Λίστα ελέγχου εκκίνησης για ιστότοπο WordPress με βασικές ρυθμίσεις για επιτυχή λειτουργία: άδεια θέματος, πολιτική απορρήτου, μορφή URL, ζώνη ώρας, προσβασιμότητα, favicon, στοιχεία εταιρείας, βραβεία και κριτικές.
Μετά από μήνες σχεδιασμού και κατασκευής του ιστότοπού σας, είναι επιτέλους έτοιμος να εκκινήσει. Βεβαιωθείτε ότι όλα είναι προετοιμασμένα προτού τον ανεβάσετε.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λίστα ελέγχου για να σημειώσετε όλα τα στοιχεία που μπορεί να έχετε ξεχάσει. Κάνοντας το θα σας προετοιμάσει για την επιτυχία.
Η εκκίνηση ενός ιστότοπου WordPress μπορεί να είναι χαοτική, ειδικά αν είναι η πρώτη σας φορά. Ένας τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι έτοιμος για κυκλοφορία είναι να εξετάσετε τη λίστα ελέγχου εκκίνησης ιστότοπου WordPress.
Η λίστα ελέγχου μας καλύπτει πτυχές από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοσελίδων μέσω της διαμόρφωσης των προσθηκών μέχρι το μάρκετινγκ. Ελέγξτε τις ολοκληρωμένες εργασίες και παραμείνετε στην κορυφή του παιχνιδιού.
Όταν ο ιστότοπός σας είναι έτοιμος για κυκλοφορία, αλλά εξακολουθείτε να θέλετε να τροποποιήσετε το SEO του, χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου SEO του WordPress για να τον προωθήσετε στην κορυφή της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.
Η λίστα ελέγχου μας είναι επωφελής για όλους όσους θέλουν να βεβαιωθούν ότι ο ιστότοπός τους είναι έτοιμος για κυκλοφορία:
Αποκτήστε άδεια για τυχόν πρόσθετα WordPress που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι είναι συμβατά με την πιο πρόσφατη έκδοση του WordPress και ότι δεν υπάρχουν προβλήματα ασφαλείας που σχετίζονται με αυτά. Ανατρέξτε σε κάθε premium πρόσθετο στον ιστότοπό σας και δείτε εάν το έχετε ενεργοποιήσει με ένα κλειδί άδειας χρήσης.
Βεβαιωθείτε ότι η πολιτική απορρήτου και οι όροι παροχής υπηρεσιών του ιστότοπού σας είναι ενημερωμένες και συμμορφώνονται με τους κανόνες GDPR, εάν συλλέγει δεδομένα από χρήστες. Πολλά δωρεάν πρότυπα όρων και προϋποθέσεων είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο, διευκολύνοντας τη διατήρηση του ιστότοπού σας σύμφωνα με ισχύοντες κανονισµούς και να δηµιουργήσουν στέρεα νοµικά θεµέλια. Ελέγξτε για νομικά έγγραφα στον ιστότοπό σας, όπως μια αποδεκτή πολιτική χρήσης ή όρους παροχής υπηρεσιών, και βεβαιωθείτε ότι έχετε δήλωση αποποίησης ευθύνης.
Όταν ενημερώνετε πολλές σελίδες, σκεφτείτε να προσθέσετε την προσθήκη Yoast που θα το κάνει αυτόματα. Είναι συμβατό με όλα τα θέματα του WordPress και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δωρεάν και premium πρόσθετα.
Εάν χρησιμοποιείτε προσαρμοσμένους μόνιμους συνδέσμους, βεβαιωθείτε ότι εξακολουθούν να ισχύουν και ότι δεν έχουν αλλάξει κατά την αναβάθμιση στην πιο πρόσφατη έκδοση του WordPress. Μια προσαρμοσμένη δομή διεύθυνσης URL, όπως mysite.com/blog ή mysite.com/category/post-name θα πρέπει να είναι σχετική, πράγμα που σημαίνει ότι θα εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά εάν κάποιος επισκεφτεί τον ιστότοπό σας από διαφορετική τοποθεσία.
Εάν χρησιμοποιείτε την προεπιλεγμένη ρύθμιση ζώνης ώρας του WordPress, βεβαιωθείτε ότι είναι σωστή. Η ρύθμιση μιας προσαρμοσμένης ζώνης ώρας στον πίνακα διαμόρφωσης του ιστότοπού σας θα ήταν η καλύτερη επιλογή ώστε οι χρήστες σε όλο τον κόσμο να μπορούν να διαβάζουν και να δημοσιεύουν περιεχόμενο στην τοπική τους ώρα. Ορισμένα θέματα του WordPress μπορεί επίσης να χρησιμοποιούν τις δικές τους μεθόδους μορφοποίησης χρονικών σημάνσεων και ημερομηνιών, επομένως ελέγξτε την τεκμηρίωση του θέματος.
Πριν ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος σε όλους. Το WordPress έχει πολλές προσθήκες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό, όπως το WP Accessibility, για παράδειγμα, το οποίο είναι εύκολο στην εγκατάσταση και θα βοηθήσει όλους να περιηγηθούν στο περιεχόμενο των αναρτήσεων του ιστολογίου σας (και να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη).
Τα Favicons είναι μικρές εικόνες που εμφανίζονται δίπλα στη διεύθυνση URL στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης και έχουν τετράγωνο μέγεθος 16×16 pixel.
Για να αλλάξετε το favicon σας, μεταβείτε στο Εμφάνιση -> Προσαρμογή στον πίνακα ελέγχου του WordPress, κάντε κλικ στην επιλογή “Ταυτότητα ιστότοπου” στην περιοχή Τίτλος ιστότοπου & Περιγράψτε και μεταφορτώστε την εικόνα που έχετε επιλέξει.
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, είναι καλή ιδέα να ελέγξετε ξανά όλα τα στοιχεία της εταιρείας που εμφανίζονται σε αυτόν. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέχρι τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο είναι σωστό και ενημερωμένο και ότι τυχόν εικόνες ή λογότυπα είναι υψηλής ποιότητας και φαίνονται επαγγελματικά.
Εάν έχετε κερδίσει βραβεία ή έχετε λάβει θετικές κριτικές από πελάτες, φροντίστε να τα καταχωρήσετε στον ιστότοπό σας. Αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πιθανούς πελάτες. Μπορείτε να προσθέσετε ένα σήμα βραβείου ή ένα γραφικό στοιχείο κριτικής στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας μια προσθήκη όπως η προσθήκη WP Review Pro.
Ελέγξτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι κατάλληλα συνδεδεμένες και ότι το περιεχόμενο είναι υψηλής ποιότητας και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Οι επισκέπτες σας πρέπει να έχουν έναν λόγο να παραμείνουν στον ιστότοπό σας, επομένως βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι συναρπαστικό και πολύτιμο.
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, φροντίστε να διαγράψετε όλο το ψευδές περιεχόμενο (όπως κείμενο ή εικόνες).
Τέλος, μην ξεχάσετε να διορθώσετε τον ιστότοπό σας για γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Τίποτα δεν φαίνεται χειρότερο από έναν ιστότοπο με τυπογραφικά λάθη, επομένως βεβαιωθείτε ότι είναι τέλειος πριν ξεκινήσετε.
Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες ή κείμενο που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα στον ιστότοπό σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε μια ειδοποίηση πνευματικών δικαιωμάτων για να σας προστατεύσει από τυχόν νομικά ζητήματα. Είναι εξίσου σημαντικό να ενημερώνετε τις πληροφορίες πνευματικών δικαιωμάτων με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Εάν κάποιος άλλος δημιούργησε τον ιστότοπο για εσάς, μπορεί να έχει ήδη προσθέσει μια σημείωση στο υποσέλιδο κάθε σελίδας για να πιστώσει τον εαυτό του.
Εάν έχετε αρχεία πολυμέσων στον ιστότοπό σας, φροντίστε να τα προσθέσετε. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να αφοσιωθούν. Να είστε προσεκτικοί για τη βελτιστοποίηση των εικόνων πριν από τη μεταφόρτωση, διότι μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για την επεξεργασία τους.
Κατά τη μορφοποίηση κειμένου για έναν ιστότοπο, φροντίστε να χρησιμοποιείτε επικεφαλίδες και υπότιτλους για να χωρίσετε το περιεχόμενο. Αυτό θα βελτιώσει την αναγνωσιμότητα. Χρησιμοποιήστε έναν πίνακα περιεχομένων για να κάνετε τον ιστότοπό σας ευκολότερο για άτομα που διαβάζουν άσκοπα και επίσης βοηθήστε τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης να βρουν σχετικό περιεχόμενο.
Η μορφοποίηση του κειμένου διευκολύνει τους αναγνώστες να ακολουθήσουν αυτό που λέτε χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουν κάθε λέξη σε μια σελίδα. Χρησιμοποιήστε υπότιτλους και έντονους/πλάγιους χαρακτήρες για να επισημάνετε βασικά σημεία, καθώς και λίστες όπου χρειάζεται.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ξεχωριστό φύλλο στυλ εκτύπωσης, απλώς προσαρμόστε το κανονικό σας. Βεβαιωθείτε ότι φαίνεται καλό τόσο στην οθόνη όσο και στην εκτύπωση. Χρησιμοποιήστε μεγάλες γραμματοσειρές, άφθονο λευκό χώρο (ειδικά γύρω από τις εικόνες σας) και σκεφτείτε να επιλέξετε μια μεγαλύτερη γραμματοσειρά για το κύριο κείμενο.
Θυμηθείτε να ελέγξετε για κάθε κατεστραμμένο σύνδεσμο πριν ξεκινήσετε (μπορεί να είναι απογοητευτικοί για τους επισκέπτες σας). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το BugBug για να ελέγξετε τυχόν συνδέσμους που δεν λειτουργούν σωστά.
Εάν έχετε συνδέσμους προς εξωτερικούς ιστότοπους, ρυθμίστε τους να ανοίγουν σε νέες καρτέλες. Αυτή είναι μια κοινή πρακτική που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τη σύγχυση και να κρατήσετε τους επισκέπτες σας στη σελίδα σας. Να είστε προσεκτικοί με τυχόν κουμπιά κοινοποίησης κοινωνικών δικτύων, καθώς θα μπορούσαν ενδεχομένως να συνδεθούν και σε μια νέα καρτέλα.
Εάν παρέχετε αρχεία με δυνατότητα λήψης, φροντίστε να συμπεριλάβετε τις σωστές επεκτάσεις. Για παράδειγμα, ένα έγγραφο PDF θα πρέπει να χρησιμοποιεί .pdf ως επέκταση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες σας θα κατεβάσουν ένα έγκυρο αρχείο.
Η ροή RSS είναι ένας τρόπος για τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν στο περιεχόμενό σας σε τυποποιημένη μορφή. Αυτό θα τους επιτρέψει να λαμβάνουν ενημερώσεις κάθε φορά που δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Εάν οι επισκέπτες προσγειωθούν σε μια σελίδα που δεν υπάρχει στον ιστότοπό σας, θα δουν ένα σφάλμα 404. Σχεδιάστε μια προσαρμοσμένη σελίδα σφάλματος 404, έτσι ώστε οι επισκέπτες να έχουν μια διασκεδαστική εμπειρία όταν αντιμετωπίζουν αυτήν την κατάσταση, κάτι που θα βοηθήσει με τον εκνευρισμό τους.
Μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε τον ιστότοπό σας σε κάθε πρόγραμμα περιήγησης και συσκευή. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν πιθανά σφάλματα που ενδέχεται να προκύψουν σε διαφορετικές πλατφόρμες και να διασφαλίσετε την ομαλή εκκίνηση.
Εάν χρησιμοποιείτε εξωτερικά εργαλεία ή πρόσθετα, ελέγξτε ότι είναι συμβατά με την πιο πρόσφατη έκδοση του WordPress. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τυχόν προβλήματα στην πορεία.
Ελέγξτε τη λίστα email σας για ενεργούς συνδρομητές. Εάν διαθέτετε μια υπηρεσία μάρκετινγκ email, ελέγξτε τον αριθμό των ατόμων που είναι εγγεγραμμένα αυτήν τη στιγμή. Αυτό θα σας βοηθήσει να μάθετε εάν ένα μεγάλο κοινό μπορεί να επισκεφτεί τον νέο σας ιστότοπο.
Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρακολουθεί την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά του ιστότοπου. Αυτό θα σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση του ιστότοπού σας και θα σας βοηθήσει να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ή προσαρμογές.
Εκμεταλλευτείτε το υπάρχον κοινό σας και τους ακόλουθούς σας. Δημιουργήστε μια σύντομη, συναρπαστική ανάρτηση που εστιάζει στα οφέλη της ανάγνωσης των αναρτήσεων του ιστολογίου σας. Διατηρήστε το απλό και προωθήστε το με εικόνες ή βίντεο, χρησιμοποιώντας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιστοποιήσετε την προώθηση της ανάρτησής σας και να ενισχύσετε την αφοσίωση του κοινού.
Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε κατάλληλα hashtags. Μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε τους επισκέπτες του ιστότοπου για νέο περιεχόμενο/αναρτήσεις ιστολογίου μέσω καμπανιών μάρκετινγκ email.
Πριν ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος σε όλους. Το WordPress έχει πολλές προσθήκες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό, όπως το WP Accessibility, για παράδειγμα, το οποίο είναι εύκολο στην εγκατάσταση και θα βοηθήσει όλους να περιηγηθούν στο περιεχόμενο των αναρτήσεων του ιστολογίου σας (και να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη).
Για να βεβαιωθείτε ότι συμβαίνει αυτό, μεταβείτε στην ενότητα Εμφάνιση -> Προσαρμογή στον πίνακα ελέγχου του WordPress και κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα “Κεφαλίδα“. Στη συνέχεια, κάτω από την επικεφαλίδα “Λογότυπο & Κείμενο κεφαλίδας“, επιλέξτε το πλαίσιο που λέει “Σύνδεση λογότυπου στην αρχική σελίδα” και αποθηκεύστε τις αλλαγές σας.
Εάν χρησιμοποιείτε φόρμες επικοινωνίας στον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν σωστά πριν από την κυκλοφορία. Για να το κάνετε αυτό, δημιουργήστε μια δοκιμαστική φόρμα με ορισμένα ψευδή δεδομένα και υποβάλετέ την από διαφορετικά προγράμματα περιήγησης και συσκευές.
Αφού δοκιμάσετε τις φόρμες σας, το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι στέλνουν τις υποβολές με επιτυχία. Μόλις κάτι περιμένει στα εισερχόμενά σας στη δοκιμαστική διεύθυνση email, κάντε κλικ στις υποβολές στη φόρμα σας και επιβεβαιώστε ότι έχουν ληφθεί. Όταν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε, διαγράψτε τα δεδομένα δοκιμής από τις φόρμες σας και αντικαταστήστε τα με πραγματικές πληροφορίες.
Εάν χρησιμοποιείτε οποιεσδήποτε αυτόματες απαντήσεις (όπως αυτές από το AWeber ή το MailChimp), βεβαιωθείτε ότι έχουν ρυθμιστεί και λειτουργούν σωστά πριν από την εκκίνηση. Δημιουργήστε μια δοκιμαστική καμπάνια email και στείλτε την στον εαυτό σας. Στη συνέχεια, ελέγξτε τα εισερχόμενά σας για να δείτε εάν τα μηνύματα παραδόθηκαν σωστά.
Εάν χρησιμοποιείτε εικονίδια μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας, ελέγξτε ότι έχουν το σωστό μέγεθος και τις σωστές θέσεις. Μπορείτε να προσθέσετε ένα νέο εικονίδιο μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε ανάρτηση χρησιμοποιώντας το κουμπί “Προσθήκη πολυμέσων” στο επάνω μέρος του επεξεργαστή σας.
Εάν έχετε ένα συγκεκριμένο σχέδιο για τον ιστότοπό σας, κάντε το να ταιριάζει με την εμφάνιση και την αίσθηση των καναλιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό θα δημιουργήσει μια πιο συνεκτική εμπειρία επωνυμίας για το κοινό σας.
Τα Favicons είναι μικρές εικόνες που εμφανίζονται δίπλα στη διεύθυνση URL στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης και έχουν τετράγωνο μέγεθος 16×16 pixel.
Για να αλλάξετε το favicon σας, μεταβείτε στο Εμφάνιση -> Προσαρμογή στον πίνακα ελέγχου του WordPress, κάντε κλικ στην επιλογή “Ταυτότητα ιστότοπου” στην περιοχή Τίτλος ιστότοπου & Περιγράψτε και μεταφορτώστε την εικόνα που έχετε επιλέξει.
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, είναι καλή ιδέα να ελέγξετε ξανά όλα τα στοιχεία της εταιρείας που εμφανίζονται σε αυτόν. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέχρι τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο είναι σωστό και ενημερωμένο και ότι τυχόν εικόνες ή λογότυπα είναι υψηλής ποιότητας και φαίνονται επαγγελματικά.
Εάν έχετε κερδίσει βραβεία ή έχετε λάβει θετικές κριτικές από πελάτες, φροντίστε να τα καταχωρήσετε στον ιστότοπό σας. Αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πιθανούς πελάτες. Μπορείτε να προσθέσετε ένα σήμα βραβείου ή ένα γραφικό στοιχείο κριτικής στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας μια προσθήκη όπως η προσθήκη WP Review Pro.
Ελέγξτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι κατάλληλα συνδεδεμένες και ότι το περιεχόμενο είναι υψηλής ποιότητας και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Οι επισκέπτες σας πρέπει να έχουν έναν λόγο να παραμείνουν στον ιστότοπό σας, επομένως βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι συναρπαστικό και πολύτιμο.
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, φροντίστε να διαγράψετε όλο το ψευδές περιεχόμενο (όπως κείμενο ή εικόνες).
Τέλος, μην ξεχάσετε να διορθώσετε τον ιστότοπό σας για γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Τίποτα δεν φαίνεται χειρότερο από έναν ιστότοπο με τυπογραφικά λάθη, επομένως βεβαιωθείτε ότι είναι τέλειος πριν ξεκινήσετε.
Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες ή κείμενο που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα στον ιστότοπό σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε μια ειδοποίηση πνευματικών δικαιωμάτων για να σας προστατεύσει από τυχόν νομικά ζητήματα. Είναι εξίσου σημαντικό να ενημερώνετε τις πληροφορίες πνευματικών δικαιωμάτων με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Εάν κάποιος άλλος δημιούργησε τον ιστότοπο για εσάς, μπορεί να έχει ήδη προσθέσει μια σημείωση στο υποσέλιδο κάθε σελίδας για να πιστώσει τον εαυτό του.
Εάν έχετε αρχεία πολυμέσων στον ιστότοπό σας, φροντίστε να τα προσθέσετε. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να αφοσιωθούν. Να είστε προσεκτικοί για τη βελτιστοποίηση των εικόνων πριν από τη μεταφόρτωση, διότι μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για την επεξεργασία τους.
Κατά τη μορφοποίηση κειμένου για έναν ιστότοπο, φροντίστε να χρησιμοποιείτε επικεφαλίδες και υπότιτλους για να χωρίσετε το περιεχόμενο. Αυτό θα βελτιώσει την αναγνωσιμότητα. Χρησιμοποιήστε έναν πίνακα περιεχομένων για να κάνετε τον ιστότοπό σας ευκολότερο για άτομα που διαβάζουν άσκοπα και επίσης βοηθήστε τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης να βρουν σχετικό περιεχόμενο.
Η μορφοποίηση του κειμένου διευκολύνει τους αναγνώστες να ακολουθήσουν αυτό που λέτε χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουν κάθε λέξη σε μια σελίδα. Χρησιμοποιήστε υπότιτλους και έντονους/πλάγιους χαρακτήρες για να επισημάνετε βασικά σημεία, καθώς και λίστες όπου χρειάζεται.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ξεχωριστό φύλλο στυλ εκτύπωσης, απλώς προσαρμόστε το κανονικό σας. Βεβαιωθείτε ότι φαίνεται καλό τόσο στην οθόνη όσο και στην εκτύπωση. Χρησιμοποιήστε μεγάλες γραμματοσειρές, άφθονο λευκό χώρο (ειδικά γύρω από τις εικόνες σας) και σκεφτείτε να επιλέξετε μια μεγαλύτερη γραμματοσειρά για το κύριο κείμενο.
Θυμηθείτε να ελέγξετε για κάθε κατεστραμμένο σύνδεσμο πριν ξεκινήσετε (μπορεί να είναι απογοητευτικοί για τους επισκέπτες σας). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το BugBug για να ελέγξετε τυχόν συνδέσμους που δεν λειτουργούν σωστά.
Εάν έχετε συνδέσμους προς εξωτερικούς ιστότοπους, ρυθμίστε τους να ανοίγουν σε νέες καρτέλες. Αυτή είναι μια κοινή πρακτική που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τη σύγχυση και να κρατήσετε τους επισκέπτες σας στη σελίδα σας. Να είστε προσεκτικοί με τυχόν κουμπιά κοινοποίησης κοινωνικών δικτύων, καθώς θα μπορούσαν ενδεχομένως να συνδεθούν και σε μια νέα καρτέλα.
Εάν παρέχετε αρχεία με δυνατότητα λήψης, φροντίστε να συμπεριλάβετε τις σωστές επεκτάσεις. Για παράδειγμα, ένα έγγραφο PDF θα πρέπει να χρησιμοποιεί .pdf ως επέκταση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες σας θα κατεβάσουν ένα έγκυρο αρχείο.
Η ροή RSS είναι ένας τρόπος για τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν στο περιεχόμενό σας σε τυποποιημένη μορφή. Αυτό θα τους επιτρέψει να λαμβάνουν ενημερώσεις κάθε φορά που δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Εάν οι επισκέπτες προσγειωθούν σε μια σελίδα που δεν υπάρχει στον ιστότοπό σας, θα δουν ένα σφάλμα 404. Σχεδιάστε μια προσαρμοσμένη σελίδα σφάλματος 404, έτσι ώστε οι επισκέπτες να έχουν μια διασκεδαστική εμπειρία όταν αντιμετωπίζουν αυτήν την κατάσταση, κάτι που θα βοηθήσει με τον εκνευρισμό τους.
Μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε τον ιστότοπό σας σε κάθε πρόγραμμα περιήγησης και συσκευή. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν πιθανά σφάλματα που ενδέχεται να προκύψουν σε διαφορετικές πλατφόρμες και να διασφαλίσετε την ομαλή εκκίνηση.
Εάν χρησιμοποιείτε εξωτερικά εργαλεία ή πρόσθετα, ελέγξτε ότι είναι συμβατά με την πιο πρόσφατη έκδοση του WordPress. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τυχόν προβλήματα στην πορεία.
Ελέγξτε τη λίστα email σας για ενεργούς συνδρομητές. Εάν διαθέτετε μια υπηρεσία μάρκετινγκ email, ελέγξτε τον αριθμό των ατόμων που είναι εγγεγραμμένα αυτήν τη στιγμή. Αυτό θα σας βοηθήσει να μάθετε εάν ένα μεγάλο κοινό μπορεί να επισκεφτεί τον νέο σας ιστότοπο.
Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρακολουθεί την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά του ιστότοπου. Αυτό θα σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση του ιστότοπού σας και θα σας βοηθήσει να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ή προσαρμογές.
Εκμεταλλευτείτε το υπάρχον κοινό σας και τους ακόλουθούς σας. Δημιουργήστε μια σύντομη, συναρπαστική ανάρτηση που εστιάζει στα οφέλη της ανάγνωσης των αναρτήσεων του ιστολογίου σας. Διατηρήστε το απλό και προωθήστε το με εικόνες ή βίντεο, χρησιμοποιώντας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιστοποιήσετε την προώθηση της ανάρτησής σας και να ενισχύσετε την αφοσίωση του κοινού.
Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε κατάλληλα hashtags. Μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε τους επισκέπτες του ιστότοπου για νέο περιεχόμενο/αναρτήσεις ιστολογίου μέσω καμπανιών μάρκετινγκ email.
Πριν ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος σε όλους. Το WordPress έχει πολλές προσθήκες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό, όπως το WP Accessibility, για παράδειγμα, το οποίο είναι εύκολο στην εγκατάσταση και θα βοηθήσει όλους να περιηγηθούν στο περιεχόμενο των αναρτήσεων του ιστολογίου σας (και να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη).
Εάν έχετε σελίδα όρων και προϋποθέσεων, φροντίστε να την επισυνάψετε σωστά, ώστε όλοι οι χρήστες να έχουν πρόσβαση σε αυτήν πριν υποβάλουν τα προσωπικά τους δεδομένα.
Εάν χρησιμοποιείτε cookies στον ιστότοπό σας, φροντίστε να ενεργοποιήσετε ένα σχετικό προειδοποιητικό μήνυμα. Θα ενημερώνει τους επισκέπτες ότι ο ιστότοπός σας χρησιμοποιεί cookies, ώστε να μπορούν να αποδεχτούν ή να απορρίψουν.
Αποφύγετε να αναφέρουν οι επισκέπτες τον ιστότοπό σας ως “μη ασφαλής” διότι χρησιμοποιεί cookies χωρίς να το ενημερώνει.
Ανάλογα με την τοποθεσία σας, ίσως χρειαστεί να ακολουθήσετε ορισμένες πρόσθετες τοπικές απαιτήσεις.
Ορισμένες χώρες απαιτούν ο ιστότοπός σας στο WordPress να φιλοξενείται σε διακομιστές που βρίσκονται φυσικά στη χώρα, ενώ άλλες επιτρέπουν μόνο σε ιστότοπους με τοπικό περιεχόμενο να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους. Ωστόσο, ορισμένοι κυβερνητικοί φορείς ενδέχεται να σας ζητήσουν να μην ανοίξετε καθόλου έναν ιστότοπο που φιλοξενείται από εσάς.
Αυτές οι πληροφορίες καλύπτονται συχνά από τη συμφωνία που υπογράφετε με τον κεντρικό υπολογιστή σας.
Εάν χρησιμοποιείτε την ίδια λύση φιλοξενίας για λίγο, ο ιστότοπός σας στο WordPress μπορεί να είναι γεμάτος με παλιά αρχεία και πρόσθετα που δεν λειτουργούν πλέον. Θυμηθείτε να μην διαγράψετε οτιδήποτε σχετίζεται με τον τρέχοντα ενεργό ιστότοπό σας μέχρι να ξεκινήσει πλήρως. Ωστόσο, εάν υπάρχει ένας ανενεργός φάκελος ή πρόσθετο που μπορεί να αφαιρεθεί με ασφάλεια, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε.
Μια από τις πιο σημαντικές πτυχές για να έχετε έναν καλό ιστότοπο WordPress είναι η ανταπόκριση. Θα πρέπει να λειτουργεί καλά ανεξάρτητα από τον τύπο της συσκευής από την οποία γίνεται πρόσβαση και οι σελίδες σας θα πρέπει να αλλάζουν μέγεθος ώστε να ταιριάζουν σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης.
Δεν ανταποκρίνονται πλήρως όλα τα θέματα από προεπιλογή, επομένως δοκιμάστε να αποκτήσετε πρόσβαση στα δικά σας σε διαφορετικές συσκευές πριν από την εκκίνηση. Εάν δεν αποκρίνεται, μπορείτε να αλλάξετε θέματα ή να προσπαθήσετε να βρείτε ένα πιο ευέλικτο στον κατάλογο προσθηκών του WordPress.
Ελέγξτε την αξιολόγηση για κινητά του ιστότοπού σας με τη δοκιμή φιλικής προς τα κινητά της Google. Αυτό θα σας πει πόσο εύκολο είναι για άτομα που χρησιμοποιούν smartphone και άλλες κινητές συσκευές να έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Εάν τα αποτελέσματα δεν είναι καλά, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τα βελτιώσετε:
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, συνδέστε τον τομέα του με τον πάροχο email που χρησιμοποιείτε. Όλα τα νέα email που αποστέλλονται από αυτήν θα προωθούνται στα κύρια εισερχόμενά σας.
Καθώς ο ιστότοπός σας στο WordPress θα έχει περισσότερες εικόνες, βίντεο και άλλα μέσα, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στον χρόνο φόρτωσης. Εάν οι επισκέπτες αναγκαστούν να περιμένουν πάρα πολύ για να φορτώσει το περιεχόμενο ή τα στοιχεία της σελίδας, μπορεί να φύγουν αντί να παραμείνουν. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας WordPress δεν χρειάζεται πολύ χρόνο για να φορτώσει, ειδικά αν είναι ιστότοπος με μεγάλη επισκεψιμότητα.
Βελτιστοποιήστε τις διαμορφώσεις από την πλευρά του διακομιστή σας για σύντομο χρόνο απόκρισης, χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το PageSpeed Insights της Google ή τα Εργαλεία Pingdom. Θα σας πουν πόσο γρήγορα φορτώνεται κάθε στοιχείο του ιστότοπού σας, ποιες σελίδες μπορεί να χρειαστεί να βελτιωθούν και ποιοι πόροι φορτώνονται σε μια δεδομένη στιγμή.
Μια προσθήκη προσωρινής αποθήκευσης βοηθά στην επιτάχυνση του χρόνου φόρτωσης του ιστότοπού σας στο WordPress, αποθηκεύοντας μια στατική έκδοση των σελίδων του στην κρυφή μνήμη του προγράμματος περιήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται ξανά τον ιστότοπό σας αφού τον έχει ήδη φορτώσει πριν, δεν θα χρειάζεται να περιμένει να φορτώσει πλήρως η σελίδα κάθε φορά.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία εκεί έξω. Για παράδειγμα, το WP Super Cache μπορεί επίσης να ελαχιστοποιήσει τις σελίδες σας και να αφαιρέσει τα περιττά κενά για να βελτιώσει περαιτέρω τον χρόνο φόρτωσης.
Μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε πρόσθετα και εργαλεία WordPress που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τον ιστότοπό σας. Αποφασίστε ποια θα χρειαστείτε.
Ρίξτε μια πιο προσεκτική ματιά στο LiveAgent. Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο ενσωματώνοντας τις λύσεις του στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την προσθήκη του WordPress Live Chat και να εφαρμόσετε (με μερικά απλά βήματα) αποτελεσματική συνομιλία στον ιστότοπό σας.
Η δοκιμή είναι δωρεάν. Δείτε πόσο καλά λειτουργεί για εσάς χωρίς να ξοδέψετε χρήματα.
Εάν χρησιμοποιείτε τα Εργαλεία Webmasters Google, φροντίστε να τα προσθέσετε τον ιστότοπό σας πριν από την κυκλοφορία. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την υγεία του ιστότοπού σας και να εντοπίσετε τυχόν προβλήματα.
Μια ασφαλής σύνδεση είναι απαραίτητη εάν διαχειρίζεστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ή οποιονδήποτε άλλο τύπο ιστότοπου όπου οι άνθρωποι παρέχουν προσωπικές πληροφορίες για να κάνουν αγορές. Ελέγξτε τη σύνδεση SSL του ιστότοπού σας με έναν Έλεγχο SSL.
Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν ο ιστότοπός σας έχει ενεργοποιημένο το SSL ή όχι, επικοινωνήστε με τον πάροχο φιλοξενίας που το διαχειρίζεται. Μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα για να αποκτήσετε ένα SSL ή μπορείτε να επωφεληθείτε από πλατφόρμες φιλοξενίας WordPress, όπως WPMU DEV που σας παρέχουν απεριόριστα πιστοποιητικά SSL για όλα τα domain σας δωρεάν μετά την εγγραφή σας. Όποια φιλοξενία κι αν αποφασίσετε, θα πρέπει να είναι σε θέση να σας πουν πώς να επιλύσετε το πρόβλημα.
Μόλις επιβεβαιώσετε ότι ο ιστότοπός σας διαθέτει έγκυρο πιστοποιητικό SSL, το επόμενο βήμα είναι να ενεργοποιήσετε την ασφαλή σύνδεση ( HTTPS) μέσω των ρυθμίσεων του ιστότοπού σας WordPress. Αυτό μπορεί να γίνει με την εγκατάσταση και την ενεργοποίηση της προσθήκης Really Simple SSL. Θα φροντίσει για όλες τις απαραίτητες αλλαγές για να ξεκινήσει η χρήση μιας ασφαλούς σύνδεσης.
Εάν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια προσθήκη ή ο πάροχος φιλοξενίας σας δεν το επιτρέπει, μπορείτε να εγκαταστήσετε και να ενεργοποιήσετε την επιλογή Force SSL στο Jetpack. Αυτό θα ανακατευθύνει τους επισκέπτες από μια μη κρυπτογραφημένη σύνδεση σε μια ασφαλή σύνδεση (HTTPS).
Το να έχετε εγκαταστήσει και ενεργοποιήσει ένα εφεδρικό πρόσθετο στο WordPress είναι πολύ σημαντικό σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Μπορεί να δημιουργήσει αυτόματα νέα αντίγραφα ασφαλείας για τον ιστότοπό σας όταν χρειάζεται ή με μη αυτόματο τρόπο όποτε κάνετε κλικ στο «Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας τώρα» στο μενού της προσθήκης.
Υπάρχουν πολλά εφεδρικά πρόσθετα για να διαλέξετε, τόσο δωρεάν όσο και επί πληρωμή. Το BackWPup, το WPBackItUp και το Duplicator είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή.
Ενεργοποιήστε μια προσθήκη anti-spam στον ιστότοπό σας στο WordPress. Αυτό θα σας βοηθήσει να το προστατέψετε από ανεπιθύμητα σχόλια, τα οποία μπορεί να είναι ενοχλητικά και επιζήμια για τη φήμη του ιστότοπού σας, εάν δεν ελεγχθούν.
Ένας εισβολέας μπορεί να προσπαθήσει να αποκτήσει πρόσβαση στον ιστότοπό σας στο WordPress μαντεύοντας διαφορετικούς συνδυασμούς διευθύνσεων email μέχρι να βρει τη σωστή. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να ελέγχετε τη διεύθυνση email που χρησιμοποιείται για τη σύνδεση στην περιοχή διαχειριστή του WordPress.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό εγκαθιστώντας και ενεργοποιώντας το πρόσθετο Limit Login Attempts. Αυτό θα προσθέσει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας στον ιστότοπό σας αποκλείοντας τυχόν διευθύνσεις IP που προσπάθησαν να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας πάρα πολλές φορές με εσφαλμένα διαπιστευτήρια.
Αυτό είναι ένα απλό βήμα που μπορεί να προστατεύσει τον ιστότοπό σας από την αρχή. Η προστασία σύνδεσης κλειδώνει όλους τους λογαριασμούς εκτός από τον “διαχειριστή”, ο οποίος αποτρέπει τα bots ή τους απατεώνες από το να προσπαθήσουν να εισβάλουν σε ιστότοπους αδιακρίτως.
Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις -> Γενικά στον πίνακα ελέγχου του WordPress και μετακινηθείτε προς τα κάτω στην ενότητα “Προστασία σύνδεσης” για να ενεργοποιήσετε την προστασία σύνδεσης. Στη συνέχεια, επιλέξτε το πλαίσιο που λέει “Ενεργοποίηση προστασίας σύνδεσης” και αποθηκεύστε τις αλλαγές σας.
Ένας ισχυρός κωδικός πρόσβασης είναι απαραίτητος για κάθε ιστότοπο WordPress. Όσο ισχυρότερος είναι ο κωδικός πρόσβασής σας, τόσο πιο δύσκολο θα είναι για τους χάκερ να εισέλθουν, επομένως μην χρησιμοποιείτε τον προεπιλεγμένο. Ένας ισχυρός κωδικός πρόσβασης πρέπει να περιέχει κεφαλαία και πεζά γράμματα, αριθμούς και ειδικούς χαρακτήρες. Επιλέξτε μια τυχαία ακολουθία με περισσότερα από οκτώ ψηφία για να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα.
Είναι πάντα απαραίτητο να διασφαλίζετε ότι ο κώδικας HTML και CSS στον ιστότοπό σας είναι έγκυρος, διαφορετικά μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα εμφάνισης για συγκεκριμένα προγράμματα περιήγησης. Για να επικυρώσετε το HTML και το CSS σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο WPTest.io, το οποίο θα ελέγξει τον κώδικά σας για σφάλματα και θα σας δώσει σχόλια για τη διόρθωσή τους.
Ένας από τους κινδύνους της δημιουργίας ενός ιστότοπου είναι ότι μπορεί γρήγορα να γίνει στόχος για spammers. Για να προστατεύσετε τη φόρμα επικοινωνίας σας από κατάχρηση, φροντίστε να ελέγξετε όλες τις υποβολές φορμών για ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Υπάρχουν αρκετές προσθήκες για να σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό, όπως το Akismet και το WP-Spam Shield.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα δουν οι χρήστες όταν επισκέπτονται τον ιστότοπό σας είναι το λογότυπό σας. Και, εάν έχετε έναν σύνδεσμο προς την αρχική σας σελίδα στην κεφαλίδα, είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνουν επίσης κλικ.
Για να βεβαιωθείτε ότι συμβαίνει αυτό, μεταβείτε στην ενότητα Εμφάνιση -> Προσαρμογή στον πίνακα ελέγχου του WordPress και κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα “Κεφαλίδα“. Στη συνέχεια, κάτω από την επικεφαλίδα “Λογότυπο & Κείμενο κεφαλίδας“, επιλέξτε το πλαίσιο που λέει “Σύνδεση λογότυπου στην αρχική σελίδα” και αποθηκεύστε τις αλλαγές σας.
Εάν χρησιμοποιείτε φόρμες επικοινωνίας στον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι λειτουργούν σωστά πριν από την κυκλοφορία. Για να το κάνετε αυτό, δημιουργήστε μια δοκιμαστική φόρμα με ορισμένα ψευδή δεδομένα και υποβάλετέ την από διαφορετικά προγράμματα περιήγησης και συσκευές.
Αφού δοκιμάσετε τις φόρμες σας, το επόμενο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι στέλνουν τις υποβολές με επιτυχία. Μόλις κάτι περιμένει στα εισερχόμενά σας στη δοκιμαστική διεύθυνση email, κάντε κλικ στις υποβολές στη φόρμα σας και επιβεβαιώστε ότι έχουν ληφθεί. Όταν είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε, διαγράψτε τα δεδομένα δοκιμής από τις φόρμες σας και αντικαταστήστε τα με πραγματικές πληροφορίες.
Εάν χρησιμοποιείτε οποιεσδήποτε αυτόματες απαντήσεις (όπως αυτές από το AWeber ή το MailChimp), βεβαιωθείτε ότι έχουν ρυθμιστεί και λειτουργούν σωστά πριν από την εκκίνηση. Δημιουργήστε μια δοκιμαστική καμπάνια email και στείλτε την στον εαυτό σας. Στη συνέχεια, ελέγξτε τα εισερχόμενά σας για να δείτε εάν τα μηνύματα παραδόθηκαν σωστά.
Εάν χρησιμοποιείτε εικονίδια μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας, ελέγξτε ότι έχουν το σωστό μέγεθος και τις σωστές θέσεις. Μπορείτε να προσθέσετε ένα νέο εικονίδιο μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε ανάρτηση χρησιμοποιώντας το κουμπί “Προσθήκη πολυμέσων” στο επάνω μέρος του επεξεργαστή σας.
Εάν έχετε ένα συγκεκριμένο σχέδιο για τον ιστότοπό σας, κάντε το να ταιριάζει με την εμφάνιση και την αίσθηση των καναλιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό θα δημιουργήσει μια πιο συνεκτική εμπειρία επωνυμίας για το κοινό σας.
Τα Favicons είναι μικρές εικόνες που εμφανίζονται δίπλα στη διεύθυνση URL στην καρτέλα του προγράμματος περιήγησης και έχουν τετράγωνο μέγεθος 16×16 pixel.
Για να αλλάξετε το favicon σας, μεταβείτε στο Εμφάνιση -> Προσαρμογή στον πίνακα ελέγχου του WordPress, κάντε κλικ στην επιλογή “Ταυτότητα ιστότοπου” στην περιοχή Τίτλος ιστότοπου & Περιγράψτε και μεταφορτώστε την εικόνα που έχετε επιλέξει.
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, είναι καλή ιδέα να ελέγξετε ξανά όλα τα στοιχεία της εταιρείας που εμφανίζονται σε αυτόν. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από τα στοιχεία επικοινωνίας σας μέχρι τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο είναι σωστό και ενημερωμένο και ότι τυχόν εικόνες ή λογότυπα είναι υψηλής ποιότητας και φαίνονται επαγγελματικά.
Εάν έχετε κερδίσει βραβεία ή έχετε λάβει θετικές κριτικές από πελάτες, φροντίστε να τα καταχωρήσετε στον ιστότοπό σας. Αυτό θα βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πιθανούς πελάτες. Μπορείτε να προσθέσετε ένα σήμα βραβείου ή ένα γραφικό στοιχείο κριτικής στον ιστότοπό σας χρησιμοποιώντας μια προσθήκη όπως η προσθήκη WP Review Pro.
Ελέγξτε ότι όλες οι σελίδες σας είναι κατάλληλα συνδεδεμένες και ότι το περιεχόμενο είναι υψηλής ποιότητας και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Οι επισκέπτες σας πρέπει να έχουν έναν λόγο να παραμείνουν στον ιστότοπό σας, επομένως βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι συναρπαστικό και πολύτιμο.
Πριν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, φροντίστε να διαγράψετε όλο το ψευδές περιεχόμενο (όπως κείμενο ή εικόνες).
Τέλος, μην ξεχάσετε να διορθώσετε τον ιστότοπό σας για γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Τίποτα δεν φαίνεται χειρότερο από έναν ιστότοπο με τυπογραφικά λάθη, επομένως βεβαιωθείτε ότι είναι τέλειος πριν ξεκινήσετε.
Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες ή κείμενο που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα στον ιστότοπό σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε μια ειδοποίηση πνευματικών δικαιωμάτων για να σας προστατεύσει από τυχόν νομικά ζητήματα. Είναι εξίσου σημαντικό να ενημερώνετε τις πληροφορίες πνευματικών δικαιωμάτων με το περιεχόμενο του ιστότοπου. Εάν κάποιος άλλος δημιούργησε τον ιστότοπο για εσάς, μπορεί να έχει ήδη προσθέσει μια σημείωση στο υποσέλιδο κάθε σελίδας για να πιστώσει τον εαυτό του.
Εάν έχετε αρχεία πολυμέσων στον ιστότοπό σας, φροντίστε να τα προσθέσετε. Αυτό θα βοηθήσει τους ανθρώπους να αφοσιωθούν. Να είστε προσεκτικοί για τη βελτιστοποίηση των εικόνων πριν από τη μεταφόρτωση, διότι μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για την επεξεργασία τους.
Κατά τη μορφοποίηση κειμένου για έναν ιστότοπο, φροντίστε να χρησιμοποιείτε επικεφαλίδες και υπότιτλους για να χωρίσετε το περιεχόμενο. Αυτό θα βελτιώσει την αναγνωσιμότητα. Χρησιμοποιήστε έναν πίνακα περιεχομένων για να κάνετε τον ιστότοπό σας ευκολότερο για άτομα που διαβάζουν άσκοπα και επίσης βοηθήστε τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης να βρουν σχετικό περιεχόμενο.
Η μορφοποίηση του κειμένου διευκολύνει τους αναγνώστες να ακολουθήσουν αυτό που λέτε χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουν κάθε λέξη σε μια σελίδα. Χρησιμοποιήστε υπότιτλους και έντονους/πλάγιους χαρακτήρες για να επισημάνετε βασικά σημεία, καθώς και λίστες όπου χρειάζεται.
Δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε ξεχωριστό φύλλο στυλ εκτύπωσης, απλώς προσαρμόστε το κανονικό σας. Βεβαιωθείτε ότι φαίνεται καλό τόσο στην οθόνη όσο και στην εκτύπωση. Χρησιμοποιήστε μεγάλες γραμματοσειρές, άφθονο λευκό χώρο (ειδικά γύρω από τις εικόνες σας) και σκεφτείτε να επιλέξετε μια μεγαλύτερη γραμματοσειρά για το κύριο κείμενο.
Θυμηθείτε να ελέγξετε για κάθε κατεστραμμένο σύνδεσμο πριν ξεκινήσετε (μπορεί να είναι απογοητευτικοί για τους επισκέπτες σας). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το BugBug για να ελέγξετε τυχόν συνδέσμους που δεν λειτουργούν σωστά.
Εάν έχετε συνδέσμους προς εξωτερικούς ιστότοπους, ρυθμίστε τους να ανοίγουν σε νέες καρτέλες. Αυτή είναι μια κοινή πρακτική που θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τη σύγχυση και να κρατήσετε τους επισκέπτες σας στη σελίδα σας. Να είστε προσεκτικοί με τυχόν κουμπιά κοινοποίησης κοινωνικών δικτύων, καθώς θα μπορούσαν ενδεχομένως να συνδεθούν και σε μια νέα καρτέλα.
Εάν παρέχετε αρχεία με δυνατότητα λήψης, φροντίστε να συμπεριλάβετε τις σωστές επεκτάσεις. Για παράδειγμα, ένα έγγραφο PDF θα πρέπει να χρησιμοποιεί .pdf ως επέκταση. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες σας θα κατεβάσουν ένα έγκυρο αρχείο.
Η ροή RSS είναι ένας τρόπος για τους επισκέπτες του ιστότοπου να εγγραφούν στο περιεχόμενό σας σε τυποποιημένη μορφή. Αυτό θα τους επιτρέψει να λαμβάνουν ενημερώσεις κάθε φορά που δημοσιεύετε νέο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Εάν οι επισκέπτες προσγειωθούν σε μια σελίδα που δεν υπάρχει στον ιστότοπό σας, θα δουν ένα σφάλμα 404. Σχεδιάστε μια προσαρμοσμένη σελίδα σφάλματος 404, έτσι ώστε οι επισκέπτες να έχουν μια διασκεδαστική εμπειρία όταν αντιμετωπίζουν αυτήν την κατάσταση, κάτι που θα βοηθήσει με τον εκνευρισμό τους.
Μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε τον ιστότοπό σας σε κάθε πρόγραμμα περιήγησης και συσκευή. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν πιθανά σφάλματα που ενδέχεται να προκύψουν σε διαφορετικές πλατφόρμες και να διασφαλίσετε την ομαλή εκκίνηση.
Εάν χρησιμοποιείτε εξωτερικά εργαλεία ή πρόσθετα, ελέγξτε ότι είναι συμβατά με την πιο πρόσφατη έκδοση του WordPress. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τυχόν προβλήματα στην πορεία.
Ελέγξτε τη λίστα email σας για ενεργούς συνδρομητές. Εάν διαθέτετε μια υπηρεσία μάρκετινγκ email, ελέγξτε τον αριθμό των ατόμων που είναι εγγεγραμμένα αυτήν τη στιγμή. Αυτό θα σας βοηθήσει να μάθετε εάν ένα μεγάλο κοινό μπορεί να επισκεφτεί τον νέο σας ιστότοπο.
Το Google Analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρακολουθεί την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά του ιστότοπου. Αυτό θα σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση του ιστότοπού σας και θα σας βοηθήσει να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές ή προσαρμογές.
Εκμεταλλευτείτε το υπάρχον κοινό σας και τους ακόλουθούς σας. Δημιουργήστε μια σύντομη, συναρπαστική ανάρτηση που εστιάζει στα οφέλη της ανάγνωσης των αναρτήσεων του ιστολογίου σας. Διατηρήστε το απλό και προωθήστε το με εικόνες ή βίντεο, χρησιμοποιώντας το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιστοποιήσετε την προώθηση της ανάρτησής σας και να ενισχύσετε την αφοσίωση του κοινού.
Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας και βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε κατάλληλα hashtags. Μην ξεχάσετε να ειδοποιήσετε τους επισκέπτες του ιστότοπου για νέο περιεχόμενο/αναρτήσεις ιστολογίου μέσω καμπανιών μάρκετινγκ email.
Πριν ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι προσβάσιμος σε όλους. Το WordPress έχει πολλές προσθήκες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό, όπως το WP Accessibility, για παράδειγμα, το οποίο είναι εύκολο στην εγκατάσταση και θα βοηθήσει όλους να περιηγηθούν στο περιεχόμενο των αναρτήσεων του ιστολογίου σας (και να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη).
Αυτό ήταν – είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε! Φροντίστε να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας και τα δεδομένα του Google Analytics για να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές/προσαρμογές. Η εκκίνηση ενός ιστότοπου WordPress μπορεί να είναι αποθαρρυντική, αλλά η παρακολούθηση αυτής της λίστας ελέγχου θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι θα πάει ομαλά. Σας ευχόμαστε καλή τύχη στη νέα σας προσπάθεια!
If you plan on making an announcement before launching, consider scheduling a post in advance and creating a lead magnet for those who follow your newsletter. Once it's time to go live, create another post with directions where people can find you.
Yes, you can always change your WordPress site. However, it's best to make any changes after your site has been live for a while. This allows you to test it properly.
This is a difficult question to answer. The time it takes to launch your site depends on the size and complexity of the project and how quickly you can make decisions about features and design elements.
WordPress will launch your site as soon as it is ready. There is no set time that this takes, but you should receive an email notification when the site is live.
You can remove the 'just another WordPress site tagline' at any time by going to 'Appearance' and then selecting 'Widgets'. Next, locate the widget area on your page where you want the text to be removed, select it, and hit 'delete'.
Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου για να προβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση στο διαδίκτυο! Μάθετε ποιοί κατάλογοι είναι οι πιο σημαντικοί και ακολουθήστε τις οδηγίες για επιτυχημένη καταχώριση. Επισκεφθείτε τώρα για να ξεκινήσετε με τις καλύτερες πλατφόρμες προώθησης.
Λίστα ελέγχου έναρξης νέας εργασίας
Εδώ είναι η απόλυτη λίστα ελέγχου για την έναρξη μιας νέας εργασίας. Ξεκινήστε τη νέα σας δουλειά από την αρχή.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team