Η λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων προσφέρει καθοδήγηση για προετοιμασία και αξιολόγηση σχεδίων, περιλαμβάνει έρευνα, επιλογή εργαλείων, προγραμματισμό προϋπολογισμού και δημιουργία προσχεδίων για άψογα σχέδια.
Υπάρχουν πολλά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό γραφικών και είναι σημαντικό να κάνετε την έρευνά σας προτού ξεκινήσετε. Χρησιμοποιήστε αυτή τη εύχρηστη λίστα ελέγχου για να σας βοηθήσει.
Μια λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων είναι μια λίστα στοιχείων που πρέπει να ελέγξετε πριν δημοσιεύσετε οποιοδήποτε περιεχόμενο. Πρέπει να σκεφτείτε πώς κάθε πτυχή σχετίζεται με τους συγκεκριμένους στόχους σας.
Βοηθά στην αποφυγή κοινών λαθών. Εξασφαλίζει επίσης ότι τα γραφικά σας είναι ακριβή και έχουν επαγγελματική εμφάνιση. Επιπλέον, βοηθά στην παραγωγή γραφικών υψηλής ποιότητας που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να δημιουργήσουν ακριβή και επαγγελματική εμφάνιση γραφικών για τους ιστότοπους, τα φυλλάδια και το άλλο διαφημιστικό υλικό τους. Μπορούν ακόμη και να το χρησιμοποιήσουν για να οργανώσουν τις προτιμήσεις τους και να επεξεργαστούν πώς να βρουν έναν γραφίστα.
Οι γραφίστες μπορούν να διασφαλίσουν ότι τα σχέδιά τους είναι ακριβή και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του πελάτη τους. Μπορούν επίσης να το χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο για τη βελτίωση της ποιότητας της εργασίας τους και την έγκαιρη παραγωγή σχεδίων υψηλής ποιότητας.
Οι ομάδες μάρκετινγκ μπορούν να παραδώσουν γραφικά πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια ή να ενημερώσουν τους γραφίστες για το πώς να το κάνουν.
Η σύνοψη σχεδίου είναι ένα έγγραφο που παρέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες για ένα έργο. Θα πρέπει να περιλαμβάνει:
Σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε να εργάζεστε σε ένα έργο. Εάν κάποια από τα κρίσιμα στοιχεία λείπουν, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθη και καθυστερήσεις αργότερα στη διαδικασία.
Μπορείτε να γράψετε μια σύνοψη μόνοι σας, αλλά είναι καλύτερο να πείσετε τον πελάτη σας να το κάνει. Έτσι, θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους από την αρχή.
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε ένα επαγγελματικό πρόγραμμα σχεδιασμού και σχεδίασης που βασίζεται σε διανύσματα σε αυτό το βήμα. Μπορείτε απλά να χρησιμοποιήσετε τα Έγγραφα Google ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου.
Η έρευνα είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία γραφικών υψηλής ποιότητας που μεταφέρουν με ακρίβεια το μήνυμα. Φροντίστε να συλλέξετε πληροφορίες για το θέμα που επικοινωνείτε, καθώς και τυχόν σχετικά σχέδια ανταγωνιστών.
Σας βοηθά να μάθετε περισσότερα για το κοινό σας και για το τι ψάχνει όσον αφορά τα οπτικά. Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες ή η έννοια που κοινοποιούνται είναι σαφείς και δεν τις μπερδεύουν.
Ρίξτε μια ματιά σε άλλα σχέδια στον κλάδο σας και σε εταιρείες ανταγωνιστών. Σύμφωνα με τις σχεδιαστικές προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτήν την αγορά, μπορείτε να αποφασίσετε τι θα λειτουργήσει και τι όχι.
Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το Behance ή το Pinterest για να αντλήσετε έμπνευση.
Αυτό σας επιτρέπει να αναπτύξετε καινοτόμες ιδέες για την ιδέα του σχεδιασμού σας. Ο καλύτερος τρόπος για να αντιμετωπίσετε αυτό το στάδιο είναι να διασφαλίσετε ότι δεν υπάρχουν όρια ή περιορισμοί, ώστε να μπορείτε να εξερευνήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές.
Αυτό το βήμα θα διασφαλίσει ότι έχετε ένα ευρύ φάσμα εννοιών για να διαλέξετε πριν προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο.
Έχετε ένα δημιουργικό περιβάλλον όπου όλοι μπορούν να συνεισφέρουν τις ιδέες τους, ανεξάρτητα από το πόσο περίεργες μπορεί να φαίνονται. Θυμηθείτε, δεν υπάρχουν κακές ιδέες στον καταιγισμό ιδεών.
Θα χρειαστείτε ένα σημειωματάριο και ένα στυλό για να γράψετε τις σκέψεις και τις ιδέες σας, όσο απλές κι αν είναι.
Όταν πρόκειται για την επιλογή μιας ιδέας σχεδιασμού, οι εργαζόμενοι στο δημιουργικό τμήμα συχνά δυσκολεύονται, καθώς μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι θα παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Σε αυτό το στάδιο, θα περιορίσετε όλες τις ιδέες που δημιουργήσατε κατά τη διάρκεια του καταιγισμού ιδεών, διευκολύνοντας τη διαδικασία σχεδιασμού.
Η ομάδα σχεδιασμού πρέπει να συμφωνήσει σε μια ιδέα πριν προχωρήσει. Αυτό θα αποτρέψει αργότερα διαφωνίες και σύγχυση.
Για να δημιουργήσετε το καλύτερο δυνατό σχέδιο, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να αξιολογείτε τις ιδέες σας.
Θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τις συγκεκριμένες λεπτομέρειες του σχεδίου σας και θα βεβαιωθείτε ότι όλα είναι σύμφωνα με το όραμά σας.
Πρέπει να γνωρίζετε τους στόχους σας πριν αξιολογήσετε ιδέες. Εάν τα μέλη της ομάδας εργάζονται από κοινού, φροντίστε να κοινοποιείτε τακτικά τυχόν αλλαγές.
Τα πρότυπα μπορούν να σας βοηθήσουν να δείτε τις ιδέες σας οπτικά και να αξιολογήσετε διαφορετικές επιλογές σχεδίασης.
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές κάθε έργου είναι ο καθορισμός και η τήρηση προθεσμιών. Αυτό το βήμα βοηθά να διασφαλιστεί ότι όλοι όσοι συμμετέχουν στο έργο γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν και πότε πρέπει να γίνει.
Αυτό θα σας βοηθήσει να παραμείνουν όλοι σε καλό δρόμο και να αποφύγετε καθυστερήσεις ή χαμένα ορόσημα.
Δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα με συγκεκριμένες προθεσμίες για κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι όλα θα παραμείνουν στο σωστό δρόμο.
Ένα εργαλείο διαχείρισης έργου όπως το Asana.
Λάβετε υπόψη τον προϋπολογισμό σας όταν σχεδιάζετε οποιοδήποτε είδος περιεχομένου. Δεν θα ξοδέψετε περισσότερο από τον προϋπολογισμό σας, ενώ θα ολοκληρώσετε όλα τα στοιχεία στο σχέδιό σας.
Για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα ξεπεράσετε τον προϋπολογισμό σας και θα πετύχετε την εμφάνιση και την αίσθηση που επιθυμείτε.
Συζητήστε εκ των προτέρων τυχόν ανάγκες και περιορισμούς που μπορεί να έχει η ομάδα σας. Θα σας βοηθήσει να καθορίσετε τον προϋπολογισμό σας για κάθε φάση.
Ένα υπολογιστικό φύλλο στο Google Sheets για την οργάνωση και την παρακολούθηση του προϋπολογισμού σας.
Το επόμενο βήμα είναι να σχεδιάσετε σχέδια μόλις ολοκληρώσετε την ιδέα σας. Αυτό θα σας δώσει μια καλύτερη ιδέα για το πώς θα πρέπει να φαίνονται όλα όταν τελειώσουν.
Αυτό το βήμα επιτρέπει αναθεωρήσεις και ανατροφοδότηση, ώστε να μπορούν να γίνουν οποιεσδήποτε απαραίτητες αλλαγές πριν οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός.
Τα μέλη της ομάδας μπορούν να επικοινωνήσουν αν έχουν οποιεσδήποτε ανησυχίες ή ερωτήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Μπορεί επίσης να συμβάλει στην αποτροπή τυχόν αλλαγών της τελευταίας στιγμής που μπορεί να επηρεάσουν τις προθεσμίες.
Adobe Photoshop ή Illustrator, αν και αυτά είναι σχετικά πολύπλοκα εργαλεία. Για όσους δεν διαθέτουν τεχνικές δεξιότητες, το Canva είναι μια πολύ πιο εύκολη εναλλακτική.
Πριν ξεκινήσετε καν να κάνετε ένα γραφικό σχέδιο, δείτε τη ρύθμιση του έργου. Αυτό σημαίνει να επιλέξετε τα σωστά εργαλεία και να ρυθμίσετε τον χώρο εργασίας σας με αποτελεσματικό τρόπο.
Εάν χρησιμοποιείτε λάθος εργαλεία ή ο χώρος εργασίας σας δεν έχει ρυθμιστεί σωστά, μπορεί να επιβραδύνει τη ροή εργασίας σας και να προκαλέσει απογοήτευση.
Για παράδειγμα, εάν εργάζεστε σε μια σχεδίαση ιστού, βεβαιωθείτε ότι έχετε κατεβάσει και εγκαταστήσει όλο το απαραίτητο λογισμικό εγκαίρως.
Χρειάζεστε ένα καλό πρόγραμμα σχεδίασης (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, InDesign κ.λπ.), καθώς και ένα tablet σχεδίασης για γραφίστες.
Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι το μέγεθος του εγγράφου σας έχει ρυθμιστεί σωστά.
Η χρήση λανθασμένου μεγέθους εγγράφου μπορεί να παραμορφώσει τα γραφικά σας και να επηρεάσει αρνητικά τη συνολική εμφάνιση του σχεδίου σας.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τις διαστάσεις που απαιτούνται για το έργο. Το σχέδιό σας πρέπει να ταιριάζει με τους σκοπούς του.
Όλα τα προγράμματα σχεδίασης σάς επιτρέπουν να αλλάξετε το μέγεθος του εγγράφου από τις ρυθμίσεις του εγγράφου.
Το περιθώριο είναι ο χώρος μεταξύ του κύριου περιεχομένου και των άκρων. Το κενό είναι η περιοχή που εκτείνεται πέρα από την «τελειωμένη» κομμένη άκρη.
Εάν δεν έχουν ρυθμιστεί σωστά, τα γραφικά σας ενδέχεται να έχουν περικοπεί ή να φαίνονται παραμορφωμένα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, θα εργάζεστε με περιθώριο 0,25″ και κενά 0,125″ από προεπιλογή.
Τα περισσότερα προγράμματα σχεδίασης έχουν προεπιλεγμένες ρυθμίσεις περιθωρίου και κενών που μπορείτε να αλλάξετε εάν είναι απαραίτητο.
Η λειτουργία χρώματος μπορεί να καθορίσει πώς συνδυάζονται τα χρώματα ανάλογα με τον αριθμό των καναλιών σε ένα χρωματικό μοντέλο. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τις λεπτομέρειες χρώματος και το μέγεθος του αρχείου.
Εάν επιλέξετε λάθος λειτουργία χρώματος, τα γραφικά σας μπορεί να εμφανιστούν παραμορφωμένα ή ξεθωριασμένα μετά την εκτύπωση ή τη διανομή. Θα μπορούσαν επίσης να φαίνονται εντελώς διαφορετικά από τα χρώματα που βλέπετε στο σχέδιο σχεδίασής σας.
Εάν εργάζεστε σε ένα σχέδιο για έναν ιστότοπο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ., βεβαιωθείτε ότι η λειτουργία χρώματος έχει οριστεί σε RGB. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το λογότυπό σας φαίνεται ακριβές όταν εμφανίζεται σε οθόνη υπολογιστή.
Εάν πρέπει να εκτυπώσετε το σχέδιό σας, θα πρέπει να αλλάξετε τη λειτουργία χρώματος σε CMYK.
Το Adobe Photoshop και το Illustrator διαθέτουν και τα δύο μια ποικιλία από λειτουργίες χρώματος από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε, όπως λειτουργία ευρετηρίου (256 χρώματα), λειτουργία κλίμακας του γκρι (256 γκρι) και λειτουργία Bitmap (2 χρώματα).
Στο Adobe Photoshop και στο Illustrator, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις επιλογές στο παράθυρο νέου εγγράφου. Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει ένα έργο, μεταβείτε στο Αρχείο > Λειτουργία χρώματος εγγράφου.
Βεβαιωθείτε ότι οι γραμματοσειρές είναι ευανάγνωστες. Δεν θέλετε το κείμενό σας να είναι δύσκολο να σαρωθεί.
Οι δυσανάγνωστες γραμματοσειρές μπορεί να κάνουν το περιεχόμενό σας δυσνόητο.
Αρχικά, χρησιμοποιήστε μόνο μερικές διαφορετικές γραμματοσειρές και χρησιμοποιήστε τις με συνέπεια σε όλο το σχέδιό σας.
Δεύτερον, αποφύγετε τις πολυάσχολες γραμματοσειρές όπως τα στυλ γράμματα ή τα στυλ γραφής, εκτός εάν ταιριάζουν με την ταυτότητα της εταιρείας σας.
Εάν δεν είστε σίγουροι ποιες γραμματοσειρές να χρησιμοποιήσετε, ορισμένοι ιστότοποι σάς επιτρέπουν να δοκιμάσετε διαφορετικές γραμματοσειρές μαζί πριν από την ολοκλήρωση, π.χ. Flippingfonts.com.
Στη γραφιστική, η διάταξη αναφέρεται στη διάταξη των οπτικών στοιχείων σε μια σελίδα που συνθέτουν το περιεχόμενο του σχεδίου.
Η διάταξη έχει δύο στόχους: να μεταφέρει σωστά το μήνυμα και να παρουσιάζει πληροφορίες με λογικό, συνεκτικό τρόπο που να επισημαίνει τα πιο κρίσιμα σημεία. Εάν η διάταξη δεν είναι σωστή, μπορεί να κάνει τα γραφικά σας να φαίνονται αντιεπαγγελματικά ή/και αποδιοργανωμένα.
Ακολουθούν πέντε σημεία που πρέπει να έχετε κατά νου για την προετοιμασία μιας καλής διάταξης:
Είναι δυνατό να δημιουργήσετε και να αποθηκεύσετε τις διατάξεις οδηγών σας ως προεπιλογές στο Adobe με τη λειτουργία Guide Layout.
Ήρθε η ώρα να επιλέξετε την παλέτα χρωμάτων σας για το έργο.
Ένας ιστότοπος ή ένα γραφικό μπορεί να φαίνεται εντελώς διαφορετικό εάν χρησιμοποιείται το λάθος χρώμα.
Για παράδειγμα, ένα έντονο κόκκινο φόντο μπορεί να μην είναι κατάλληλο για το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Ακόμη και η χρήση λευκού κειμένου δεν θα βοηθήσει, καθώς οι χρήστες δεν θα το διαβάσουν.
Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε χρώματα που συνεργάζονται καλά και έχουν σκοπό μέσα στο σχέδιο. Αν δεν ξέρετε πώς, ακολουθήστε τη θεωρία των χρωμάτων.
Στο Adobe, μπορείτε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη παλέτα χρωμάτων. Μπορείτε επίσης να βρείτε διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων στο διαδίκτυο ή σε εγχειρίδια σχεδίου, εάν έχετε κολλήσει.
Εάν συμπεριλάβετε οποιεσδήποτε εικόνες στο έργο, θα πρέπει πρώτα να τις βελτιστοποιήσετε.
Οι εικόνες που δεν είναι βελτιστοποιημένες θα κάνουν το μέγεθος του τελικού σχεδίου σας πολύ μεγάλο ή μπορεί να φαίνεται με pixel.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι βελτιστοποίησης μιας εικόνας. Μπορείτε να μειώσετε το μέγεθος του αρχείου συμπιέζοντάς το ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια μορφή εικόνας όπως JPEG ή PNG που θα το βελτιστοποιήσει αυτόματα.
Στο Adobe Photoshop, η επιλογή Save for Web σάς επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες πριν τις εξαγάγετε σε διαφορετικές μορφές. Μπορείτε επίσης να βρείτε διαδικτυακά εργαλεία που θα βελτιστοποιήσουν τις εικόνες σας δωρεάν.
Εάν το σχέδιό σας περιέχει οποιοδήποτε κείμενο, κάντε τις ακόλουθες ερωτήσεις:
Εάν δεν είστε προσεκτικοί, η χρήση λανθασμένων γραμματοσειρών ή ευθυγράμμισης κειμένου μπορεί να κάνει το σχέδιό σας να φαίνεται αντιεπαγγελματικό.
Για να επιλέξετε το σωστό σχήμα γραμματοσειράς, είναι σημαντικό να έχετε μια γενική ιδέα για το πώς θέλετε να μοιάζει το έγγραφό σας. Για παράδειγμα, εάν δημιουργείτε ένα φυλλάδιο για μια εκδήλωση, χρησιμοποιήστε γραμματοσειρές που είναι ευανάγνωστες και ταιριάζουν με τον τόνο της εκδήλωσης.
Στο Adobe Photoshop, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Text για να δημιουργήσετε και να επεξεργαστείτε κείμενο. Στο Adobe Illustrator, ένα ξεχωριστό εργαλείο Type σάς επιτρέπει να μορφοποιήσετε και να ευθυγραμμίσετε το κείμενό σας. Μπορείτε επίσης να βρείτε περισσότερες επιλογές για την επεξεργασία κειμένου και στα δύο προγράμματα στο μενού Window.
Εάν χρησιμοποιείτε μαύρο φόντο στο σχέδιό σας, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε πλούσιο μαύρο αντί για τυπικό μαύρο. Ειδικά αν σκοπεύετε να εκτυπώσετε το σχέδιό σας.
Το πλούσιο μαύρο είναι πιο βαθύ από το τυπικό μαύρο, κάνοντας το κείμενο και τα άλλα στοιχεία να φαίνονται πιο ευκρινή και καθαρά.
Πρέπει να αλλάξετε τις τιμές μελανιού CMYK. Ίσως χρειαστούν μερικές προσπάθειες για να βρείτε την τέλεια πλούσια μαύρη φόρμουλα σας.
Στο Adobe Illustrator, υπάρχει ένα δείγμα που ονομάζεται Graphic Black που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε πλούσιο μαύρο.
Η νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων προστατεύει τη δημιουργική εργασία από μη εξουσιοδοτημένη αναπαραγωγή και χρήση. Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες ή γραμματοσειρές που δεν είναι δικές σας, φροντίστε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία πνευματικών δικαιωμάτων του κατόχου στο έγγραφο.
Η χρήση εικόνων ή γραμματοσειρών χωρίς άδεια είναι παράνομη, επομένως πρέπει να αποδώσετε τα εύσημα στους δημιουργούς τους.
Πρέπει να λάβετε άδεια προτού χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε έργο που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα. Για να αποφύγετε την παραβίαση οποιασδήποτε άδειας πνευματικών δικαιωμάτων, διαβάστε και κατανοήστε την προσεκτικά.
Ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε για να συμπεριλάβετε πληροφορίες πνευματικών δικαιωμάτων;
Μπορείτε να προσθέσετε πληροφορίες πνευματικών δικαιωμάτων σε οποιοδήποτε έγγραφο στο Illustrator, στο Photoshop ή στο InDesign επιλέγοντας Αρχείο > Πληροφορίες αρχείου.
Η αντίθεση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τονίσετε αυτό που είναι απαραίτητο και να τραβήξετε τα μάτια των επισκεπτών σε μια συγκεκριμένη περιοχή του έργου.
Το να έχετε πολύ μικρή αντίθεση στο σχέδιό σας θα δυσκολέψει την ανάγνωση του κειμένου και την αναγνώριση άλλων στοιχείων.
Η αντίθεση δεν περιορίζεται μόνο στα χρώματα. Μπορείτε να προσθέσετε αντίθεση στα σχέδιά σας χρησιμοποιώντας διαφορετικά μεγέθη στοιχείων, υφές και μοτίβα.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα δωρεάν διαδικτυακό εργαλείο όπως το Contrast Checker για να προσδιορίσετε τις διαφορές μεταξύ των διαφόρων στοιχείων.
Εάν χρησιμοποιείτε εικόνες ή εικόνες που περιέχουν κείμενο, βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία είναι ισορροπημένα.
Τα γραφικά στοιχεία πρέπει να είναι ισορροπημένα όταν σχεδιάζετε, ώστε να φαίνονται σκόπιμα και όχι τυχαία.
Η ισορροπία μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας διαφορετικά οπτικά βάρη όπως Συμμετρικό, Ασύμμετρο, Ακτινικό ή ακόμα και Εκτός Ισορροπίας.
Στο Adobe, υπάρχουν μερικοί τρόποι για να επιτύχετε ισορροπία στον σχεδιασμό σας. Ένας τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε το πλέγμα Rule of Thirds. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τη θέση και το μέγεθος των στοιχείων μέχρι να φαίνονται ισορροπημένα.
Εάν σκοπεύετε να εκτυπώσετε το σχέδιό σας, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε σημάδια περικοπής.
Τα σημάδια περικοπής βοηθούν τον εκτυπωτή να αναγνωρίσει πού πρέπει να κόψει το χαρτί, έτσι ώστε όλα να εμφανίζονται σωστά.
Εάν σκοπεύετε να εκτυπώσετε το έγγραφό σας εμπορικά, δημιουργήστε πρώτα ένα δείγμα σελίδας για να βεβαιωθείτε ότι τα σημάδια περικοπής είναι ακριβή.
Στο Adobe, μπορείτε να προσθέσετε προσαρμοσμένα σημάδια περικοπής προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις στην περιοχή Σήματα περικοπής.
Το τελευταίο βήμα της δημιουργίας ενός σχεδίου είναι να προετοιμαστούν οι οδηγίες εταιρείας, έτσι ώστε όλοι να γνωρίζουν πώς ακριβώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν το γραφικό σχέδιο.
Βεβαιωθείτε ότι οι οδηγίες της εταιρείας καθορίζουν πώς και πότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το σχέδιό σας, ειδικά εάν σχεδιάζετε ένα λογότυπο ή μια εικόνα μάρκετινγκ. Η μη θέσπιση σαφών κανόνων θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα στο μέλλον.
Οι οδηγίες της εταιρείας θα πρέπει να περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις αποδεκτές μορφές αρχείων, τα χρώματα και το μέγεθος για τα ακόλουθα στοιχεία:
Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα προγράμματα: Adobe Illustrator, Microsoft Word ή Google Slides.
Ελέγξτε το σχέδιό σας άλλη μια φορά πριν το δημοσιεύσετε ή το στείλετε στον εκτυπωτή ή τον πελάτη.
Για να αποφύγετε τυχόν σφάλματα στο τελικό προϊόν, θα πρέπει να ελέγξετε ξανά τα πάντα.
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε παραβλέψει τίποτα σημαντικό πηγαίνοντας ξανά σε όλα τα βήματα της λίστας ελέγχου γραφιστικής.
Η χρήση της λίστας ελέγχου μας είναι ίσως ο ευκολότερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό. Μάθετε μόνοι σας!
Όταν τελειώσει το σχέδιό σας, ήρθε η ώρα να διανείμετε το τελικό προϊόν.
Βεβαιωθείτε ότι αποθηκεύετε το έργο σας στη σωστή μορφή. Διαφορετικά, μπορεί να μειώσει την ποιότητα της εργασίας σας.
Η εξαγωγή ενός έργου σε πολλές μορφές είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό.
Τα τυπικά αρχεία raster είναι τα JPEG, PNG και GIF. Επιπλέον, μπορείτε να αποθηκεύσετε το σχέδιό σας σε PDF ή να το εξαγάγετε σε AI, EPS, TIFF και PSD για περαιτέρω επεξεργασία.
Εννοιολογικό στάδιο:
Ρύθμιση έργου:
Στοιχεία σχεδίασης:
Αποτέλεσμα:
It should include specific design requirements, principles to be followed, and a review process. Complete the checklist and you'll see that we cover all these aspects.
Rates can vary greatly depending on a designer's experience and the type of project. However, in general, graphic designers charge anywhere from $25 to $200 per hour, with the average rate being around $75 per hour. Some designers may also charge a flat fee for a project type rather than charging by the hour. This fee could be anywhere from $500 to $5,000 for a project that typically takes 50-100 hours to complete.
Professional graphic designers will produce high-quality graphics that adhere to your company's aesthetic aspect, stand out on social media, persuade new customers, and foster loyalty. The designs won't require time-consuming and expensive design updates down the road, but rather look fresh for years to come.
Choosing too many fonts, including low-resolution images, using text that's too small or difficult to read, and not adding enough white space. It’s best to stick to two or three fonts at the most and make sure they complement each other. Low-resolution images often look blurry and pixelated when enlarged, so it's wise to use high-resolution images whenever possible. White space is critical for creating a visually appealing layout and making text easy to read.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και γίνετε Ninja των social media! Μάθετε πώς να ελέγχετε τα προφίλ σας, να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα, να προγραμματίζετε αναρτήσεις και να χρησιμοποιείτε εργαλεία όπως το Hootsuite. Ενισχύστε την παρουσία σας και πετύχετε στους στόχους σας!
Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου για να προβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση στο διαδίκτυο! Μάθετε ποιοί κατάλογοι είναι οι πιο σημαντικοί και ακολουθήστε τις οδηγίες για επιτυχημένη καταχώριση. Επισκεφθείτε τώρα για να ξεκινήσετε με τις καλύτερες πλατφόρμες προώθησης.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team