Η λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει συμβουλές για βελτιωμένη υποστήριξη, όπως προσδοκίες, χρόνος απάντησης και διαχείριση απογοήτευσης, βοηθώντας στην ενίσχυση των πελατειακών σας υπηρεσιών.
Η ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της επιχειρηματικής επιτυχίας. Ένας ευχαριστημένος πελάτης θα επιστρέφει ξανά και ξανά, αλλά μια κακή εμπειρία θα μπορούσε να τον απομακρύνει οριστικά.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει ένα σχέδιο για την επίλυση των προβλημάτων των πελατών όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά. Σε αυτήν τη λίστα ελέγχου, θα συζητήσουμε όλα τα απαραίτητα βήματα για την παροχή μιας άψογης εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών από την αρχή μέχρι το τέλος.
Οι λίστες ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία, αλλά συνήθως περιλαμβάνουν στοιχεία όπως αντιμετώπιση παραπόνων, παροχή βοήθειας και πληροφοριών και ευχαριστίες πελατών.
Άλλα στοιχεία που μπορεί να συμπεριληφθούν είναι η πώληση υψηλού κέρδους ή η παράλληλη πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, η επιβεβαίωση παραγγελιών και η επίλυση τυχόν αποκλίσεων.
Μια λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες σας σε πολύτιμο χρόνο. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι δεν χάνονται βήματα όταν αντιμετωπίζετε μια ερώτηση ή ένα ζήτημα πελάτη.
Είναι σημαντικό να υπάρχει ένα σταθερό πρωτόκολλο εξυπηρέτησης πελατών, έτσι ώστε όλοι οι εργαζόμενοι να γνωρίζουν τα βήματα που πρέπει να κάνουν για να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Ανεξάρτητα από το με ποιον αλληλεπιδρά ένας πελάτης στην εταιρεία, είναι απαραίτητη μια συνεπής εμπειρία πελάτη. Μια λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών βοηθά επίσης στον εντοπισμό τομέων βελτίωσης, έτσι ώστε το επίπεδο εξυπηρέτησης να διατηρείται για την ικανοποίηση των πελατών.
Αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών
Μια λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη για αντιπροσώπους που χειρίζονται εισερχόμενες ερωτήσεις ή παράπονα. Πρέπει να προσέχουν τις λεπτομέρειες και να ακολουθούν μια συγκεκριμένη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών ενώ επικοινωνούν με τον ήδη υπάρχον και δυνητικό πελάτη.
Η εταιρεία σας θα παραμείνει συνεπής όταν έχει να κάνει με πολλούς διαφορετικούς υπαλλήλους, εάν έχετε ένα σταθερό σύνολο κατευθυντήριων γραμμών. Επίσης, βοηθά τους νέους προσλαμβάνοντες να ενημερωθούν και να αποφύγουν τα λάθη και τη συντριπτική προσπάθεια εξυπηρέτησης πελατών.
Ηγέτες επιχειρήσεων
Οι ιδιοκτήτες και οι επικεφαλής επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια στρατηγική εξυπηρέτησης πελατών για να παρακολουθούν την πρόοδο του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας τους. Μπορούν να ελέγξουν πόσο καλά αντιμετωπίζονται τα παράπονα και να εντοπίσουν τομείς όπου χρειάζονται βελτιώσεις.
Μπορούν επίσης να το χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών για τη μέτρηση των επιπέδων ικανοποίησης των πελατών και την παρακολούθηση των αλλαγών. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τον επικεφαλής της επιχείρησης να λάβει αποφάσεις σχετικά με το πού θα διαθέσει πόρους για βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση πελατών.
Επόπτες και διευθυντές εξυπηρέτησης πελατών
Ένα δείγμα λίστας ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελές για τους διευθυντές και τους επόπτες εξυπηρέτησης πελατών, διότι είναι υπεύθυνοι για την επίβλεψη των ενεργειών των εργαζομένων. Πρέπει να βεβαιωθούν ότι οι εργαζόμενοι ακολουθούν το εταιρικό πρωτόκολλο όταν συναλλάσσονται με πελάτες.
Μια λίστα ελέγχου τους επιτρέπει να παρακολουθούν τις μετρήσεις εξυπηρέτησης πελατών και να λαμβάνουν λεπτομερείς αναφορές σχετικά με το πόσο καλά αποδίδει ολόκληρη η ομάδα υποστήριξης πελατών τους.
Είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για κάθε επιχείρηση για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι και ικανοποιημένοι. Ακολουθώντας αυτά τα απλά βήματα, μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα των πελατών σας σαν επαγγελματίες!
Ένα από τα πρώτα θέματα που έχει να κάνει η ομάδα υποστήριξης σας είναι να μπορούν εύκολα οι πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί τους. Οι πελάτες δεν θα πρέπει να ψάχνουν μέσω σελίδων FAQ ή να στέλνουν πολλαπλά email μέχρι να λάβουν μία απάντηση.
Αν οι πελάτες σας δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή με την ομάδα υποστήριξης, δεν θα είναι σε θέση να επιλύσουν προβλήματα. Μπορεί να απογοητευτούν και να αναζητήσουν άλλο συνεργάτη αν δεν λάβουν βοήθεια την στιγμή που ην χρειάζονται περισσότερο.
Αυτό ποικίλλει ανάλογα με τον κλάδο σας. Κάποιες εταιρείες παρέχουν 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη ενώ κάποιες άλλες παρέχουν λειτουργίες συνομιλίας.
Κάποιες εταιρείες επιλέγουν να μην προσφέρουν τηλεφωνική υποστήριξη και αντ’αυτού χρησιμοποιούν διαφορετικές μεθόδους επικοινωνίας όπως email ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το πιο σημαντικό είναι πως οι πελάτες σας μπορούν εύκολα και γρήγορα να έρθουν σε επαφή με την ομάδα σας όταν χρειάζονται βοήθεια.
Μην ξεχνάτε πως διαφορετικά προβλήματα μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο επίλυσης , οπότε είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους πελάτες σας για το πόσο χρονικό διάστημα θα περιμένουν ώστε να λάβουν μία απάντηση.
Οι πελάτες σας θα πρέπει να γνωρίζουν τι εμπειρία να περιμένουν όταν αναζητούν βοήθεια.
Οι ξεκάθαρες προσδοκίες καθοδηγούν τον πελάτη. Παρεξηγήσεις μπορούν να αποφευχθούν μεταξύ της ομάδας σας και του πελάτη πριν καν ξεκινήσει η αλληλεπίδραση.
Η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να είναι ακριβής, σωστή, και ευχάριστη. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να θέσετε προσδοκίες, αλλά το πιο σημαντικό είναι να είστε σταθεροί.
Θέλετε όλοι οι πελάτες σας να έχουν παρόμοια εξατομικευμένη εμπειρία όταν αναζητούν βοήθεια. Μία ξεκάθαρη κατανόηση του τι να περιμένουν από την εταιρεία σας θα σας βοηθήσει να αποφύγετε πολλά προβλήματα στο μέλλον.
Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους πελάτες σας για τις ώρες εργασίας. Θα γνωρίζουν πότε είστε διαθέσιμοι και ποια ζώνη ώρας να λάβουν υπόψιν τους όταν αναζητούν βοήθεια.
Προσδιορίζοντας τις ώρες εργασίας της ομάδας σας εξηγείτε τυχόν ελλείψεις ή καθυστερήσεις.
Αν δεν μπορείτε να προσφέρετε εξυπηρέτηση πελατών κάποιες συγκεκριμένες ώρες, οι πελάτες σας θα πρέπει να το γνωρίζουν. Θα πρέπει εύκολα να γνωρίζουν πότε η επιχείρηση λειτουργεί πριν έρθουν με ένα πρόβλημα ή μία ερώτηση.
Το πότε θα είστε έτοιμοι για υποστήριξη είναι δική σας επιλογή. Ωστόσο, θα πρέπει να αναλογιστείτε πως θα επηρεάσετε τους πελάτες σας που είναι σε διαφορετική ζώνη ώρας ή εκείνους που χρειάζονται βοήθεια συγκεκριμένες ώρες.
Εφόσον είναι δυνατόν, προσπαθήστε να συμβιβαστείτε όσο το δυνατόν περισσότερο ώστε να παρέχετε την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών που μπορείτε.
Ένας τρόπος να βεβαιωθείτε ότι η ποιότητα της ομάδας υποστήριξης σας είναι αυτή που απαιτείται είναι με την χρήση chatbots, τα οποία είναι προγράμματα υπολογιστών που μιμούνται ανθρώπινες συζητήσεις και βοηθούν τους πελάτες με τις απορίες τους.
Τα chatbot είναι διαθέσιμα όλες τις ώρες και μπορούν να διαχειριστούν πολλαπλές συζητήσεις ταυτόχρονα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες οποιαδήποτε ώρα χωρίς μεγάλους χρόνους αναμονής.
Τα chatbot είναι προγραμματισμένα να απαντούν συχνές ερωτήσεις, κάτι το οποίο δίνει την ελευθερία στην ομάδα σας να ασχοληθεί με πιο σύνθετα θέματα.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά chatbot εκεί έξω για να διαλέξετε, αλλά είναι σημαντικό να συμμορφώνεται με τον τύπο της εξυπηρέτησης πελατών που θέλετε να παρέχετε και ταιριάζει με τους εταιρικούς σας στόχους.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα chatbot στον ιστότοπό σας, στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και στις καμπάνιες marketing email. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας κατανοεί πλήρως πως χρησιμοποιείται ένα chatbot και ότι είναι όλοι στην ίδια σελίδα και γνωρίζουν πως να το χρησιμοποιήσουν στο έπακρο.
Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας κατανοεί πλήρως πως χρησιμοποιείται ένα chatbot και ότι είναι όλοι στην ίδια σελίδα και γνωρίζουν πως να το χρησιμοποιήσουν στο έπακρο.
Η γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας σάς βοηθά να παρέχετε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Μπορείτε να προσφέρετε λύσεις στους πελάτες μόλις κατανοήσετε τις απαιτήσεις τους.
Οι πελάτες ζητούν υποστήριξη διότι έχουν μια ερώτηση ή ένα ζήτημα που χρειάζεται επίλυση. Εάν είστε εξοικειωμένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, θα είναι εύκολο να απαντήσετε σε ερωτήσεις ή να βοηθήσετε στην επίλυση προβλημάτων.
Επιπλέον, θα μπορείτε να παρέχετε λύσεις προσαρμοσμένες στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, γεγονός που δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία πελάτη.
Εξοικειωθείτε με τις λύσεις των προϊόντων σας και τις διαφορετικές δυνατότητες που προσφέρουν. Αυτή η γνώση μπορεί στη συνέχεια να μεταφερθεί σε πελάτες που αναζητούν υποστήριξη.
Μπορείτε εύκολα να βελτιώσετε τις γνώσεις σας για το προϊόν διαβάζοντας την τεκμηρίωση του προϊόντος και μαθαίνοντας τις λεπτομέρειες του τι έχει να προσφέρει κάθε υπηρεσία. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με κάτι, ρωτήστε έναν συνεργάτη ή ανώτερο συνάδελφο. Είναι επίσης σημαντικό να δοκιμάσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, ώστε να είστε εξοικειωμένοι με αυτά.
Επιπλέον, παρακολουθήστε διαδικτυακά σεμινάρια και εκπαιδευτικές συνεδρίες προϊόντων για να μάθετε περισσότερα για το τι προσφέρει η εταιρεία σας.
Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, το να βάζεις τον πελάτη σε προτεραιότητα θα πρέπει πάντα να είναι η πρώτη σου προτεραιότητα. Αυτό σημαίνει επίλυση των προβλημάτων τους και απάντηση στις ερωτήσεις τους έγκαιρα και αποτελεσματικά.
Είναι το κλειδί για τη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας πελάτη. Βοηθά τη φήμη της επιχείρησής σας και βελτιώνει τη συνολική αντίληψη της εταιρείας σας. Επιπλέον, θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αφοσιωμένους πελάτες.
Παρέχετε ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών επιλύοντας προβλήματα με ακρίβεια μέσω ενός αποτελεσματικού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Ακούστε τις ανάγκες των πελατών σας και προσθέστε δυνατότητες στο προϊόν ή την υπηρεσία σας με βάση αυτό που θέλουν οι πελάτες σας. Εξασφαλίστε τους αξιόπιστη εξυπηρέτηση. Χρησιμοποιήστε μια μέθοδο διαχείρισης στόχων όπως τα OKR (στόχοι και βασικά αποτελέσματα).
Είναι μια αποτελεσματική στρατηγική που μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε καθημερινούς στόχους, ενώ παράλληλα παραμένετε στην κορυφή των μακροπρόθεσμων στόχων.
Όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, η γρήγορη απόκριση είναι απαραίτητη. Αυτό σημαίνει επίλυση ερωτήσεων και απάντηση ερωτήσεων το συντομότερο δυνατό.
Οι πελάτες μπορεί να απογοητευτούν εάν δεν απαντήσετε αμέσως και μπορεί να μεταφέρουν την επιχείρησή τους αλλού. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να αφήσουν αρνητικές κριτικές που μπορεί να βλάψουν τη φήμη σας.
Και, εάν το ζήτημα είναι ευαίσθητο στον χρόνο, η μη γρήγορη απόκριση μπορεί να επιδεινώσει το πρόβλημα.
Θα πρέπει να έχετε πάντα ένα σχέδιο για το πώς θα ανταποκριθείτε στα ερωτήματα των πελατών. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας διαδικασίας για τον τρόπο αντιμετώπισης διαφορετικών τύπων ερωτήσεων και επίλυσης προβλημάτων.
Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε τους απαραίτητους πόρους ώστε να μπορείτε να χειρίζεστε γρήγορα τα αιτήματα των πελατών. Καθορίστε έναν χρόνο απόκρισης για τους αντιπροσώπους σας, ώστε να μπορούν να προσφέρουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που περιμένετε.
Όταν πρόκειται για την εξυπηρέτηση πελατών, μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες (εκτός από την ενεργητική ακρόαση) είναι να μπορείς να ταιριάξεις τις ανάγκες των πελατών με λύσεις προϊόντων. Αυτό σημαίνει να κατανοήσετε τι θέλει και τι χρειάζεται ο κάθε πελάτης και στη συνέχεια να του παρέχετε την καλύτερη δυνατή λύση.
Μπορεί να είναι δύσκολο να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών εάν δεν μπορείτε να ταιριάξετε τις ανάγκες των πελατών με λύσεις προϊόντων. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμένες πωλήσεις, δυσαρεστημένους πελάτες και γενικά αρνητικό αντίκτυπο στη φήμη της επιχείρησής σας.
Εκπαιδεύοντας σωστά τους υπαλλήλους για το πώς να κάνουν ερωτήσεις κατά τη διάρκεια συνομιλιών με πελάτες, μπορείτε να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις λύσεις προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες. Δείτε εάν μπορείτε να παρέχετε αυτές τις λύσεις στο μέλλον, εάν δεν τις έχετε ακόμη σε προσφορά. Να είστε ειλικρινείς με τους πελάτες σας σχετικά με τις λύσεις προϊόντων που έχετε διαθέσιμες.
Η ενημέρωση του πελάτη σε κάθε στάδιο της διαδικασίας επίλυσης είναι απαραίτητη. Αυτό σημαίνει να τους ενημερώσετε τι κάνετε, πόσο καιρό θα χρειαστεί για να επιλυθεί το πρόβλημα και πότε μπορούν να περιμένουν απάντηση.
Εάν δεν ενημερώνετε τον πελάτη, μπορεί να αισθανθεί ότι το θέμα τους δεν λαμβάνεται σοβαρά υπόψη ή ότι τον αγνοείτε.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απογοήτευση και κακές κριτικές που θα βλάψουν τις μελλοντικές πωλήσεις. Σε έναν κόσμο όπου η εμπειρία του πελάτη έχει τεράστια δύναμη, αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλετε.
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα σχέδιο για τη διαδικασία επίλυσης και πώς θα το επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας. Εξηγήστε πώς σχεδιάζετε να επιλύσετε τα προβλήματά τους, μια εκτίμηση για το πότε μπορούν να περιμένουν επίλυση και τι θα κάνετε εάν δεν μπορεί να επιλυθεί αμέσως.
Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας κατανοούν τη σημασία του να κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους παροχής γρήγορης και εύκολης εξυπηρέτησης πελατών είναι να έχετε έτοιμες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις.
Έχοντας έτοιμες απαντήσεις για συνήθεις ερωτήσεις, μειώνεται ο αριθμός των email και των συνομιλιών με πελάτες. Επομένως, οι υπάλληλοί σας μπορούν να αφιερώσουν το χρόνο τους σε πιο σημαντικές εργασίες, όπως η επίλυση προβλημάτων νέων πελατών ή η αναζήτηση τρόπων βελτίωσης προϊόντων και υπηρεσιών.
Δημιουργήστε μια λίστα με τις πιο συχνές ερωτήσεις από πελάτες, ώστε να μπορείτε να τις ιεραρχήσετε με βάση το πόσο συχνά εμφανίζεται η καθεμία.
Γράψτε λεπτομερείς απαντήσεις, συμπεριλαμβανομένων πιθανών λύσεων ή επόμενων βημάτων. Στη συνέχεια, μπορείτε να προετοιμάσετε τις έτοιμες απαντήσεις σας για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες εξυπηρετούνται γρήγορα και αποτελεσματικά.
Εάν θέλετε να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, είναι σημαντικό να καθορίσετε ένα καθορισμένο χρονοδιάγραμμα στο οποίο οι πελάτες μπορούν να αναμένουν απαντήσεις ή λύσεις στα ερωτήματά τους.
Σας επιτρέπει να ορίσετε τις προσδοκίες των πελατών και να διασφαλίσετε ότι ικανοποιούνται. Σας επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε την απόδοσή σας, ώστε να μπορείτε να δείτε πού μπορούν να γίνουν βελτιώσεις.
Επιπλέον, ελαχιστοποιεί τις στιγμές αδράνειας μέσα στην ομάδα σας και σέβεται τον χρόνο των πελατών σας.
Ξεκινήστε μετρώντας πόσο χρόνο χρειάζεται για να απαντήσετε σε μια ερώτηση από την αρχή μέχρι το τέλος.
Σκεφτείτε πόσο χρόνο περιμένει ο πελάτης για απάντηση καθώς και πόσος χρόνος χρειάζεται για να διορθώσετε το πρόβλημα του πελάτη.
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που μπορείτε να αντιμετωπίσετε κατά την παροχή εξυπηρέτησης πελατών είναι η διαχείριση των συναισθηματικά φορτισμένων απαντήσεων των πελατών σας. Πρέπει να ξέρετε τι να κάνετε όταν είναι απογοητευμένοι.
Μην αφήνετε την απογοήτευση των πελατών σας να εμποδίζει την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι χειρίζεστε τα αρνητικά συναισθήματα των πελατών με ενσυναίσθηση, αλλά χωρίς να τους αφήνετε να αναλάβουν πλήρως την κατάσταση. Αυτό θα επιτρέψει καλύτερη ανάλυση καθώς και βελτιωμένη σχέση με τον πελάτη.
Το πρώτο βήμα είναι να αναγνωρίσετε πώς αισθάνεται ο πελάτης σας. Στη συνέχεια, θα πρέπει να προσπαθήσετε να καταλάβετε γιατί συμβαίνει αυτό και εάν υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε για να το επιλύσετε.
Είναι σημαντικό να μην απορρίπτετε τα συναισθήματα θυμού τους, αλλά αντίθετα να συνεργαστείτε μαζί τους για να μπορέσουν να ξεπεράσουν τις απογοητεύσεις τους. Επιπλέον, θα πρέπει πάντα να ζητάτε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκαλείται και να διασφαλίζετε ότι ο πελάτης είναι ικανοποιημένος με την επίλυση.
Αφού αφιερώσετε χρόνο για να κατανοήσετε την απογοήτευση του πελάτη σας, προσπαθήστε να τον βοηθήσετε να λύσει τα προβλήματά του όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Είτε αφορά την επίλυση ενός προβλήματος χρέωσης είτε την επιβεβαίωση μιας παραγγελίας, αυτό που έχει σημασία είναι να φροντίσετε το πρόβλημά τους.
Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι ερωτήσεις των πελατών σας απαντώνται με τη μέγιστη ικανοποίησή τους. Η πράξη του να κάνετε το επιπλέον μίλι δείχνει στους πελάτες σας ότι νοιάζεστε για εκείνον. Ας ελπίσουμε ότι θα τους οδηγήσει σε συναλλαγές μαζί σας στο μέλλον.
Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε. Το πρώτο είναι ότι το πρόβλημα κάθε πελάτη δεν μπορεί να λυθεί με τον ίδιο τρόπο και από καιρό σε καιρό μπορεί να χρειαστεί να γίνετε δημιουργικοί.
Δεύτερον, είναι σημαντικό να έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε να μπορείτε να διαγνώσετε και να επιλύσετε σωστά το πρόβλημα. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης σας είναι ικανοποιημένος με τη λύση πριν κλείσετε την υπόθεση.
Ακόμη και όταν ο πελάτης σας είναι δυσαρεστημένος ή αναστατωμένος, είναι σημαντικό να διατηρήσετε μια ευχάριστη και αισιόδοξη στάση. Δεν πρέπει ποτέ να τους κατηγορήσετε για το πρόβλημα, αλλά, αντίθετα, προσπαθήστε να ανακατευθύνετε τη συζήτηση προς την εύρεση μιας λύσης που λειτουργεί καλύτερα για όλους.
Όταν προσπαθείτε να επιλύσετε ένα ζήτημα με κάποιον που μπορεί να αισθάνεται άβολα ή θυμωμένος, είναι σημαντικό να διατηρήσετε τη συζήτηση όσο πιο θετική και ευγενική γίνεται.
Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη διάχυση της κατάστασης και να κάνει τον πελάτη σας πιο δεκτικό στο να ακούσει τι έχετε να πείτε. Δείχνει επίσης ότι είστε πρόθυμοι να συνεργαστείτε μαζί τους για να επιλύσετε το πρόβλημα.
Μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά πάντα με σεβασμό. Ακόμα κι αν ο πελάτης δεν είναι ευγενικός.
Η χρήση αρνητικής γλώσσας δεν θα σας οδηγήσει πουθενά. Φροντίστε να διατηρήσετε τον τόνο σας θετικό και αισιόδοξο – αυτό θα σας βοηθήσει να φτιάξετε τη διάθεση για τη συζήτηση.
Είναι απολύτως φυσιολογικό να εκνευρίζεστε ή να απογοητεύεστε όταν έχετε μια διαφωνία με έναν από τους πελάτες σας, αλλά είναι σημαντικό να διατηρείτε υπό έλεγχο αυτά τα συναισθήματα.
Όταν ασχολείστε με παράπονα πελατών και άλλα ζητήματα, υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία η συζήτηση μπορεί να πάρει φωτιά. Είναι επιτακτική ανάγκη να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και να παραμείνετε ήρεμοι. Η συναισθηματική φόρτιση θα κάνει τα πράγματα χειρότερα.
Υπάρχουν μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να παραμείνετε ήρεμοι όταν αντιμετωπίζετε παράπονα πελατών στην εργασία σας. Για παράδειγμα, αφιερώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας.
Αναπνεύστε, κάντε έναν σύντομο περίπατο ή πιείτε μια γουλιά νερό. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε την κατάσταση με καθαρό μυαλό και να είστε πιο δεκτικοί σε αυτά που λέει ο πελάτης. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να ακούτε ενεργά. Προσπαθήστε να κατανοήσετε την οπτική τους.
Αυτό βοηθά στη δημιουργία μιας μακροχρόνιας σχέσης με έναν πελάτη.
Κάνοντας την πελατεία σας να αισθάνεται αληθινή αξία μπορεί να τους ενθαρρύνει να παραπέμψουν τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς τους να συνεργαστούν μαζί σας. Επίσης, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών σας. Για παράδειγμα, στείλτε τους ένα χειρόγραφο σημείωμα ευχαριστώντας τους για την επιχείρησή τους ή δώστε τους ένα μικρό δώρο ως ένδειξη εκτίμησης.
Εάν είχαν μια αρνητική εμπειρία, θα μπορούσατε να κάνετε το επιπλέον μίλι και να τους προσφέρετε έκπτωση στην επόμενη αγορά τους. Φροντίστε να τους προσφέρετε κάτι που δεν θα περιμένουν.
Ένα πράγμα στο οποίο μπορούμε να συμφωνήσουμε είναι ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Την επόμενη φορά που θα μιλήσετε με έναν πελάτη, φροντίστε να ζητήσετε τα σχόλια και τις προτάσεις του.
Ως επιχειρηματικό αποτέλεσμα, θα κατανοήσετε καλύτερα τι περιμένουν από την επιχείρησή σας και θα αισθάνονται περισσότερο εμπλεκόμενοι στον οργανισμό σας.
Όταν ζητάτε σχόλια, δείχνει στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε για τις απόψεις τους και θέλετε να κάνετε αλλαγές με βάση αυτά που έχουν να πουν.
Τους δίνει μια φωνή, η οποία μπορεί να είναι πολύ δυνατή όταν πρόκειται να κάνετε αλλαγές στην εταιρεία σας. Είναι αυτονόητο ότι αυτό μπορεί να επηρεάσει θετικά την εμπειρία και την αφοσίωση των πελατών.
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι για τη συλλογή κριτικών και σχολίων πελατών, αλλά μια από τις καλύτερες είναι απλώς να τους ρωτήσετε απευθείας.
Στείλτε μια έρευνα καμπάνιας μέσω email ή χρησιμοποιήστε το κανάλι εξυπηρέτησης πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ξεκινήσετε μια συζήτηση. Εάν είστε πρόσωπο με πρόσωπο με έναν πελάτη, μην φοβάστε να ζητήσετε τη γνώμη του για τις υπηρεσίες σας.
Ένας έλεγχος της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί να αποκαλύψει περιθώρια βελτίωσης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μετρήσεις για να αξιολογήσετε την απόδοσή σας, συμπεριλαμβανομένων ευκαιριών εκπαίδευσης προϊόντων και ευκαιριών για δεξιότητες εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών.
Ελέγχετε περιοδικά την απόδοση εξυπηρέτησης πελατών. Διατηρήστε την επιχείρησή σας στην κορυφή του παιχνιδιού, φροντίζοντας να παρέχετε πάντα την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σας.
Λάβετε υπόψη ότι η πιο σημαντική πτυχή των αξιολογήσεων απόδοσης είναι να βεβαιωθείτε ότι τις διεξάγετε σε τακτική βάση.
Θα μπορούσατε να κάνετε μια ετήσια αξιολόγηση και να δείτε πού διακρίνεται η ομάδα σας, καθώς και ποιοι τομείς χρειάζονται βελτίωση. Η άλλη επιλογή είναι να διεξάγετε τριμηνιαίες αναθεωρήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ακολουθείτε μια πιο προληπτική προσέγγιση για την παροχή σχολίων.
They allow customer service reps to connect with clients on a personal level. This helps build customer trust and customer loyalty, which leads to increased sales and better customer retention rates. In addition, soft skills help defuse difficult situations and resolve complaints in a positive way.
Create a checklist of common issues that customers encounter and ensure that your team knows how to address them. Checklists can also be used to monitor the progress of customer support tickets, so you can make sure they are handled as soon as possible. Lastly, checklists can be used as a training tool for new customer support staff to become familiar with processes and procedures.
We'd define it in these three terms: customer-centricity, empathy, and quality service. Why these? The former is the core of great customer service and can be accomplished by designing processes that make it easy for customers to do business with you (i.e. tell you what they want). Empathy is another crucial aspect of great customer service because it's through this emotion that your employees can know how to help every customer solve their problems without alienating them. The latter gives people something they'll remember and talk about, which plays a big role in how likely someone is to do business with you and even refer others.
Confirm that all necessary items are included and accurately described. For example, if the checklist says 'greet the customer', make sure it specifies how to do so (e.g. 'hello', 'welcome', or 'good morning/evening'). Finally, be sure to audit the checklist regularly to keep it up-to-date. Checklists can quickly become outdated, so it's important to review and update them periodically. Tailor the customer service checklist template to your brand's specific needs.
You should be able to communicate effectively, have a strong work ethic, and possess excellent problem-solving skills. Communication is key in customer service. To be able to effectively communicate with customers, you need to be able to relay information clearly and accurately. Having a strong work ethic is important as it ensures you are always doing your best to resolve any issues customers may have. The ability to quickly identify and solve any problems that may arise is also crucial for success.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team