Η λίστα ελέγχου αναθεώρησης λογισμικού και SaaS παρέχει συμβουλές για επιχειρήσεις σχετικά με την αξιολόγηση λογισμικού, συλλογή κριτικών και βελτίωση διαδικτυακής παρουσίας. Περιλαμβάνει οδηγίες για τη δημιουργία και συντήρηση προφίλ σε πύλες αναθεώρησης.
Είτε έχετε νεοσύστατη επιχείρηση, είτε είστε κάτοχος ενός καθιερωμένου λογισμικού είτε μιας εταιρείας SaaS, η παρουσία σας στο διαδίκτυο σε ιστότοπους ελέγχου λογισμικού είναι σημαντική. Ένα από τα χαρακτηριστικά του SaaS είναι η πληθώρα δυνατοτήτων που πρέπει να κατανοηθούν, προσφέροντας στους τρέχοντες και δυνητικούς πελάτες πληροφορίες για τα προϊόντα σας, την ευκαιρία να μοιραστούν σχόλια και να λάβουν συμβουλές λογισμικού, μπορεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την απόκτηση νέων πελατών και τη διατήρηση των υπαρχόντων.
Αυτή η λίστα ελέγχου είναι ένας οδηγός βήμα προς βήμα για νεοσύστατες επιχειρήσεις και εταιρείες με λογισμικό ως υπηρεσία σχετικά με τον τρόπο έναρξης και διαχείρισης της παρουσίας προϊόντων σε ιστότοπους κριτικών (που ονομάζονται επίσης πύλες κριτικών, πλατφόρμες ή απλώς η γενική λέξη «ιστότοποι»). Επεξεργαστείτε αυτήν τη λίστα ελέγχου και δημιουργήστε μια καλά διαχειριζόμενη παρουσία σε σημαντικούς ιστότοπους αναθεώρησης λογισμικού.
Οι πιθανοί πελάτες εμπιστεύονται τις απόψεις των υπαρχόντων χρηστών για την εμπειρία τους. Τίποτα δεν ξεπερνά τις ειλικρινείς κριτικές χρηστών, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές (80%) διαβάζουν κριτικές στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Χρησιμοποιήστε ιστότοπους κριτικών προς όφελός σας, ζητήστε τους να συλλέξουν και να οργανώσουν πληροφορίες για το προϊόν σας και να το κάνουν προσβάσιμο.
Οι αυθεντικές εκφράσεις της εμπειρίας χρήστη αποτελούν κοινωνική απόδειξη. Ως εκ τούτου, οι αυθεντικές κριτικές για το λογισμικό και το SaaS είναι πολύ σημαντικές.
Πελάτες – Εάν η εταιρεία σας έχει online κριτικές, οι πελάτες σας μπορούν να αξιολογήσουν καλύτερα το προϊόν σας και να λάβουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις. Αναζητούν ενεργά συμβουλές λογισμικού σε ιστότοπους αναθεώρησης προτού λάβουν αποφάσεις αγοράς. Επίσης, οι πελάτες κρίνουν την υπηρεσία σας με βάση τις απαντήσεις σας σε θετικές και αρνητικές κριτικές.
Η επιχείρησή σας – Οι ιστότοποι αναθεώρησης λογισμικού ενημερώνουν για το προϊόν σας, το εκθέτουν και ακόμη και το προωθούν. Συνήθως, έχετε την επιλογή να κάνετε αναβάθμιση σε προωθητικές ενέργειες επί πληρωμή (μπορείτε να επιλέξετε αναδυόμενες μαρτυρίες ή να χρησιμοποιήσετε διάφορα στοιχεία μάρκετινγκ που προσφέρουν οι ιστότοποι κριτικών).
Ομάδα πωλήσεων – Ως μέρος των αναβαθμισμένων εκδόσεων τους, ορισμένοι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν φόρμες επικοινωνίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την ομάδα πωλήσεων ως πηγή δυνητικών πελατών.
Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι ελέγχου λογισμικού για αναζήτηση. Ορισμένοι επικεντρώνονται σε εφαρμογές για κινητά, ενώ άλλοι καλύπτουν ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων. Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε ένα ή περισσότερους και να εγγραφείτε.
Εισαγάγετε στη μηχανή αναζήτησής σας τον τύπο λογισμικού που έχετε και προσθέστε κριτικές, π.χ. “λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης + κριτικές” ή “συνομιλία + κριτικές”.
Αυτά που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα (για παράδειγμα, Capterra, GetApp, κ.λπ.) θα είναι μια εξαιρετική επιλογή για να ξεκινήσετε. Θυμηθείτε ότι η επιλογή αλλάζει με την αναζήτηση ερωτήματος.
Ακολουθήστε τις οδηγίες στον επιλεγμένο ιστότοπο και πάρτε μερικές αποφάσεις καθώς προχωράτε. Αρχικά, επιλέξτε εάν θα εγγραφείτε μέσω του LinkedIn, του Google ή του email σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε εγγραφεί ως προμηθευτής
Στο επόμενο βήμα, επιλέξτε τον τύπο λογαριασμού που θέλετε.
Οι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν συνήθως δωρεάν και επί πληρωμή λογαριασμούς, ενώ ορισμένοι προσφέρουν PPC ή ετήσιες συνδρομές. Σκεφτείτε τις επιλογές του προϋπολογισμού σας σε αυτό το στάδιο και λάβετε την απόφαση με βάση αυτό.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Στην αρχή της διαδρομής κριτικής στον ιστότοπο, ίσως θέλετε να επιλέξετε έναν δωρεάν λογαριασμό. Μόλις οριστεί το προφίλ σας και γνωρίσετε καλύτερα τον ιστότοπο κριτικών, μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια επί πληρωμή επιλογή. Είτε έτσι είτε αλλιώς, είναι καλό να γνωρίζετε ότι έχετε επιλογές για να προωθήσετε το προϊόν σας.
Λίστα με τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους αξιολόγησης λογισμικού:
Οι περισσότεροι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν πολλές κατηγορίες στις οποίες μπορεί να ταιριάζει το λογισμικό σας. Ορισμένες από αυτές θα σας επιτρέψουν να επιλέξετε οποιονδήποτε αριθμό κατηγοριών. Ωστόσο, ορισμένες είναι πιο αυστηρές, επιτρέποντάς σας να επιλέξετε μόνο την κύρια κατηγορία και μερικές επιπλέον.
Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να επιλέξετε όσες περισσότερες κατηγορίες μπορείτε. Ωστόσο, αυτή μπορεί να μην είναι η καλύτερη στρατηγική, καθώς μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους πελάτες σας σχετικά με την προβλεπόμενη χρήση του προϊόντος σας.
Επιλέξτε την κατηγορία που περιγράφει καλύτερα το προϊόν σας.
Το προφίλ του ιστότοπου κριτικής είναι όπου οι υπάρχοντες και οι δυνητικοί πελάτες σας θα βλέπουν όλες τις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας. Σκεφτείτε το ως ένα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρει την ευκαιρία να περιγράψετε τις λειτουργίες της υπηρεσίας σας.
Η διαδικασία συμπλήρωσης είναι αυτονόητη. Περιλαμβάνει την εισαγωγή πληροφοριών σε κουτιά, ωστόσο αξίζει να επενδύσετε την ενέργεια για να το κάνετε καλά.
Να είστε δημιουργικοί και να χρησιμοποιείτε τις δεξιότητές σας στο copywriting και τις εκτεταμένες γνώσεις σας για το προϊόν σας και τα χαρακτηριστικά του. Λάβετε υπόψη την οπτική των πελατών και επισημάνετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας σας.
Να θυμάστε ότι μπορείτε να επεξεργαστείτε το προφίλ αργότερα και να το επεκτείνετε ή να το τροποποιήσετε. Οι τακτικές ενημερώσεις αποτελούν μέρος της συντήρησης και είναι ιδιαίτερα επιθυμητές.
Ορισμένοι προηγμένοι ιστότοποι κριτικών προσφέρουν την επιλογή προσθήκης πολλών γλωσσών. Εάν η νεοσύστατη επιχείρηση ή η εταιρεία σας δραστηριοποιείται διεθνώς, οι μεταφράσεις προφίλ ενδέχεται να επηρεάσουν θετικά το ποσοστό μετατροπών σας.
Βεβαιωθείτε ότι οι μεταφράσεις σας έχουν γίνει σωστά και είναι επαληθευμένες από ειδικούς της γλώσσας και ιδανικά από κάποιον με τοπικές γνώσεις, καθώς οι γλωσσικές αποχρώσεις μπορεί να είναι ιδιαίτερες. Μια πρόχειρη μετάφραση μπορεί να φαίνεται αντιεπαγγελματική ή να οδηγήσει σε ανεπιθύμητες παρεξηγήσεις.
Οι επιλογές γλώσσας διαφέρουν ανάλογα με τους ιστότοπους κριτικών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ.
Πολλοί ιστότοποι αξιολόγησης λογισμικού προσφέρουν διάφορα κουμπιά CTA που στέλνουν τους πιθανούς πελάτες σας απευθείας στις σελίδες σας. Κόβουν το μεσαίο βήμα και η διαδρομή είναι σαφής από την αναθεώρηση στον ιστότοπό σας. Επομένως, είναι λογικό να δοθεί στρατηγική προσοχή στα κουμπιά παρότρυνσης για δράση.
Παραδείγματα τέτοιων CTA είναι τα κουμπιά δοκιμαστικής εγγραφής, τα κουμπιά δωρεάν λογαριασμού, οι επιδείξεις προϊόντων ή οι ανακατευθύνσεις σε σελίδες τιμολόγησης.
Βεβαιωθείτε ότι έχουν τοποθετηθεί και συνδεθεί σωστά, ώστε οι πελάτες σας να βρίσκουν εύκολα αυτό που αναζητούν.
Όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, θέλετε να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για τις πηγές επισκεψιμότητάς σας. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τις πηγές, τόσο καλύτερες είναι οι αποφάσεις μάρκετινγκ.
Οι περισσότεροι προηγμένοι ιστότοποι κριτικών σάς προσφέρουν την επιλογή να προσθέσετε τις ετικέτες UTM σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπου κριτικής. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν εκτελείτε μια καμπάνια PPC.
Εξερευνήστε το προφίλ σας για αυτές τις επιλογές, προσθέστε τα UTM σας και δοκιμάστε τα.
Μόλις είστε ευχαριστημένοι με το προφίλ σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να συλλέγετε όλες αυτές τις, ελπίζουμε, θετικές κριτικές.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε. Το καλύτερο είναι να στείλετε email στους τρέχοντες πελάτες σας και να τους ζητήσετε ευγενικά να αφήσουν μια κριτική σε έναν ιστότοπο κριτικών της επιλογής τους. Οι πραγματικοί χρήστες έχουν ήδη εργαστεί με το προϊόν σας, ώστε να γνωρίζουν τι τους αρέσει και τι όχι, ώστε να μπορούν εύκολα να γράψουν μια γνήσια κριτική. Οι ειλικρινείς κριτικές είναι απλώς η κοινωνική απόδειξη που αναζητούν οι δυνητικοί πελάτες.
Μερικοί ιστότοποι κριτικών λογισμικού προσφέρουν μια υπηρεσία όπου θα συλλέγουν online κριτικές για εσάς. Οι πελάτες σας θα λάβουν μια μικρή αποζημίωση για το χρόνο τους που γράφουν μια κριτική με τη μορφή διαφόρων κουπονιών ή άλλων κινήτρων. Να είστε προσεκτικοί με την κοινή χρήση των δεδομένων των πελατών σας, όπως διευθύνσεις email, με άλλα μέρη. Κάποιοι μπορεί να μην είναι ευχαριστημένοι με αυτό. Προσπαθήστε να τα αποκτήσετε οργανικά.
Είναι σημαντικό να διατηρείτε το προφίλ σας ενεργό και ενημερωμένο, αλλά μην περιμένετε μια γρήγορη εισροή κριτικών. Λάβετε υπόψη ότι θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να δημιουργηθούν οι αξιολογήσεις και οι διαδικτυακές σας κριτικές, γι’ αυτό να είστε υπομονετικοί.
Ενημερώνετε τακτικά. Προσθέστε πληροφορίες σχετικά με νέες δυνατότητες ή/και αλλαγές στο λογισμικό ή στο saas σας.
Αναθέστε ένα άτομο ή μια ομάδα από την ομάδα μάρκετινγκ που έχετε ως υπεύθυνο για το προφίλ του ιστότοπου κριτικής. Εναλλακτικά, εάν είστε νεοφυής επιχείρηση και δεν έχετε ακόμη τους πόρους για αυτό, ορίστε ένα πρόγραμμα για τακτικές ενημερώσεις προφίλ.
Ορισμένοι ιστότοποι προηγμένων κριτικών θα σας προσφέρουν την επιλογή να ορίσετε τον διαχειριστή του λογαριασμού σας ο οποίος θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το προφίλ σας και να σας παρέχει χρήσιμες πληροφορίες. Μείνετε σε επαφή μαζί τους, ώστε να μην χάνετε σημαντικές ενημερώσεις ή αλλαγές.
Υπάρχουν τρία κύρια συστατικά για να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά τις δυνατότητες της παρουσίας σας στον ιστότοπο κριτικής. Το ένα είναι το ίδιο το προφίλ, δεύτερον, η αξία των ίδιων των διαδικτυακών κριτικών και το τρίτο είναι οι απαντήσεις σας σε αυτές.
Θα λαμβάνετε email στη διεύθυνση που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή σας κάθε φορά που δημοσιεύεται μια νέα κριτική του προϊόντος σας. Προσπαθήστε λοιπόν να απαντήσετε το συντομότερο δυνατό. Εάν έχετε εγκαταστήσει ένα σύστημα καρτελών, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν θα παραβλέψετε κατά λάθος μια κριτική, επιπλέον, βρείτε το κατάλληλο άτομο για να απαντήσει.
Δώστε ενημερωμένες και εξατομικευμένες απαντήσεις σε κριτικές. Θυμηθείτε την κρίσιμη σημασία και τα οφέλη που επιφυλάσσουν οι γνήσιες κριτικές για εσάς.
Απαντήστε επίσης σε θετικές κριτικές. Να θυμάστε ότι ο πελάτης αφιέρωσε τον πολύτιμο χρόνο του για να μοιραστεί την εμπειρία του. Αναγνώρισε το. Επιπλέον, το να λαμβάνετε θετικές κριτικές είναι καλό και παρακινεί εσάς και την ομάδα σας.
Μια αρνητική κριτική δεν είναι απαραίτητα κακή. Παρέχει πολύτιμη ανατροφοδότηση σχετικά με το τι πρέπει να βελτιώσετε στο προϊόν σας και σας δίνει την ευκαιρία να δείξετε τη γνήσια φροντίδα και τον επαγγελματισμό σας. Ειδικά σε περίπτωση αρνητικής κριτικής, η απάντησή σας είναι πιο σημαντική από την πραγματική κριτική. Δείχνει ότι είστε πρόθυμοι και ικανοί να αντιμετωπίσετε το ζήτημα αμέσως. Δείχνει στους πιθανούς πελάτες σας ότι λαμβάνετε σοβαρά υπόψη τα σχόλιά τους.
Δείτε τα παρακάτω παραδείγματα.
Στήστε ένα καλό προφίλ – Προσαρμόστε το εάν χρειάζεται και ενημερώστε το τακτικά.
Εγκαταστήστε παρότρυνση για ενέργειες – Κάντε τον εαυτό σας εύκολα προσβάσιμο.
Παρακολουθήστε την επισκεψιμότητα – Γνωρίστε τις πηγές σας.
Ζητήστε κριτικές – Ζητήστε από τους υπάρχοντες χρήστες σας τα σχόλιά τους.
Απαντήστε σε θετικές και αρνητικές κριτικές – Να απευθύνεστε προσωπικά, να προσαρμόζετε τις απαντήσεις σας και να είστε γρήγοροι.
Χρησιμοποιήστε το Google για να αναζητήσετε ιστότοπους κριτικών που διαθέτουν παρόμοια προϊόντα με τα δικά σας. Αυτά που βγαίνουν πρώτα σίγουρα αξίζει να τα δοκιμάσετε.
Αυτό εξαρτάται από τον ανταγωνισμό στην κατηγορία σας. Κάντε την έρευνά σας και απευθυνθείτε στον διαχειριστή του λογαριασμού σας για να λάβετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε πριν ξεκινήσετε.
Οι ιστότοποι με τις καλύτερες κριτικές θα σας παρέχουν την επιλογή να προσθέσετε τους δικούς σας κωδικούς παρακολούθησης ή UTM σε CTA ή άλλους συνδέσμους στο προφίλ σας.
Ζητήστε από τους πελάτες σας να σας αξιολογήσουν στο προφίλ της εταιρείας σας ή να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία που παρέχεται από την πύλη κριτικών.
Λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης
Δείτε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι ο έλεγχος του IT κέντρου εξυπηρέτησης σας είναι όσο το δυνατόν πιο διεξοδικός και ολοκληρωμένος. Συμπληρώστε αυτήν τη λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης για μια άψογη διαδικασία αξιολόγησης.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Γίνετε χαρούμενοι με το λογισμικό ικανοποίησης πελατών
Ξεχωρίστε το 2024 με το LiveAgent: Εξατομικευμένη 24/7 υποστήριξη χωρίς χρεώσεις. Ξεκινήστε δωρεάν δοκιμή τώρα!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team