Η Λίστα Ελέγχου Κλήσης Διερεύνησης βοηθά στην αποτελεσματική προετοιμασία κλήσεων με υποψήφιους πελάτες, χρησιμοποιώντας το μοντέλο SPIN και προκαθορισμένες ερωτήσεις, για κατανόηση αναγκών και παροχή λύσεων.
Πώς πραγματοποιείτε μια επιτυχημένη κλήση διερεύνησης; Τι πρέπει να συμπεριλάβω; Από πού να ξεκινήσω; Αυτές είναι όλες σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε όταν κάνετε καλά τη δουλειά.
Έχουμε συντάξει μια λίστα ελέγχων που πρέπει να περάσετε για να διασφαλίσετε την επιτυχία. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Μια λίστα ελέγχου κλήσης διερεύνησης είναι μια λίστα στοιχείων που πρέπει να συμπληρωθούν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια κλήση διερεύνησης στο πλαίσιο της διαδικασίας πώλησης.
Αυτό περιλαμβάνει εργασίες όπως προετοιμασία για την κλήση, συλλογή πληροφοριών εκ των προτέρων, λήψη σημειώσεων κατά τη διάρκεια της κλήσης και παρακολούθηση στη συνέχεια.
Χρησιμοποιώντας μια λίστα ελέγχου, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε τίποτα και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο σας ενώ πληροίτε τις προϋποθέσεις για έναν πιθανό αγοραστή.
Η παρακολούθηση αυτής της λίστας ελέγχου σάς επιτρέπει να είστε οργανωμένοι και αποτελεσματικοί κατά τη διάρκεια του χρόνου σας με τον υποψήφιο πελάτη. Χάρη σε αυτό, θα μπορείτε να αφιερώνετε λιγότερο χρόνο στην προετοιμασία και περισσότερο χρόνο στην πώληση.
Μην χάσετε σημαντικές πληροφορίες που μπορεί να σχετίζονται με την κλήση.
Αυτοί είναι οι άνθρωποι που συνήθως πραγματοποιούν κλήσεις διερεύνησης σε υποψήφιους πελάτες, επομένως θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να δίνουν την καλύτερη απόδοσή τους σε κάθε κλήση.
Η διαχείριση χρόνου είναι ζωτικής σημασίας όταν είστε επικεφαλής μιας ομάδας ανθρώπων που πραγματοποιούν κλήσεις σε υποψήφιους πελάτες. Αυτή η λίστα ελέγχου δίνει τη δυνατότητα στους διευθυντές πωλήσεων να ξεκινήσουν αποτελεσματικά τις τακτικές πωλήσεων και να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους.
Οι εκπρόσωποι πωλήσεων μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν μια λίστα ελέγχου κλήσης διερεύνησης προς όφελός τους. Με το να είναι προετοιμασμένοι για κάθε κλήση και γνωρίζοντας τι αναμένεται από αυτούς, θα μπορούν να επικεντρωθούν στις πωλήσεις και όχι στην εργασία επί της κλήσης.
Πριν πραγματοποιήσετε μια κλήση διερεύνησης, πρέπει να γνωρίζετε ποιος θα βρίσκεται στην άλλη άκρη του τηλεφώνου και τι είδους πληροφορίες έχει.
Πρώτα απ’ όλα, είναι σημαντικό να έχετε μια ιδέα για το ποιος είναι ο πελάτης και τι περιμένει από την υπηρεσία.
Επιπλέον, το να έχετε μια ατζέντα για την κλήση θα σας βοηθήσει να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και να διασφαλίσετε ότι καλύπτετε όλα τα σημαντικά θέματα. Τέλος, η συλλογή πληροφοριών εκ των προτέρων θα σας επιτρέψει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στην κλήση κάνοντας ερωτήσεις σχετικά με την διερεύνηση πωλήσεων και να γνωρίσετε τον υποψήφιο πελάτη.
Πριν ξεκινήσετε μια νέα διαδικασία διερεύνησης πωλήσεων με υποψήφιους πελάτες, βεβαιωθείτε ότι η λίστα επαφών σας είναι ενημερωμένη.
Ελέγξτε εάν έχουν προστεθεί νέες πληροφορίες στον ιστότοπο ή τις σελίδες κοινωνικών μέσων του υποψήφιου πελάτη, ώστε να μπορείτε να κάνετε σχετικές ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της συνομιλίας.
Τέλος, σκεφτείτε να ζητήσετε από έναν σεναριογράφο να δημιουργήσει μια ατζέντα για τις κλήσεις ανακάλυψης.
Αφού προγραμματίσετε την κλήση, είναι καιρός να πιστοποιήσετε τον πιθανό αγοραστή σας. Αυτό περιλαμβάνει τον προσδιορισμό του εάν ταιριάζουν ή όχι για αυτό που προσφέρετε και τη λήψη απόφασης για τα επόμενα βήματα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανακάλυψης πελατών.
Σας επιτρέπει να εστιάσετε σε αυτούς που είναι κατάλληλοι για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Αυτό εξοικονομεί χρόνο και ενέργεια τόσο σε εσάς όσο και στον υποψήφιο πελάτη, καθώς κανείς από τους δύο δεν θα χρειαστεί να μπει στη διαδικασία να συζητήσει κάτι που δεν έχει ουσία.
Ο καλύτερος τρόπος για να πληροίτε τις προϋποθέσεις για έναν αγοραστή είναι να κάνετε ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις ανάγκες του και εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να τις καλύψει ή όχι. Μερικές από τις ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι:
Μόλις πιστοποιήσετε τον αγοραστή σας, είναι καιρός να διαγνώσετε τις ανάγκες του. Πρέπει να προσδιορίσετε ποια προβλήματα αντιμετωπίζουν αυτήν τη στιγμή και να κατανοήσετε τις λύσεις που τους ταιριάζουν καλύτερα.
Εξασφαλίζει ότι κατανοείτε τις ανάγκες των υποψήφιων πελατών. Σύμφωνα με τη διάγνωση, μπορείτε να δώσετε μια λύση που θα ανταποκρίνεται στις επιχειρηματικές προκλήσεις τους.
Επιπλέον, το να γνωρίζετε ακριβώς τι αναζητούν οι πελάτες σας επιτρέπει να τοποθετήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας αποτελεσματικά. Ρωτώντας για τις ανάγκες τους, έχετε καλύτερη εικόνα και σας βοηθά να προσδιορίσετε τι θα λειτουργήσει και τι όχι.
Κάντε ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο αγοραστής και πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να τον βοηθήσει να τις ξεπεράσει.
Όσο πιο συγκεκριμένες είναι οι ερωτήσεις, τόσο καλύτερα θα μπορείτε να κατανοήσετε τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη.
Το μοντέλο SPIN είναι μια τεχνική πωλήσεων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσδιορίσει την κατάσταση αγοράς του υποψήφιου πελάτη και να βοηθήσει στο κλείσιμο περισσότερων συμφωνιών. Αντιπροσωπεύει την κατάσταση, το πρόβλημα, τις συνέπειες και τις ανάγκες.
Σας επιτρέπει να προσδιορίσετε βασικές πληροφορίες σχετικά με τους υποψήφιους πελάτες σας και πώς ανταποκρίνονται αυτήν τη στιγμή στους πωλητές.
Εάν η κατάσταση ενός αγοραστή δεν ταιριάζει με τη δική σας, πρέπει να μάθετε γιατί, ώστε να μπορείτε να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα πριν προχωρήσετε.
Το μοντέλο SPIN λειτουργεί καλύτερα εάν κάνετε ερωτήσεις που σας βοηθούν να κατανοήσετε πώς ανταποκρίνεται ο υποψήφιος πελάτης σας και ποιες πληροφορίες χρειάζονται. Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόζεστε γρήγορα και να τους προσεγγίζετε πιο αποτελεσματικά.
Ερευνήστε την εταιρεία των υποψηφίων πελατών σας και μάθετε για τις επιχειρηματικές προκλήσεις τους.
Είναι ιδανικό να κάνετε μια λίστα με ερωτήσεις εκ των προτέρων. Σας επιτρέπει να είστε πιο έτοιμοι να κάνετε σχετικές ερωτήσεις όταν μιλάτε με έναν υποψήφιο πελάτη.
Συντάξτε ένα ερωτηματολόγιο για να κατανοήσετε τις ανάγκες του αγοραστή.
Το να κάνετε τέτοιου είδους ερωτήσεις μπορεί να είναι δύσκολο, επομένως το είδος των πληροφοριών που αναζητάτε είναι σημαντικό να γνωρίζετε εκ των προτέρων.
Κατά τη διαδικασία πώλησης, η διάρκεια της κλήσης καθορίζει το χρόνο που έχετε με τους υποψήφιους πελάτες σας για να μάθετε για τις ανάγκες τους.
Είναι σημαντικό για την αποτελεσματική χρήση του χρόνου. Αυτό σας βοηθά να προσδιορίσετε τι πρέπει να συζητήσετε κατά τη διάρκεια της κλήσης. Επιπλέον, δίνει στον υποψήφιο πελάτη ένα χρονοδιάγραμμα για να διαχειριστεί το πρόγραμμά του γύρω από την κλήση σας.
Ο ορισμός διάρκειας κλήσης σάς επιτρέπει επίσης να προγραμματίσετε την προσφορά πωλήσεών σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είστε σε θέση να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες του αγοραστή στον προγραμματισμένο χρόνο.
Ο καλύτερος τρόπος για να ορίσετε τη διάρκεια της κλήσης είναι να μάθετε πότε ο υποψήφιος πελάτης είναι διαθέσιμος και ποιοι είναι οι προτιμώμενοι χρόνοι κλήσης.
Στις πωλήσεις, ένα σενάριο κλήσης είναι ένας οδηγός που περιγράφει τι πρέπει να πείτε και πότε. Αυτά τα σενάρια βασίζονται στους κανόνες βέλτιστης πρακτικής και επομένως επιτρέπουν στους αντιπροσώπους να παρέχουν πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Τα σενάρια κλήσεων σας κάνουν πιο προετοιμασμένους για κλήσεις διερεύνησης, επειδή υπογραμμίζουν αυτό που πρέπει να ειπωθεί σε ορισμένα σημεία.
Δεν θα χρειαστεί να ανησυχείτε για το τι θα πείτε στη συνέχεια και μπορείτε να εστιάσετε στις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη.
Διαβάστε το λέξη προς λέξη, ώστε να είστε σε θέση να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στη συζήτηση. Η απόκλιση από το σενάριο μπορεί να οδηγήσει τη συζήτηση εκτός θέματος και να σας εμποδίσει να μάθετε για τις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη.
Η χρήση εργαλείων μπορεί να εξορθολογίσει τη ροή εργασιών κλήσεων και να κάνει τη διαδικασία πωλήσεων πιο αποτελεσματική. Τα εργαλεία θα κάνουν επίσης τη δουλειά σας πιο εύκολη, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στις ανάγκες του υποψήφιου πελάτη.
Σας επιτρέπει να καταγράφετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και σημειώσεις, ώστε να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτές αργότερα κατά τη διάρκεια των follow-ups.
Σας διευκολύνει επίσης να παρακολουθείτε μετρήσεις, να αναλύετε δεδομένα και να αναγνωρίζετε μοτίβα στη διαδικασία πωλήσεών σας. Τα εργαλεία είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ροών εργασιών κλήσεων, επειδή σας επιτρέπουν να αυτοματοποιείτε ορισμένες εργασίες που κανονικά θα απαιτούσαν χρόνο κατά τη διάρκεια των κλήσεων.
Αυτό περιλαμβάνει διαδικασίες όπως η καταγραφή κλήσεων ή η αποστολή follow-up email.
Αποφασίστε ποια εργαλεία θα λειτουργήσουν καλύτερα για εσάς και στη συνέχεια ενσωματώστε τα στις διαδικασίες σας. Το LiveAgent είναι μια από τις φυσικές επιλογές, καθώς ενσωματώνεται με τα περισσότερα CRM και είναι ένας εξαιρετικός τρόπος διαχείρισης της υποστήριξης πελατών.
Κατά τη διάρκεια ενός συγκεκριμένου σταδίου της διαδικασίας αγοράς τους, οι πελάτες σας βιώνουν διαφορετικά προβληματικά σημεία. Με τον εντοπισμό τους μπορείτε να δώσετε απαντήσεις και λύσεις σε αυτά τα ζητήματα.
Αυτή η διαδικασία επιτρέπει στους πελάτες να αισθάνονται πιο άνετα και παρέχει την ευκαιρία στους αντιπροσώπους σας να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.
Για να κατανοήσετε καλύτερα τι αναζητούν οι πελάτες και πώς αυτό ευθυγραμμίζεται με την προσφορά προϊόντων/υπηρεσιών σας.
Ο καλύτερος τρόπος είναι να παρακολουθήσετε προηγούμενες συνομιλίες, να ρωτήσετε πού βρίσκονται στη διαδικασία αγοράς και, στη συνέχεια, να προσαρμόσετε τις ερωτήσεις σας ανάλογα.
Θα πρέπει επίσης να είστε προετοιμασμένοι να κάνετε την ίδια ερώτηση με διαφορετικούς τρόπους, ώστε να μπορείτε να λάβετε ποικίλες απαντήσεις.
Φροντίστε να κάνετε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Αποφύγετε ερωτήσεις ναι ή όχι, καθώς μπορεί να σας προσφέρουν λίγα σχόλια. Η χρήση διερευνητικών ερωτήσεων συνιστάται επίσης σε αυτό το στάδιο.
Όταν οργανώνετε μια συνάντηση με έναν υποψήφιο πελάτη, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη την καλύτερη ώρα και τοποθεσία και για τα δύο μέρη. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τον επαναπρογραμματισμό ή την ακύρωση τους.
Δείχνει ότι σέβεστε τον χρόνο τους και επιτρέπει παραγωγικές συζητήσεις. Θα μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε το πρόγραμμά σας πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον χρόνο που έχετε με τους υποψήφιους πελάτες.
Το να αφιερώσετε χρόνο και προσπάθεια για να οργανώσετε μια συνάντηση θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε εμπιστοσύνη και σεβασμό με τον υποψήφιο πελάτη σας, κάτι που θα σας βοηθήσει πάρα πολύ όταν πρόκειται να κλείσετε τη συμφωνία.
Όταν οργανώνετε μια συνάντηση πωλήσεων, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι οι άνθρωποι συχνά λένε όχι πρώτα λόγω έλλειψης χρόνου ή επειδή δεν αισθάνονται ότι πληρούν τις απαιτήσεις σας, επομένως είναι σημαντικό να είστε επίμονοι.
Κάθε φορά που ένα άτομο δεν μπορεί να παρευρεθεί, δείτε αν μπορεί να παρευρεθεί άλλος στη θέση του.
Από χρονική άποψη, τα πρωινά μιας καθημερινής ή αργότερα τα απογεύματα λειτουργούν καλά επειδή οι άνθρωποι τείνουν να είναι λιγότερο απασχολημένοι τότε. Οι συναντήσεις την Παρασκευή θα πρέπει να αποφεύγονται καθώς οι Παρασκευές συνήθως θεωρούνται το τέλος της εβδομάδας. Η καλύτερη τοποθεσία θα εξαρτηθεί από τους υποψήφιους πελάτες σας, αλλά γενικά, ένα γραφείο ή ένα καφέ θα λειτουργήσει.
Το να παρακολουθείτε τους υποψήφιους πελάτες σας είναι ένα κρίσιμο μέρος της διαδικασίας πωλήσεων, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε τι να πείτε και πότε να το πείτε.
PΟ προγραμματισμός των follow-ups εκ των προτέρων σας δίνει χρόνο για να προετοιμαστείτε κατάλληλα για κάθε συνομιλία. Αποδεικνύει επίσης τη δέσμευσή σας να συναλλάσσεστε μαζί τους.
Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να διαχειριστείτε το πρόγραμμά σας πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιήσετε στο έπακρο όλες τις επερχόμενες ευκαιρίες.
Ο καλύτερος τρόπος είναι να στείλετε ένα email εντός 24 ωρών μετά από μια κλήση με ορισμένες ερωτήσεις ή αιτήματα που αναφέρονται σε αυτό. Αυτό μπορεί να είναι το ερώτημα σχετικά με τα επαγγελματικά τους προβληματικά σημεία (αν δεν έχουν ήδη συζητηθεί στην κλήση) και τη διαθεσιμότητά τους για άλλη συνάντηση.
Στη συνέχεια, στείλτε ένα άλλο email εντός 48 ωρών μετά από αυτό, ζητώντας τους να προγραμματίσουν μια ώρα για την επόμενη συνομιλία σας.
Αφού κανονίσετε μια συνάντηση πωλήσεων και παρακολουθήσετε τον υποψήφιο πελάτη σας, ήρθε η ώρα να ολοκληρώσετε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και να κλείσετε τη συμφωνία. Αρχικά μπορεί να φαίνεται δύσκολο, αλλά με τις σωστές τεχνικές γίνεται πιο εύκολο.
Κλείνοντας μια συμφωνία, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο και να πραγματοποιήσετε μια πώληση. Αυξάνει επίσης τις πιθανότητές σας να επιστρέψουν κοντά σας στο μέλλον. Επιπλέον, οικοδομεί την αυτοπεποίθησή σας ως πωλητής και δείχνει την πρόοδό σας με την πάροδο του χρόνου.
Ρωτήστε τον υποψήφιο αν ενδιαφέρεται να προχωρήσει με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Εξηγήστε τους πώς μπορεί να τους βοηθήσει και ρωτήστε για τυχόν ανησυχίες που μπορεί να έχουν κ.λπ.
Θα πρέπει επίσης να δοκιμάσετε να δώσετε μια έκπτωση ως κίνητρο. Εάν δεν είναι ακόμα πεπεισμένοι για την αγορά, ρωτήστε τους αν γνωρίζουν κάποιον άλλο που μπορεί να ενδιαφέρεται για αυτό που έχετε να προσφέρετε.
Κάντε ερωτήσεις κλήσης διερεύνησης για να κατανοήσετε τις ανάγκες και τα προβληματικά σημεία. Γίνετε φιλικοί με τον αγοραστή, δείξτε ενσυναίσθηση και δείξτε κατανόηση.
Σχεδιάστε μια follow-up συνάντηση πωλήσεων με βάση τα όσα συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια της κλήσης. Αυτό σας επιτρέπει να επιβεβαιώσετε ότι και τα δύο μέρη ενδιαφέρονται να προχωρήσουν μαζί πριν αναληφθούν περαιτέρω δεσμεύσεις.
Αυτό το βήμα είναι πραγματικά σημαντικό. Θα μπορούσατε απλώς να συνεχίσετε να μιλάτε, αλλά δεν πρόκειται για τις κλήσεις πωλήσεων. Να θυμάστε ότι ο αγοραστής θα πρέπει να μιλάει πολύ, καθώς πρέπει να είναι αμφίδρομη συνομιλία.
Επίσης, φροντίστε να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις. Κάνοντας πιο ανοιχτούς τύπους ερωτήσεων, μπορείτε να συγκεντρώσετε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το τι χρειάζονται και πού μπορείτε να τους βοηθήσετε.
Οι καλύτερες ερωτήσεις κλήσης διερεύνησης είναι αυτές που πρέπει να απαντηθούν με εκτενή σχόλια. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκινούν ευρείες και ανοιχτές, ώστε να έχετε χώρο να μπείτε βαθύτερα εάν χρειαστεί.
Εάν ο υποψήφιος πελάτης σας είναι σιωπηλός για πολλή ώρα ενώ μιλάτε ή του κάνετε ερωτήσεις, δεν είναι απαραίτητα κακό. Πολλοί άνθρωποι είναι συνηθισμένοι να πιστεύουν ότι η σιωπή είναι άβολη. Ωστόσο, θα μπορούσε να σημαίνει ότι επεξεργάζονται τις πληροφορίες που τους δίνετε και σκέφτονται πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν ή να ανταποκριθούν καλύτερα στο προϊόν/την υπηρεσία σας.
Είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσετε να κάνετε ερωτήσεις μέχρι να νιώσετε ότι έχετε κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες τους. Κάνοντας αυτό, θα ξέρετε ότι οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία προσφέρετε ταιριάζει στις ανάγκες τους, και το πιο σημαντικό, θα το γνωρίζουν επίσης.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα θετικό κλείσιμο για να υπενθυμίσετε στον υποψήφιο σας ότι υπάρχει ακόμα χρόνος για να αναλάβετε δράση, αλλά και για να δείξετε την εμπιστοσύνη σας σε αυτό που έχετε να προσφέρετε. Ένας καλός τρόπος κλεισίματος θα ήταν κάτι σαν, “Ανυπομονώ για την επόμενη συνάντησή μας”.
Οι ερωτήσεις διερεύνησης μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο μέρος της διαδικασίας, επειδή θέλετε να βεβαιωθείτε ότι κάνετε τις σωστές που θα σας δώσουν τις περισσότερες πληροφορίες. Θα πρέπει να προσαρμόσετε τις ερωτήσεις σας ειδικά για κάθε υποψήφιο πελάτη.
Αυτές είναι μόνο μερικές ιδέες και εξαρτάται από το τι πουλάτε, αλλά το να μάθετε για το ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη σας είναι ένα ουσιαστικό μέρος της διαδικασίας διερεύνησης. Χωρίς αυτή, θα πουλάτε στα τυφλά και αυτό είναι μια συνταγή καταστροφής.
Οι πωλήσεις έχουν να κάνουν με τις σωστές ερωτήσεις την κατάλληλη στιγμή για να λάβετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Και οι κλήσεις διερεύνησης είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να λάβετε αυτές τις πληροφορίες.
Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις σας αυτή τη στιγμή; Κάντε αυτή την ερώτηση μέχρι να καταλάβετε πραγματικά με τι δυσκολεύονται και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να ξεπεράσουν αυτά τα εμπόδια. Επιπλέον, αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το εάν χρειάζεται ή όχι το προϊόν/υπηρεσία τους και εάν υπάρχει πιθανή εφαρμογή.
Συμβουλές για μια καλή κλήση διερεύνησης:
Generally, you'll want to have a couple of key talking points prepared that you'd like to cover with the potential client. Consider what pain points is the client experiencing that your product can address. You'll also want to be prepared to answer any questions the client may have.
It's important to ask enough questions to fully understand the prospect. Know their pain points, how they're currently trying to resolve them, and if/how you can help them. Generally speaking, it is a good idea to keep asking follow-up questions until you have addressed the topics you wanted to cover. Be prepared to answer questions about your company, including what makes you unique and what results you have achieved for past clients.
These indicate that the client is about to take you up on your offer. Rather than having a 15 minutes conversation for free like during discovery calls, a strategy call is the time when you come up with a game plan. The calls are more likely to be monetized as well.
If the prospect asks about pricing, it's important to be prepared with an answer. You can tell them that you'll discuss pricing further once they become a customer, or you can give them some package prices in advance.
Above, we covered some good questions you can ask during a discovery call. However, you should always remember to tailor your questions specifically to the prospect and their business. A set of questions that may be perfect for one prospect may be completely off-base for another. You'll need to really get to know your prospects in order to ask the right questions during discovery calls.
You can send an email thanking them for their time and letting them know that you'll be sending over some more information in the near future. You may also want to set up a meeting or send them a proposal outlining your services. Always personalize the way you follow up with a prospect since not everyone needs the same level of attention.
If you feel like your sales conversation went really well, it's probably safe to assume that it did. Ensure that your prospect understands how your product or service can help them and that they are interested in learning more. It's also a good idea to keep track of your progress during discovery calls. It is possible to keep track of all of your conversations with prospects, as well as the status of each call, using various tools. You will then be able to see if a lead has responded and taken necessary action based on their feedback.
Some companies charge for discovery calls, some don't. For example at LiveAgent demos and follow-up calls are free of charge. If you want your prospect to pay it's important to be upfront about how you'll charge for your services, and make sure the prospect is aware of what they're paying for. Alternatively, you can ask them to pay after they've decided to go ahead with the deal or offer alternative payment options such as monthly retainer fees.
Λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου εκπαίδευσης αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent, που περιλαμβάνει βήματα προετοιμασίας, ανάπτυξης δεξιοτήτων και βέλτιστες πρακτικές για άριστη εξυπηρέτηση. Βελτιώστε την επιχείρησή σας με αποτελεσματική εκπαίδευση και αξιολόγηση αντιπροσώπων.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team