Λίστα ελέγχου για καλύτερη κατανόηση και εξυπηρέτηση πελατών με βήματα και συμβουλές για βελτίωση των σχέσεων, περιλαμβάνει ταυτοποίηση και επιβεβαίωση στοιχείων.
Υπάρχουν πολλές συμβουλές για το πώς να γνωρίσετε τους πελάτες σας και μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε τι είναι πιο σημαντικό. Είναι εύκολο να παραμείνετε σε λεπτομέρειες και να χάσετε τη μεγάλη εικόνα.
Γι’ αυτό συγκεντρώσαμε αυτήν τη λίστα ελέγχου – είναι μια περίληψη των πιο σημαντικών πραγμάτων που πρέπει να γνωρίζετε για τους πελάτες σας. Ρίξτε λοιπόν μια ματιά και δείτε εάν υπάρχουν επιπλέον λεπτομέρειες που πρέπει να ρωτήσετε τους πελάτες σας.
Οι λίστες ελέγχου γνωρίστε τους πελάτες σας (λίστες ελέγχου KYC) έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθούν στην αναγνώριση και τον έλεγχο πελατών. Μια λίστα ελέγχου KYC είναι σημαντική επειδή σας βοηθά να επαληθεύσετε ότι κάθε πελάτης είναι αυτός που λέει ότι είναι. Βοηθά επίσης στην αξιολόγηση τυχόν κινδύνων που σχετίζονται με την επιχειρηματική δραστηριότητα μαζί τους.
Η λίστα ελέγχου KYC είναι το πρώτο βήμα για να κατανοήσετε τους πελάτες σας και να μπορέσετε να τους εξυπηρετήσετε σωστά. Θα χρησιμοποιηθεί επίσης ως ένα μέρος της διαδικασίας της αξιολόγησης πελατών.
Κάθε επιχείρηση με έκθεση σε κινδύνους πελατών, όπως λογιστές ή πάροχοι χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, θα πρέπει να αναπτύξει μια στρατηγική KYC για προσέλκυση πελατών. Μια λίστα ελέγχου KYC μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από κάθε επιχείρηση που θέλει να γνωρίσει καλύτερα τους πελάτες της – μπορεί να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τις ανάγκες των πιθανών πελατών και να δημιουργήσουν σχέσεις μαζί τους.
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων
Εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας και μια λίστα ελέγχου KYC σας επιτρέπει να το κάνετε αυτό. Σας βοηθά επίσης να αξιολογήσετε τυχόν κινδύνους που σχετίζονται με την επιχειρηματική δραστηριότητα με δυνητικούς πελάτες.
Λογιστές
Οι συναλλαγές που περιλαμβάνουν χρήματα υπόκεινται σε πρόσθετους κινδύνους. Θα πρέπει να έχετε όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με έναν πελάτη που απαιτείται για την επαλήθευση της ταυτότητάς του και την αξιολόγηση τυχόν πιθανών απειλών.
Πάροχοι χρηματοοικονομικών υπηρεσιών
Οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι υποχρεούνται από το νόμο να γνωρίζουν τους πελάτες τους. Πρέπει να λάβουν και να επαληθεύσουν πληροφορίες πελατών για να αποτρέψουν το ξέπλυμα χρήματος, το οικονομικό έγκλημα και τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας.
Επαγγελματίες συμμόρφωσης
Η λίστα ελέγχου γνωρίστε τους πελάτες σας μπορεί να σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις συμμόρφωσης. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η εταιρεία σας πληροί όλα τα προγράμματα συμμόρφωσης και συμβάλλει στην αποτροπή παράνομων δραστηριοτήτων.
Το να έχετε κύριες πληροφορίες για τον πελάτη σας είναι σημείο-κλειδί για να τους καταλάβετε.
Αυτές οι πληροφορίες είναι σημείο-κλειδί για να χτίσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας. Κατανοώντας τους σε ένα βαθύτερο κομμάτι, θα είστε σε θέση να τους παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα. Σε αντάλλαγμα, θα οδηγήσει σε μία lβάση αφοσίωσης πελατών που συνεχώς θα υποστηρίζουν την εταιρεία σας.
Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να βάλετε τους πελάτες σας να συμπληρώσουν μία φόρμα διαδικτυακά ή δια ζώσης. Βεβαιωθείτε ότι κάνετε την διαδικασία όσο πιο εύκολη γίνεται. Συμπεριλάβετε δεδομένα όπως:
Το επόμενο βήμα στην κατανόηση του πελάτη είναι να επαληθεύσετε την ταυτότητά τους. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω πιστοποιητικού που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση, όπως ένα διαβατήριο ή ένα δίπλωμα αυτοκινήτου.
Επιβεβαιώνει ότι οι πελάτες είναι όντως αυτοί που λένε ότι είναι, και βοηθά στην μείωση των ρίσκων εφόσον συνεργαστείτε μαζί τους.
Ο καλύτερος τρόπος είναι να σας παρέχουν οι πελάτες σας ένα αντίγραφο της ταυτότητάς τους είτε ηλεκτρονικά είτε δια ζώσης. Βεβαιωθείτε ότι θα κράτησε το πρωτότυπο σε ασφαλές σημείο, διότι θα το χρειαστείτε για τα αρχεία σας. Θα ελέγξετε επίσης την ταυτότητά τους σε μία αξιόπιστη βάση δεδομένων, όπως η Εθνική Βάση Δεδομένων Ταυτοτήτων.
Το επόμενο βήμα στην κατανόηση του πελάτη σας είναι να επαληθεύσετε ότι την διεύθυνση κατοικίας τους.
Επιβεβαιώνει την ταυτότητα του πελάτη και σας βοηθά να αποφύγετε τυχόν απάτες.
Ο πιο κοινός τρόπος είναι να ζητήσετε από τον πελάτη σας έναν λογαριασμό ή άλλο επίσημο έγγραφο που θα αναγράφει το όνομα και την διεύθυνση του πελάτη. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μία υπηρεσία όπως το LexisNexis για να επαληθεύσετε τις πληροφορίες.
Εφόσον ο πελάτης δεν έχει φυσική διεύθυνση, θα πρέπει να φανείτε δημιουργικοί και να βρείτε άλλους τρόπους επαλήθευσης της ταυτότητας τους και της περιοχής τους.
Για να κατανοήσετε τους πελάτες σας, θα πρέπει να καταλάβετε το προφίλ κινδύνου τους.
Ένα προφίλ κινδύνου βοηθά να καθορίσετε στόχους επένδυσης του πελάτη, χρονικό περιθώριο, και ανοχή στα ρίσκα. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε το προφίλ κινδύνου του πελάτη σας ώστε να το ταιριάξετε καλύτερα με προϊόντα και υπηρεσίες.
Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι για να καθορίσετε τους παράγοντες κινδύνου πελατών. Ο ένας τρόπος είναι να ρωτήσετε ευθέως, και ο άλλος τρόπος είναι να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο ώστε να λάβετε αυτές τις πληροφορίες.
Όταν τις αποκτήσετε, μπορείτε να αρχίσετε να ταιριάζετε προϊόντα και υπηρεσίες που είναι κατάλληλο για εκείνους.
Αυτό μπορεί να διαφέρει ελαφρώς από τον τύπο της εταιρείας.
Αυτό σας βοηθά να αποφύγετε απάτες και να εκτιμήσετε τα ρίσκα εφόσον συνεργαστείτε με την εταιρεία.
Ο ένας τρόπος είναι να αναζητήστε την εταιρεία στο Google. Ένας άλλος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσετε μία υπηρεσία όπως το LexisNexis. Σε γενικές γραμμές, θα χρειαστείτε:
Ο τύπος ή η κατάσταση της εταιρείας είναι μία άλλη πτυχή που μπορεί να θέλετε να λάβετε υπόψιν σας.
Το μέγεθος της εταιρείας μπορεί για παράδειγμα να σας δώσει μία ιδέα για την δύναμή της στις πωλήσεις. Με το να γνωρίζετε την εταιρεία θα μπορείτε να καταλάβετε την γλώσσα που μιλούν οι πελάτες σας και τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Ο ένας τρόπος είναι να ψάξετε την εταιρεία στο Hoovers. Μπορείτε επίσης να ψάξετε την εταιρεία στο Google και να δείτε την σελίδα “Σχετικά με εμάς”. Τέλος, μπορείτε να τους ρωτήσετε ευθέως και να κάνετε επιβεβαίωση με ένα email παρακολούθησης ή μία τηλεφωνική κλήση.
Με τι δραστηριοποιείται αυτή η εταιρεία; Με άλλα λόγια, ποια είναι η φύση της εταιρείας;
Αυτό θα σας βοηθήσει να καθορίσετε τι προϊόντα και υπηρεσίες θα τους ενδιαφέρουν.
Εδώ θα βρείτε κάποιες ερωτήσεις να τους κάνετε ώστε να μάθετε καλύτερα την εταιρεία που ερευνάτε.
Θα πρέπει να επιβεβαιώσετε την καταχωρημένη διεύθυνση της εταιρείας.
Θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι η εταιρεία είναι νόμιμη και δεν προσπαθεί να κρύψει κάτι.
Για της εταιρείες με έδρα τις ΗΠΑ, ένας τρόπος είναι να ψάξετε για τις πληροφορίες της εταιρείας στην πολιτεία που είναι καταχωρημένη. Ένας άλλος τρόπος είναι να διαβάσετε άρθρα της εταιρείας για τον σχηματισμό και την ενσωμάτωση με την πολιτεία. Τέλος, μπορείτε να την ελέγξετε με το γραφείο της κομητείας που έχει καταχωρηθεί.
Είναι επίσης σημαντικό να επιβεβαιώσετε την ταυτότητα των διευθυντών.
Οι διευθυντές είναι οι άνθρωποι που διαχειρίζονται την εταιρεία. Οπότε, είναι σημαντικό να γνωρίζετε το ιστορικό τους και το ποιοι είναι.
Ζητήστε τους το πλήρες όνομά τους, ημερομηνία γέννησης, και τωρινή διεύθυνση. Επιπλέον, θα πρέπει να τους ζητήσετε ένα αντίγραφο του διαβατηρίου ή του διπλώματος οδήγησής τους. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τα δημόσια αρχεία. Εν κατακλείδι θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο ώστε να επιβεβαιώσετε την ταυτότητα των διευθυντών της εταιρείας προτού συνεργαστείτε μαζί τους.
Αναφέρεται για εταιρείες που έχουν έδρα στο ΗΒ, Ευρώπη, και Αυστραλία.
Σας βοηθά να κατανοήσετε το μέγεθος και το μοντέλο εργασίας τους.
Ο καλύτερος τρόπος είναι να τους ρωτήσετε ευθέως. Μπορείτε επίσης να βρείτε αυτές τις πληροφορίες στον ιστότοπό τους ή αναζητώντας την εταιρεία στο Google.
Η αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας μίας εταιρείας είναι ένα καλό κριτήριο της οικονομικής της υγείας.
Σας βοηθά να καταλάβετε την οικονομική υγεία μίας εταιρείας και την ικανότητά της να πληρώνει εντός χρόνου.
Ένας τρόπος είναι να παρακολουθήσετε τα οικονομικά στοιχεία και τα πιθανά ρίσκα της εταιρείας. Άλλος τρόπος είναι να βρείτε μία οικονομική αναφορά μέσω εξειδικευμένου γραφείου.
Μία καλή αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας είναι οτιδήποτε πάνω από το “iεπενδυτικό βαθμό”, που σημαίνει ότι η εταιρεία κάνει επενδύσεις χαμηλού ρίσκου. Μία χαμηλή αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας είναι οτιδήποτε κάτω από το “iεπενδυτικό βαθμό”, που σημαίνει ότι η εταιρεία κάνει επενδύσεις υψηλού ρίσκου. Αν η εταιρεία δεν έχει καθόλου αξιολόγηση, μπορεί να σημαίνει ότι είναι νέα εταιρεία για να έχει αξιολόγηση ή δεν έχει καλή οικονομική υγεία.
Επιβεβαιώστε ότι θα λάβετε πληροφορίες όπως διεύθυνση υποκαταστήματος και αριθμό λογαριασμού πελάτη, Swift κωδικό, και IBAN.
Σας δίνει μία ιδέα για το πως κάνει τραπεζικές συναλλαγές η εταιρεία και για το οικονομικό ιστορικό της. Αυτή η πληροφορία μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε μία εταιρεία που σας χρωστά χρήματα.
Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τραπεζικές πληροφορίες μίας εταιρείας είναι να τους ρωτήσετε ευθέως. Μπορείτε επίσης να βρείτε αυτές τις πληροφορίες κοιτάζοντας στο σάιτ της εταιρείας ή ελέγχοντας τις τραπεζικές καταθέσεις.
Ένα ακόμη σημαντικό θέμα που πρέπει να γνωρίζετε για τους πελάτες σας είναι τους ανθρώπους που διαχειρίζονται την εταιρεία, διευθυντές, εταίρους, και ιδιοκτήτες.
Μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε τον τρόπο λήψης αποφάσεων, αλλά και να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με την κουλτούρα της εταιρείας.
Κάντε μία λίστα για τους εταίρους, διευθυντές, και ιδιοκτήτες της εταιρείας και στην συνέχεια κάντε μία έρευνα για τον καθένα ξεχωριστά. Προσπαθήστε να μάθετε όσο το δυνατόν περισσότερα για το ιστορικό τους, τα ενδιαφέροντά τους, και τους στόχους τους για την εταιρεία. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πως σκέφτονται και τι τους παρακινεί.
Τα πιστοποιητικά είναι επίσημα έγγραφα που δείχνουν την ενσωμάτωση, τον ιδιοκτήτη, και την συμμόρφωση της εταιρείας με τους κανονισμούς. Δεδομένα όπως πιστοποιητικά για την ενσωμάτωση, αρμοδιότητα, υπόμνημα, και σχετικά άρθρα σας δίνει μία ιδέα για την δόμηση της εταιρείας.
Μπορούν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε την δόμηση και την λειτουργεία της εταιρείας.
Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να τα ζητήσετε απευθείας από την εταιρεία. Μπορείτε επίσης να τα βρείτε στο τοπικό εμπορικό επιμελητήριο ή διαδικτυακά μέσω βάσεις δεδομένων καταχωρήσεων εταιρειών.
Απαιτείται από κάθε εταιρεία να ελεγχθούν τα οικονομικά προφίλ τους από ανεξάρτητα άτομα.
Μία αναφορά οικονομικών θα σας δείξει αν οι οικονομικές δηλώσεις είναι ακριβής ή όχι.
Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε αυτά τα δεδομένα είναι τα ζητήσετε ευθέως από την εταιρεία. Μπορείτε επίσης να τα βρείτε σε διαδικτυακές βάσεις δεδομένων καταχώρησης εταιρειών ή στην βάση δεδομένων του SEC’s Edgar.
Αυτή είναι μία λίστα που δείχνει τους μετόχους της εταιρείας αλλά και το ποσοστό που κατέχει ο καθένας.
Σας βοηθά να καταλάβετε ποιοι είναι ιδιοκτήτες της εταιρείας και πόσο έλεγχο έχουν. Σας δίνει επίσης πληροφορίες για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας.
Ο καλύτερος τρόπος είναι να το ζητήσετε απευθείας από την εταιρεία. Μπορεί να το βρείτε επίσης σε διαδικτυακές βάσεις καταχώρησης εταιρειών ή στην βάση δεδομένων του SEC’s Edgar.
Κάθε εταιρεία έχει ένα προφίλ κινδύνου που παρουσιάζει όλες τις πιθανές απειλές που μπορεί να εντοπίζει η εταιρεία.
Σας βοηθά να καταλάβετε τι προκλήσεις αντιμετωπίζει η εταιρεία και πως τις διαχειρίζεται. Επίσης σας δίνει πληροφορίες στις μελλοντικές προοπτικές της εταιρείας.
Ζητήστε το από την εταιρεία ή ελέγξτε τις οικονομικές δηλώσεις.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Λίστα ελέγχου διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών
Πώς να χειριστείτε τα ζητήματα των πελατών σας; Χρησιμοποιήστε τη λίστα ελέγχου διαδικασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών μας για να βεβαιωθείτε ότι στα πάντα έχει ληφθεί μέριμνα.
Λίστα ελέγχου έναρξης νέας εργασίας
Εδώ είναι η απόλυτη λίστα ελέγχου για την έναρξη μιας νέας εργασίας. Ξεκινήστε τη νέα σας δουλειά από την αρχή.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team