Η Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών παρέχει συμβουλές για βελτίωση της εμπειρίας πελατών και της απόδοσης της επιχείρησης, αξιολογώντας την ποιότητα εξυπηρέτησης και εντοπίζοντας ευκαιρίες βελτίωσης.
Έχετε ένα σύστημα παρακολούθησης απόδοσης εξυπηρέτησης πελατών; Είστε βέβαιοι ότι η ομάδα σας παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών;
Εάν όχι, πρέπει να ξεκινήσετε διενεργώντας έλεγχο εξυπηρέτησης πελατών. Ακολουθεί μια λίστα ελέγχου βήμα προς βήμα για να σας βοηθήσει.
Με αυτήν τη λίστα ελέγχου, μπορείτε να αξιολογείτε συστηματικά τις λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας σας και να τις βελτιώνετε καθημερινά. Μπορεί να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας και να σας δώσει ιδέες για το πού να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας στο μέλλον.
Ο έλεγχος της εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να αποκαλύψει ελαττώματα που διαφορετικά θα ήταν πολύ δύσκολο να εντοπιστούν. Είναι ένα κρίσιμο βήμα για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με την εξυπηρέτηση σας.
ομάδες εξυπηρέτησης πελατών – το να ακολουθούν μία λίστα μπορεί να τους βοηθήσει να μένουν οργανωμένοι και στον σωστό δρόμο
διευθυντές επιχειρήσεων – να ελέγχουν αν τηρούνται τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών και να παίρνουν τα απαραίτητα μέτρα αν όχι
επόπτες– χρησιμοποιώντας την λίστα ελέγχου ως μέσο εκπαίδευσης ώστε να βοηθήσετε νέους υπαλλήλους η συνεργάτες, φροντίζετε ώστε η ομάδα τους να εκτελούν την εργασία τους σύμφωνα με τις αναμενόμενες προσδοκίες
Όταν πρόκειται για την εξυπηρέτηση πελατών, μια λίστα ελέγχου διασφαλίζει ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο. Η χρήση της μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της επικοινωνίας και του επιπέδου εξυπηρέτησης γενικότερα.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να ανακαλύψουν γρήγορα εάν πρέπει να κάνουν αλλαγές, εξετάζοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών τους.
Οι επιχειρήσεις μπορούν να μάθουν από τα λάθη τους. Εξετάζοντας την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, μπορούν να δουν πού πρέπει να εφαρμόσουν αλλαγές και να διορθώσουν ανάλογα προβλήματα.
Ο ευκολότερος τρόπος είναι να ρωτήσετε τους πελάτες – να τους ρωτήσετε για τις εμπειρίες τους και να τους ενθαρρύνετε να παρέχουν σχόλια.
Παρακολουθήστε τα παράπονα και τις φιλοφρονήσεις, καθώς και τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών. Μερικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την αξιολόγηση της ποιότητας της εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν:
Η λειτουργία μιας επιχείρησης απαιτεί να θέτεις στόχους που θέλεις να πετύχεις. Κατά τη διεξαγωγή ενός ελέγχου, ένα από τα κύρια σημεία είναι να συγκρίνετε την τρέχουσα ποιότητά σας με τους στόχους σας.
Αναλύοντας αυτά τα δεδομένα, οι εταιρείες μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοσή τους και να αποκτήσουν μια προοπτική.
Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι η εξέταση των στόχων άλλων επιχειρήσεων στον ίδιο κλάδο και των σημείων αναφοράς εξυπηρέτησης πελατών. Για να εκτελείται ομαλά η ανάλυση, θέστε στόχους που είναι απτοί και μετρήσιμοι, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε την επιτυχία τους. Παρακολουθήστε καθημερινά, εβδομαδιαία και μηνιαία την πρόοδο για να έχετε μια πλήρη επισκόπηση της απόδοσης της ομάδας σας.
Ένα κενό στην επιχείρηση είναι ένας χώρος που δεν εξυπηρετείται αυτήν τη στιγμή. Είναι η ευκαιρία σας να μεγαλώσετε.
Ο εντοπισμός κενών σάς επιτρέπει να εστιάσετε σε τομείς που χρειάζονται τη μεγαλύτερη προσοχή. Αυτό, με τη σειρά του, θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσετε τα κέρδη.
Δημιουργήστε ένα σχέδιο για τη μέτρηση της προόδου της επιχείρησής σας. Μετρήστε τη διείσδυση στην αγορά, τα κέρδη ή/και τα στατιστικά νέων πελατών.
Μάθετε πού είναι τα πράγματα τώρα και πού θα είναι στο μέλλον. Προσδιορίστε τις διαφορές μεταξύ αυτών των καταστάσεων.
Σύμφωνα με προηγούμενους καθορισμένους στόχους, αυτό το βήμα περιλαμβάνει τον καθορισμό στρατηγικών, στόχων και τον καθορισμό του τι πρέπει να γίνει για την επίτευξή τους.
Βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων, ώστε οι επόπτες και οι αντιπρόσωποι να μπορούν να επικεντρωθούν αποκλειστικά στα καθήκοντά τους. Ως αποτέλεσμα, η ομάδα σας θα ξέρει ακριβώς σε τι να εργαστεί.
Ξεκινήστε βάζοντας στόχους για αυτό που θέλετε να βελτιώσετε. Αυτό μπορεί να σχετίζεται με την ικανοποίηση των πελατών, την ικανοποίηση των εργαζομένων ή την αύξηση των εσόδων.
Αφού θέσετε στόχους, δημιουργήστε ένα σχέδιο για το πώς να τους εφαρμόσετε. Επιβεβαιώστε ότι το σχέδιο είναι εφικτό και μετρήσιμο.
Να θυμάστε ότι τίποτα δεν συμβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη. Πιθανότατα θα χρειαστεί χρόνος και προσπάθεια για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας, αλλά ορίζοντας τρόπους για να το κάνετε, κάνετε το πρώτο βήμα προς την επίτευξή του.
Ένας έλεγχος εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι πλήρης χωρίς δεδομένα. Για να κατανοήσετε την τρέχουσα κατάσταση της επιχείρησής σας, πρέπει να συγκεντρώσετε σχετικές πληροφορίες.
Η συλλογή δεδομένων είναι απαραίτητη για την κατανόηση της κατάστασης της εξυπηρέτησης πελατών σας και για την πραγματοποίηση βελτιώσεων. Τα σωστά δεδομένα θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε προβληματικές περιοχές, να παρακολουθήσετε την πρόοδο και να λάβετε τις σωστές μελλοντικές αποφάσεις.
Η ανάλυση δεδομένων που παρέχονται από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι ο ταχύτερος τρόπος για να γίνει αυτό. Μέσα σε λίγα λεπτά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λεπτομερή αναφορά και να δείτε δεδομένα που είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της υπηρεσίας σας.
Το LiveAgent προσφέρει 11 δυνατότητες αναφοράς, όπως:
Είναι μόνο μερικά παραδείγματα του τι μπορεί να κάνει το LiveAgent για εσάς. Κάντε του ένα test drive και δείτε πώς ενισχύει την επιτυχία των πελατών στην επιχείρησή σας.
Ελέγξτε εάν η επιχείρησή σας παρέχει την ίδια υπηρεσία σε όλα τα κανάλια. Αυτό περιλαμβάνει τηλέφωνο, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, WhatsApp, ζωντανή συνομιλία κ.λπ. Κάθε κανάλι θα πρέπει να έχει μια ομάδα αφοσιωμένων εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών που είναι εκπαιδευμένοι να χειρίζονται ζητήματα και ανησυχίες των πελατών.
Διασφαλίζει ότι παρέχεται ένα σταθερό επίπεδο εμπειρίας και οι πελάτες λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται, ανεξάρτητα από το κανάλι που χρησιμοποιούν.
Προσδιορίστε ποια κανάλια χρησιμοποιείτε για επικοινωνία με πελάτες. Δείτε πόσο καλά λειτουργούν αυτά τα κανάλια και ποια αξίζει να βελτιωθούν. Αυτό περιλαμβάνει την εξέταση των χρόνων απόκρισης, των ποσοστών ικανοποίησης πελατών και των τύπων παραπόνων που γίνονται.
Συμβουλή: Για να βελτιώσετε την ικανότητά σας να διαχειρίζεστε ερωτήματα από όλα τα κανάλια και να τα έχετε όλα κάτω από την ίδια στέγη, σκεφτείτε τα πολυκαναλικά εισερχόμενα του LiveAgent.
Οι υπάλληλοί σας είναι η ραχοκοκαλιά της εξυπηρέτησης πελατών σας. Βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και έχουν εμπειρία από πρώτο χέρι στην αντιμετώπιση των πελατών. Μάθετε τι σκέφτονται.
Η ακρόαση των εργαζομένων είναι απαραίτητη εάν θέλετε να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορούν να παρέχουν πολύτιμες γνώσεις.
Λάβετε τις απόψεις των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών για τα ακόλουθα:
Οι απόψεις των πελατών είναι κεντρικές για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τη στρατηγική. Κάθε εταιρεία χρειάζεται τα σχόλια των πελατών για να κατανοήσει πώς γίνεται η αλληλεπίδραση με την εταιρεία της.
Κατανοώντας τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους πελάτες, οι επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν αλλαγές που θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών.
Κάντε ερωτήσεις έχοντας κατά νου συγκεκριμένους στόχους. Καθορίστε ποια μέθοδος θα λειτουργήσει καλύτερα για την επιχείρησή σας και, στη συνέχεια, ξεκινήστε.
Η οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες είναι απαραίτητη εάν θέλουν να αισθάνονται υποχρεωμένοι να αφήσουν σχόλια. Απευθυνθείτε στους πελάτες με τα μικρά τους ονόματα και κάντε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε εκπτώσεις για πελάτες που παρέχουν τις απόψεις τους.
Όταν οι πελάτες δεν είναι ικανοποιημένοι, επικοινωνούν συχνά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Ακούγοντας/διαβάζοντας και αναλύοντας αυτά τα παράπονα, μπορείτε να εντοπίσετε προβληματικές περιοχές.
Η ακρόαση των παραπόνων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίσουν τις βαθύτερες αιτίες τους. Κατανοώντας τι είναι αυτό που προκαλεί παράπονα στους πελάτες, οι επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν μέτρα για να διορθώσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Χρησιμοποιήστε ποιοτικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που περιλαμβάνει λειτουργίες εγγραφής κλήσεων, όπως το LiveAgent. Στη συνέχεια, εξετάστε μια επιλογή από παράπονα για ανάλυση.
Αναζητήστε μοτίβα στους τύπους των παραπόνων που γίνονται. Ίσως υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο θέμα που εμφανίζεται συνέχεια; Ερευνήστε τι είναι αυτό που κάνει τους πελάτες να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών και προσπαθήστε να επιλύσετε αυτά τα ζητήματα.
Η προσφορά εξυπηρέτησης πελατών σε διαφορετικές γλώσσες μπορεί να είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.
Σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με περισσότερους δυνητικούς πελάτες και αυξάνετε τις πιθανότητες να τους διατηρήσετε ως πελάτες.
Οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν συχνά να μιλούν πολλές γλώσσες και μπορούν να δρομολογούν τις κλήσεις ανάλογα με τις γλωσσικές τους δεξιότητες. Ωστόσο, αυτή είναι μια δαπανηρή επιλογή, επομένως οι επιχειρήσεις συνήθως μεταφράζουν μόνο τον ιστότοπο και το υλικό μάρκετινγκ σε άλλες γλώσσες.
Η ενσωμάτωση εξυπηρέτησης πελατών είναι η διαδικασία με την οποία νέοι υπάλληλοι εισάγονται στην εταιρεία σας, τις πολιτικές και τις διαδικασίες της.
Μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της παροχής καλής εξυπηρέτησης πελατών είναι να διασφαλίσετε ότι οι νέοι υπάλληλοί σας παρουσιάζονται σωστά στην εταιρεία σας. Με τη σωστή ενσωμάτωση, θα μπορούν να φτάσουν στο έδαφος και να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών από την πρώτη μέρα.
Μιλήστε με νέους υπαλλήλους για τις εμπειρίες τους. Ρωτήστε τους πόσο καλά εξοικειώθηκαν με τις διαδικασίες της εταιρείας και αν ένιωσαν έτοιμοι να παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Μπορείτε επίσης να διαβάσετε τα εκπαιδευτικά εγχειρίδια, να δοκιμάσετε νέους υπαλλήλους σχετικά με τις γνώσεις τους για τα προϊόντα και να παρατηρήσετε τις αλληλεπιδράσεις τους με τους πελάτες.
Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να διαθέτουν τα απαραίτητα προσόντα για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Αυτό περιλαμβάνει την κατοχή των κατάλληλων δεξιοτήτων, γνώσεων και εμπειρίας.
Με το σωστό φάσμα δεξιοτήτων, οι αντιπρόσωποί σας θα είναι σε θέση να παρέχουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών. Θα ξέρουν πώς να αντιμετωπίζουν διαφορετικούς τύπους πελατών, να χειρίζονται αποτελεσματικά τα παράπονα και να επιλύουν προβλήματα γρήγορα.
Φυσικά, μπορείτε να ελέγξετε τα βιογραφικά των αντιπροσώπων για να κατανοήσετε τις δεξιότητές τους. Αλλά μπορείτε να κάνετε περισσότερα από αυτό – ελέγξτε τα στην πράξη.
Ζητήστε τους να ολοκληρώσουν τεστ δεξιοτήτων, δώστε τους κουίζ σχετικά με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας και βάλτε τους να συμμετέχουν σε ασκήσεις ρόλων. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσδιορίσετε εάν είναι κατάλληλοι να παρέχουν στους πελάτες σας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης.
Όλοι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας θα πρέπει να γνωρίζουν τι αναμένεται να κάνουν και πώς μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες.
Εάν οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας δεν γνωρίζουν τις ευθύνες τους, ενδέχεται να μην είναι σε θέση να βοηθήσουν τους πελάτες. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα απογοητευμένους πελάτες και κακή φήμη για την επιχείρησή σας, καθώς και δυσαρεστημένους αντιπροσώπους που μπορεί να μην εκπληρώνουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
Ελέγξτε εάν όλοι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών είναι εξοικειωμένοι με τις περιγραφές των εργασιών τους. Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει μια λίστα με τις αρμοδιότητές τους. Μπορείτε επίσης να τους παρέχετε εγχειρίδια, οδηγίες και άλλους πόρους για να τους βοηθήσετε με την εργασία τους.
Επικοινωνήστε με σαφήνεια και περιεκτικότητα καθώς και παρέχετε τακτικά σχόλια, ώστε οι αντιπρόσωποι σας να είναι πάντα ενήμεροι για τα τρέχοντα καθήκοντά τους.
Συμβουλή: Οι εσωτερικές καρτέλες και οι σημειώσεις του LiveAgent μπορούν να φανούν χρήσιμα εδώ. Χρησιμοποιήστε τα ως υπενθυμίσεις, για τη δημιουργία εργασιών ή για τη δημιουργία σημειώσεων για τους συναδέλφους σας. Έτσι, όλοι θα ξέρουν τι πρέπει να γίνει.
Ο έλεγχος των προτύπων εξυπηρέτησης πελατών όσον αφορά την υποστήριξη και την επικοινωνία σάς βοηθά να προσδιορίσετε εάν η ομάδα σας ανταποκρίνεται στην εργασία.
Εάν η εξυπηρέτηση πελατών σας δεν πληροί ορισμένα πρότυπα, θα βλάψει την επιχείρησή σας. Μπορεί να χάσετε πελάτες, να βλάψετε τη φήμη σας και να βλάψετε το ηθικό της ομάδας σας.
Ελέγξτε τις πολιτικές και τις διαδικασίες σας για τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας τη λίστα ελέγχου μας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δείτε τι πρέπει να κάνετε για να παρέχετε συνεπή εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.
Συμβουλή: εδώ είναι μια λίστα ελέγχου των προτύπων εξυπηρέτησης πελατών που παρέχονται από το LiveAgent.
Είναι δύσκολο να αντιμετωπίζεις δύσκολους πελάτες, επομένως όλοι οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να εκπαιδευτούν στο πώς να το κάνουν.
Εάν οι υπάλληλοί σας δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι, ενδέχεται να μην είναι σε θέση να βοηθήσουν τους πελάτες. Όταν ένα παράπονο αντιμετωπίζεται εσφαλμένα, μπορεί να οδηγήσει σε αρνητική διαφήμιση από στόμα σε στόμα και ακόμη και απώλεια πελατών.
Έχετε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που καλύπτει όλες τις διαφορετικές πτυχές των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν να χειριστούν οποιαδήποτε κατάσταση προκύψει.
Ενημερώνετε τακτικά την εκπαίδευση και καλύπτετε νέα θέματα.
Για να διασφαλίσετε μια ομαλή και απρόσκοπτη υπηρεσία υποστήριξης πελατών 24/7, να την ελέγχετε τακτικά.
Εάν η υποστήριξη πελατών σας δεν λειτουργεί σωστά, μπορεί να χάσετε πελάτες. Ως αποτέλεσμα, η φήμη και το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να επιφέρουν προβλήματα.
Δοκιμάστε την υπηρεσία καλώντας ή στέλνοντας email σε διαφορετικές ώρες της ημέρας και της νύχτας. Δείτε πόσο χρόνο χρειάζεται για να απαντήσει κάποιος στην κλήση σας ή να απαντήσει στο email σας.
Κοιτάξτε τα αρχεία καταγραφής για να δείτε πόσες συνομιλίες διεκπεραιώθηκαν και ποιος ήταν ο χρόνος απόκρισής τους. Φροντίστε να ελέγξετε ότι έχετε διαθέσιμο chatbot εκτός ωραρίου λειτουργίας.
Μια άλλη σημαντική πτυχή που πρέπει να ελέγξετε είναι πόσο καλά μεταφέρονται οι κλήσεις. Κάθε κλήση φτάνει στον κατάλληλο αντιπρόσωπο;
Εάν οι κλήσεις δεν μεταφερθούν σωστά, οι πελάτες μπορεί να απογοητευτούν και να σταματήσουν να προσπαθούν να επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας.
Χρησιμοποιήστε λειτουργίες όπως η αυτόματη διανομή κλήσεων και η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων. Αυτά επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο η εξυπηρέτηση πελατών σας χειρίζεται τις κλήσεις, συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου αναμονής και παρέχουν καλύτερη εμπειρία πελατών.
Η αξιολόγηση είναι το κλειδί της επιτυχίας, επομένως φροντίστε να το κάνετε τακτικά. Εξάλλου, πρέπει να γνωρίζετε εάν οι αλλαγές που κάνετε λειτουργούν.
Για να προσδιορίσετε εάν οι αλλαγές που έχετε κάνει είναι αποτελεσματικές ή εάν απαιτούνται περαιτέρω διορθωτικές ενέργειες.
Δείτε τα ποσοτικά δεδομένα – τον μέσο χρόνο επίλυσης, τον αριθμό των παραπόνων που ελήφθησαν ή άλλα στατιστικά στοιχεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα των αλλαγών σας.
Εξετάστε τα ποιοτικά δεδομένα – σχόλια πελατών, απαντήσεις σε έρευνες ή άλλες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε πώς αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι αυτές τις αλλαγές.
Αναλύστε επιχειρηματικές μετρήσεις – κέρδος, κόστος και άλλα μέτρα που υποδεικνύουν πόσο επιτυχημένες ήταν οι αλλαγές σας από επιχειρηματική άποψη.
Όλες αυτές οι μέθοδοι μπορούν να σας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες για το εάν οι αλλαγές έχουν ή όχι το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Η ανάλυση της απόδοσης της εξυπηρέτησης πελατών των ανταγωνιστών σας μπορεί να σας δώσει μια καλή ιδέα για το πού βρίσκεστε.
Κατανοώντας την απόδοση των ανταγωνιστών σας, μπορείτε να μείνετε μπροστά στο παιχνίδι. Αυτή η γνώση μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε νέους πελάτες και να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών.
Κοιτάξτε τους ιστότοπούς τους – παρέχει μια συνολική κατανόηση της απόδοσής τους.
Κοιτάξτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – μπορούν να σας δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες, όπως το είδος των καταγγελιών που λαμβάνουν και πώς ανταποκρίνονται σε αυτά.
Εγγραφείτε για την εξυπηρέτηση πελατών – αυτό θα σας δώσει μια ματιά από πρώτο χέρι για το πώς αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους.
Οι KPI εξυπηρέτησης πελατών, όπως η ικανοποίηση πελατών ή το ποσοστό επίλυσης της πρώτης επαφής, είναι καλές μετρήσεις για τη μέτρηση της καλής απόδοσης της ομάδας σας.
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής μεταξύ μιας εταιρείας και των πελατών της. Μπορεί να είναι ο παράγοντας κλειδί για το εάν ένας πελάτης συναλλάσσεται ή όχι μαζί σας.
Δημιουργήστε μια λίστα με KPI που θέλετε να παρακολουθήσετε. Αυτό θα διαφέρει ανάλογα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, αλλά μερικά κοινά είναι το ποσοστό ικανοποίησης πελατών, το ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής και ο μέσος χρόνος χειρισμού. Μπορείτε να βρείτε περισσότερα στα «παραδείγματα KPI εξυπηρέτησης πελατών» παρακάτω.
Αφού έχετε τη λίστα με τους KPI, βρείτε τα κατάλληλα εργαλεία για να τα παρακολουθήσετε. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές διαθέσιμες επιλογές, από απλές έρευνες έως πιο εξελιγμένο λογισμικό που μπορεί να παρακολουθεί τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σε πραγματικό χρόνο και να παρέχει έτοιμες αναφορές.
Θέστε σε εφαρμογή μια διαδικασία για την τακτική παρακολούθηση των KPI σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όσο η δημιουργία τακτικών αναφορών και η αναθεώρησή τους με την ομάδα σας.
Οι πελάτες μισούν την αναμονή, επομένως είναι σημαντικό να κάνετε ό,τι μπορείτε για να ελαχιστοποιήσετε τον χρόνο που έχουν να περιμένουν για βοήθεια.
Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να συναλλάσσονται με εταιρείες που προσφέρουν γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Μια μελέτη από το HubSpot διαπίστωσε ότι σχεδόν το 60% των πελατών πιστεύουν ότι οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής είναι τα πιο απογοητευτικά μέρη μιας εμπειρίας εξυπηρέτησης.
Η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να είναι μια ομαδική προσπάθεια και όλοι στην εταιρεία πρέπει να γνωρίζουν πόσο καλά (ή πόσο χαμηλά) αποδίδει.
Μοιράζοντας τα αποτελέσματα με όλη την ομάδα και την υπόλοιπη εταιρεία, όλοι θα βρίσκονται στην ίδια σελίδα και θα εργάζονται προς τον ίδιο στόχο.
Για να μοιραστείτε αναφορές, μπορείτε:
Το CSAT είναι ένα μέτρο του πόσο ευχαριστημένος είναι ένας πελάτης με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος υπολογισμού είναι να ρωτήσετε τους πελάτες για την εμπειρία τους με την εταιρεία σας. Μπορείτε να το κάνετε είτε απευθείας είτε χρησιμοποιώντας εργαλεία έρευνας για να υπολογίσετε αυτόματα τη βαθμολογία CSAT.
Οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν τα σχόλια πελατών (συμπεριλαμβανομένων των βαθμολογιών CSAT) για να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα προσφέρουν, πώς να βελτιώσουν την υποστήριξη πελατών και πού να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ.
Ο χρόνος πρώτης απόκρισης σε ένα κέντρο επικοινωνίας είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να απαντήσει ο πρώτος εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών στην τηλεφωνική κλήση ή το μήνυμα ενός πελάτη.
Είναι μια σημαντική μέτρηση επειδή επηρεάζει τη συνολική εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία. Οι αργές απαντήσεις μπορούν να κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ότι δεν αποτελούν προτεραιότητα και μπορεί να οδηγήσουν σε μεγαλύτερους χρόνους αναμονής για άλλους.
Για να βελτιώσετε τον χρόνο πρώτης απόκρισής σας, εκπαιδεύστε το προσωπικό σας για το πώς να χειρίζεται τα ερωτήματα πελατών, χρησιμοποιήστε ένα σύστημα δρομολόγησης κλήσεων που δίνει προτεραιότητα στις κλήσεις υψηλής προτεραιότητας και επαληθεύστε ότι το κέντρο επικοινωνίας σας διαθέτει αρκετό προσωπικό για να χειριστεί τον όγκο των κλήσεων ή των μηνυμάτων που συνήθως λαμβάνει.
Η καθαρή βαθμολογία υποστηρικτών είναι μια μέτρηση που έχει σχεδιαστεί για την παρακολούθηση της αφοσίωσης και της ικανοποίησης των πελατών. Η βαθμολογία βασίζεται στην ερώτηση “Πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία/προϊόν/υπηρεσία μας σε έναν φίλο ή συνάδελφο;”
Ζητείται από τους ερωτηθέντες να βαθμολογήσουν αυτή την πιθανότητα σε μια κλίμακα από 0-10. Όσοι ανταποκρίνονται με 9 ή 10 θεωρούνται υποστηρικτές, 7 ή 8 παθητικοί και οτιδήποτε κάτω από 6 θεωρείται αρνητικό.
Το NPS υπολογίζεται αφαιρώντας το ποσοστό των επικριτών από το ποσοστό των υποστηρικτών.
Το ART είναι ο μέσος χρόνος που χρειάζεται μια εταιρεία για να επιλύσει μια καρτέλα εξυπηρέτησης πελατών. Ο χρόνος επίλυσης μετράται από τη στιγμή που ένας πελάτης υποβάλλει μια καρτέλα μέχρι να επισημανθεί ως επιλυμένη.
Η πολυπλοκότητα του ζητήματος, τα επίπεδα στελέχωσης και το πόσο καλά είναι συντονισμένα τα συστήματα της εταιρείας είναι παράγοντες που επηρεάζουν το ART. Αλλά γενικά, οι περισσότερες εταιρείες στοχεύουν να επιλύσουν τις καρτέλες εντός 24-48 ωρών.
Το μέσο ποσοστό μετατροπής είναι το ποσοστό των ατόμων που πραγματοποιούν την επιθυμητή ενέργεια, όπως την πραγματοποίηση μιας αγοράς ή τη συμπλήρωση μιας φόρμας. Το μέσο ποσοστό μετατροπής μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με μεταβλητές όπως ο κλάδος και το προϊόν κ.λπ.
Για να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών σας, θα πρέπει να εστιάσετε στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, στη στόχευση των σωστών ατόμων με τις καμπάνιες μάρκετινγκ και στη χρήση αποτελεσματικών κουμπιών παρότρυνσης για δράση στον ιστότοπό σας.
You can audit customer service in a variety of ways, such as by surveying customers about their satisfaction with the service they received, interviewing employees to get their perspective, or reviewing call recordings to see how well the company handled each interaction. Whatever method you choose, auditing customer service will help you ensure that your clients are happy and that your company is delivering the best possible customer experience.
Ask your clients how they feel about their experience with your company. You can do this through customer surveys, interviews, or focus groups. Another way to evaluate customer satisfaction is to look at feedback on social media, review sites, and other online platforms. This can give you a sense of how well you're meeting customer expectations. You can also track how often customers return to your business and how much they spend on average. These metrics can help you understand if customers are happy with your products and services and whether or not they're likely to recommend you to others.
A good audit checklist will include all of the steps that you need to take to conduct an effective audit. It will also include a list of the documents and records that you'll need to review, which should be tailored to your specific industry and accounting procedures. Using a checklist is a great way to ensure that your audit is thorough and accurate. It can help you to avoid missed opportunities and potential problems down the road.
A customer service audit is simply a review of how well your company provides support to its customers. It can be conducted internally or externally and it can cover any or all aspects of the customer service process. The goal of a customer service audit is to identify where your company could improve the experience it provides and develop a plan to address those areas. The results of a customer service audit can be used to improve training programs for employees, revise policies and procedures, make changes to the way complaints are handled, and more.
There are several steps you can take to get ready for it. The best way to prepare for a customer audit is to get your records in order and have all the necessary documentation. You should also be familiar with the company's policies and procedures for dealing with audits. In addition, you should employ good customer service practices and be prepared to answer any questions the auditor may have. Be courteous and professional at all times, and stay calm under pressure. If you need help preparing for an audit, consult with your supervisor.
It provides you with a comprehensive list of items to review during your next audit. To use this checklist, simply check it off based on information about your company's customer service operations. This will help you track whether or not your team is meeting your customer service goals.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team