Η Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρει βήματα για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του κέντρου σας, περιλαμβάνοντας στόχους, λογισμικό, οργάνωση, ώρες λειτουργίας, ρυθμίσεις καναλιών και διαδικασίες διανομής καρτελών.
Οργανώνετε και διευθύνετε το δικό σας κέντρο εξυπηρέτησης; Εδώ είναι μια περιεκτική λίστα με πράγματα που πρέπει να κάνετε και να μην παραλείψετε.
Ένα καλά οργανωμένο κέντρο εξυπηρέτησης είναι η βάση ενός καλού τμήματος υποστήριξης, το οποίο βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών και αυξάνει την αφοσίωση.
Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης είναι μια περίληψη του τι πρέπει να γίνει για να διατηρηθεί η ομαλή λειτουργία του κέντρου σας. Είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο κατά τη δημιουργία ή τη διαχείριση ενός νέου κέντρου εξυπηρέτησης για να βεβαιωθείτε ότι έχουν ολοκληρωθεί όλες οι σημαντικές εργασίες.
Ένα κέντρο εξυπηρέτησης είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση, μεγάλη ή μικρή. Επιτρέπει στους πελάτες και τους πελάτες να έρχονται εύκολα σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών και να λαμβάνουν βοήθεια για τυχόν προβλήματα πελατών που μπορεί να αντιμετωπίζουν.
Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που:
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αναρωτηθείτε είναι τι θέλετε να πετύχετε με το κέντρο εξυπηρέτησης.
Θα είναι δύσκολο να μετρήσετε την επιτυχία του κέντρου εξυπηρέτησης σας χωρίς να θέσετε συγκεκριμένους στόχους και να ελέγξετε εάν επιτυγχάνονται ή όχι.
Οι στόχοι πρέπει να είναι μετρήσιμοι, χρονικά περιορισμένοι και ρεαλιστικοί. Όσο πιο λεπτομερείς είναι τόσο το καλύτερο. Για παράδειγμα: «Θέλω η ομάδα του κέντρου εξυπηρέτησης να λύσει το 95% των ερωτημάτων μέσα σε 24 ώρες».
Αναπτύξτε στόχους για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο σύνολό του αλλά και για κάθε άτομο. Ξεκινήστε με τους μεγάλους στόχους και στη συνέχεια προσπαθήστε να τους χωρίσετε σε μικρότερους – χάρη σε αυτό θα πλησιάζετε όλο και πιο κοντά στους στόχους σας.
Θέτοντας συγκεκριμένους στόχους, η ομάδα σας εργάζεται για να θέσει στόχους αντί απλώς να «κάνει τη δουλειά της» χωρίς άμεσο σκοπό πίσω από αυτό. Αυτό θα παρακινήσει τους υπαλλήλους σας και θα τους κρατήσει ενήμερους για το τι αναμένεται από αυτούς.
Οι στόχοι πρέπει να είναι επιτεύξιμοι, επομένως είναι καλύτερο να έχετε ελαφρώς χαμηλότερους στόχους και να τους κατακτάτε κάθε φορά παρά να μην επιτυγχάνετε μη ρεαλιστικούς στόχους.
Μόλις τεθούν οι στόχοι του κέντρου εξυπηρέτησης, είναι ώρα να επιλέξετε το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί από την ομάδα σας. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, επομένως είναι σημαντικό να βρείτε αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι απαραίτητο για τη διαχείριση ερωτημάτων και παραπόνων πελατών. Σας επιτρέπει να εντοπίζετε και να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών, καθώς και να αποθηκεύετε όλη την επικοινωνία σε ένα μέρος. Κάνει την εργασία σας πιο αποτελεσματική και εστιασμένη.
Το λογισμικό που θα επιλέξετε θα πρέπει:
Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για την επιλογή λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης;
Όταν έχετε πολλούς ανθρώπους που εργάζονται μαζί σε μια ομάδα, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε ένα σύστημα οργάνωσης για την επικοινωνία και την ανάθεση καθηκόντων.
Η οργάνωση της ομάδας σας ανά τμήμα σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε πιο αποτελεσματικά τα ερωτήματα των πελατών. Αυτό θα διευκολύνει τους πελάτες να βρουν τον κατάλληλο αντιπρόσωπο για να μιλήσουν και θα βοηθήσει στη διατήρηση της αποτελεσματικής επικοινωνίας.
Πρέπει να οργανώσετε την ομάδα του κέντρου εξυπηρέτησης σε διαφορετικά τμήματα με βάση τα σετ δεξιοτήτων και την τεχνογνωσία τους. Για παράδειγμα: «Υποστήριξη πελατών», «Πωλήσεις» και «Τεχνική υποστήριξη» κ.λπ.
Κάθε τμήμα θα πρέπει να έχει έναν ηγέτη που είναι υπεύθυνος για την ανάθεση εργασιών σε άλλα μέλη της ομάδας και τη διασφάλιση ότι όλα τα ερωτήματα των πελατών αντιμετωπίζονται έγκαιρα.
Οι αντιπρόσωποι στο ίδιο τμήμα θα πρέπει να οργανώνονται ανάλογα με το επίπεδο δεξιοτήτων τους (ή την «αρχαιότητά» τους). Είναι επίσης σημαντικό να δημιουργηθούν σαφείς γραμμές επικοινωνίας μεταξύ των τμημάτων, έτσι ώστε τυχόν ζητήματα να επιλύονται γρήγορα.
Για να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες σας, χρειάζεστε ένα αποτελεσματικό σύστημα που θα τους επιτρέπει να επικοινωνούν μαζί σας κατά τη διάρκεια διαφορετικών ωρών.
Η ρύθμιση των ωρών λειτουργίας επιτρέπει στους πελάτες να γνωρίζουν πότε μπορούν να περιμένουν απάντηση από εσάς. Αυτό θα βοηθήσει στη μείωση του αριθμού των ερωτήσεων που γίνονται τη νύχτα ή τα Σαββατοκύριακα, όταν κανείς δεν είναι διαθέσιμος να τις απαντήσει. Επίσης, οι εργάσιμες ώρες επηρεάζουν τη συμμόρφωση με το SLA.
Πρέπει να αποφασίσετε για τις ώρες κατά τις οποίες θα διεκπεραιώνονται τα ερωτήματα πελατών από τους αντιπροσώπους υποστήριξης, επομένως δείτε πότε συνήθως επικοινωνούν μαζί σας οι πελάτες σας. Μην ξεχνάτε τις ζώνες ώρας εάν παρέχετε μια διεθνή υπηρεσία υποστήριξης. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι ώρες είναι σαφώς ορατές στον ιστότοπό σας ή/και στη σελίδα επικοινωνίας.
Συμβουλή: εάν λαμβάνετε ερωτήματα εκτός των ωρών εργασίας σας, μπορείτε να έχετε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα απόκρισης για να ενημερώνετε τους πελάτες για το πότε μπορούν να περιμένουν απάντηση από εσάς.
Έχετε ήδη πάρει μια απόφαση και επιλέξατε μια λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που καλύπτει τις ανάγκες σας. Ήρθε η ώρα να ρυθμίσετε όλες τις δυνατότητες του και να το ετοιμάσετε για την υποστήριξη πελατών σας.
Ένα καλά λειτουργικό σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης διευκολύνει τα μέλη της ομάδας υποστήριξής σας να διαχειρίζονται τα ερωτήματα των πελατών και να παρακολουθούν την πρόοδό τους.
Ανάλογα με το λογισμικό που θα επιλέξετε, η διαδικασία θα διαφέρει. Ωστόσο, ορισμένα πράγματα που σίγουρα θα χρειαστεί να κάνετε είναι:
Δεν μπορούμε να σας πούμε πώς φαίνεται η εφαρμογή του κέντρου εξυπηρέτησης σε κάθε πάροχο, αλλά μπορούμε να σας πούμε πώς να το κάνετε με το LiveAgent. Η ρύθμιση αυτού του κέντρου εξυπηρέτησης είναι αρκετά απλή και δεν χρειάζεται πολύς χρόνος για να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε.
Η πύλη υποστήριξης του LiveAgent το καθιστά σαφές – πρέπει απλώς: να προσθέσετε χρήστες, να ρυθμίσετε το email σας, να συνδεθείτε στο δικό σας γραμματοκιβώτιο, να προσθέσετε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας, να συνδέσετε τις σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών και ένα τηλεφωνικό κέντρο και αυτό είναι όλο – είστε έτοιμοι.
Αυτά είναι τα κανάλια μέσω των οποίων μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας.
Όσο περισσότεροι τρόποι υπάρχουν με τους οποίους μπορούν να σας προσεγγίσουν οι πελάτες σας, τόσο καλύτερα θα αισθάνονται για την εμπειρία τους με την επωνυμία ή το προϊόν σας. Τους δίνει επίσης μια αίσθηση ελέγχου για το πώς θέλουν να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. Εάν υπάρχει μόνο μία διαθέσιμη επιλογή, τότε μπορεί να μην έχουν το ίδιο κίνητρο να επικοινωνήσουν όταν κάτι πάει στραβά.
Πρέπει να αποφασίσετε ποια κανάλια θέλετε να προσεγγίσουν οι πελάτες σας και να τα διαμορφώσετε ανάλογα. Μερικά κανάλια που προτείνουμε είναι:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια διεύθυνση email για κάθε κανάλι επικοινωνίας που προσφέρετε (π.χ. support@yourcompany.com, sales@yourcompany.com).
Για να εφαρμόσετε ένα γραμματοκιβώτιο ως κανάλι σας, πρέπει να ρυθμίσετε έναν διακομιστή αλληλογραφίας και να τον διαμορφώσετε για κάθε τύπο email. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε αρκετό χώρο για την αποθήκευση όλων των εισερχόμενων μηνυμάτων, ώστε να μην χαθούν λόγω έλλειψης διαθέσιμου χώρου. Σημειώστε ότι η υποστήριξη μόνο μέσω email έχει τα μειονεκτήματά της.
Εάν θέλετε να προσφέρετε στους πελάτες σας ένα μέρος όπου μπορούν να συζητούν ζητήματα που σχετίζονται με το προϊόν, μπορείτε να δημιουργήσετε φόρουμ κοινότητας π.χ. Facebook. Για να το κάνετε αυτό, απλώς δημιουργήστε μια σελίδα στο Facebook για την εταιρεία σας και προσθέστε έναν πίνακα συζητήσεων. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Twitter, LinkedIn) για να δημιουργήσετε φόρουμ υποστήριξης πελατών.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε υποστήριξη στους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent για να τη ρυθμίσετε. Εάν θέλετε να παρέχετε υποστήριξη πελατών 24/7, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε chatbot αυτοεξυπηρέτησης πελατών για να μιλήσετε με τους πελάτες σας και να απαντήσετε σε απλές ερωτήσεις (π.χ. “Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;”). Μπορούν εύκολα να κλιμακωθούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω ανάλογα με το πόσα άτομα χρειάζονται υποστήριξη ανά πάσα στιγμή.
Εάν διαθέτετε γνωσιακή βάση, μπορείτε να προσθέσετε άρθρα που εξηγούν τον τρόπο χρήσης των προϊόντων σας ή την αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων, κάτι που θα συμβάλει στη μείωση του αριθμού των ερωτημάτων που έρχονται μέσω email ή τηλεφώνου. Ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι τα άρθρα της γνωσιακής βάσης σας είναι ενημερωμένα, ακριβή και παρέχουν αξία στους πελάτες σας.
Μπορείτε να προσφέρετε τηλεφωνική υποστήριξη κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων ωρών της ημέρας, αλλά πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε αρκετούς αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για να χειριστείτε τον αριθμό των κλήσεων που έρχονται. Πρέπει επίσης να ρυθμίσετε ένα τηλεφωνικό σύστημα (π.χ. VOIP) και ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για την αποτελεσματική διαχείριση των κλήσεων (π.χ. LiveAgent).
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών. Σκεφτείτε το Facebook messenger – παρέχει έναν εύκολο τρόπο στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας. Απλώς βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα, ώστε να μπορείτε να παρέχετε έγκαιρη βοήθεια.
Μια φόρμα επικοινωνίας επιτρέπει στους πελάτες να υποβάλλουν τις ανησυχίες τους μέσω μιας ηλεκτρονικής διεπαφής. Απλοποιεί τη διαδικασία επικοινωνίας με την εταιρεία σας.
Η ύπαρξη μιας φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό σας επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας χωρίς να χρειάζεται να σηκώσουν το τηλέφωνο ή να στείλουν ένα email, εξοικονομώντας τους χρόνο και ταλαιπωρία.
Πρέπει να αποφασίσετε ποια πεδία θέλετε να περιλαμβάνει η φόρμα επικοινωνίας: Όνομα, διεύθυνση email (προαιρετικό), μήνυμα κ.λπ.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Gravity Forms ή το Contact Form Seven στο WordPress αν δεν έχετε γνώσεις προγραμματισμού. Εάν ο ιστότοπός σας είναι κατασκευασμένος σε άλλη πλατφόρμα, ρωτήστε τους προγραμματιστές πώς θα εφαρμόσουν αυτήν τη δυνατότητα για εσάς.
Πρέπει επίσης να αποφασίσετε πού θέλετε να εμφανίζεται η φόρμα επικοινωνίας στον ιστότοπό σας. Μπορεί να τοποθετηθεί σε μια σελίδα όπως “Επικοινωνήστε μαζί μας” ή να ενσωματωθεί στην πλαϊνή γραμμή ή στο υποσέλιδο.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε δοκιμάσει τη φόρμα επικοινωνίας πριν τη δημοσιεύσετε στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email που σχετίζεται με τη φόρμα λειτουργεί σωστά.
Όταν δημιουργείτε μια φόρμα επικοινωνίας, να θυμάστε ότι:
Προτού αρχίσετε να λαμβάνετε ερωτήματα πελατών μέσω των καναλιών επικοινωνίας σας, πρέπει να καθορίσετε μια αποτελεσματική διαδικασία για την αντιμετώπισή τους, για παράδειγμα με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διανομής καρτελών.
Βοηθά τους αντιπροσώπους σας να ανταποκρίνονται πιο γρήγορα και να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά.
Το LiveAgent και τις προηγμένες δυνατότητες καρτελών που βελτιστοποιούν τη ροή εργασίας της υπηρεσίας υποστήριξης
Χρησιμοποιώντας πρότυπα email, μπορείτε να προσθέσετε γρήγορα σχετικές πληροφορίες σε ένα ήδη προετοιμασμένο προσχέδιο, εξοικονομώντας χρόνο.
Βελτιώνει τη διαδικασία δημιουργίας νέων email, γεγονός που εξοικονομεί χρόνο και διευκολύνει την αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων στη σειρά. Βοηθά επίσης στην παροχή συνέπειας εταιρείας σε όλες τις επικοινωνίες email της εταιρείας σας.
Η εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί από εσάς να μπορείτε να απαντάτε γρήγορα σε όλα τα ερωτήματα και να ενημερώνετε τους πελάτες σας σε κάθε στάδιο.
Σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερώνετε τους πελάτες για την πρόοδο των ερωτήσεών τους. Βοηθά επίσης στη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών κρατώντας τους ενήμερους για την κατάσταση των καρτελών τους.
Πρέπει να γνωρίζετε ποιος έχει πρόσβαση σε ποιες πληροφορίες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για την εξυπηρέτηση πελατών, διότι θέλετε οι ρόλοι και οι ευθύνες των υπαλλήλων σας να είναι σαφώς καθορισμένοι, ώστε να μην υπάρχει σύγχυση σχετικά με το ποιος κάνει τι ή πώς αλληλεπιδρούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους.
Βοηθά τους υπαλλήλους να γνωρίζουν τα όριά τους και τους εμποδίζει να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να δουν.
Οι SLA ορίζουν με σαφήνεια τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες και τι είναι υπεύθυνοι οι πάροχοι, έτσι ώστε και τα δύο μέρη να γνωρίζουν τις συνέπειες της αποτυχίας να τους τηρήσουν.
Κάτι τέτοιο παρέχει διαφάνεια και υπευθυνότητα όταν αντιμετωπίζετε πελάτες που δεν είναι ικανοποιημένοι με μια υπηρεσία. Βοηθά επίσης να αποτρέψει τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών από το να δίνουν υποσχέσεις που δεν μπορούν να τηρήσουν.
Μια συμφωνία επιπέδου υπηρεσίας μπορεί να καλύψει και να καθορίσει πολλούς εσωτερικούς στόχους και μετρήσεις. Το κλειδί είναι η ισορροπία – πάρα πολλοί ή πολύ λίγοι κανόνες θα μπορούσαν να βλάψουν τις επιχειρηματικές σχέσεις, επομένως σκεφτείτε πόση ευελιξία πρέπει να υπάρχει προκειμένου όλοι οι εμπλεκόμενοι να είναι ικανοποιημένοι με το SLA τους.
Ένα σύστημα διαχείρισης καρτελών είναι ένα κρίσιμο μέρος οποιουδήποτε κέντρου εξυπηρέτησης, καθώς σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να διαχειρίζεστε και να εκχωρείτε καρτέλες σε κατάλληλους αντιπροσώπους. Παρέχει επίσης ένα ιστορικό όλων των αλληλεπιδράσεων που έχουν πραγματοποιηθεί μεταξύ της εταιρείας σας και κάθε πελάτη.
Βοηθά τους αντιπροσώπους να παρακολουθούν όλες τις ανοιχτές και κλειστές καρτέλες και να επιλύουν τα ζητήματα πιο γρήγορα. Παρέχει επίσης ένα ιστορικό όλων των αλληλεπιδράσεων που έχουν πραγματοποιηθεί μεταξύ της εταιρείας σας και των πελατών της, ώστε να μπορείτε να μάθετε από λάθη του παρελθόντος και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας.
Πιστέψτε μας – όσο περνά ο καιρός, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τα διαχειριστείτε όλα ταυτόχρονα. Αλλά μην ανησυχείτε, έχουμε τη λύση.
Η καλύτερη επιλογή είναι να επιλέξετε ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρει ένα πολυκαναλικό φάκελο εισερχομένων για τη διαχείριση διαφορετικών καναλιών σε ένα μέρος. Χάρη σε μια τέτοια λύση, μπορείτε να χειρίζεστε καρτέλες από πολλά κανάλια (π.χ. email, συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και να τις ενσωματώνετε σε ένα ενοποιημένο φάκελο εισερχομένων για καλύτερη ορατότητα και ταχύτερους χρόνους απόκρισης.
Αυτό είναι ακριβώς αυτό που είναι διαθέσιμο μέσω του LiveAgent και είναι απλό στη ρύθμιση και τη χρήση του. Μπορείτε να ξεκινήσετε μέσα σε λίγα λεπτά δημιουργώντας έναν νέο λογαριασμό και προσθέτοντας τη διεύθυνση email σας. Η δωρεάν δοκιμή σάς επιτρέπει να το δοκιμάσετε πριν κάνετε μια αγορά.
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το κέντρο εξυπηρέτησης σας, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να το συνδέσετε με άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιείτε.
Σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σε ένα μέρος, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε και να επιλύετε πιο εύκολα προβλήματα. Με τη διαχείριση όλων των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες από μία διεπαφή, θα είστε πιο παραγωγικοί.
Εξαρτάται από τις εφαρμογές στις οποίες θέλετε να συνδεθείτε. Ορισμένες εφαρμογές όπως το LiveAgent και το Zendesk έχουν ενσωματωμένες ενσωματώσεις με μια ποικιλία άλλου λογισμικού. Εάν δεν υπάρχει ενσωματωμένη ενσωμάτωση για την εφαρμογή που έχετε επιλέξει, συνήθως υπάρχουν διαθέσιμες συνδέσεις που θα σας επιτρέψουν να το κάνετε.
Τα φίλτρα σάς επιτρέπουν να οργανώνετε τις καρτέλες σας κατά προτεραιότητα. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης έχει μια ερώτηση σχετικά με την κατάσταση του λογαριασμού του και ένας αντιπρόσωπος πρέπει να ελέγξει εάν είναι αποκλεισμένος ή όχι, μπορεί να φιλτράρει για όλα τις ανοιχτές καρτέλες με αυτήν τη γραμμή θέματος.
Τα φίλτρα σάς επιτρέπουν να οργανώνετε τις καρτέλες σας κατά προτεραιότητα, ώστε οι αντιπρόσωποι να βρίσκουν και να επιλύουν εύκολα προβλήματα. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι δεν θα χρειάζεται να ψάχνουν σε κάθε καρτέλα για να βρουν αυτό που χρειάζονται.
Εξαρτάται από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείτε. Ορισμένες λύσεις λογισμικού όπως το LiveAgent σάς επιτρέπουν να δημιουργείτε φίλτρα πληκτρολογώντας λέξεις-κλειδιά (π.χ. “κατάσταση λογαριασμού”). Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε φίλτρα με μη αυτόματο τρόπο, κάτι που είναι χρήσιμο εάν θέλετε να τα προσαρμόσετε ή να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό σύνολο κριτηρίων από αυτό που είναι διαθέσιμο στο ίδιο το λογισμικό.
Οι κανόνες και η ροή εργασίας σάς επιτρέπουν να αυτοματοποιείτε ορισμένες πτυχές του κέντρου εξυπηρέτησης. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης ζητήσει τη διεύθυνση email επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης, μια αυτοματοποιημένη απάντηση μπορεί να παρέχει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες.
Με την αυτοματοποίηση ορισμένων εργασιών, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο, να βελτιώσετε τις ταχύτητες απόκρισης και να αφήσετε λιγότερο χώρο για ανθρώπινο λάθος.
Η διαδικασία θα ποικίλλει ανάλογα με το λογισμικό που χρησιμοποιείτε, αλλά συνήθως είναι σχετικά εύκολο να το κάνετε. Ρίξτε μια ματιά σε μαθήματα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας κανόνων και ροών εργασίας για το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης, εάν δεν είστε σίγουροι πώς να το κάνετε.
Οι αυτοματοποιημένοι κανόνες χρησιμοποιούνται συνήθως στο LiveAgent για τη μεταφορά καρτελών σε ορισμένα τμήματα, την προσθήκη ετικετών, την επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων ή την επίλυσή τους.
Καθώς τα προβλήματα των πελατών γίνονται πιο περίπλοκα, μπορεί να είναι δύσκολο για τους αντιπροσώπους να παραμείνουν στην κορυφή όλων των πληροφοριών. Μια γνωσιακή βάση επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επιλύουν ζητήματα ανεξάρτητα, συχνά βρίσκοντας την απάντηση οι ίδιοι, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν με άλλο τμήμα, προϊστάμενο κ.λπ.
Μια εσωτερική γνωσιακή βάση βοηθά τις ομάδες να διατηρούν μια ενιαία άποψη των δεδομένων υποστήριξης πελατών και να επιλύουν τα ζητήματα πιο γρήγορα ως αποτέλεσμα. Διευκολύνει επίσης τους νέους αντιπροσώπους να ενημερωθούν.
Για συγκεκριμένες λύσεις, χρειάζεστε πληροφορίες για τις δικές σας επιλογές. Μια εσωτερική ή δημόσια γνωσιακή βάση, η οποία περιέχει όλες τις πληροφορίες προϊόντων και διαδικασιών αποτελεί αυτοεξυπηρέτηση για τους πελάτες και τους υπαλλήλους σας.
Μια καλή εσωτερική γνωσιακή βάση έχει μερικά βασικά χαρακτηριστικά:
Συνήθως η εκπαίδευση θα πρέπει να προγραμματίζεται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, αλλά όσοι επιθυμούν θα πρέπει να έχουν περισσότερες επιλογές. Ωστόσο, εάν αλλάξει κάτι στην εταιρεία που θα επηρεάσει την εργασία των αντιπροσώπων του κέντρου υποστήριξης, όπως μια νέα ενημέρωση λογισμικού ή αλλαγή πολιτικής, τότε ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να τους εκπαιδεύσετε νωρίτερα παρά αργότερα.
Η εκπαίδευση βοηθά τους νέους αντιπροσώπους να εξοικειωθούν με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας, καθώς και με τις δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών που απαιτούνται για την παροχή μιας επιτυχημένης εμπειρίας κέντρου υποστήριξης. Επίσης, μειώνει την εναλλαγή των εργαζομένων δημιουργώντας ένα περιβάλλον στο οποίο οι άνθρωποι νιώθουν ότι τους εκτιμούν διότι ξέρουν πώς να κάνουν καλά τη δουλειά τους.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό βάζοντάς τους να σκιάζουν έναν έμπειρο αντιπρόσωπο για μια ή δύο μέρες. Μπορεί επίσης να θέλετε να συμπεριλάβετε την εκπαίδευση ως μέρος του προσανατολισμού όταν κάποιος νέος μπαίνει στην ομάδα.
Εάν έχετε μεγάλο αριθμό αντιπροσώπων που χρειάζονται όλοι εκπαίδευση ταυτόχρονα, σκεφτείτε να προσλάβετε έναν εξωτερικό σύμβουλο που ειδικεύεται στις δεξιότητες και τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών, όπως τεχνικές διαχείρισης κέντρου υποστήριξης ή πώς να χειρίζεστε δύσκολους πελάτες.
Οι αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών σάς επιτρέπουν να μετρήσετε πόσο ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι είναι οι πελάτες σας με την εμπειρία υποστήριξής τους.
Είναι σημαντικό για κάθε οργανισμό παροχής υπηρεσιών, διότι αυτές οι αξιολογήσεις μπορούν να σας δώσουν πληροφορίες για ιδέες βελτίωσης του κέντρου υποστήριξης. Επίσης, τα μέλη της ομάδας σας μπορούν να ανακαλύψουν ποια είναι τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία τους.
Θα πρέπει να έχετε ένα σύστημα που θα επιτρέπει στους πελάτες να αφήνουν σχόλια μετά από κάθε αλληλεπίδραση με τους υπαλλήλους του κέντρου εξυπηρέτησης, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε περιοδικές έρευνες (π.χ. μία φορά το τρίμηνο) ρωτώντας σχετικά με τα γενικά επίπεδα ικανοποίησης με την πάροδο του χρόνου, καθώς και συγκεκριμένες ερωτήσεις που σχετίζονται με πρόσφατες αλληλεπιδράσεις.
Αφού εφαρμόσετε αυτές τις αλλαγές, είναι σημαντικό να ελέγξετε εάν όλα λειτουργούν σωστά ή όχι.
Σας δίνει προοπτική για το πόσο καλά λειτουργούν όλα μαζί και τι μπορεί να βελτιωθεί ή να αλλάξει. Ως αποτέλεσμα, η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών θα συνεχίσει να λειτουργεί ομαλά παρά τις τυχόν προσαρμογές που πρέπει να γίνουν στην πορεία.
Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό θα ήταν να ξεκινήσετε μια δοκιμαστική έκδοση που χρησιμοποιούν μόνο ορισμένα άτομα. Στη συνέχεια, αφού όλα έχουν δοκιμαστεί και εγκριθεί από αυτούς τους χρήστες, μπορείτε να τα δημοσιεύσετε δημόσια. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το κέντρο εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας το μόνοι σας ή ζητώντας από κάποιον που δεν έχει συμμετάσχει στη δημιουργία του να το κάνει.
Ένα κέντρο εξυπηρέτησης δεν «ολοκληρώνεται» ποτέ. Πρέπει να είστε συνεχώς σε επιφυλακή για τρόπους βελτίωσης της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών.
Εξασφαλίζει ότι η ομάδα σας εργάζεται πάντα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και παρέχει εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες. Σας επιτρέπει επίσης να μετράτε πόσο καλά λειτουργούν οι αλλαγές, ώστε να μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε βελτιώσεις.
Set goals and configure your help desk platform accordingly. Organize your support agents by department and determine the business hours during which they will be available. Create communication channels (such as a mailbox, community portal, knowledge base, social media accounts, and live chat) and a contact form. Integrate your help desk with other third-party apps and enable customer satisfaction ratings. Take a look at the checklist above to find out more.
The contact information of your customers, such as their names, email addresses, and phone numbers. Additionally, detailed information about the case (such as description and attachments), a list of tags associated with each ticket, its status, and priority level.
The ticket management system, communication channels, internal knowledge base, automation and integration. These five components work together to provide a smooth customer experience.
Provide them with detailed base documentation and video tutorials. You can conduct training sessions and offer additional training options for those who are interested.
There are many ways to implement a help desk system. You can use a software as a service (SaaS) model, which is the most popular option, or you can install the software on your own server. If you'd like to test a help desk software solution, check out LiveAgent. It's free to try and has the best customer support in the industry.
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου υλοποίησης VoIP με 18 βήματα για επιτυχημένη εγκατάσταση. Εξασφαλίστε βελτιωμένη απόδοση συστήματος με πρακτικά εργαλεία και συμβουλές. Καθορίστε στόχους, αξιολογήστε τις ανάγκες σας, επιλέξτε τον σωστό πάροχο και εξασφαλίστε μέγιστη ασφάλεια για την επιχείρησή σας. Μην χάσετε αυτήν την πολύτιμη λίστα!
Λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης
Δείτε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι ο έλεγχος του IT κέντρου εξυπηρέτησης σας είναι όσο το δυνατόν πιο διεξοδικός και ολοκληρωμένος. Συμπληρώστε αυτήν τη λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης για μια άψογη διαδικασία αξιολόγησης.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για κάθε startup
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team