Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου επικοινωνίας κρίσης του LiveAgent για να διασφαλίσετε αποτελεσματική στρατηγική και εκπαίδευση, προσδιορίζοντας υπευθύνους, κανάλια, και δημιουργώντας πρότυπα μηνυμάτων και Συχνές Ερωτήσεις.
Ένα σχέδιο επικοινωνίας κρίσης είναι ένα σημαντικό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να περάσουν αποτελεσματικά το μήνυμά τους σε περιόδους κρίσης. Η παρακάτω λίστα ελέγχου μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την επίτευξη των επικοινωνιακών σας στόχων σε περιόδους κρίσης.
Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο εργάζεστε, είναι σημαντικό να έχετε ένα σχέδιο επικοινωνίας για την κρίση. Μια απροσδόκητη κατάσταση μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή, π.χ. έκτακτες ανάγκες δημόσιας υγείας, όπως η κρίση του Covid-19, επομένως η προετοιμασία μπορεί να σας βοηθήσει να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά και να ελαχιστοποιήσετε τον αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.</p >
Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά στην επικοινωνία κρίσης είναι ο μελλοντικός προγραμματισμός. Αφιερώνοντας χρόνο για να αναπτύξετε ένα σχέδιο επικοινωνίας σε περιόδους κρίσης πριν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι έχετε μια σαφή και συνοπτική στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε εάν και όταν συμβεί καταστροφή. Μια λίστα ελέγχου μπορεί να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τα βασικά στοιχεία αποτελεσματικών στρατηγικών επικοινωνίας κινδύνου, πράγμα που σημαίνει ότι θα είστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε.
Οποιοσδήποτε οργανισμός μπορεί να επωφεληθεί από την εφαρμογή μιας στρατηγικής επικοινωνίας σε περιπτώσεις κρίσης. Είτε εργάζεστε στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα είτε είστε μη κερδοσκοπικός οργανισμός, η προετοιμασία για μια κρίση είναι απαραίτητη. Μια λίστα ελέγχου σχεδίου επικοινωνίας κρίσεων μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε να αναπτύσσετε μια αποτελεσματική στρατηγική για να το κάνετε ακριβώς αυτό.
Εάν είστε ιδιοκτήτης ή διευθύνετε μια επιχείρηση, τότε πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για την πιθανότητα μιας κρίσης. Μια λίστα ελέγχου σχεδίου επικοινωνίας κρίσης μπορεί να σας βοηθήσει να προετοιμαστείτε να ανταποκριθείτε εάν συμβεί καταστροφή.
Εάν διαχειρίζεστε μια ομάδα ανθρώπων, τότε πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για το ενδεχόμενο μιας κρίσης. Θα είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι όλοι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και πώς να επικοινωνούν αποτελεσματικά εάν συμβεί μια κρίση.
Εάν είστε υπάλληλος, τότε πρέπει να γνωρίζετε τη στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας σας σε περιπτώσεις κρίσης. Σε περίπτωση κρίσης, θα είναι σημαντικό για εσάς να γνωρίζετε πώς να επικοινωνείτε με τους πελάτες, τους πελάτες και το ευρύ κοινό.
Υπάρχουν μερικά χαρακτηριστικά στην επικοινωνία κρίσης που πρέπει να περιλαμβάνονται σε κάθε σχέδιο. Εδώ έχουμε περιγράψει ποια πιστεύουμε ότι είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής επικοινωνίας κρίσεων.
Αυτό περιλαμβάνει οποιονδήποτε μπορεί να επηρεαστεί από την κρίση, όπως εργαζόμενοι, πελάτες, προμηθευτές, επενδυτές κ.λπ.
Είναι σημαντικό να εξετάσουμε πώς θα επηρεαστεί κάθε μία από αυτές τις ομάδες από την κρίση και ποιες μπορεί να είναι οι συγκεκριμένες ανάγκες και ανησυχίες τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε τη στρατηγική επικοινωνίας για την κρίση ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε ομάδας.
Σκεφτείτε ποιος θα μπορούσε να επηρεαστεί από την κρίση, τόσο θετικά όσο και αρνητικά, και σκεφτείτε ποιος έχει έννομο συμφέρον για το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, τότε οι υπάλληλοι, οι πελάτες, οι προμηθευτές και οι επενδυτές σας θα θεωρούνται όλοι ενδιαφερόμενοι. Εάν είστε μη κερδοσκοπικός οργανισμός, τότε τα ενδιαφερόμενα μέρη σας μπορεί να περιλαμβάνουν δωρητές, εθελοντές, δικαιούχους και το ευρύ κοινό.
Μπορεί να είναι ένα άτομο, όπως ο Διευθύνων Σύμβουλος ή ο πρόεδρος, ή μπορεί να είναι μια ομάδα ανθρώπων.
Είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος επικοινωνίας, ώστε να υπάρχει μια σαφής αλυσίδα διοίκησης και όλοι να γνωρίζουν σε ποιον να απευθυνθούν για πληροφορίες. Αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι η επικοινωνία είναι σαφής και συνοπτική.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να διορίσετε κάποιον, ή μια ομάδα ανθρώπων, πριν εμφανιστεί μια κρίση. Το ιδανικό είδος ατόμου για να είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία κατά τη διάρκεια μιας κρίσης είναι κάποιος που έχει ταπεινό μυαλό και μπορεί να σκέφτεται καθαρά υπό πίεση. Θα πρέπει επίσης να είναι καλοί στην επικοινωνία με τους ανθρώπους, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
Αφού προσδιορίσετε ποιος θα είναι υπεύθυνος για τις προσπάθειες επικοινωνίας κρίσεων, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το άτομο αυτό κατανοεί τι αναμένεται από αυτόν στον ρόλο.
Το άτομο που είναι υπεύθυνο για την εφαρμογή της στρατηγικής επικοινωνίας για την κρίση πρέπει να είναι σαφές σχετικά με τα καθήκοντά του, ώστε να μπορεί να ενεργεί γρήγορα και αποτελεσματικά σε περίπτωση κρίσης. Αυτό περιλαμβάνει περισσότερα από το να γνωρίζουν απλώς το σχέδιο – πρέπει επίσης να γνωρίζουν τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας της εταιρείας και να μπορούν να σκέφτονται ανεξάρτητα.
Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να καθίσετε μαζί τους και να εξετάσετε το σχέδιο λεπτομερώς, επισημαίνοντας τους συγκεκριμένους ρόλους και ευθύνες. Θα πρέπει επίσης να τους παρέχετε οποιαδήποτε εκπαίδευση ή πόρους χρειάζονται για να εκτελούν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους.
Αποφασίστε ποια κανάλια (π.χ. email, μηνύματα κειμένου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) θα χρησιμοποιηθούν για επικοινωνία εκ των προτέρων, έτσι ώστε να μπορείτε να ενημερώνεστε γρήγορα όταν προκύψει έκτακτη ανάγκη.
Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε με την ομάδα σας και τα ενδιαφερόμενα μέρη χρησιμοποιώντας τα κανάλια που θα τους προσεγγίσουν πιο αποτελεσματικά. Είναι επίσης σημαντικό να προσδιορίσετε εκ των προτέρων ποια κανάλια θα χρησιμοποιηθούν για την επικοινωνία, ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε γρήγορα τη λέξη όταν προκύψει έκτακτη ανάγκη. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι όλοι λαμβάνουν το ίδιο μήνυμα και ότι κανείς δεν θα μείνει στο σκοτάδι σε μια περίοδο κρίσης.
Σκεφτείτε ποιο είναι το κοινό σας και σε ποιες μεθόδους επικοινωνίας είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν. Για παράδειγμα, εάν οι εσωτερικές επικοινωνίες με τους υπαλλήλους απαιτούν μια μέθοδο στην οποία μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση κατά τις ώρες εργασίας, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ένα σύστημα intranet. Εάν επικοινωνείτε με πελάτες θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε μια μέθοδο στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τον ιστότοπο της εταιρείας.
Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι όλη η επικοινωνία σε κάθε κανάλι είναι συνεπής, ανεξάρτητα από το ποιος στέλνει.
Η συνέπεια είναι σημαντική στην επικοινωνία κρίσεων, επειδή συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Εάν δουν το ίδιο μήνυμα να προέρχεται από διαφορετικές πηγές, οι παραλήπτες είναι πιο πιθανό να πιστέψουν ότι είναι αλήθεια. Επιπλέον, η συνεπής ανταλλαγή μηνυμάτων θα βοηθήσει στην αποφυγή σύγχυσης και θα διασφαλίσει ότι όλοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο.
Θα χρειαστεί να λάβετε υπόψη τα διαφορετικά κανάλια που θα χρησιμοποιήσετε και να δημιουργήσετε ένα πρότυπο για το καθένα. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα πρότυπο μηνύματος που μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί με τις σχετικές πληροφορίες. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα θέλετε να δημιουργήσετε ένα πρότυπο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες στις οποίες βρίσκεστε.
Το να έχετε προετοιμασμένες απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ) μπορεί να είναι ένας χρήσιμος τρόπος παροχής πληροφοριών στους ενδιαφερόμενους κατά τη διάρκεια μιας κρίσης.
Η ύπαρξη μιας σελίδας συχνών ερωτήσεων στον ιστότοπό σας βοηθά στην αποφυγή σύγχυσης και διασφαλίζει ότι όλοι λαμβάνουν τις ίδιες πληροφορίες. Επιπλέον, μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρόνο, καθώς δεν θα χρειαστεί να απαντήσετε πολλές φορές στις ίδιες, συχνά επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις.
Θα χρειαστεί να εξετάσετε ποιο είναι το κοινό σας και ποιες ερωτήσεις είναι πιθανό να έχει. Για παράδειγμα, εάν επικοινωνείτε με υπαλλήλους, θα θέλετε να συμπεριλάβετε ερωτήσεις σχετικά με την πολιτική της εταιρείας για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Εάν επικοινωνείτε με πελάτες, θα πρέπει να συμπεριλάβετε ερωτήσεις σχετικά με το πώς θα τους επηρεάσει η κρίση.
Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, τα μέσα ενημέρωσης μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό εργαλείο για τη διάδοση πληροφοριών στο κοινό.
Αν και τα μέσα μπορούν να είναι ένας ισχυρός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό σας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, μπορεί επίσης να είναι παρεμβατικά και ενοχλητικά. Ως εκ τούτου, πρέπει να έχετε ένα σχέδιο για το πώς θα χειρίζεστε τις ερωτήσεις μέσων ενημέρωσης. Εάν είστε σε θέση να ελέγξετε το μήνυμα που μεταδίδουν τα μέσα ενημέρωσης, μπορείτε να βοηθήσετε ώστε το κοινό σας να λαμβάνει ακριβείς και έγκαιρες πληροφορίες.
Υπάρχουν πολλές ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσετε, όπως “Είναι καλύτερο να ορίσω έναν εκπρόσωπο που θα είναι το κύριο σημείο επαφής για τα μέσα ενημέρωσης;”, “Θα κάνουμε συνέντευξη Τύπου;», και «Πρέπει να εκδώσουμε δελτίο τύπου;» Πρέπει επίσης να σκεφτείτε ποιες πληροφορίες θα δημοσιεύσετε στα μέσα ενημέρωσης και πώς θα τις δημοσιεύσετε.
Σε περιόδους κρίσης, είναι απαραίτητο να έχετε ένα σχέδιο επικοινωνίας με τους υπαλλήλους, έτσι ώστε όλοι να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο και να διαδίδονται ακριβείς πληροφορίες.
Είναι σημαντικό να επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν τι συμβαίνει και ποια θα είναι η απάντηση της εταιρείας στην κρίση. Επιπλέον, αυτό μπορεί να βοηθήσει στην αποτροπή της διάδοσης φημών και εικασιών.
Πρώτα ορίστε ποιος θα είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία με τους υπαλλήλους, που θα μπορούσε να είναι το τμήμα HR ή κάποιος που ασχολείται με την επικοινωνία. Στη συνέχεια, πρέπει να καθορίσετε πώς θα επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους – για παράδειγμα, θα στείλετε ένα email, θα πραγματοποιήσετε μια συνάντηση ή θα καταγράψετε ένα μήνυμα βίντεο; Αυτό θα εξαρτηθεί από το μέγεθος της εταιρείας σας και τη σοβαρότητα της κρίσης.
Μόλις δημιουργήσετε τη στρατηγική επικοινωνίας κρίσεων, είναι καιρός να εκπαιδεύσετε το βασικό προσωπικό σχετικά με το σχέδιο, ώστε να γνωρίζουν τι να κάνουν σε περίπτωση κρίσης.
Είναι τα άτομα που θα είναι υπεύθυνα για την εφαρμογή του σχεδίου σε περίπτωση κρίσης. Εκπαιδεύοντάς τους έγκαιρα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα ξέρουν τι να κάνουν σε περίπτωση καταστροφής και ότι είναι προετοιμασμένοι για οποιοδήποτε ενδεχόμενο.
Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε ποιο είναι το βασικό προσωπικό σας – συνήθως πρόκειται για άτομα σε διοικητικές θέσεις ή θέσεις επικοινωνίας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να τους παρέχετε εκπαίδευση σχετικά με το σχέδιο επικοινωνίας για την κρίση, η οποία μπορεί να γίνει μέσω ποικίλων μεθόδων, όπως προσωπικές εκπαιδευτικές συνεδρίες, ένα διαδικτυακό μάθημα, ή ένα έντυπο εγχειρίδιο.
Μόλις δημιουργήσετε τη στρατηγική επικοινωνίας κρίσεων, είναι καιρός να εκπαιδεύσετε το βασικό προσωπικό σχετικά με το σχέδιο, ώστε να γνωρίζουν τι να κάνουν σε περίπτωση κρίσης.
Είναι τα άτομα που θα είναι υπεύθυνα για την εφαρμογή του σχεδίου σε περίπτωση κρίσης. Εκπαιδεύοντάς τους έγκαιρα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα ξέρουν τι να κάνουν σε περίπτωση καταστροφής και ότι είναι προετοιμασμένοι για οποιοδήποτε ενδεχόμενο.
Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε ποιο είναι το βασικό προσωπικό σας – συνήθως πρόκειται για άτομα σε διοικητικές θέσεις ή θέσεις επικοινωνίας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να τους παρέχετε εκπαίδευση σχετικά με το σχέδιο επικοινωνίας για την κρίση, η οποία μπορεί να γίνει μέσω ποικίλων μεθόδων, όπως προσωπικές εκπαιδευτικές συνεδρίες, ένα διαδικτυακό μάθημα ή ένα έντυπο εγχειρίδιο.
Όταν αντιμετωπίζουμε μια κρίση, μπορεί να είναι δελεαστικό να κάνουμε υποθέσεις για το τι συμβαίνει και τι πρέπει να γίνει. Ωστόσο, αυτό μπορεί συχνά να οδηγήσει σε περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Είναι σημαντικό να παραμείνετε ήρεμοι και να αποφύγετε να κάνετε υποθέσεις, ώστε να μπορείτε να σκεφτείτε καθαρά και να πάρετε τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις.
Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, είναι σημαντικό να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και στο στόχο σας. Ωστόσο, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να το κάνετε εάν αισθάνεστε καταβεβλημένοι ή αγχωμένοι. Εάν βρεθείτε σε αυτήν την κατάσταση, κάντε ένα διάλειμμα όπως και όταν χρειαστεί, ώστε να επιστρέψετε στο πρόβλημα ανανεωμένοι και έτοιμοι να το αντιμετωπίσετε. Εάν δεν έχετε χρόνο να κάνετε ένα σωστό διάλειμμα, κάντε τουλάχιστον μια παύση για να αναπνεύσετε και προσπαθήστε να καθαρίσετε το μυαλό σας για λίγα λεπτά.
Όταν βρίσκεστε υπό πίεση, μπορεί να είναι εύκολο να πάρετε βιαστικές αποφάσεις για τις οποίες αργότερα μετανιώνετε. Εάν είναι δυνατόν, αποφύγετε να πάρετε σημαντικές αποφάσεις μέχρι να περάσει η κρίση και να έχετε χρόνο να σκεφτείτε τα πράγματα. Εάν πρέπει να πάρετε μια απόφαση, αφιερώστε χρόνο και ζυγίστε όλες τις επιλογές πριν δεσμευτείτε για οτιδήποτε.
Σε περιόδους κρίσης, είναι σημαντικό να είστε ανοιχτοί με την ομάδα σας, τους πελάτες σας και το κοινό. Να είστε γνώστες σχετικά με αυτά που γνωρίζετε και δεν γνωρίζετε – οι άνθρωποι θα εκτιμήσουν την ειλικρίνειά σας και αυτό θα σας βοηθήσει να χτίσετε εμπιστοσύνη μαζί τους. Θα σημαίνει επίσης ότι όλοι ενημερώνονται με ακρίβεια για το τι συμβαίνει.
Μπορεί να είναι εύκολο να ξεχάσετε τις δικές σας ανάγκες σε δύσκολες περιόδους. Ωστόσο, είναι σημαντικό να φροντίζετε τον εαυτό σας πρώτα και κύρια. Αυτό σημαίνει να φροντίζετε να τρώτε και να κοιμάστε σωστά, να ασκείστε τακτικά και να αφιερώνετε χρόνο στον εαυτό σας όταν το χρειάζεστε. Κάνοντας αυτά τα πράγματα θα σας φέρει σε καλύτερη θέση να αντιμετωπίσετε την κρίση και να βοηθήσετε τους άλλους.
Τα ονόματα των ατόμων που θα αναλάβουν την ευθύνη σε περίπτωση κρίσης. Μια σαφής και συνοπτική περιγραφή της κατάστασης κρίσης και των απαραίτητων ενεργειών που πρέπει να γίνουν. Μια λίστα με το προσωπικό κλειδί και τις πληροφορίες επικοινωνίας τους. Διαδικασίες για την προστασία της ιδιοκτησίας της εταιρείας και των εμπιστευτικών πληροφοριών. Πρωτόκολλα για την επικοινωνία με τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τα μέσα ενημέρωσης.
Δεν υπάρχει μια καθολική απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, καθώς η συχνότητα με την οποία ένα σχέδιο επικοινωνίας κρίσης πρέπει να ενημερώνεται θα ποικίλει ανάλογα με το προφίλ κινδύνου του οργανισμού και τη φύση των κινδύνων που αντιμετωπίζει. Ωστόσο, οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι ένα σχέδιο επικοινωνίας κρίσης πρέπει να αξιολογείται και να ενημερώνεται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.
Ίσως το πιο προφανές πλεονέκτημα είναι ότι μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε και να ανταποκριθείτε αποτελεσματικά σε μια κρίση, μειώνοντας την ζημιά στον οργανισμό σας και το κύρος του. Ο προγραμματισμός εκ των προτέρων, που είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της επικοινωνίας κρίσης, θα σας βοηθήσει επίσης να προβλέψετε και να προετοιμαστείτε για πιθανές κρίσεις, να αναγνωρίσετε τους κύριους ενδιαφερόμενους φορείς και να αναπτύξετε κατάλληλα μηνύματα για κάθε ομάδα, να διαχειριστείτε τις εισερχόμενες πληροφορίες κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, να συντονίσετε τις προσπάθειες μεταξύ διαφόρων τμημάτων του οργανισμού σας και να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα της αντίδρασής σας μετά το πέρας της κρίσης. Απλά θέτοντας το, έχοντας ένα καλά σχεδιασμένο σχέδιο μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ του
Η σαφής και αποτελεσματική επικοινωνία κατά τη διάρκεια μιας κρίσης είναι ουσιώδης για να εξασφαλιστεί ότι όλοι είναι στον ίδιο “συνεργάτη” και γνωρίζουν τι πρέπει να γίνει. Αν και υπάρχουν πολλά άτομα που θα μπορούσαν δυνητικά να αναλάβουν την επικοινωνία κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, είναι σημαντικό να επιλέξετε κάποιον που θα μπορεί να παραμείνει ήρεμος υπό πίεση και να μεταφέρει όλες τις σχετικές πληροφορίες με σαφήνεια και συνοπτικότητα. Ένα άτομο που θα μπορούσε δυνητικά να είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία κατά τη διάρκεια μιας κρίσης είναι ένας ηγέτης ομάδας ή επιβλέπων – θα ήταν υπεύθυνος για το να διασφαλίζει ότι όλα τα μέλη της ομάδας είναι ενήμερα για τις εξελίξεις και έχουν κατανόηση του τι πρέπει να γίνει. Μια άλλη επιλογή θα ήταν να διορίσετε έναν αφιερωμένο υπεύθυνο επικο.
Οι κύριες πτυχές των προσπαθειών επικοινωνίας κρίσης σας πρέπει να είναι: Αξιολογήστε την κατάσταση και καθορίστε την καλύτερη πορεία δράσης. Ενεργήστε γρήγορα για να μειώσετε τη ζημιά και να αποτρέψετε επιπλέον απώλειες. Επικοινωνήστε με τους κύριους ενδιαφερόμενους. Διαχειριστείτε τα μέσα ενημέρωσης και την αντίληψή τους για την επικοινωνία κρίσης από τον οργανισμό σας. Αντιμετωπίστε οποιαδήποτε νομικά θέματα. Αξιολογήστε την αντίδραση στην κρίση και εάν επετεύχθησαν οι επικοινωνιακοί σας στόχοι.
Λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων
Δημιουργήστε τέλεια σχέδια με τη λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων του LiveAgent. Ανακαλύψτε πώς να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας με εργαλεία όπως ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο και ενσωματώσεις. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή σήμερα!
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε την καθημερινή λίστα ελέγχου για προϊσταμένους τηλεφωνικών κέντρων και βελτιώστε την παραγωγικότητά σας. Οργανώστε τις βάρδιες σας, παρακολουθήστε το προσωπικό και αυτοματοποιήστε διαδικασίες για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Επισκεφθείτε τώρα!
Λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου
Πρακτικές συμβουλές για τη ρύθμιση τηλεφωνικού κέντρου στην επιχείρησή σας. Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου μας τώρα!
Λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου
Θέλετε να αλλάξετε τον πάροχο λογισμικού σας αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε; Αυτή η απόλυτη λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία χωρίς καμία ταλαιπωρία.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team