Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου προσλήψεων για υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών για να εξασφαλίσετε ότι καλύπτετε όλα τα βήματα από τη δημιουργία περιγραφής εργασίας έως την αξιολόγηση των υποψηφίων.
Η εύρεση του κατάλληλου ατόμου για τον ρόλο του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι χρονοβόρα. Με μια λίστα ελέγχου προσλήψεων, μπορείτε να καλύψετε όλες τις βάσεις ενώ προσλαμβάνετε τον καλύτερο υποψήφιο για τη δουλειά. Έχουμε δημιουργήσει μια λίστα ελέγχου που μπορείτε να ακολουθήσετε και να προσαρμόσετε ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες σας.
Η δουλειά ενός υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας εταιρείας. Όχι μόνο κάποιος σε αυτόν τον ρόλο παρέχει υποστήριξη στους πελάτες, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης την εταιρεία στη βάση πελατών της.
Οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών είναι επιφορτισμένοι με μια μεγάλη ποικιλία εργασιών, από το χειρισμό ερωτήσεων πελατών έως την επίλυση παραπόνων. Πρέπει να έχουν εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και να μπορούν να συνεργάζονται με μια ομάδα.
Η διαδικασία πρόσληψης μπορεί να είναι μακρά και δύσκολη, αλλά αξίζει τον κόπο όταν βρείτε τον ιδανικό υποψήφιο για τη δουλειά. Με ένα σύνολο βημάτων που πρέπει να ακολουθήσετε, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν παραλείπετε κανέναν παράγοντα όταν λαμβάνετε μια απόφαση πρόσληψης.
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
Μια λίστα ελέγχου πρόσληψης παρέχει ένα σύνολο κατευθυντήριων γραμμών που πρέπει να ακολουθήσετε κατά την πρόσληψη για το ρόλο. Αυτό θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να επιλέξουν το άτομο με τα πιο κατάλληλα προσόντα για τη δουλειά.
Τμήμα ανθρώπινου δυναμικού
Οι επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού είναι συνήθως υπεύθυνοι για την ολιστική πρόσληψη για θέσεις εξυπηρέτησης πελατών. Πρέπει να έχουν μια σταθερή λίστα ελέγχου για να βεβαιωθούν ότι καλύπτουν όλες τις βάσεις κατά την εξέταση των υποψηφίων.
Μια λίστα ελέγχου προσλήψεων για υπευθύνους εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βοηθήσει στην απλοποίηση της διαδικασίας πρόσληψης. Χρησιμοποιώντας το, οι εκπρόσωποι HR μπορούν να διασφαλίσουν ότι λαμβάνονται υπόψη όλοι οι απαραίτητοι παράγοντες κατά την επιλογή του κατάλληλου υποψηφίου.
Υπεύθυνοι εύρεσης υποψήφιων εργαζομένων
Όσον αφορά την πρόσληψη υποψηφίων εξυπηρέτησης πελατών, οι υπεύθυνοι εύρεσης υποψήφιων εργαζομένων μπορεί να είναι ένας πολύτιμος πόρος. Έχουν την εμπειρία και τη γνώση για να βοηθήσουν στον εντοπισμό των καλύτερων υποψηφίων για ομάδες εξυπηρέτησης πελατών και μπορούν επίσης να καθοδηγήσουν τη διαδικασία πρόσληψης.
Χρησιμοποιώντας μια λίστα ελέγχου προσλήψεων για έναν υπεύθυνο εξυπηρέτησης πελατών, οι υπεύθυνοι εύρεσης υποψήφιων εργαζομένων μπορούν να εξορθολογίσουν τις αναζητήσεις τους και να βεβαιωθούν ότι βρίσκουν οι καλύτεροι υποψήφιοι για τους πελάτες τους. Αυτό θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό με επαγγελματική προσέγγιση και να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες τους.
Πρώην στελέχη εξυπηρέτησης πελατών (αποχώρηση από τον ρόλο)
Μια λίστα ελέγχου προσλήψεων μπορεί να είναι χρήσιμη για πρώην εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών που αναζητούν νέες θέσεις εργασίας. Τους βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα τι αναζητά ο εργοδότης. Αυτό μπορεί να τους δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων υποψηφίων και να τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.
Επίσης, όταν κάποιος αποχωρεί από το να είναι υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών, μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν τη λίστα ελέγχου για να εξετάσει τον αντικαταστάτη του.
Για να ξεκινήσετε, πρέπει να ορίσετε τις απαιτήσεις για τη θέση. Χωρίς να το κάνετε αυτό, απλά δεν μπορείτε να προχωρήσετε.
Η παροχή σαφών απαιτήσεων βοηθά να διασφαλιστεί ότι αναζητάτε τα κατάλληλα προσόντα και εμπειρία κατά την εξέταση υποψηφίων. Η γνώση του συνόλου των δεξιοτήτων και των ιδιοτήτων που απαιτούνται για τον ρόλο σας βοηθά να είστε συγκεντρωμένοι όταν παίρνετε συνέντευξη από υποψηφίους.
Να έχετε πλήρη κατανόηση των εργασιακών καθηκόντων και ευθυνών. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι οι απαιτήσεις μπορούν να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου. Καθώς η επιχείρησή σας μεγαλώνει, το ίδιο ισχύει και για τις ανάγκες της θέσης του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών. Φροντίστε να επανεξετάσετε και να ενημερώσετε τις απαιτήσεις σας όταν είναι απαραίτητο.
Αφού ορίσετε τις απαιτήσεις για τη θέση, είναι καιρός να δημιουργήσετε ένα σχέδιο πρόσληψης.
Δεν πρέπει ποτέ να ξεκινήσετε τη διαδικασία πρόσληψης χωρίς σχέδιο. Έχοντας ένα σχέδιο πρόσληψης, θα έχετε μια ξεκάθαρη ιδέα για το τι πρέπει να γίνει και πότε. Αυτό θα βοηθήσει να προχωρήσει η διαδικασία όσο το δυνατόν πιο ομαλά.
Το σχέδιο πρόσληψής σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τα πάντα, από την εύρεση υποψηφίων μέχρι τη διεξαγωγή συνεντεύξεων. Θα πρέπει επίσης να περιγράφει ποιος είναι υπεύθυνος για κάθε βήμα της διαδικασίας.
Πριν ξεκινήσετε την πραγματική διαδικασία πρόσληψης, πρέπει να ετοιμάσετε έναν προϋπολογισμό.
Τακτοποιήστε τον προϋπολογισμό, ώστε να γνωρίζετε πόσα χρήματα έχετε διαθέσιμα να ξοδέψετε για προσλήψεις. Αυτό θα σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα χρήματά σας και να αποτρέψετε τις υπερβολικές δαπάνες.
Ο προϋπολογισμός σας θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα έξοδα που σχετίζονται με την πρόσληψη. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως αγγελίες εργασίας, διαφημίσεις και έξοδα ταξιδιού. Είναι σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν ακριβέστεροι κατά την εκτίμηση αυτών των δαπανών, ώστε να μην υπερβείτε τον προϋπολογισμό.
Με ένα σχέδιο πολιτικής προσλήψεων σε εφαρμογή, το επόμενο βήμα είναι να έχετε μια πολιτική προσλήψεων ανθρώπινου δυναμικού.
Καθορίζει τους κανόνες και τις διαδικασίες για την πρόσληψη υπαλλήλων. Αυτό βοηθά να διασφαλιστεί ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι κατανοούν τι αναμένεται από αυτούς.
Η πολιτική σας για την πρόσληψη ανθρώπινου δυναμικού θα πρέπει να περιλαμβάνει πράγματα όπως η διαδικασία υποβολής αιτήσεων εργασίας, οι τύποι συνεντεύξεων που θα διεξαχθούν και ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι προσφορές.
Το επόμενο βήμα στη διαδικασία πρόσληψης είναι η περιγραφή του ανοίγματος θέσης εργασίας.
Δίνει στους πιθανούς υποψηφίους μια καλύτερη κατανόηση του τι συνεπάγεται η θέση. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση υποψηφίων με περισσότερα προσόντα και στη μείωση του αριθμού εκείνων που δεν είναι κατάλληλοι για τη θέση.
Η περιγραφή της θέσης σας πρέπει να περιλαμβάνει μια σύντομη επισκόπηση της θέσης, καθώς και μια λίστα με τα καθήκοντα και τις ευθύνες. Επισημάνετε τι κάνει τη θέση μοναδική και ποιες δεξιότητες απαιτούνται. Με μια λεπτομερή περιγραφή της θέσης, οι πιθανοί υποψήφιοι θα έχουν καλύτερη κατανόηση του τι συνεπάγεται η θέση.
Ελέγξτε ξανά για ακρίβεια μόλις ολοκληρώσετε τη δημιουργία της.
Μια ανακριβής περιγραφή θέσης μπορεί να αποθαρρύνει τους κατάλληλους υποψηφίους από το να υποβάλουν αίτηση.
Η περιγραφή της θέσης σας θα πρέπει να ελεγχθεί από κάποιον εξοικειωμένο με τη θέση. Μπορούν να επαληθεύσουν ότι τα καθήκοντα και οι ευθύνες είναι ακριβείς, καθώς και να προσδιορίσουν τυχόν πρόσθετες δεξιότητες που μπορεί να απαιτηθούν. Φροντίστε να επαληθεύσετε και τον τίτλο εργασίας.
Η επικοινωνία με τα υπάρχοντα μέλη του προσωπικού πριν από τη δημοσίευση μπορεί να βοηθήσει στην ενημέρωση σχετικά με το άνοιγμα εργασίας.
Μπορούν να παρέχουν σχόλια σχετικά με την περιγραφή της θέσης και να βοηθήσουν στην προώθηση της θέσης. Ενδέχεται επίσης να είναι σε θέση να παραπέμψουν υποψήφιους που πληρούν τις προϋποθέσεις για τη θέση. Επίσης, η ομάδα υποστήριξης πελατών σας μπορεί να γνωρίζει καλύτερα ποιες δεξιότητες χρειάζονται για να φροντίσει την επιτυχία των πελατών, την εξυπηρέτηση πελατών ή άλλες προκλήσεις στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τα υπάρχοντα μέλη του προσωπικού στέλνοντας ένα email ή δημοσιεύοντας ένα μήνυμα στο εσωτερικό κανάλι επικοινωνίας σας. Δώστε τους όλες τις σχετικές πληροφορίες, όπως τον τίτλο εργασίας, τα καθήκοντα και τις ευθύνες και τον τρόπο υποβολής αίτησης. Οι ενδιαφερόμενοι για τη θέση μπορούν να κάνουν αίτηση απευθείας μέσω της ιστοσελίδας σας.
Αφού ολοκληρωθεί η περιγραφή της θέσης, μπορείτε να προκηρύξετε τη θέση.
Η ανάρτηση της θέσης επιτρέπει σε όλους τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν αίτηση. Σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε τις αιτήσεις και ποιος έχει υποβάλει αίτηση για τη θέση.
Μπορείτε να δημοσιεύσετε τη θέση στον ιστότοπο της εταιρείας σας, καθώς και σε πίνακες θέσεων εργασίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας με πιθανούς υποψηφίους και να τους παρέχετε έναν σύνδεσμο προς την ανάρτηση εργασίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με προηγούμενους υποψηφίους που βρίσκονται ήδη στη φόρμα ταλέντων σας και να τους ενημερώσετε για το άνοιγμα θέσεων εργασίας.
Η ανάπτυξη κριτηρίων εκ των προτέρων θα σας βοηθήσει να πάρετε μια αντικειμενική απόφαση κατά την επιλογή ενός υποψηφίου.
Επιτρέπει την αντικειμενική αξιολόγηση όλων των υποψηφίων και την επιλογή μόνο των πιο ικανών για τη θέση. Σας δίνει επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πρόοδο σε όλη τη διαδικασία πρόσληψης και να προσδιορίζετε τυχόν τομείς όπου χρειάζονται βελτιώσεις. Επιπλέον, σας επιτρέπει να συγκρίνετε τους υποψηφίους δίπλα-δίπλα, καθιστώντας τη διαδικασία επιλογής πιο αποτελεσματική.
Τα κριτήρια επιλογής σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν τις δεξιότητες, την εμπειρία και τα προσόντα που απαιτούνται για τη θέση. Σκεφτείτε την πολιτιστική προσαρμογή του υποψηφίου και εάν θα ταίριαζαν ή όχι για την εταιρεία σας. Χωρίς κριτήρια, μπορεί να είναι δύσκολο να συγκριθούν οι υποψήφιοι αντικειμενικά.
Η προετοιμασία των ερωτήσεων συνέντευξης εκ των προτέρων σας επιτρέπει να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις και να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να λάβετε μια απόφαση.
Το να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τα προσόντα, τις δεξιότητες και την εμπειρία ενός υποψηφίου. Σας δίνει επίσης πληροφορίες για την προσωπικότητά τους και την προσαρμογή τους με την εταιρεία. Χωρίς προετοιμασία ερωτήσεων, μπορεί να είναι δύσκολο να αξιολογηθούν όλες οι σχετικές πληροφορίες για έναν υποψήφιο.
Μπορείτε να προετοιμάσετε δομημένες συνεντεύξεις συλλέγοντας όλες τις πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε για έναν υποψήφιο. Μόλις έχετε μια λίστα ερωτήσεων, μπορείτε να αρχίσετε να τις οργανώνετε σε κατηγορίες. Για παράδειγμα, μπορεί να έχετε μια λίστα με διαφορετικές ερωτήσεις σχετικά με τα προσόντα, τις δεξιότητες και την εμπειρία κάθε υποψηφίου.
Η έρευνα και η πρόσληψη ειδικευμένων υποψηφίων μπορεί να είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, αλλά μια διαδικασία που πρέπει να κάνετε σχολαστικά.
Οι ειδικευμένοι υποψήφιοι είναι πιο πιθανό να επιτύχουν στο ρόλο, επομένως κάντε ό,τι μπορείτε για να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε τους καλύτερους δυνατούς υποψήφιους για τη θέση. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας του εργατικού δυναμικού σας.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι έρευνας και πρόσληψης προσόντων υποψηφίων. Θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε τη θέση σε πίνακες θέσεων εργασίας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να επικοινωνήσετε απευθείας με πιθανούς υποψηφίους. Μπορεί επίσης να αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο αξιολόγησης για να ελέγξετε τους υποψηφίους και να εντοπίσετε τα άτομα με τα περισσότερα προσόντα.
Η ακρόαση είναι μια κρίσιμη δεξιότητα για τα στελέχη εξυπηρέτησης πελατών. Πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν τις ανάγκες των πελατών και να παρέχουν λύσεις στα προβλήματά τους.
Για τον λόγο ότι ένας εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών που δεν είναι σε θέση να ακούσει αποτελεσματικά δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει δύσκολους πελάτες ή να επιλύσει με επιτυχία τα προβλήματά τους.
Κάντε τους ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία τους και τι θα έκαναν σε ορισμένες περιπτώσεις. Μπορείτε επίσης να τους δώσετε ένα σενάριο και να τους ζητήσετε να εξηγήσουν πώς θα το χειρίζονταν.
Οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να έχουν άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και πρέπει να τις επαληθεύσετε προτού υπογράψετε τη συμφωνία.
Η επικοινωνία είναι το κλειδί στην εξυπηρέτηση πελατών. Οι υποψήφιοι πρέπει να μπορούν να επικοινωνούν αποτελεσματικά με απογοητευμένους πελάτες, καθώς και με άλλα μέλη της ομάδας.
Για να βρείτε τον καλύτερο υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών για την εταιρεία σας, επαληθεύστε τις επικοινωνιακές δεξιότητες των υποψηφίων. Αυτό μπορεί να γίνει πραγματοποιώντας τηλεφωνικές συνεντεύξεις ή ζητώντας τους να ολοκληρώσουν γραπτές ασκήσεις για την επίλυση συγκεκριμένων ζητημάτων πελατών. Επιπλέον, θα πρέπει επίσης να αξιολογήσετε τις διαπροσωπικές τους δεξιότητες και την ικανότητά τους να χειρίζονται δύσκολες καταστάσεις εμπειρίας πελατών.
Οι υπεύθυνοι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να μπορούν να χρησιμοποιούν συστήματα καρτελών CRM όπως το LiveAgent για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.
Αποκαλύπτει πώς θα αντιμετώπιζαν τα ερωτήματα και τα παράπονα των πελατών. Επίσης, θα πρέπει να είναι σε θέση να δείξουν στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών πώς να χρησιμοποιούν τις γνώσεις για τα προϊόντα στη συνέχεια για να ενημερώσουν ολόκληρη την ομάδα.
Η αποτελεσματική χρήση συστημάτων καρτελών, όπως το LiveAgent, επηρεάζει τη ροή εργασίας ολόκληρης της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών, διευκολύνοντάς τους να συμβαδίζουν με όλες τις καρτέλες και τα αιτήματα των πελατών.
Μπορείτε να διαχειριστείτε καρτέλες από όλα τα κανάλια – email, συνομιλίες, φόρουμ, ακόμη και μέσα κοινωνικής δικτύωσης – με τα καθολικά εισερχόμενα του LiveAgent. Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό καρτελών, μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση εξυπηρέτησης πελατών και να δοκιμάσετε την ικανότητα των αντιπροσώπων να χειρίζονται καρτέλες. Λάβετε διορατικές αναφορές απόδοσης, μια επισκόπηση της κατάταξης αντιπροσώπων και πολλά άλλα αναλυτικά χαρακτηριστικά (είναι δωρεάν η δοκιμή).
Γι’ αυτό, σε επίπεδο υποψηφίου, θα πρέπει ήδη να εξετάζετε την ικανότητά τους να χειρίζονται τέτοιο λογισμικό. Ως αποτέλεσμα, θα μπορούν να εξοικειωθούν με το νέο λογισμικό πιο γρήγορα.
Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν ένας υποψήφιος έχει τις απαραίτητες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών.
Αυτό το είδος δοκιμής σάς επιτρέπει να δείτε πώς ο υποψήφιος θα αντιμετώπιζε πραγματικές καταστάσεις εξυπηρέτησης πελατών. Η απόδοσή τους θα σας δώσει μια ιδέα για τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, καθώς και τη στάση τους απέναντι στους πελάτες, επιτρέποντάς σας να πάρετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το εάν είναι ή όχι το κατάλληλο άτομο για τη δουλειά.
Υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι για να εκτελέσετε μια πρακτική δοκιμή εξυπηρέτησης πελατών. Το ένα είναι να δώσετε στον υποψήφιο ένα σενάριο (π.χ. ένα ζήτημα σε μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών) και να τους ζητήσετε να εξηγήσουν πώς θα το χειρίζονταν. Ένας άλλος τρόπος είναι να ρυθμίσετε μια εργασία εξυπηρέτησης πελατών για να ολοκληρώσουν, όπως να χειριστούν ένα παράπονο πελάτη ή να επιλύσουν ένα ζήτημα.
Αυτή η αρχική εξέταση μπορεί να σας εξοικονομήσει πολύ χρόνο και χρήμα που διαφορετικά θα ξοδεύονταν για να συναντήσετε υποψηφίους που δεν ταιριάζουν καλά με την εταιρεία σας.
Ορισμένες απαιτήσεις είναι απαραίτητες για τον ρόλο του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών. Δεν θέλετε να προσλάβετε κάποιον που δεν καλύπτει τα βασικά, καθώς πιθανότατα δεν θα είναι κατάλληλος για την εταιρεία σας.
Στείλτε τους ένα email ή επιστολή ενημερώνοντάς τους ότι δεν τα κατάφεραν ή επικοινωνήστε μαζί τους και ενημερώστε τους τηλεφωνικά. Θα μπορούσατε επίσης να παρέχετε σχόλια στον αιτούντα, ώστε να γνωρίζει σε ποιους τομείς πρέπει να εργαστεί για να έχει επιτυχία στο μέλλον.
Μόλις επιλέξετε τους υποψηφίους, ήρθε η ώρα να τους πάρετε συνέντευξη. Αυτό θα σας επιτρέψει να αξιολογήσετε τις δεξιότητες και τις γνώσεις τους στην εξυπηρέτηση πελατών.
Σας επιτρέπει να τους γνωρίσετε καλύτερα και να μάθετε περισσότερα για τα κίνητρά τους για τη δουλειά.
Κάντε τους ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία και τις δεξιότητές τους στην εξυπηρέτηση πελατών. Δώστε τους μια πρακτική εργασία να ολοκληρώσουν, όπως να χειριστούν ένα παράπονο πελάτη ή να επιλύσουν ένα ζήτημα. Στην περίπτωση των συνεντεύξεων μέσω βίντεο, κάντε τους ερωτήσεις σχετικά με τα κίνητρά τους και τι θα έφερναν στην ομάδα. Μπορείτε επίσης να αξιολογήσετε τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες κάνοντάς τους ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία τους στην εξυπηρέτηση πελατών και πώς θα οδηγούσαν μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Ενημερώστε τους υποψήφιους για τη διαδικασία της συνέντευξης, καθώς αυτό θα τους δείξει ότι ενδιαφέρεστε για την αίτησή τους και ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους.
Μπορείτε να δώσετε στους αιτούντες την εντύπωση ότι δεν εκτιμάτε τον χρόνο τους και ότι δεν σας ενδιαφέρει η αίτησή τους, εάν δεν τους ενημερώσετε. Αυτό θα μπορούσε να τους οδηγήσει να αποσύρουν την αίτησή τους ή να είναι λιγότερο πιθανό να αποδεχτούν την προσφορά εργασίας σας.
Κρατήστε την ενημέρωση σύντομη. Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων μπορεί να είναι μακρά και χρονοβόρα, γι’ αυτό κρατήστε τους υποψηφίους ενημερωμένους για την πρόοδο. Θα μπορούσατε να το κάνετε αυτό στέλνοντάς τους ένα email ή καλώντας τους. Δεν χρειάζεται να είναι μια μεγάλη συζήτηση, απλώς μια σύντομη ενημέρωση για τη διαδικασία.
Αφού πάρετε συνέντευξη από τους υποψηφίους, επαληθεύστε τα προσόντα και τις αναφορές τους προτού λάβετε την τελική σας απόφαση.
Πρέπει να ελέγξετε εάν ένας συγκεκριμένος υποψήφιος έχει εμπειρία με πελάτες, διαθέτει κοινωνικές δεξιότητες και μπορεί να αντιδράσει σε διάφορα ζητήματα στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών σε πραγματικό χρόνο. Οι επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να διαθέτουν ένα σύνολο προσόντων, ώστε να μπορούν να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Ζητήστε αναφορές από τους προηγούμενους εργοδότες τους, οι οποίες θα μπορούσαν να είναι γραπτές ή προφορικές. Εάν έχετε αμφιβολίες, δοκιμάστε τους υποψηφίους σας και προσλάβετε μια επαγγελματική υπηρεσία για να σας βοηθήσει με τη διαδικασία επαλήθευσης.
Τα σχόλιά σας δεν χρειάζεται να είναι μακροσκελή και λεπτομερή. Αρκεί ένα απλό email ή τηλεφώνημα.
Αυτό δείχνει ότι εκτιμάτε τον χρόνο τους. Τους βοηθά επίσης να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους για μελλοντικούς ρόλους.
Στείλτε τους ένα σύντομο email ή καλέστε τους για να δώσετε κάποια σχόλια σχετικά με την αίτησή τους. Τους ευχαριστούμε για τον χρόνο και το ενδιαφέρον τους για τον ρόλο. Μπορείτε επίσης να προτείνετε μερικούς τρόπους για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους για το μέλλον ή να τους προσθέσετε στην φόρμα ταλέντων της εταιρείας σας, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε επαφή μαζί τους.
Αφού πάρετε συνέντευξη από τους υποψηφίους και επαληθεύσετε τα προσόντα τους, είναι καιρός να λάβετε μια απόφαση και να προσλάβετε τον/τους υποψήφιο/ους που έχετε επιλέξει.
Αυτό το βήμα ολοκληρώνει τη διαδικασία πρόσληψης και προσλαμβάνει το κατάλληλο άτομο για τη δουλειά. Με τον πιο κατάλληλο υποψήφιο στο ρόλο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα παρέχει το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που απαιτείται.
Θα πρέπει να τους δώσετε μια γραπτή προσφορά εργασίας, την οποία θα πρέπει να υπογράψουν και να επιστρέψουν. Μόλις επιστρέψουν το υπογεγραμμένο συμβόλαιο, θα προσληφθούν επίσημα και θα μπορούν να ξεκινήσουν δουλειά. Μπορεί επίσης να χρειαστείτε ένα έντυπο NDA.
Σφραγίστε τη συμφωνία με μια σύμβαση εργασίας που είναι διαφανής για όλα τα μέρη.
Η σύμβαση εργασίας είναι ένα νομικά δεσμευτικό έγγραφο που καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις της εργασιακής σχέσης. Αυτό είναι σημαντικό ώστε και τα δύο μέρη να έχουν σαφήνεια για το τι αναμένεται χωρίς καμία σύγχυση σχετικά με τον ρόλο ή τις προσδοκίες της εταιρείας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο σύμβασης εργασίας, το οποίο μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο ή από έναν νομικό σύμβουλο. Βεβαιωθείτε ότι το προσαρμόσατε ώστε να ταιριάζει στην εταιρεία σας και στον συγκεκριμένο ρόλο. Μόλις έχετε το συμβόλαιο, ζητήστε από τον επιλεγμένο υποψήφιο να το υπογράψει πριν ξεκινήσει τη δουλειά.
Η διαδικασία ενσωμάτωσης είναι το τελικό στάδιο της διαδικασίας πρόσληψης. Αυτό συμβαίνει όταν βοηθάτε τον νέο υπάλληλο να εγκατασταθεί στο νέο του ρόλο και να τον ενημερώσετε για την εταιρεία.
Βοηθά τον νέο υπάλληλο να μεταβεί στον ρόλο του και να γίνει παραγωγικός όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Βοηθά επίσης να χτίσουν την αφοσίωσή τους στην εταιρεία.
Η διαδικασία ενσωμάτωσης πρέπει να ξεκινήσει την πρώτη ημέρα εργασίας. Ο νέος υπάλληλος θα πρέπει να ξεναγηθεί στο γραφείο, να παρουσιαστεί στην ομάδα του και να του δοθεί οποιαδήποτε εκπαίδευση χρειάζεται. Θα πρέπει επίσης να τους παραδοθεί ένα αντίγραφο του εγχειριδίου των εργαζομένων, ώστε να εξοικειωθούν με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας.
Τίτλος εργασίας
Ακόμα κι αν φαίνεται προφανές, ο τίτλος εργασίας είναι ένα κρίσιμο μέρος της περιγραφής της θέσης, καθώς λέει στους αιτούντες ποιος είναι ο ρόλος.
Σκοπός εργασίας
Μαζί με τον τίτλο εργασίας, πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μια σύντομη περιγραφή του ρόλου. Αυτό θα πρέπει να περιγράφει τον κύριο σκοπό της εργασίας και το είδος των εργασιών που αναμένεται να εκτελέσει ένας επιτυχημένος υποψήφιος.
Εύρος μισθού
Είναι σημαντικό να είστε διαφανείς σχετικά με τον μισθό όταν κάνετε πρόσληψη, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε τους κατάλληλους υποψηφίους. Συμπεριλάβετε ένα εύρος μισθού στην περιγραφή της θέσης εργασίας, ώστε οι υποψήφιοι να ξέρουν τι να περιμένουν και να μην υπάρξει καμία σύγχυση αργότερα.
Απαραίτητα προσόντα
Καθώς η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένας εξειδικευμένος ρόλος, θα χρειαστεί να αναφέρετε τα απαιτούμενα προσόντα και εμπειρία. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών, προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοιο ρόλο ή οποιαδήποτε άλλα σχετικά προσόντα. Κάθε θέση υπαλλήλου εξυπηρέτησης πελατών θα έχει διαφορετικές απαιτήσεις, επομένως βεβαιωθείτε ότι προσαρμόζετε την περιγραφή της θέσης εργασίας στον συγκεκριμένο ρόλο.
Εκπαίδευση
Αυτά θα εξαρτηθούν από το επίπεδο του ρόλου. Για εργασίες εξυπηρέτησης πελατών αρχικού επιπέδου, μπορεί να χρειαστείτε μόνο απολυτήριο λυκείου. Για πιο ανώτερες θέσεις, μπορεί να χρειαστείτε οι υποψήφιοι να έχουν πτυχίο πανεπιστημίου.
Εμπειρία
Φυσικά, η εμπειρία είναι σημαντική για τις εργασίες εξυπηρέτησης πελατών. Θα χρειαστεί να αναφέρετε την απαιτούμενη εμπειρία στην περιγραφή της θέσης εργασίας, ώστε οι υποψήφιοι να γνωρίζουν τι να περιμένουν. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει προηγούμενη εμπειρία σε παρόμοιο ρόλο ή οποιαδήποτε θέση που αντιμετωπίζει πελάτες.
Γνώσεις και δεξιότητες
Μπορεί να υπάρχουν ορισμένες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τον ρόλο. Αυτές θα μπορούσαν να είναι ειδικές δεξιότητες λογισμικού ή ειδικές γνώσεις για τον κλάδο. Και πάλι, φροντίστε να τα αναφέρετε στην περιγραφή θέσης εργασίας, ώστε οι υποψήφιοι να μπορούν να επιλέξουν μόνοι τους.
Καθήκοντα και ευθύνες
Πρέπει να συμπεριλάβετε έναν κατάλογο καθηκόντων και ευθυνών στην περιγραφή της θέσης εργασίας, έτσι ώστε οι αιτούντες να τις γνωρίζουν εκ των προτέρων. Αυτό θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι είναι προετοιμασμένοι για τον ρόλο και ότι μπορούν να ξεκινήσουν δυναμικά.
Καθημερινές δραστηριότητες
Χωρίς να υπεισέλθετε σε πολλές λεπτομέρειες, θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μια σύντομη επισκόπηση των καθημερινών δραστηριοτήτων του ρόλου. Αυτό θα δώσει στους αιτούντες μια καλύτερη κατανόηση του τι θα κάνουν σε καθημερινή βάση.
Συνθήκες εργασίας
Για να προσελκύσετε τους κατάλληλους υποψηφίους, πρέπει να είστε διαφανείς σχετικά με τις συνθήκες εργασίας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τις ώρες εργασίας, τυχόν μοτίβα βάρδιας και εάν ο ρόλος είναι γραφείου ή από απόσταση.
Προνόμια
Τέλος, μην ξεχάσετε να αναφέρετε τυχόν προνόμια που προσφέρονται μαζί με τον ρόλο. Μεταξύ αυτών θα μπορούσε να είναι η ασφάλιση υγείας, οι ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας ή η εκπαίδευση που προσφέρεται από την εταιρεία. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε κορυφαία ταλέντα στην επιχείρησή σας.
A recruitment checklist is a document that outlines the steps that you need to take to hire a new employee. This includes creating a job description, sourcing candidates, conducting interviews, and extending an offer. With a recruitment checklist, you can be sure that you're covering all of the bases and making the best hiring decisions for your business.
It depends on the employer. Some employers ask for an application only once, and then keep it on file for future openings. Other employers might ask you to complete a new application each time you apply. Either way, it's always a good idea to keep a copy of your resume and cover letter in case a potential employer asks for them.
It usually consists of a few key steps. It's imperative that you thoroughly understand the job requirements and the company's culture before applying. Once you've done your research, the next step is typically to submit your resume and cover letter. After your materials have been reviewed, you may be asked to participate in an interview (or multiple). This allows both sides to learn more about each other and decide if there is a fit. Finally, the offer stage occurs when the employer extends an offer of employment to the candidate. At this point, salary and benefits will be discussed before an employment contract is signed.
Usually, it consists of sifting through resumes first. After that, you will move on to conducting interviews with the shortlisted candidates. The next step is to verify their qualifications and references. Then, you will make a decision and hire the chosen candidate. Finally, you need to take care of onboarding.
Sourcing, screening, interviewing and extending an offer.
Λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent, που περιλαμβάνει βήματα προετοιμασίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και βέλτιστες πρακτικές για άριστη εξυπηρέτηση. Βελτιώστε την επιχείρησή σας με αποτελεσματική εκπαίδευση και αξιολόγηση αντιπροσώπων.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team