Η Λίστα ελέγχου ποιότητας κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent βοηθά στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προσφέροντας συμβουλές για ομιλία, επίλυση προβλημάτων και επικοινωνία, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.
Εάν είστε υπεύθυνοι για την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών στην εταιρεία σας, τότε γνωρίζετε ότι η ποιότητα των κλήσεων είναι απαραίτητη. Μια κακή κλήση εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικές κριτικές, απώλεια πελατών, ακόμη και μειωμένα έσοδα.
Γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας να βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας παρέχει κλήσεις υψηλής ποιότητας. Έχουμε δημιουργήσει μια λίστα ελέγχου, ώστε η ομάδα σας να μπορεί να την ακολουθήσει και να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η παροχή άριστης εξυπηρέτησης πελατών είναι το κλειδί για κάθε επιχείρηση. Εξάλλου, οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι πιο πιθανό να παραμείνουν αφοσιωμένοι και να συνεχίσουν να συνεργάζονται μαζί σας. Επιπλέον, είναι επίσης πιο πιθανό να σας συστήσουν σε άλλους.
Ως εκ τούτου, η διασφάλιση ότι η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες μπορεί να είναι μια πρόκληση. Έχοντας ένα σύνολο οδηγιών που πρέπει να ακολουθεί η ομάδα σας, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση αντιμετωπίζεται επαγγελματικά και αποτελεσματικά.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια λίστα ελέγχου ποιότητας κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών για να προσδιορίσετε εάν οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Μπορεί να εντοπίσει ευκαιρίες εκπαίδευσης για αυτούς. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να συγκρίνετε το κέντρο επικοινωνίας σας με άλλα στον κλάδο σας.
Αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών
Σε περίπτωση που είστε αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών, ακολουθώντας μια λίστα ελέγχου ποιότητας κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση και να αποφύγετε πιθανά λάθη. Με μια λίστα ελέγχου, θα γνωρίζετε ακριβώς τι πρέπει να κάνετε σε κάθε κλήση.
Επιπλέον, η χρήση μιας λίστας ελέγχου σάς βοηθά να αντιμετωπίσετε προβλήματα και να τα επιλύσετε αμέσως. Εάν χρειάζεται συνεχώς να ζητάτε βοήθεια από τον προϊστάμενό σας, μια λίστα ελέγχου ποιότητας μπορεί να παρέχει την καθοδήγηση που χρειάζεστε για να επιλύσετε μόνοι σας προβλήματα.
Διευθυντές τηλεφωνικών κέντρων
Εάν είστε υπεύθυνος για την πρόσληψη αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών, τότε μια λίστα ελέγχου ποιότητας κλήσεων μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό των κορυφαίων υποψηφίων.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λίστα ελέγχου για να εκπαιδεύσετε νέους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Με ένα σύνολο οδηγιών που πρέπει να ακολουθήσουν, μπορείτε να τους βοηθήσετε να μάθουν και να φτάσουν γρήγορα στο θεμιτό αποτέλεσμα.
Επόπτες ομάδων
Εάν επιβλέπετε μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, μια λίστα ελέγχου ποιότητας μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε και να εντοπίσετε τομείς προς βελτίωση. Παρακολουθώντας τακτικά τις κλήσεις και παρέχοντας σχόλια, μπορείτε να βοηθήσετε την ομάδα σας να παρέχει καλύτερη υποστήριξη και να επιτύχει τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Επιπλέον, μια λίστα ελέγχου ποιότητας μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε διαδικασίες για τον χειρισμό κοινών ζητημάτων πελατών. Ορίστε τις κατάλληλες διαδικασίες για να βοηθήσετε την ομάδα σας να επιλύσει τα ζητήματα γρήγορα και αποτελεσματικά.
Ελεγκτές ποιότητας
Σε περίπτωση που είστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των κλήσεων εξυπηρέτησης πελατών, μια λίστα ελέγχου ποιότητας κλήσεων μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τις πιθανότητες αλλαγής. Θα σας επιτρέψει να διασφαλίσετε ότι όλες οι κλήσεις αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρείας.
Ένα από τα πιο απαραίτητα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ποιότητα των κλήσεων είναι να μειώσετε το θόρυβο του περιβάλλοντος. Αυτό περιλαμβάνει τόσο εξωτερικό θόρυβο (π.χ. κυκλοφορία, κατασκευή) όσο και εσωτερικό θόρυβο (π.χ. φλυαρία, ηχώ).
Εάν οι πελάτες σας δεν μπορούν να σας ακούσουν ή το αντίστροφο, θα είναι μια απογοητευτική κλήση για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Για να έχετε οξυδερκείς και απρόσκοπτες συνομιλίες, ο πελάτης και ο εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου πρέπει να μπορούν να ακούν ο ένας τον άλλον.
Πάντα να δέχεστε κλήσεις σε ήσυχα μέρη για να ελαχιστοποιήσετε τον εξωτερικό θόρυβο. Δώστε στους αντιπροσώπους σας σαφείς οδηγίες για το πώς να μειώσετε τον θόρυβο του περιβάλλοντος, ώστε να μπορούν να τις εφαρμόσουν.
Μπορείτε επίσης να επενδύσετε σε ακουστικά ακύρωσης θορύβου για την ομάδα του τηλεφωνικού σας κέντρου. Βοηθούν στη μείωση του εσωτερικού θορύβου και στη βελτίωση της ποιότητας κλήσης.
Βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποι του κέντρου σας ρυθμίζουν τη σωστή ένταση όταν μιλάνε.
Εάν η ένταση είναι πολύ χαμηλή, οι πελάτες μπορεί να μην σας ακούσουν. Εάν είναι πολύ υψηλή, μπορεί να είναι δύσκολο για αυτούς να καταλάβουν τι λέτε. Βρείτε ένα σωστό μέσο όταν πρόκειται για την ένταση της φωνής σας – δεν θέλετε να φωνάξετε, αλλά δεν θέλετε επίσης να ψιθυρίσετε.
Βεβαιωθείτε ότι μιλάτε καθαρά και με μέτρια ένταση. Εάν δυσκολεύεστε να ακουστείτε, δοκιμάστε να σφίξετε το χέρι σας γύρω από το στόμα σας για να ακούγεστε πιο δυνατά.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε έναν ενισχυτή φωνής, που είναι μια συσκευή που μπορείτε να φορέσετε στο λαιμό σας ή να κολλήσετε στα ρούχα σας. Αυτό θα βοηθήσει στην ενίσχυση της φωνής σας και θα διευκολύνει τον πελάτη να σας ακούσει.
Πρέπει να επαληθεύσετε τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη πριν ξεκινήσετε μια κλήση μαζί του. Αυτό περιλαμβάνει το όνομά τους, τον αριθμό τηλεφώνου και τη διεύθυνση email τους.
Εάν έχετε λανθασμένα στοιχεία επικοινωνίας για έναν πελάτη, αυτό μπορεί να δυσκολέψει την επίλυση του ζητήματός του ή ακόμα και να έρθετε σε επαφή μαζί του. Επιπλέον, εάν πρέπει να μεταφέρετε την κλήση σε άλλο τμήμα, είναι χρήσιμο να έχετε στη διάθεσή σας τα σωστά στοιχεία επικοινωνίας.
Αναζητήστε τις πληροφορίες του πελάτη στη βάση δεδομένων της εταιρείας σας. Αυτό είναι χρήσιμο εάν ο πελάτης αντιμετωπίζει προβλήματα με την παροχή των στοιχείων επικοινωνίας του ή εάν πρέπει να τα ελέγξετε γρήγορα πριν από την επόμενη κλήση σας.
Είναι σημαντικό να είστε ενεργός ακροατής στις κλήσεις εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό σημαίνει ότι δεν ακούτε μόνο τι λέει ο πελάτης, αλλά και ανταποκρίνεστε στις ανάγκες του.
Η ενεργή ακρόαση είναι βασικό μέρος της παροχής εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών. Δείχνει στον πελάτη ότι συμμετέχετε στη συνομιλία. Η ενεργή ακρόαση μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αποφυγή κακής επικοινωνίας και παρεξηγήσεων.
Δώστε στον πελάτη σας την πλήρη προσοχή σας, δηλαδή όχι πολλαπλές εργασίες. Προσπαθήστε να εστιάσετε στη συζήτηση και να αποφύγετε περισπασμούς.
Επίσης, κρατήστε σημειώσεις, ώστε να μπορείτε πάντα να επιστρέφετε σε αυτά που είπαν οι πελάτες σας.
Η κατανόηση των αναγκών και των ανησυχιών του καλούντος πριν ξεκινήσετε μπορεί να σας βοηθήσει να πλοηγηθείτε στη συνομιλία πιο αποτελεσματικά.
Εάν δεν κατανοείτε τις ανάγκες του καλούντος, μπορεί να είναι δύσκολο να επιλύσετε το πρόβλημά του. Εάν δεν γνωρίζετε τις ανησυχίες του πελάτη, μπορεί κατά λάθος να πείτε κάτι που επιδεινώνει την κατάσταση.
Απλώς ρωτήστε τους ευθέως – αυτός είναι συνήθως ο πιο γρήγορος τρόπος για να κατανοήσετε τι χρειάζονται. Μπορείτε επίσης να τους στείλετε έρευνες, φόρμες ή δημοσκοπήσεις για αλληλεπίδραση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να συγκεντρώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για την κλήση πωλήσεών σας.
Αφού συγκεντρώσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από τον πελάτη, ήρθε η ώρα να ανοίξετε μία καρτέλα στο LiveAgent. Αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το ζήτημα θα επιλυθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Το LiveAgent είναι μόνο μια επιλογή εδώ, αλλά μπορεί να βελτιστοποιήσει τη διαδικασία διαχείρισης όλων των καρτελών σας και να βοηθήσει στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών σας. Όλοι οι αντιπρόσωποι θα μπορούν να λύνουν ζητήματα γρηγορότερα και πιο αποτελεσματικά με τις καρτέλες.
Για να ανοίξετε μία καρτέλα στο LiveAgent, θα χρειαστεί να συγκεντρώσετε τις ακόλουθες πληροφορίες από τον πελάτη:
Αφού έχετε όλα αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να συνδεθείτε στο LiveAgent και να δημιουργήσετε μία νέα καρτέλα. Συμπληρώστε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, ώστε ο αντιπρόσωπος που το χειρίζεται να μπορεί να επιλύσει γρήγορα το πρόβλημα.
Ένα σύστημα διαχείρισης καρτελών συγκεντρώνει όλη την επικοινωνία των πελατών σε ένα μέρος. Οι αλληλεπιδράσεις μπορούν να συγκεντρωθούν από πολλά κανάλια – email, κοινωνικά μέσα, τηλεφωνικές κλήσεις και φόρουμ – και στη συνέχεια να μεταφερθούν στις καρτέλες.
Με αυτόν τον τρόπο, κάθε φορά που ένας πελάτης επικοινωνεί μαζί σας μέσω του καναλιού που προτιμά, θα βλέπετε το ιστορικό της επαφής σας μαζί του.
Αφού συγκεντρώσετε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες και δημιουργήσετε μία καρτέλα, θα πρέπει να τη συμπληρώσετε κατάλληλα.
Οι καρτέλες παρακολουθούν την πρόοδο ενός ζητήματος και μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την επικοινωνία με άλλα μέλη της ομάδας σας.
Κατά τη συμπλήρωση μίας καρτέλας, συμπεριλάβετε όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα, τις απαραίτητες λεπτομέρειες για τον πελάτη, καθώς και τυχόν σημειώσεις που κρατήσατε κατά τη διάρκεια της κλήσης.
Εάν χρειάζεται, ελέγξτε την εσωτερική γνωσιακή βάση της εταιρείας σας για πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο εάν δεν είστε σίγουροι πώς να το επιλύσετε.
Μια εσωτερική γνωσιακή βάση μπορεί να είναι μια πολύτιμη πηγή για την επίλυση προβλημάτων πελατών και μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε λάθη.
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία αναζήτησης για να βρείτε συγκεκριμένες πληροφορίες. Αυτός είναι συνήθως ο πιο γρήγορος τρόπος για να βρείτε αυτό που ψάχνετε και σας επιτρέπει να περιορίσετε τα αποτελέσματα μόνο σε σχετικές πληροφορίες.
Μπορείτε επίσης να περιηγηθείτε στη γνωσιακή βάση ανά κατηγορία. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο εάν δεν είστε σίγουροι ποιες λέξεις-κλειδιά να αναζητήσετε στη λειτουργία αναζήτησης.
Αφού συγκεντρώσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με τη μορφή καρτελών, ήρθε η ώρα να εντοπίσετε τις επιλογές για την επίλυση της κατάστασης.
Ένας πελάτης που δεν κατανοεί την προτεινόμενη επίλυσή σας ενδέχεται να μην είναι σε θέση να λάβει τεκμηριωμένη απόφαση. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση από την πλευρά του πελάτη. Για εσάς, μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερο χρόνο κλήσης καθώς προσπαθείτε να εξηγήσετε τις επιλογές.
Θα πρέπει να παρουσιάσετε τις λύσεις ξεκάθαρα και συνοπτικά. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τις διαφορετικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων της καθεμιάς. Θα πρέπει επίσης να δώσετε στον καλούντα μια σύσταση σχετικά με την επιλογή που πρέπει να επιλέξει στη συγκεκριμένη περίπτωσή του.
Εκτός από ερωτήσεις σχετικά με τις επιλογές για την επίλυση του προβλήματός του, ο πελάτης μπορεί να θέλει να ρωτήσει κάτι άλλο για το ίδιο το πρόβλημα.
Είναι σημαντικό να απαντάτε σε κάθε ερώτηση που μπορεί να έχει ο πελάτης, ώστε να αισθάνεται πλήρως κατανοητός. Εάν δεν απαντήσετε στις ερωτήσεις του πελάτη, μπορεί να μπερδευτούν σχετικά με το τι συμβαίνει. Επιπλέον, μπορεί να αισθάνονται ότι δεν ενδιαφέρεστε να τους βοηθήσετε να επιλύσουν το πρόβλημά τους. Κατά συνέπεια, οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών μπορεί να μειονεκτούν.
Θα πρέπει να προβλέψετε τις ερωτήσεις του πελάτη σας και να τις απαντήσετε αμέσως. Εάν χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για να βρείτε μια απάντηση, ζητήστε από τον πελάτη υπομονή. Χρησιμοποιήστε σενάρια και πρότυπα για τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις.
Στο τέλος της κλήσης, συνοψίστε τις συμφωνίες που έγιναν. Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε και πώς θα επιλυθεί το ζήτημα.
Ο πελάτης θα ξέρει τι να περιμένει και δεν θα χρειαστεί να καλέσει πίσω. Θα έχετε όλες τις λεπτομέρειες σε ένα μέρος, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να σας καταστήσει υπεύθυνους.
Όταν συνοψίζετε τις συμφωνίες, δεν πρέπει να διαβάζετε απλώς ένα σενάριο. Εξατομικεύστε αυτά που λέτε για κάθε πελάτη και βεβαιωθείτε ότι παρέχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες. Να είστε συγκεκριμένοι για το τι θα γίνει και πότε.
Είναι χρήσιμο να στείλετε ένα μήνυμα παρακολούθησης μετά την κλήση. Αυτό μπορεί να είναι ένα email, ένα μήνυμα κειμένου ή ακόμα και μια χειρόγραφη σημείωση.
Η αποστολή έστω και ενός σύντομου μηνύματος δείχνει στον πελάτη ότι θέλετε να δημιουργήσετε μια σχέση μαζί του. Σας επιτρέπει επίσης να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες που μπορεί να είναι χρήσιμες.
Τα μηνύματά παρακολούθησης πρέπει να είναι πάντα προσωπικά και σχετικά. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τη μεταγραφή ή την ηχογράφηση της κλήσης. Υπενθυμίστε στον πελάτη τις διευθετήσεις που έγιναν και πότε μπορεί να περιμένει επίλυση.
Αφού επιλυθεί το πρόβλημα, θα πρέπει να στείλετε ένα ευχαριστήριο email.
Ένα ευχαριστήριο σημείωμα δείχνει στον πελάτη ότι ενδιαφέρεστε για την ικανοποίησή του. Είναι ακόμα ωραίο να τους ευχαριστούμε για την αλληλεπίδραση, ακόμα κι αν το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί πλήρως.
Εστιάστε σε αυτό για το οποίο θέλετε να ευχαριστήσετε τον πελάτη. Για παράδειγμα, μπορείτε να τους ευχαριστήσετε για τον χρόνο, την υπομονή και/ή την κατανόησή τους. Εάν το κάνετε σωστά, αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε σχέσεις με τον πελάτη. Μπορεί να θέλετε να στείλετε αυτό το μήνυμα εάν σκοπεύετε να προσφέρετε επιπλέον εκπτώσεις ή κουπόνια.
Όταν όλα λέγονται και γίνονται, είναι σημαντικό να ζητάτε σχόλια. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μέσω έρευνας, email ή ακόμα και μέσω τηλεφώνου.
Η λήψη σχολίων από τους πελάτες σάς επιτρέπει να βελτιώσετε την εργασία σας. Η ανάδραση που μπορεί να πραγματοποιηθεί μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε προβλήματα, καθώς και να αποφύγετε τα ίδια λάθη στο μέλλον.
Να είστε σαφείς σχετικά με αυτό που ψάχνετε, αλλά και να διευκολύνετε τον πελάτη να παρέχει σχόλια. Για παράδειγμα, μπορείτε να τους ζητήσετε να βαθμολογήσουν την ικανοποίησή τους από την κλήση σε μια κλίμακα από το ένα έως το πέντε.
Εάν το πρόβλημα επιλύθηκε κατά τη διάρκεια της κλήσης, θα πρέπει να κλείσετε την καρτέλα.
Το κλείσιμο της καρτέλας διασφαλίζει ότι το ζήτημα του πελάτη επισημαίνεται ως επιλυμένο και αποτρέπει την εκ νέου επικοινωνία μαζί του σχετικά με αυτό. Αυτό σας βοηθά να παρακολουθείτε ποια ζητήματα έχουν επιλυθεί και ποια είναι ακόμα ανοιχτά.
Όταν κλείνετε μία καρτέλα, βεβαιωθείτε ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες έχουν εισαχθεί στο σύστημα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση, την ημερομηνία της κλήσης και το όνομα του πελάτη. Επίσης, συμπεριλάβετε τυχόν εποικοδομητικά σχόλια που λάβατε από τον πελάτη.
Υπάρχουν μερικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ένας επιτυχημένος αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών.
Ένας αντιπρόσωπος θα πρέπει:
Να έχει θετική στάση
Η θετική στάση μπορεί να αλλάξει όλη τη δυναμική μιας κλήσης. Εάν ένας αντιπρόσωπος αισθάνεται αρνητικός, θα φανεί από τη φωνή και τη στάση του. Ο πελάτης μπορεί να το αντιληφθεί αυτό και θα επιδεινώσει την κατάσταση.
Να είναι ειλικρινής
Η ειλικρίνεια είναι σημαντική στην εξυπηρέτηση πελατών διότι οι πελάτες μπορούν να πουν πότε ένας αντιπρόσωπος είναι ανειλικρινής. Αυτό μπορεί να μετατρέψει την πιθανή θετική αλληλεπίδραση με τον πελάτη σε αρνητική. Με ειλικρίνεια, οι πελάτες μπορούν να πουν ότι ένας αντιπρόσωπος ενδιαφέρεται να τους βοηθήσει.
Επιδεικνύει ικανότητα και επαγγελματισμό
Ένας αντιπρόσωπος πρέπει να γνωρίζει για τι πράγμα μιλάει για να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Αυτό περιλαμβάνει την ενημέρωση σχετικά με τις πληροφορίες προϊόντων και την κατανόηση των πολιτικών της εταιρείας.
Να κρατάει τη συζήτηση απλή και επίκαιρη
Οι κλήσεις εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι περίπλοκες, επομένως είναι χρήσιμο για τους αντιπροσώπους να διατηρήσουν τη συνομιλία απλή και επίκαιρη. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση σαφούς και συνοπτικής γλώσσας. Επιπλέον, σημαίνει ότι ένας αντιπρόσωπος δεν πρέπει να προσπαθεί να κάνει upsell στον πελάτη αμέσως ή να παρέχει πάρα πολλές πληροφορίες.
Να μιλάει καθαρά
Οι αντιπρόσωποι πρέπει να μιλούν με σαφήνεια, ώστε ο πελάτης να μπορεί να τους καταλάβει. Αυτό περιλαμβάνει την εκφώνηση λέξεων και την ομιλία με μέτριο ρυθμό. Επιπλέον, σημαίνει αποφυγή ορολογίας και χρήση απλής γλώσσας.
Να χρησιμοποιεί το όνομα του καλούντος
Η χρήση του ονόματος του καλούντος είναι ένας τρόπος για τον αντιπρόσωπο να οικοδομήσει σχέσεις και να δείξει ότι ενδιαφέρεται για τον πελάτη. Κάνει επίσης τη συνομιλία πιο προσωπική, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης.
Να αφήνει τον πελάτη ικανοποιημένο
Ο στόχος κάθε κλήσης εξυπηρέτησης πελατών είναι να αφήνει τον πελάτη ικανοποιημένο. Αυτό σημαίνει ότι το ζήτημα πρέπει να επιλυθεί και να ικανοποιηθούν οι προσδοκίες των πελατών. Είναι επίσης σημαντικό οι αντιπρόσωποι να ευχαριστούν τον πελάτη για τον χρόνο και την υπομονή τους.
Ένας αντιπρόσωπος θα πρέπει:
There are a few different call quality parameters, but the most important ones are usually sound clarity and sound volume. Sound clarity is how well the person on the other end of the call can hear you. This is usually determined by the quality of your Internet connection and your distance from the phone. If you're too far away or your Internet connection is poor, your call may be fuzzy and difficult to hear. Sound volume is how loud you sound to the other person. This is usually determined by your microphone and speaker settings on your phone. If you have your phone set too low or if there's a lot of background noise, the other person will have trouble hearing you speak.
Call quality monitoring is the process of assessing the quality of a phone call. This can be done by listening to recordings of calls or by using special software to monitor call quality in real-time. Call quality monitoring can be used to identify problems with a phone system or assess agent performance.
The quality of service can be measured in several ways, including by looking at call clarity, call drop rates, and echo. Measuring call quality can be used to troubleshoot problems with individual calls or to track trends over time. By identifying and addressing issues with call quality, businesses can improve customer satisfaction rates and reduce costs associated with poor quality calls.
The industry standard for the average response time to calls is as short as possible. In today's fast-paced world, customers expect businesses to be available 24/7. They will often take their business elsewhere if they feel they are not being given the attention they deserve. That being said, it's crucial to make sure your team is prepared to handle a high volume of calls, and that your customer service representatives are trained to deal with callers quickly and efficiently.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team