Η λίστα ελέγχου προγράμματος αναγνώρισης πελατών του LiveAgent ενισχύει τη συμμόρφωση με το AML, επαληθεύοντας στοιχεία πελατών και εκτιμώντας κινδύνους, βελτιώνοντας έτσι την ασφάλεια του χρηματοοικονομικού συστήματος.
Το κύριο πρόγραμμα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML) στις ΗΠΑ είναι ο νόμος περί τραπεζικού απορρήτου (BSA), ο οποίος απαιτεί από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να αναπτύσσουν, να εφαρμόζουν και να διατηρούν ένα πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών (CIP). Ο σκοπός ενός CIP είναι να διασφαλίσει ότι ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα γνωρίζει την πραγματική ταυτότητα των πελατών του.
Για να συμμορφωθείτε με το BSA, θα πρέπει να ακολουθήσετε μια λίστα ελέγχου για τον καθορισμό του CIP σας. Αυτό το άρθρο θα παρέχει μια λεπτομερή λίστα ελέγχου που μπορείτε να ακολουθήσετε για να διευκολύνετε τη διαδικασία.
Η γνώση του βήματος που πρέπει να ακολουθήσουν κατά την εφαρμογή ενός CIP βοηθά τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τις νομικές ομάδες τους να συμμορφωθούν με τον νόμο περί τραπεζικού απορρήτου και να αποτρέψουν δραστηριότητες ξεπλύματος χρήματος. Οι οργανισμοί μπορούν να είναι σίγουροι ότι τηρούν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, συλλέγουν τις απαραίτητες πληροφορίες από τους πελάτες, επαληθεύουν την ταυτότητά τους και δημιουργούν ένα ασφαλέστερο χρηματοοικονομικό σύστημα για όλους τους εμπλεκόμενους.
Υπεύθυνοι συμμόρφωσης με το AML
Αυτός είναι κάποιος που διορίζεται από ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα για να επιβλέπει τις πολιτικές AML και να διασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν ζητήματα συμμόρφωσης με τις κανονιστικές απαιτήσεις. Ένας επαγγελματίας συμμόρφωσης είναι συνήθως ένας ανώτερος διευθυντής υπεύθυνος για την ανάπτυξη και τη διατήρηση του CIP, καθώς και για την εκπαίδευση του προσωπικού στις απαιτήσεις του.
Εκπρόσωποι λογαριασμού
Αυτοί είναι οι υπάλληλοι πρώτης γραμμής ενός χρηματοπιστωτικού ιδρύματος που συναλλάσσονται απευθείας με πελάτες. Πρέπει να γνωρίζουν τις απαιτήσεις του προγράμματος αναγνώρισης πελατών για να συλλέγουν σωστά στοιχεία πελατών και να επαληθεύουν την ταυτότητά τους.
Προσωπικό πληροφορικής
Διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη διατήρηση των συστημάτων που χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση πληροφοριών πελατών. Πρέπει επίσης να κατανοήσουν πώς λειτουργεί το CIP για να το υποστηρίξουν σωστά.
Ομάδες ενδελεχούς έρευνας πελατών
Αυτές οι ομάδες είναι υπεύθυνες για τη διενέργεια βελτιωμένης ενδελεχούς έρευνας σε πελάτες υψηλότερου κινδύνου. Πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με το CIP για να αξιολογούν σωστά τους κινδύνους και να λαμβάνουν τα κατάλληλα μέτρα.
Διοικητικό συμβούλιο
Είναι υπεύθυνοι για τον καθορισμό της στρατηγικής κατεύθυνσης του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, η οποία περιλαμβάνει την έγκριση ενός CIP. Ως εκ τούτου, το διοικητικό συμβούλιο πρέπει να ενημερωθεί για τις απαιτήσεις του CIP και πώς θα επηρεάσει τις λειτουργίες του οργανισμού.
Πραγματική ιδιοκτησία
Κάποιος που είναι πραγματικός ιδιοκτήτης μιας εταιρείας – ένα πρόσωπο που τελικά κατέχει ή ελέγχει ένα συμφέρον σε μια νομική οντότητα ή συμφωνία όπως μια εταιρεία, καταπίστευμα ή ίδρυμα – έχει έννομο συμφέρον να διασφαλίσει ότι οι πελάτες τους είναι νόμιμοι και ικανοί να δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά.
Αυτή η ομάδα ατόμων θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη διατήρηση του CIP.
Η διασφάλιση της συμμόρφωσης με την BSA απαιτεί από τις χρηματοοικονομικές οντότητες να λαμβάνουν μέτρα για την πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια κάθε τραπεζικού ιδρύματος. Το να είσαι υπεύθυνος για το CIP σημαίνει ότι αυτή η ομάδα διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διατήρηση της ακεραιότητας αυτού του οργανισμού.
Δεν υπάρχει μέθοδος που να ταιριάζει σε όλους, καθώς η σύνθεση μιας ομάδας κατά του ξεπλύματος χρήματος θα ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος και τη δομή του εν λόγω χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Ωστόσο, ορισμένα βασικά στάδια είναι ο διορισμός ενός υπεύθυνου προγράμματος συμμόρφωσης που θα είναι το πρόσωπο που θα είναι υπεύθυνο για την επίβλεψη των πολιτικών και διαδικασιών AML, η συγκέντρωση μιας ομάδας εκπροσώπων λογαριασμών, προσωπικού τεχνολογίας πληροφοριών και αναλυτών ενδελεχούς έρευνας πελατών και η παροχή εκπαίδευσης σε όλους τους υπαλλήλους σχετικά με την αναγνώριση πελατών απαιτήσεις προγράμματος.
Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να συνεργάζεστε μαζί τους και να αρχίσετε να δημιουργείτε έσοδα.
Η διαδικασία θα διαφέρει ανάλογα με τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού σας, αλλά γενικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια έγγραφα και να τα υποβάλετε για έγκριση. Αφού ελεγχθούν και εγκριθούν όλα, ο λογαριασμός θα ανοίξει στο σύστημά σας μετά την απαιτούμενη περίοδο αναμονής.
Η παρακολούθηση της διαδικασίας ανοίγματος νέου λογαριασμού θα σας ενημερώσει για το πότε καταχωρήθηκε ο πελάτης, τον τύπο του λογαριασμού που άνοιξε και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.
Αυτό βοηθά τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να παρακολουθούν τις επιχειρηματικές τους συναλλαγές. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση των κινδύνων, την παρακολούθηση οικονομικών συναλλαγών και τον εντοπισμό ύποπτων συναλλαγών ή δραστηριοτήτων.
Συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές κατά τη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού και αποθηκεύοντάς τις σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός προφίλ στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλα τα σχετικά τμήματα εντός του οργανισμού.
Η ομάδα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες πρέπει να ειδοποιείται κάθε φορά που καταχωρείται νέος πελάτης.
Επιτρέπει στην ομάδα να αξιολογήσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τον πελάτη και να αποφασίσει εάν χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μέτρα. Βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πληροί τις απαιτήσεις συμμόρφωσης του CIP.
Αυτό μπορεί να γίνει στέλνοντας ένα email ή πραγματοποιώντας μια τηλεφωνική κλήση. Η ειδοποίηση θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες για τον πελάτη, όπως το όνομα, τη διεύθυνση και την ημερομηνία γέννησής του.
Ελέγξτε τις λεπτομέρειες που παρέχονται από τους αντιπροσώπους του λογαριασμού κατά τις συνεντεύξεις πελατών, καθώς και δεδομένα από τη διαδικασία τεκμηρίωσης και ελέγχου ταυτότητας.
Αυτό βοηθά να διασφαλιστεί ότι έχουν συλλεχθεί όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες και ότι όλα ελέγχονται. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.
Ανατρέξτε σε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα με αναλυτική προσέγγιση. Αυτό περιλαμβάνει συνεντεύξεις με εκπροσώπους λογαριασμού, έλεγχο τεκμηρίωσης και έλεγχο ταυτότητας στοιχείων πελάτη.
Το KYC είναι ένα σύνολο από φόρμες και ερωτήσεις που πρέπει να συμπληρωθούν και να αποθηκευτούν για κάθε νέο πελάτη.
Έτσι ώστε τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να μπορούν να συλλέγουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Αυτά τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στον προσδιορισμό των επιπέδων κινδύνου προτού συνεργαστείτε μαζί τους.
Δώστε οδηγίες στον πελάτη να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες στη φόρμα και να απαντήσει με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια, αυτό πρέπει να υπογραφεί τόσο από τον πελάτη όσο και από έναν εκπρόσωπο του οργανισμού σας. Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent για να μην χάσετε κανένα βήμα.
Για να επαληθεύσετε την ταυτότητα του πελάτη, θα χρειαστεί να συλλέξετε ορισμένα στοιχεία και επιβεβαιωτικά έγγραφα από αυτόν.
Για να επιβεβαιώσετε την ταυτότητα του πελάτη και να επαληθεύσετε ότι είναι αυτοί που λένε. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.
Επικοινωνήστε με τον πελάτη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο επικοινωνίας που προτιμά, συμπεριλαμβανομένου ενός αιτήματος για όλες τις σχετικές πληροφορίες. Τα απαραίτητα έγγραφα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα στην οποία δραστηριοποιείτε, αλλά συνήθως περιλαμβάνουν μια κρατική ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσης (π.χ. μια οικονομική κατάσταση), ημερομηνία γέννησης κ.λπ.
Ελέγξτε όλα τα στοιχεία του πελάτη για να επιβεβαιώσετε ότι είναι πλήρη και σωστά.
Για να ελέγξετε ότι όλη η τεκμηρίωση είναι εντάξει και ότι δεν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία που έχουν χαθεί. Αυτό βοηθά στην προστασία του οργανισμού σας από οικονομικά εγκλήματα.
Ο ειδικός AML θα εξετάσει όλα τα έγγραφα και θα ελέγξει ότι όλα είναι εντάξει. Θα επισημαίνουν επίσης τυχόν ύποπτες συναλλαγές, περίεργες οικονομικές δραστηριότητες ή πληροφορίες που λείπουν.
Αυτό θα περιλαμβάνει έλεγχο του ονόματος του πελάτη σε δημοσιευμένες λίστες.
Βεβαιωθείτε ότι δεν συνεργάζεστε με άτομα ή οργανισμούς που περιλαμβάνονται σε αυτές τις λίστες. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στην προστασία της εταιρείας σας από οικονομικά εγκλήματα.
Υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα εργαλεία ελέγχου, όπως το WorldCheck ή το LexisNexis. Απλώς εισαγάγετε το όνομα του πελάτη στο σύστημα και θα πραγματοποιήσει έλεγχο στις σχετικές βάσεις δεδομένων.
Εάν το όνομα του δυνητικού πελάτη έχει επισημανθεί σε οποιονδήποτε από τους ελέγχους, θα πρέπει να το διερευνήσετε περαιτέρω.
Αυτό το έγγραφο περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη και τον λογαριασμό του. Θα χρησιμοποιηθεί για την κλιμάκωση της υπόθεσης σε ανώτερο στέλεχος για περαιτέρω έλεγχο.
Ένα πρότυπο θα είναι χρήσιμο εδώ, επομένως κάντε αναζήτηση στο διαδίκτυο εάν ο οργανισμός σας δεν έχει ήδη κάποιο. Εάν ναι, απλώς συμπληρώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες και στείλτε τις για έλεγχο.
Μετά τον έλεγχο όλων των εγγράφων, βαθμολογήστε τον πελάτη σχετικά με την πιθανή ευθύνη του έναντι της επιχείρησής σας.
Για να μπορείτε να ιεραρχήσετε τις υποθέσεις σας και να εστιάσετε στους πελάτες που αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τον οργανισμό σας. Αυτό βοηθά επίσης τον υπεύθυνο συμμόρφωσης να αποφασίσει να εγκρίνει ή να απορρίψει τον πιθανό πελάτη.
Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να το κάνετε αυτό, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό σύστημα βαθμολόγησης. Εκχωρήστε πόντους με βάση παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης του πελάτη ή ο κλάδος του.
Εάν ο δυνητικός πελάτης θεωρείται πιθανός κίνδυνος, θα πρέπει να ληφθεί απόφαση για τη συνεργασία μαζί του από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης.
Για να μειώσετε τις πιθανότητες να συναλλάσσεστε με άτομα ή οργανισμούς που ενδέχεται να αποτελούν απειλή για την εταιρεία σας. Με τη σειρά του, αυτό σας προστατεύει από την οικονομική ευθύνη.
Η απόφαση θα ληφθεί από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης αφού εξετάσει όλες τις σχετικές πληροφορίες. Είτε θα δώσουν την έγκρισή τους για το άνοιγμα του λογαριασμού είτε θα τον απορρίψουν ανάλογα με την εύλογη πεποίθηση ότι είναι πελάτες υψηλού κινδύνου.
Εάν ο πελάτης εγκριθεί, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ στο σύστημά σας για αυτόν.
Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να συνεργάζεστε μαζί τους και να αρχίσετε να δημιουργείτε έσοδα.
Η διαδικασία θα διαφέρει ανάλογα με τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού σας, αλλά γενικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια έγγραφα και να τα υποβάλετε για έγκριση. Αφού ελεγχθούν και εγκριθούν όλα, ο λογαριασμός θα ανοίξει στο σύστημά σας μετά την απαιτούμενη περίοδο αναμονής.
Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα πρέπει να επιβεβαιώσουν ότι οι πελάτες τους είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι είναι στο πλαίσιο της διαδικασίας ενσωμάτωσης.
Επιβεβαιώνοντας την ταυτότητα των πελατών, οι οργανισμοί μπορούν να είναι σίγουροι ότι δεν συνεργάζονται με εγκληματίες ή τρομοκράτες. Αυτό, με τη σειρά του, συμβάλλει στην προστασία του χρηματοπιστωτικού συστήματος από κατάχρηση και στην πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.
Αυτό μπορεί να γίνει με τη χρήση εγγράφων, ελέγχου ταυτότητας που βασίζεται στη γνώση, μεθόδων άνευ εγγράφων ή άλλων μέσων. Οι εγκεκριμένες διαδικασίες θα πρέπει να έχουν ήδη καθιερωθεί ως μέρος του CIP σας.
Η παρακολούθηση της διαδικασίας ανοίγματος νέου λογαριασμού θα σας ενημερώσει για το πότε καταχωρήθηκε ο πελάτης, τον τύπο του λογαριασμού που άνοιξε και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες.
Αυτό βοηθά τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να παρακολουθούν τις επιχειρηματικές τους συναλλαγές. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση των κινδύνων, την παρακολούθηση οικονομικών συναλλαγών και τον εντοπισμό ύποπτων συναλλαγών ή δραστηριοτήτων.
Συλλέγοντας πληροφορίες σχετικά με αυτές κατά τη διαδικασία ανοίγματος λογαριασμού και αποθηκεύοντάς τις σε μια κεντρική βάση δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ενός προφίλ στο οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση όλα τα σχετικά τμήματα εντός του οργανισμού.
Η ομάδα καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες πρέπει να ειδοποιείται κάθε φορά που καταχωρείται νέος πελάτης.
Επιτρέπει στην ομάδα να αξιολογήσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τον πελάτη και να αποφασίσει εάν χρειάζεται να ληφθούν πρόσθετα μέτρα. Βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα πληροί τις απαιτήσεις συμμόρφωσης του CIP.
Αυτό μπορεί να γίνει στέλνοντας ένα email ή πραγματοποιώντας μια τηλεφωνική κλήση. Η ειδοποίηση θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις σχετικές πληροφορίες για τον πελάτη, όπως το όνομα, τη διεύθυνση και την ημερομηνία γέννησής του.
Ελέγξτε τις λεπτομέρειες που παρέχονται από τους αντιπροσώπους του λογαριασμού κατά τις συνεντεύξεις πελατών, καθώς και δεδομένα από τη διαδικασία τεκμηρίωσης και ελέγχου ταυτότητας.
Αυτό βοηθά να διασφαλιστεί ότι έχουν συλλεχθεί όλες οι απαιτούμενες πληροφορίες και ότι όλα ελέγχονται. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.
Ανατρέξτε σε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα με αναλυτική προσέγγιση. Αυτό περιλαμβάνει συνεντεύξεις με εκπροσώπους λογαριασμού, έλεγχο τεκμηρίωσης και έλεγχο ταυτότητας στοιχείων πελάτη.
Το KYC είναι ένα σύνολο από φόρμες και ερωτήσεις που πρέπει να συμπληρωθούν και να αποθηκευτούν για κάθε νέο πελάτη.
Έτσι ώστε τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να μπορούν να συλλέγουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Αυτά τα δεδομένα μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν στον προσδιορισμό των επιπέδων κινδύνου προτού συνεργαστείτε μαζί τους.
Δώστε οδηγίες στον πελάτη να ακολουθήσει όλες τις οδηγίες στη φόρμα και να απαντήσει με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια, αυτό πρέπει να υπογραφεί τόσο από τον πελάτη όσο και από έναν εκπρόσωπο του οργανισμού σας. Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου KYC του LiveAgent για να μην χάσετε κανένα βήμα.
Για να επαληθεύσετε την ταυτότητα του πελάτη, θα χρειαστεί να συλλέξετε ορισμένα στοιχεία και επιβεβαιωτικά έγγραφα από αυτόν.
Για να επιβεβαιώσετε την ταυτότητα του πελάτη και να επαληθεύσετε ότι είναι αυτοί που λένε. Σας επιτρέπει επίσης να βρείτε τυχόν επικίνδυνα σημεία που μπορεί να έχουν χαθεί κατά την αρχική προβολή.
Επικοινωνήστε με τον πελάτη χρησιμοποιώντας τη μέθοδο επικοινωνίας που προτιμά, συμπεριλαμβανομένου ενός αιτήματος για όλες τις σχετικές πληροφορίες. Τα απαραίτητα έγγραφα μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα στην οποία δραστηριοποιείτε, αλλά συνήθως περιλαμβάνουν μια κρατική ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσης (π.χ. μια οικονομική κατάσταση), ημερομηνία γέννησης κ.λπ.
Ελέγξτε όλα τα στοιχεία του πελάτη για να επιβεβαιώσετε ότι είναι πλήρη και σωστά.
Για να ελέγξετε ότι όλη η τεκμηρίωση είναι εντάξει και ότι δεν υπάρχουν επικίνδυνα σημεία που έχουν χαθεί. Αυτό βοηθά στην προστασία του οργανισμού σας από οικονομικά εγκλήματα.
Ο ειδικός AML θα εξετάσει όλα τα έγγραφα και θα ελέγξει ότι όλα είναι εντάξει. Θα επισημαίνουν επίσης τυχόν ύποπτες συναλλαγές, περίεργες οικονομικές δραστηριότητες ή πληροφορίες που λείπουν.
Αυτό θα περιλαμβάνει έλεγχο του ονόματος του πελάτη σε δημοσιευμένες λίστες.
Βεβαιωθείτε ότι δεν συνεργάζεστε με άτομα ή οργανισμούς που περιλαμβάνονται σε αυτές τις λίστες. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθά στην προστασία της εταιρείας σας από οικονομικά εγκλήματα.
Υπάρχουν διάφορα διαθέσιμα εργαλεία ελέγχου, όπως το WorldCheck ή το LexisNexis. Απλώς εισαγάγετε το όνομα του πελάτη στο σύστημα και θα πραγματοποιήσει έλεγχο στις σχετικές βάσεις δεδομένων.
Εάν το όνομα του δυνητικού πελάτη έχει επισημανθεί σε οποιονδήποτε από τους ελέγχους, θα πρέπει να το διερευνήσετε περαιτέρω.
Αυτό το έγγραφο περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη και τον λογαριασμό του. Θα χρησιμοποιηθεί για την κλιμάκωση της υπόθεσης σε ανώτερο στέλεχος για περαιτέρω έλεγχο.
Ένα πρότυπο θα είναι χρήσιμο εδώ, επομένως κάντε αναζήτηση στο διαδίκτυο εάν ο οργανισμός σας δεν έχει ήδη κάποιο. Εάν ναι, απλώς συμπληρώστε όλες τις σχετικές πληροφορίες και στείλτε τις για έλεγχο.
Μετά τον έλεγχο όλων των εγγράφων, βαθμολογήστε τον πελάτη σχετικά με την πιθανή ευθύνη του έναντι της επιχείρησής σας.
Για να μπορείτε να ιεραρχήσετε τις υποθέσεις σας και να εστιάσετε στους πελάτες που αποτελούν τον μεγαλύτερο κίνδυνο για τον οργανισμό σας. Αυτό βοηθά επίσης τον υπεύθυνο συμμόρφωσης να αποφασίσει να εγκρίνει ή να απορρίψει τον πιθανό πελάτη.
Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για να το κάνετε αυτό, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα απλό σύστημα βαθμολόγησης. Εκχωρήστε πόντους με βάση παράγοντες όπως η χώρα προέλευσης του πελάτη ή ο κλάδος του.
Εάν ο δυνητικός πελάτης θεωρείται πιθανός κίνδυνος, θα πρέπει να ληφθεί απόφαση για τη συνεργασία μαζί του από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης.
Για να μειώσετε τις πιθανότητες να συναλλάσσεστε με άτομα ή οργανισμούς που ενδέχεται να αποτελούν απειλή για την εταιρεία σας. Με τη σειρά του, αυτό σας προστατεύει από την οικονομική ευθύνη.
Η απόφαση θα ληφθεί από τον υπεύθυνο συμμόρφωσης αφού εξετάσει όλες τις σχετικές πληροφορίες. Είτε θα δώσουν την έγκρισή τους για το άνοιγμα του λογαριασμού είτε θα τον απορρίψουν ανάλογα με την εύλογη πεποίθηση ότι είναι πελάτες υψηλού κινδύνου.
Εάν ο πελάτης εγκριθεί, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα προφίλ στο σύστημά σας για αυτόν.
Για να μπορέσετε να ξεκινήσετε να συνεργάζεστε μαζί τους και να αρχίσετε να δημιουργείτε έσοδα.
Η διαδικασία θα διαφέρει ανάλογα με τις εσωτερικές διαδικασίες του οργανισμού σας, αλλά γενικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε κάποια έγγραφα και να τα υποβάλετε για έγκριση. Αφού ελεγχθούν και εγκριθούν όλα, ο λογαριασμός θα ανοίξει στο σύστημά σας μετά την απαιτούμενη περίοδο αναμονής.
Το πρώτο βήμα σε οποιοδήποτε πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών είναι να διασφαλίσετε ότι έχετε πλήρη και ακριβή αρχεία όλων των πελατών, ώστε να μπορείτε να τους παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.
Ένας άλλος τρόπος για να προσδιορίσετε τους πελάτες σας είναι συγκρίνοντάς τους με κυβερνητικές λίστες ατόμων και οργανισμών που έχουν επισημανθεί ως υψηλού κινδύνου. Αυτό βοηθά στον έλεγχο οποιουδήποτε μπορεί να αποτελέσει απειλή για την επιχείρησή σας.
Ως μέρος του προγράμματος αναγνώρισης πελατών σας, θα χρειαστεί να ειδοποιήσετε τον πελάτη ότι συλλέγετε τα προσωπικά του στοιχεία ορισμένες εργάσιμες ημέρες νωρίτερα. Αυτή η ειδοποίηση πρέπει να είναι σαφής και εμφανής και θα πρέπει να εξηγεί γιατί συλλέγετε τις πληροφορίες και πώς θα χρησιμοποιηθούν.
Μπορεί να υπάρχουν ορισμένοι πελάτες που εξαιρούνται από το πρόγραμμα αναγνώρισης πελατών. Η εκ των προτέρων θέσπιση κριτηρίων εξαίρεσης σάς γλιτώνει από την άσκοπη συλλογή πληροφοριών από άτομα που δεν αποτελούν κίνδυνο για την επιχείρησή σας.
Η τακτική ενημέρωση του προγράμματος αναγνώρισης πελατών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της αποτελεσματικής λειτουργίας του. Αυτή η διαδικασία βοηθά στον εντοπισμό τυχόν αδυναμιών του συστήματος και σας βοηθά να βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με όλους τους ισχύοντες τραπεζικούς κανονισμούς.
A CIP is a set of appropriate, specific, risk-based policies that financial institutions use to verify the identity of their customers. This process helps to prevent fraud and money laundering activities and is required by law in many jurisdictions.
Establish clear and concise policies governing customer identification procedures. Train your employees on how to properly identify customers, use technology to help automate identification processes, and review customer identification procedures regularly.
Private banks, credit unions, savings and loan associations, insurance companies, broker-dealers registered with the SEC, and any other type of legal entity customers. The business purpose of a CIP is to prevent these institutions from unknowingly facilitating criminal, financial activities by maintaining accounts or completing financial transactions for individuals or entities who are seeking to hide their identities for illegal purposes.
For a business entity, it provides a mechanism for discovering and verifying the details of its customers to reduce the risk of identity theft, fraud, and suspicious transactions. It ensures adherence to governmental regulatory requirements such as Know Your Customer. It also has an anti-money laundering compliance program in place. For clients, CIPs provide a way to protect personal information and ensure that transactions are safe and secure.
First, clearly define the goals and objectives of the program. What are you trying to achieve? Who are your target customers? What identifying information do you need from them? Answering these questions upfront will help you create a focused and effective customer identification program. Also, you can follow a compliance checklist like this one so that you don't miss any crucial steps.
Depending on the specific federal regulation violated, the penalties may include monetary fines, criminal penalties such as imprisonment, revocation of a Government-issued business license or articles of incorporation, forfeiture of products or equipment, and/or exclusion from participating in government programs for anyone in beneficial ownership and/on the board of directors.
The exact time depends on the nature of your business and the risk of criminal activity, but generally a periodic review at least every quarter is a reasonable time frame to maintain accuracy. The key to an effective CIP is staying up-to-date with changes in your customer base and keeping accurate records.
Λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent, που περιλαμβάνει βήματα προετοιμασίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και βέλτιστες πρακτικές για άριστη εξυπηρέτηση. Βελτιώστε την επιχείρησή σας με αποτελεσματική εκπαίδευση και αξιολόγηση αντιπροσώπων.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team