σελίδα προορισμού σας και να αρχίσετε να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη.
Η συμπερίληψη αποσπασμάτων από τους πελάτες σας, λιστών με πλεονεκτήματα ή δυνατότητες και άλλα κόλπα μορφοποίησης θα κάνει τη σελίδα προορισμού σας πιο ευανάγνωστη. Αυτά τα στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να τη χωρίσουν και να την κάνουν λιγότερο συντριπτική.
Θυμηθείτε να αφαιρέσετε όλους τους συνδέσμους πλοήγησης που αποσπούν την προσοχή και να επικεντρωθείτε στο να κάνετε τους επισκέπτες να κάνουν μόνο μία συγκεκριμένη ενέργεια.
Οι σελίδες σύντομης μορφής περιέχουν λιγότερες πληροφορίες, πράγμα που σημαίνει λιγότερους περισπασμούς που αποθαρρύνουν τους χρήστες να υποβάλουν τα στοιχεία τους. Όταν σχεδιάζετε μια φόρμα εγγραφής, θυμηθείτε να τη διατηρείτε όσο το δυνατόν πιο σύντομη.
Η προσθήκη μιας σύντομης φόρμας στο επάνω μέρος της σελίδας σας ή ως αναδυόμενο παράθυρο είναι ένας εύκολος τρόπος για τους επισκέπτες να αναλάβουν δράση και να εγγραφούν. Στη συνέχεια, θα είναι απλό για τους χρήστες να κάνουν το πρώτο βήμα για την υποβολή των στοιχείων τους αντί να τους ζητούν να κάνουν κύλιση μέχρι το κάτω μέρος της σελίδας σας για τη φόρμα.
Είναι απαραίτητο να κάνετε τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση να ξεχωρίζουν, ώστε οι χρήστες να μπορούν να τα βρίσκουν εύκολα. Θα πρέπει να επιλέξετε χρώματα που έρχονται σε αντίθεση με τη σελίδα σας για μεγαλύτερη ορατότητα, ενώ παράλληλα είναι κατάλληλα για να μην έρχονται σε πολύ σύγκρουση με άλλα στοιχεία.
Το κείμενο στα κουμπιά παρότρυνσης για δράση πρέπει να είναι εντυπωσιακό και προσανατολισμένο στη δράση. Χρησιμοποιήστε λέξεις όπως “πάρτε”, “κράτηση” και “δοκιμάστε” στη θέση των βαρετών όπως “υποβολή” ή “εισαγωγή”. Οι λέξεις δράσης σας περιέχουν συγκεκριμένο κείμενο που σχετίζεται με την προσφορά σας και χρησιμοποιούν ομιλία σε πρώτο πρόσωπο για να έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο, για παράδειγμα, “Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας”.
Η διόρθωση και η επεξεργασία της σελίδας είναι σημαντική, ώστε να διασφαλίζεται ότι δεν υπάρχουν ορθογραφικά λάθη ή γραμματικά λάθη που μπορούν να κάνουν τους επισκέπτες να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία σας. Όσο πιο επαγγελματική εμφανίζεται η σελίδα προορισμού σας, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να εγγραφεί κάποιος.
Είναι επίσης σημαντικό να έχετε κατά νου ότι εάν κάτι είναι μπερδεμένο ή περίπλοκο για να το καταλάβουν οι επισκέπτες, είναι πιο πιθανό να φύγουν. Διατηρήστε το περιεχόμενο σύντομο, μινιμαλιστικό και επίκαιρο.
Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας φορτώνει γρήγορα για να κρατάτε τους επισκέπτες αφοσιωμένους στις πληροφορίες. Όσο πιο γρήγορα μπορούν να τα δουν όλα, τόσο πιο πιθανό είναι να τους μετατρέψετε σε υποψήφιο πελάτη ή πελάτη επί πληρωμή.
Δοκιμάστε τη σχεδίαση και το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σας χρησιμοποιώντας το Google Optimize για στοχευμένες, σχετικές σελίδες προορισμού που έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν τις μετατροπές και να παρέχουν καλύτερη απόδοση επένδυσης. Μπορείτε να ενσωματώσετε το Google Optimize με άλλα προϊόντα της Google, όπως το Analytics, το Google Ads και το Firebase για ακόμη περισσότερες πληροφορίες.
Προτού η σελίδα σας ξεκινήσει να λειτουργεί, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αποκρίνεται και είναι καλή σε όλες τις συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των κινητών τηλεφώνων και των tablet. Οι χαμηλές ταχύτητες φόρτωσης είναι ένα προβληματικό σημείο του ρυθμού μετατροπής.
Εάν η σελίδα προορισμού σας δεν εμφανίζεται σωστά για άτομα που περιηγούνται από μικρότερες συσκευές, μπορεί να τους κάνει να εγκαταλείψουν εντελώς τον ιστότοπο.
Η δημοσίευση και ο προγραμματισμός του περιεχομένου για τη σελίδα σας είναι σημαντική, ώστε να είναι ζωντανή όταν οι άνθρωποι έρχονται να την επισκεφτούν. Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου με το οποίο αισθάνεστε άνετα.
Αυτό σας επιτρέπει επίσης να επιστρέψετε και να επεξεργαστείτε τις αναρτήσεις σας.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ μέσω email, τα PR και το ιογενές περιεχόμενο μπορούν όλα να χρησιμοποιηθούν ως τρόποι για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Θα πρέπει επίσης να εκτελείτε ξεχωριστές δοκιμές σε μεμονωμένα στοιχεία για να δείτε εάν θα μπορούσαν να γίνουν αλλαγές που θα βοηθούσαν τη σελίδα να μετατραπεί καλύτερα.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε μόνο ορισμένες πτυχές της σελίδας προορισμού σας για να απαντήσετε σε ερωτήσεις όπως “Ποιο έγχρωμο κουμπί οδηγεί στις περισσότερες μετατροπές;”
Τέλος, θα πρέπει να μετρήσετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας για να μάθετε τι λειτουργεί και τι πρέπει να αλλάξει. Όσο περισσότερες πληροφορίες έχετε, τόσο πιο εύκολο θα είναι για εσάς να βελτιωθείτε. Με αυτόν τον τρόπο, οι επισκέπτες θα συνεχίσουν να επιστρέφουν στο μέλλον.
Ρίξτε μια γρήγορη ματιά στη συνολική κριτική σας για να πάρετε μια ιδέα για το πόσο καλά τα πάει η σελίδα προορισμού σας. Ακολουθούν μερικές ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε εάν η σελίδα προορισμού σας είναι αποτελεσματική ή χρειάζεται κάποια βελτίωση.
Όσο περισσότερες ερωτήσεις μπορείτε να απαντήσετε με ένα «ναι», τόσο πιο πιθανό είναι η σελίδα προορισμού σας να είναι επιτυχής. Ωστόσο, αυτό από μόνο του δεν αρκεί. Πρέπει επίσης να παρακολουθείτε ορισμένα δεδομένα και μετρήσεις για να έχετε μια ιδέα για το πόσο καλά τα πάει η σελίδα προορισμού σας.
Προβολές σελίδας προορισμού
Αυτή είναι η πιο βασική από τις μετρήσεις που θα θέλετε να παρακολουθήσετε. Η σελίδα προορισμού σας έλαβε επισκεψιμότητα; Και αν ναι πόσες προβολές είχε;
Αυτό είναι σημαντικό γιατί χωρίς επισκέπτες να έρθουν για να δουν τι προσφέρεται, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να μετατραπούν σε δυνητικούς πελάτες ή πελάτες. Οι παραλλαγές σε αυτήν τη μέτρηση μπορεί να υποδεικνύουν ότι κάτι έχει αλλάξει, γεγονός που μπορεί να έχει αντίκτυπο στο πόσο επιτυχημένες είναι οι σελίδες προορισμού σας στην αύξηση της επισκεψιμότητας.
Πώς να ελέγξετε τους αριθμούς; Για να εμφανίσετε αυτήν την αναφορά στο Google Analytics, μεταβείτε στην επιλογή Συμπεριφορά → Περιεχόμενο ιστότοπου → Όλες οι σελίδες. Αφού φτάσετε στο τελευταίο, μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες σελίδες προορισμού και να εμφανίσετε τα σχετικά δεδομένα.
Έρευνα επισκεψιμότητας
Τι οδήγησε την επισκεψιμότητα στη σελίδα προορισμού σας; Οι επισκέπτες βρήκαν το δρόμο τους από μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή μέσω μιας καμπάνιας μέσω email κ.λπ.;
Η κατανόηση από πού προέρχονται οι επισκέπτες σας θα σας βοηθήσει να μάθετε τι λειτουργεί και εάν ενδέχεται να υπάρχουν νέες ευκαιρίες για προώθηση.
Μπορείτε να βρείτε δεδομένα για τις πηγές επισκεψιμότητάς σας στο Google Analytics στην ενότητα Απόκτηση → Όλη η επισκεψιμότητα → Πηγή/Μέσο.
Ολοκληρώσεις στόχων
Η ρύθμιση στόχων στο Google Analytics είναι το πρώτο βήμα για την παρακολούθηση μετατροπών στη σελίδα προορισμού σας. Με έναν στόχο που συνδέεται με τη σελίδα ευχαριστιών της καμπάνιας σας, θα μπορείτε να παρακολουθείτε τον αριθμό των επισκεπτών και τον αριθμό των ατόμων που έκαναν την επιθυμητή ενέργεια.
Μπορείτε να βρείτε ολοκληρωμένους στόχους κοιτάζοντας αυτούς που ρυθμίσατε πρόσφατα στην ενότητα Μετατροπές → Στόχοι → Επισκόπηση.
Μετατροπές ανά πηγή
Τι λειτουργεί για να φέρει επισκεψιμότητα και τι όχι; Μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτούργησε για εσάς ή ήταν μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email που οδήγησε στις περισσότερες μετατροπές μέχρι στιγμής;
Η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ κάθε δραστηριότητας θα σας βοηθήσει να λάβετε μελλοντικές αποφάσεις σχετικά με την ιεράρχηση των δραστηριοτήτων. Για παράδειγμα, εάν μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email έχει πολύ καλύτερη απόδοση από άλλες προσπάθειες, αυτό μπορεί να προτείνει να επενδύσετε περισσότερο χρόνο στην αποστολή μηνυμάτων μέσω αυτού του καναλιού αντί να προωθήσετε τη σελίδα σας αλλού.
Μετατροπές ανά περίοδο σύνδεσης
Τι αντίκτυπο έχει κάθε σελίδα ή περίοδος σύνδεσης όσον αφορά τις μετατροπές σε δυνητικούς πελάτες; Αυτό το στατιστικό θα σας πει για πόσο χρόνο παραμένουν οι άνθρωποι στην σελίδα σας και πόση προσπάθεια καταβάλλεται για τη μετατροπή τους.
Εάν δεν βλέπετε μετατροπές, ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα με τον τρόπο χειρισμού των λέξεων-κλειδιών και της συνάφειας θεμάτων μέχρι στιγμής. Μπορείτε να το διορθώσετε προσθέτοντας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι προσφέρεται και αντιμετωπίζοντας τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχουν οι δυνητικοί πελάτες.
Αναλογία επισκεπτών προς επαφή
Πόσοι επισκέπτες έρχονται αλλά δεν κάνουν το επόμενο βήμα; Εάν γνωρίζετε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ατόμων που προσγειώνονται στη σελίδα σας φεύγουν αμέσως, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Μπορεί να σχετίζεται με το πόσο αξιόπιστη και επαγγελματική φαίνεται η σελίδα προορισμού σας ή ίσως κάτι εγείρει κάποιες αμφιβολίες. Ενδέχεται επίσης να υπάρχουν προβλήματα με τις λέξεις-κλειδιά και τη θέση τους σε όλη τη σελίδα, τα οποία θα μπορούσαν να απομακρύνουν τους χρήστες.
Ας υποθέσουμε ότι λιγότερο από το 20% των επισκεπτών σας μετατρέπονται σε δυνητικούς πελάτες (ο αριθμός αυτός μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον κλάδο), τότε ήρθε η ώρα να προχωρήσετε στην επεξεργασία του αντιγράφου της σελίδας προορισμού για καλύτερη σαφήνεια. Κάντε αλλαγές στις γραμματοσειρές και το χρώμα του κουμπιού CTA κ.λπ.
Ποσοστό εγκατάλειψης
Πόσα άτομα έρχονται στον ιστότοπό σας και φεύγουν αμέσως; Εάν αυτός ο αριθμός είναι υψηλός, τότε είναι καιρός να αρχίσετε να κοιτάζετε πιο προσεκτικά την ίδια τη σελίδα προορισμού.
Η επικεφαλίδα, οι εικόνες και το αντίγραφο επηρεάζουν τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών στη σελίδα προορισμού σας, επομένως αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τυχόν βελτιώσεις που θα μπορούσαν να γίνουν.
Μπορείτε να βρείτε το ποσοστό εγκατάλειψης στην ενότητα Συμπεριφορά → Περιεχόμενο ιστότοπου → Σελίδες προορισμού.
Μέσος χρόνος στη σελίδα
Πόσο χρόνο ξοδεύουν οι άνθρωποι στη σελίδα προορισμού σας; Εάν οι άνθρωποι δεν μένουν εκεί για αρκετό χρόνο, θα είναι μια πρόκληση για εσάς να τους πείσετε ότι αυτό που προσφέρετε θα μπορούσε να λύσει τα προβλήματά τους.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πράγματα όπως μαρτυρίες πελατών, μελέτες περιπτώσεων και κάλυψη μέσων ως κοινωνική απόδειξη για να σας βοηθήσετε να παρέχετε αποδείξεις για τα οφέλη. Εάν αυτό δεν βοηθά ή δεν φαίνεται να υπάρχουν πολλοί επισκέπτες, ίσως θα ήταν πιο λογικό να επικεντρωθούν οι προσπάθειες σας αλλού έως ότου η επισκεψιμότητα αυξηθεί οργανικά μέσω δραστηριοτήτων SEO.
Η λήψη αυτών των δεδομένων στο Google Analytics είναι το ίδιο με την εύρεση του ποσοστού εγκατάλειψης. Μεταβείτε στην επιλογή Συμπεριφορά → Περιεχόμενο ιστότοπου → Όλες οι σελίδες.
Σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
Πόσες σελίδες επισκέπτονται οι άνθρωποι κατά μέσο όρο; Εάν αυτός ο αριθμός είναι χαμηλός, σημαίνει ότι οι επισκέπτες δεν λαμβάνουν αρκετές πληροφορίες πριν φύγουν, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι ενδέχεται να υπάρχουν προβλήματα με τον τρόπο χειρισμού των λέξεων-κλειδιών και της συνάφειας των θεμάτων μέχρι στιγμής.
Μπορείτε πάντα να παρέχετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι προσφέρεται εδώ προσθέτοντας περιγραφές προϊόντων, αναρτήσεις ιστολογίου ή συχνές ερωτήσεις. Βασικά προσθέστε οτιδήποτε για να απαντήσετε στις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σας.
Για να παρακολουθείτε σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης για τη σελίδα προορισμού σας στο Google Analytics και να δείτε τον μέσο αριθμό σελίδων που είδαν οι επισκέπτες κατά την είσοδο στον ιστότοπό σας μέσω της σελίδας προορισμού σας, μεταβείτε στην ενότητα Συμπεριφορά → Περιεχόμενο ιστότοπου → Σελίδες προορισμού.
Εάν έχετε ήδη μια σελίδα προορισμού, πρέπει να την ξαναφτιάξετε από την αρχή; Η απάντηση είναι “όχι”, αλλά πρέπει να πραγματοποιήσετε έναν ενδελεχή έλεγχο σελίδας προορισμού.
Η τακτική ανάλυση σάς επιτρέπει να δείτε τι λειτουργεί και τι πρέπει να αλλάξει.
Η διεξαγωγή ελέγχου της σελίδας προορισμού σας θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε κενά. Υπάρχουν διαθέσιμα εργαλεία βελτιστοποίησης σελίδας προορισμού στην αγορά που μπορούν να σας βοηθήσουν πολύ σε αυτήν την εργασία.
Τέτοια εργαλεία παρέχουν ένα σύνολο λειτουργιών για τη μέτρηση της συνολικής απόδοσης, τον εντοπισμό πτυχών χαμηλής απόδοσης και τη βελτίωση των σελίδων προορισμού σας για να αυξήσετε τις μετατροπές. Εάν χρησιμοποιείτε εργαλείο δημιουργίας σελίδων προορισμού, είναι εύκολο να κάνετε κάποιες αλλαγές και προσαρμογές μετά τη δημοσίευση της σελίδας σας.
Η απλότητα αυτών των εργαλείων βελτιστοποίησης τα κάνει πολύ ελκυστικά στους χρήστες. Επιπλέον, πολλά από αυτά προσφέρουν πρότυπα για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον ρυθμό συνομιλίας σας, ειδικά αν δεν ξέρετε πώς να ξεκινήσετε.
Ο έλεγχος σελίδας προορισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση. Θέλει υπομονή και προσοχή στη λεπτομέρεια. Κατά τη διαδικασία θα πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα:
Ας αναλύσουμε ολόκληρη τη διαδικασία ελέγχου σελίδας προορισμού σε 7 βήματα:
επαναξιολογήστε τους στόχους σας – Το να ξεκινήσετε απαιτεί μια σαφή ιδέα του τι θέλετε να επιτύχετε.
μάθετε όσα περισσότερα μπορείτε για το κοινό σας – Εάν ο ρυθμός συνομιλίας σας πέφτει, είναι καιρός να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στην ομάδα-στόχο σας.
κατανοήστε τι κάνουν οι επισκέπτες σας – Πού κάνουν κλικ, πόσο χρόνο μένουν και τι τους κάνει να εγκαταλείψουν τη σελίδα (τα εργαλεία βελτιστοποίησης σελίδας προορισμού βοηθούν εδώ).
ελέγξτε το τρέχον περιεχόμενο στη σελίδα προορισμού σας – Ελέγξτε τη γραμματική, την ορθογραφία και εάν είναι αρκετά ενημερωτικό.
εκτελέστε μια λειτουργική και σχεδιαστική ανάλυση – Είναι η γραμματοσειρά πολύ μικρή ή το χρώμα του κουμπιού CTA δεν ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν την επιθυμητή ενέργεια; (οι αλλαγές θα είναι πολύ πιο εύκολο να εφαρμοστούν εάν χρησιμοποιείτε πρόγραμμα δημιουργίας σελίδων προορισμού).
επανεξετάστε την εμπειρία χρήστη – Μπορούν οι χρήστες να πλοηγηθούν εύκολα στη σελίδα προορισμού;
εκτελέστε μερικές δοκιμές A/B – Δείτε ποιες αλλαγές λειτουργούν καλύτερα.
Εάν έχετε απαντήσει «όχι» σε κάποια από τις παραπάνω ερωτήσεις, είναι ώρα για άμεση δράση.
Προσπαθήστε πάντα να βελτιώσετε την ικανοποίηση των χρηστών δοκιμάζοντας τις σελίδες προορισμού, αναλύοντας τα αδύνατα σημεία και κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές.
Πώς πρέπει να αξιολογήσετε τη σελίδα προορισμού σας σύμφωνα με τη λίστα ελέγχου μας; Ας δούμε μερικά παραδείγματα που αναλύσαμε με μεγάλη λεπτομέρεια παρακάτω.
Με τα πολύχρωμα και δυναμικά γραφικά του, η σελίδα προορισμού του Biteable ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Ως εργαλείο για επιχειρηματικά βίντεο, κάνουν μεγάλη χρήση αυτής της μορφής και στον ιστότοπό τους. Τι γίνεται με τα άλλα εξαρτήματα;
✅ Περιεχόμενο:
Αυτή η σελίδα προορισμού είναι γεμάτη πληροφορίες σχετικά με το προϊόν και τα οφέλη που μπορείτε να κερδίσετε χρησιμοποιώντας το. Περιλαμβάνεται επίσης ένας σύντομος οδηγός 5 βημάτων για τη δημιουργία επιχειρηματικών βίντεο με το εργαλείο τους. Οι δυνητικοί πελάτες μπορούν έτσι γρήγορα να δουν πώς το προϊόν μπορεί να συντομεύσει τη διαδικασία δημιουργίας βίντεο.
✅ Στυλ:
Το Biteable ξέρει πώς να μιλήσει στο κοινό του και να ενδιαφέρει άτομα που είναι γεμάτα νέες ιδέες που θέλουν να μεταφέρουν σε επιχειρηματικά βίντεο. Το αντίγραφο είναι γραμμένο σε επαγγελματικό στυλ και γεμάτο συμβουλές, ωστόσο εξακολουθεί να είναι εύκολα κατανοητό για όλους.
✅ Πειστικότης:
Οι κύριοι και οι δευτερεύοντες τίτλοι δημιουργούν περιέργεια στο κοινό και το εργαλείο φαίνεται ξεκάθαρο, εύκολο στη χρήση, καθώς και χρήσιμο για τη δημιουργία επιχειρηματικών βίντεο από την αρχή. Η “Εγγραφή σε δευτερόλεπτα. Δημιουργία σε λίγα λεπτά” είναι μια συναρπαστική παρότρυνση για δράση που τραβά την προσοχή.
✅ Εμπειρία σχεδιασμού:
Ο σχεδιασμός της σελίδας προορισμού είναι ελκυστικός, έχει εντυπωσιακά γραφικά και ορισμένα στοιχεία είναι κινούμενα για μια πιο δυναμική εμπειρία.
Ο ιστότοπος του Biteable έχει ένα εξαιρετικό παράδειγμα σελίδας προορισμού που είναι πιθανό να μετατρέψει δυνητικούς πελάτες σε πελάτες επί πληρωμή. Η ποσότητα του κειμένου εκεί θα μπορούσε να μειωθεί λίγο, αλλά συνολικά έχει όλα όσα πρέπει να έχει μια καλή σελίδα προορισμού: πειστικό CTA, κινούμενα σχέδια, ελκυστικό σχέδιο και βίντεο.
Η σελίδα προορισμού του LiveAgent είναι καλά σχεδιασμένη και είναι εύκολη στην πλοήγηση. Κάτω από το περιεχόμενο “στο πάνω μέρος” υπάρχει μια σύντομη φόρμα τριών πεδίων για την έναρξη μιας δωρεάν δοκιμής, που σημαίνει ότι οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν αμέσως την επιθυμητή ενέργεια όταν φτάσουν στον ιστότοπο.
✅ Περιεχόμενο:
Άμεση προσοχή στρέφεται προς το κουμπί αναπαραγωγής ενός μικρού κινούμενου βίντεο που εξηγεί και παρουσιάζει το εργαλείο, απεικονίζοντας ξεκάθαρα 3 λόγους για τους οποίους οι εταιρείες χρησιμοποιούν το LiveAgent. Υπάρχουν βασικές λειτουργίες, μαρτυρίες και κριτικές που εμφανίζονται εδώ, καθώς και η σελίδα προορισμού παρέχει απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σε μια ενότητα Συχνές ερωτήσεις.
✅ Στυλ:
Το LiveAgent μεταφέρει τις πιο κρίσιμες πληροφορίες με απλό και προσιτό τρόπο. Επιπλέον, παρουσιάζει μια αξιόπιστη και επαγγελματική εικόνα.
✅ Πειστικότης:
Ένα αναδυόμενο παράθυρο εμφανίζεται στη σελίδα προορισμού για να ενθαρρύνει τους χρήστες να δοκιμάσουν μια δωρεάν δοκιμή, αλλά δεν είναι ενοχλητικό. Αντί να δείχνει απλώς τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, η σελίδα προορισμού επισημαίνει τα πλεονεκτήματά του και δείχνει πώς το εργαλείο μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους.
✅ Εμπειρία σχεδιασμού:
Η σελίδα προορισμού LiveAgent αποτελείται από ένα χρώμα φόντου, αλλά έχει επίσης μια ποικιλία γραφικών που δίνουν στον ιστότοπο μια ελκυστική πτυχή. Ο ιστότοπος είναι καλά σχεδιασμένος, ώστε οι επισκέπτες να βρίσκουν γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζονται.
Παρά το γεγονός ότι έχει πολλά στοιχεία, είναι ένα καλό παράδειγμα μιας σελίδας προορισμού που δεν είναι συντριπτική για τους χρήστες.
Παρόλο που αυτός ο ιστότοπος δεν διαθέτει δυναμικά κινούμενα σχέδια ή άλλη ποικιλία, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα μιας καλοφτιαγμένης σελίδας προορισμού. Δεν μπορεί να υπάρξει σύγχυση σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε ή τι σκοπεύει να επιτύχει η σελίδα.
✅ Περιεχόμενο:
Η περισσότερη προσοχή εστιάζεται στην εγγραφή σε μια δωρεάν δοκιμή και αυτό είναι το πρώτο στοιχείο που βλέπουν οι επισκέπτες κατά τη φόρτωση της σελίδας. Η φόρμα επικοινωνίας είναι σύντομη και εύκολη στη συμπλήρωση.
Ένα σημαντικό μέρος αυτής της σελίδας προορισμού είναι το “Δοκιμάστε το Kontentino και κερδίστε”, το οποίο απεικονίζει πέντε πράγματα που κάνουν το Kontentino μια εξαιρετική λύση. Τελικά, κάθε όφελος συνδυάζεται με ένα κουμπί CTA.
✅ Στυλ:
Είναι ένα εργαλείο που απευθύνεται σε μάνατζερ ή επαγγελματίες που είναι υπεύθυνοι για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ο κύριος στόχος του είναι να εξορθολογίσει τη ροή εργασίας τους. Ως εκ τούτου, η σελίδα προορισμού διατηρείται σε επαγγελματικό στυλ που δεν είναι πιεστικό, αλλά μάλλον ενημερωτικό.
✅ Πειστικότης:
Αυτή η σελίδα προορισμού στοχεύει να παρακινήσει τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν το προϊόν, δείχνοντάς τους τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν με αυτόν τον τρόπο. Αυτό μπορεί κάλλιστα να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να δοκιμάσουν το Kontentino.
✅ Εμπειρία σχεδιασμού:
Η σελίδα προορισμού χωρίζεται σε δύο κύριες ενότητες: ένα με σκούρο φόντο και το άλλο με πιο φωτεινό. Αρχίζει και τελειώνει με ένα κουμπί CTA και μια φόρμα για συμπλήρωση, κάνοντας τη σελίδα εύκολη στην ανάγνωση και κατανόηση.
Η σελίδα προορισμού του Kontentino φαίνεται υπέροχη, παρουσιάζει σαφείς πληροφορίες και οφέλη και πείθει τους πιθανούς πελάτες να δοκιμάσουν το εργαλείο. Κατά την πλοήγηση σε αυτήν τη σελίδα, δεν θα αμφιβάλλετε ότι ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δοκιμάσουν τη λύση. Ως αποτέλεσμα, οι επισκέπτες γνωρίζουν ακριβώς τι ενέργειες πρέπει να κάνουν χωρίς να αντιμετωπίζουν περισπασμούς.
A landing page is not the same as a home page. A home page typically contains all pages of a website with links to each, while a landing page focuses on one specific product or service that you are advertising. Many companies like to use landing pages and homepages, since the goal is to keep visitors on an 'information diet.' However, some research has found that people who visit one overly information-rich site such as a home page tend to close the site and go elsewhere instead. That means you want someone who is not just clicking around your domain appreciating the content by chance, but because they went there specifically looking for it.
Landing pages are used for a variety of online marketing strategies. One popular approach is to use them as part of advertising and email campaigns, with the goal being to increase conversions from ad clicks or newsletter signups. As a result, you can quickly expand your email list.
Checklists are a remarkably effective way to take a systematic approach to achieving business goals. Moreover, once a checklist is created, its items can be completed from memory with less effort and more accuracy. The most classic example for most people is a 'to-do' list, which is used because it helps them remember what they may have blanked out or prioritized other tasks above. Such a list also then forces you to stay focused on all of your checked-off items before starting another one. The same goes for a landing page checklist. We recommend reviewing your site for the most common issues and then checking them off as you fix each one.
If you already have a landing page that’s currently live and working for your business, then no. There may be parts of the page that could use some improvement, but if they're already doing what you need them to do (i.e., converting well) then there is no good reason to make drastic alterations unless something changes with the product or service itself.
It's hard to say without seeing your page specifically. Many different landing pages can be used for any business or product, so it depends on what you're selling and why people should buy from you instead of the competition. The only way to know whether or not our checklist will be helpful for your site in particular would be by trying it out yourself. However, keep in mind that sometimes changing small things like fonts or adding a testimonial may not have much impact, yet more significant changes (like layout) could make all the difference depending on how receptive visitors are to them.
You should try our free one out first to see what it's like and how easy it is to use before spending any money on the paid version. Our free checklist is a great way to get started with the basics of what you need for your website.
There isn't one 'best' checklist because every company is different, and you need to choose the one that suits your needs best. Such a landing page checklist will help ensure that you haven't missed anything and should reduce errors so that you can publish your pages faster. A good process also makes it easier to work on multiple projects at once instead of having to go back-and-forth between them all or constantly losing track of where you got to with each one.
No, they are actually very easy to use.
There aren't any! It is simply an effective way to ensure that your pages do what you want them to do before moving on to other things.
Λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου
Πρακτικές συμβουλές για τη ρύθμιση τηλεφωνικού κέντρου στην επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου μας τώρα!
Λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου
Θέλετε να αλλάξετε τον πάροχο λογισμικού σας αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε; Αυτή η απόλυτη λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team