Πλήρης λίστα ελέγχου για εβδομαδιαία διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, περιλαμβάνει έλεγχο προφίλ, απαντήσεις σε σχόλια/μηνύματα και χρήση εργαλείων όπως Hootsuite. Παρακολουθήστε ανταγωνιστές και ανακαλύψτε δημοφιλή hashtag.
Η διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο για κάθε επιχείρηση. Με τον αριθμό των κοινωνικών δικτύων εκεί έξω, είναι δύσκολο να γνωρίζετε σε ποια πρέπει να εστιάσετε και πώς.
Αυτή είναι μια εύχρηστη λίστα ελέγχου για τη διαχείριση όλων των προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Πρώτα και κύρια, η κατοχή μιας λίστας ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική γιατί διασφαλίζει ότι καλύπτονται όλες οι βάσεις σας. Η δημιουργία και η παρακολούθηση μιας λίστας ελέγχου μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα σας εμποδίσει να ξεχάσετε τυχόν κρίσιμες εργασίες όσον αφορά τη διαχείριση των λογαριασμών σας.
Επιπλέον, εξορθολογίζει την εργασία σας επιτρέποντάς σας να εστιάσετε σε συγκεκριμένες εργασίες που χρειάζονται προσοχή. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αποτρέψετε τη σπατάλη χρόνου σε δραστηριότητες που δεν σας βοηθούν να επιτύχετε τους στόχους σας.
Μια λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης ισχύει για ένα ευρύ φάσμα ατόμων, όπως:
Μια λίστα ελέγχου διαχείρισης μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι επωφελής για όλους, καθώς μπορεί να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν τους επιχειρηματικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων πολύ πιο αποτελεσματικά. Επιπλέον, η λίστα ελέγχου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση της προόδου και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.
Θέλετε τα μέσα κοινωνικής σας δικτύωσης να υπερέχουν; Δείτε πώς να το πραγματοποιήσετε.
Ποιες είναι μερικές από τις βασικές μετρήσεις που πρέπει να παρακολουθείτε;
Πολλές επιχειρήσεις κάνουν ένα μεγάλο λάθος – δεν επενδύουν σε καλά εργαλεία επειδή πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομήσουν χρήματα. Τίποτα δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια, καθώς οι υπάλληλοί σας μπορούν να είναι πολύ πιο παραγωγικοί εάν διαθέτουν εργαλεία που μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερη.
Ας δούμε το LiveAgent – χωρίς το κέντρο εξυπηρέτησης του, πρέπει να απαντάτε σε κάθε μήνυμα Facebook, DM και e-mail κ.λπ. ένα προς ένα. Αυτό απαιτεί πολύ χρόνο που διαφορετικά θα μπορούσατε να ξοδέψετε π.χ. για δημιουργία περιεχομένου. Με το κατάλληλο εργαλείο, θα μπορούσατε να διαχειριστείτε όλες αυτές τις καρτέλες σε ένα φάκελο εισερχομένων, αυξάνοντας έτσι την παραγωγικότητα και βελτιώνοντας τους χρόνους απόκρισης.
Αυτό που είναι υπέροχο με τα chatbot είναι ότι μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε ορισμένες από τις εργασίες εξυπηρέτησης πελατών, όπως η παροχή πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και η απάντηση σε συχνές ερωτήσεις. Αυτό όχι μόνο θα επιταχύνει τον χρόνο απόκρισης, αλλά θα εξοικονομήσει και κάποιο χρόνο από τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών για να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετες εργασίες.
Ένα εργαλείο προγραμματισμού αναρτήσεων μπορεί να βοηθήσει πολύ στη διαχείριση των λογαριασμών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σας επιτρέπει να προγραμματίζετε εκ των προτέρων τις αναρτήσεις σας για όλες ή ορισμένες επιλεγμένες πλατφόρμες, κάτι που είναι πολύ χρήσιμο εάν θέλετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο τακτικά, αλλά δεν έχετε τον χρόνο να το κάνετε μη αυτόματα.
Δύο από τα πιο δημοφιλή εργαλεία είναι το Kontentino και το Hootsuite. Και τα δύο προσφέρουν δωρεάν επιδείξεις, ώστε να μπορείτε να τα δοκιμάσετε χωρίς καμία δέσμευση.
Ο έξυπνος αυτοματισμός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρόνο, να αποφύγετε την ταλαιπωρία και να ενισχύσετε την απόδοσή σας. Για παράδειγμα, με τους κανόνες αυτοματισμού του LiveAgent μπορείτε να μεταφέρετε αυτόματα καρτέλες σε άλλα τμήματα, να προσθέσετε ετικέτες, να τις επισημάνετε ως ανεπιθύμητες ή να τις επιλύσετε.
Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να ξοδεύετε το χρόνο σας σε εργασίες που μπορούν εύκολα να αυτοματοποιηθούν, όπως η επανειλημμένη απάντηση στις ίδιες ερωτήσεις.
Όσον αφορά στη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι εύκολο να πέσετε στην παγίδα της υπερβολικής δημοσίευσης. Είναι πολύ σημαντικό να αποφύγετε τις υπερβολικές αναρτήσεις, καθώς αυτό μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εταιρεία σας.
Τι σημαίνει υπερβολικές αναρτήσεις; Λοιπόν, εξαρτάται από την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείτε και το κοινό-στόχο σας.
Για παράδειγμα, η ανάρτηση περισσότερες από τρεις φορές την ημέρα στο Twitter μπορεί να θεωρείται υπερβολική ανάρτηση, ενώ η ανάρτηση έξι φορές την ημέρα στο Instagram Stories μπορεί να είναι μια χαρά. Ο καλύτερος τρόπος για να καταλάβετε πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε είναι να κάνετε την έρευνα και να δείτε τι σας ταιριάζει.
Ένας από τους στόχους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να προκαλέσει απαντήσεις από τους οπαδούς σας και να κάνει χρήση της διαχείρισης της κοινότητας. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο και συμπεριλάβετε κουμπιά παρότρυνσης για δράση για να ενθαρρύνετε τους ακόλουθούς σας να ανταποκρίνονται στις αναρτήσεις σας.
Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πολύ σημαντικό να δημιουργήσετε μια κοινότητα γύρω από την εταιρεία σας. Ένα καλό παράδειγμα είναι οι θεματικές ομάδες, οι οποίες δημιουργούν απίστευτα αφοσιωμένες κοινότητες.
Σε καθημερινή βάση
Σε εβδομαδιαία βάση
Σε μηνιαία βάση
It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.
You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.
It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.
This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.
Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας με τη Λίστα Ελέγχου Εξυπηρέτησης Πελατών. Ανακαλύψτε πρακτικές συμβουλές για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, εντοπίστε κενά και συγκεντρώστε δεδομένα με το LiveAgent. Αναβαθμίστε την απόδοση της επιχείρησής σας σήμερα!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών
Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!
Λίστα ελέγχου εκκίνησης ιστότοπου WordPress
Η λίστα ελέγχου εκκίνησης του ιστότοπου WordPress θα σας βοηθήσει να προετοιμάσετε το έργο σας για ανάπτυξη χωρίς περιττά σφάλματα. Ο απόλυτος οδηγός σημείο προς σημείο.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team