Η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών παρέχει οδηγίες και εργαλεία για βελτίωση και αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών, περιλαμβάνοντας κάρτες βαθμολογίας και διαχείριση καναλιών υποστήριξης με το LiveAgent.
Η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών είναι μία από τις πιο σημαντικές πτυχές για τον καθορισμό του εάν ένας πελάτης θα επιστρέψει ή όχι στην επιχείρησή σας για περισσότερες υπηρεσίες. Εάν δεν είστε σίγουροι πώς να την παρακολουθήσετε, ίσως χρειαστείτε μια λίστα ελέγχου για όλα τα βήματα που πρέπει να κάνει η εταιρεία σας.
Συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο σημαντικά σημεία στη λίστα ελέγχου μας σχετικά με τη διασφάλιση ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Ρίξτε μια ματιά και χρησιμοποιήστε τη προς όφελός σας.
Η διατήρηση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι εύκολη και απαιτεί χρόνο, επομένως η κατοχή μιας λίστας ελέγχου μπορεί να είναι πραγματικά επωφελής. Αυτό όχι μόνο θα εξοικονομήσει πολλή προσπάθεια, αλλά θα βοηθήσει επίσης στον εντοπισμό τυχόν κενών για βελτίωση και ανάπτυξη, καθώς και στην αποτελεσματική επικοινωνία.
Υπάρχουν τόσες πολλές πτυχές της παροχής καλής εξυπηρέτησης πελατών που μπορεί να είναι δύσκολο να τις θυμάστε όλες. Δεν είναι περίεργο που ψάχνετε για μια λίστα που θα σας δείχνει κάθε απαίτηση για τη διεξαγωγή μιας καλής συνεδρίας διασφάλισης ποιότητας.
Χρησιμοποιήστε τα παρακάτω στοιχεία της λίστας ελέγχου ως βασικό πρότυπο για να διασφαλίσετε ότι δεν θα ξεχάσετε τίποτα που θα μπορούσε να επηρεάσει την απόδοση εξυπηρέτησης πελατών σας.
Κάθε επιχείρηση που αλληλεπιδρά με πελάτες μπορεί να επωφεληθεί πολύ από τη χρήση αυτής της λίστας ελέγχου. Δεν έχει σημασία τι πουλάτε ή το είδος των υπηρεσιών που παρέχετε, αυτή η λίστα μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα
Είναι απλώς ένα καλό σημείο εκκίνησης, οπότε μην περιμένετε άλλο – ας αρχίσουμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες σας.
Θα πρέπει να ξεκινήσετε προετοιμάζοντας μια κάρτα βαθμολογίας, η οποία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να δείτε πώς είναι η εξυπηρέτηση πελατών σας. Σας δίνει μια συνολική εικόνα των προσπαθειών σας και σας δείχνει τομείς που χρειάζονται περισσότερη προσοχή.
Οι κάρτες βαθμολογίας είναι ένα εργαλείο διαχείρισης απόδοσης για τη σύγκριση στρατηγικών στόχων με αποτελέσματα. Γνωρίζοντας ότι η εξυπηρέτηση πελατών σας παρακολουθείται συνεχώς, μπορεί όχι μόνο να σας βοηθήσει να τη βελτιώσετε αλλά και να παρακινήσετε την ομάδα υποστήριξης πελατών να βελτιώσει τη συνολική απόδοση τοων αντιπροσώπων.
Για να δημιουργήσετε μια κάρτα βαθμολογίας θα πρέπει να συγκεντρώσετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει πτυχές όπως:
Ο στόχος είναι να μάθετε πού βρίσκονται τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία σας όσον αφορά την παροχή μιας εξαιρετικής εμπειρίας στον πελάτη. Χρειάζεστε αυτά τα δεδομένα για να θέσετε στόχους και να μετρήσετε την πρόοδό σας – επομένως μην ξεχάσετε να αναλύσετε τόσο τη θετική όσο και την κακή κριτική.
Εξαρτάται από εσάς σε ποιους παράγοντες θέλετε να εστιάσετε πρώτα ή εάν έχουν γίνει αλλαγές. Ωστόσο, θα πρέπει πάντα να παρακολουθείτε πώς η κάρτα βαθμολογίας επηρεάζει την εξυπηρέτηση πελατών σας.
Μόλις έχετε τα δεδομένα και κάποια σχόλια από τους πελάτες σας, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε μια κάρτα βαθμολογίας. Οι κατηγορίες πρέπει να είναι σχετικές με τους στόχους και τα ποιοτικά πρότυπα, αλλά και να δείχνουν πώς επηρεάζουν η μία την άλλη.
Αυτό θα σας δώσει μια καλύτερη επισκόπηση της απόδοσής σας και του τι πρέπει να βελτιωθεί.
Όσον αφορά τις κάρτες βαθμολογίας, οι κατηγορίες είναι χρήσιμες για την οργάνωση του περιεχομένου και την προβολή της μεγάλης εικόνας. Έχοντας διαφορετικές κατηγορίες, μπορείτε εύκολα να συγκρίνετε δεδομένα και να δείτε ποιες περιοχές χρειάζονται περισσότερη προσοχή.
Τα στοιχεία που συμπίπτουν με τις προτεραιότητές σας είναι οι πιο σημαντικές κατηγορίες. Για παράδειγμα, εάν ο στόχος σας είναι να βελτιώσετε τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών, τότε αυτή η κατηγορία θα πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.
Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες κατηγορίες για την κάρτα βαθμολογίας σας:
Το επόμενο βήμα είναι η κατάταξη των κατηγοριών. Πρέπει να γνωρίζετε ποιες περιοχές έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα όταν πρόκειται να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική CS.
Αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να δώσετε προτεραιότητα σε τι χρειάζεται άμεση προσοχή και πού μπορείτε να κάνετε αλλαγές αργότερα.
Η κατάταξη είναι σημαντική γιατί σας δίνει έναν τρόπο να μετρήσετε την πρόοδό σας. Μπορείτε να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα και να δείτε αν βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου ή όχι. Η κατοχή αυτών των δεδομένων θα σας βοηθήσει να παραμείνετε σε καλό δρόμο με τους στόχους σας.
Ο ευκολότερος τρόπος για να κατατάξετε τις κατηγορίες της κάρτας βαθμολογίας σας είναι να χρησιμοποιήσετε αριθμούς μεταξύ του ένα και του πέντε, όπου το ένα είναι η χαμηλότερη δυνατή βαθμολογία και το πέντε σημαίνει εξαιρετική απόδοση σε αυτήν την κατηγορία. Όσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία σας, τόσο το καλύτερο για την εταιρεία σας.
Ωστόσο, ο τρόπος με τον οποίο θα αποφασίσετε να κατατάξετε τις κατηγορίες εξαρτάται από εσάς, επομένως επιλέξτε τη μέθοδο που σας ταιριάζει καλύτερα.
Τώρα είναι ώρα να χρησιμοποιήσετε την κάρτα βαθμολογίας σας για να ξεκινήσετε τον έλεγχο των δεδομένων σας. Αυτή είναι μια διαδικασία βήμα-βήμα που ξεκινά με την αξιολόγηση κάθε κατηγορίας ξεχωριστά, μετά τη σύγκριση όλων μαζί και, τέλος, τη διαπίστωση πώς επηρεάζουν άλλες κατηγορίες στη λίστα.
Να θυμάστε ότι αυτή δεν είναι μια διαδικασία από τη μια μέρα στην άλλη, οπότε αφιερώστε όσο χρόνο χρειάζεστε για να περάσετε από κάθε βήμα.
Η αναθεώρηση της κάρτας βαθμολογίας είναι σημαντική γιατί σας δίνει μια σαφή εικόνα της προόδου σας. Χωρίς να ελέγξετε την απόδοση της κάρτας βαθμολογίας σας, απλά δεν μπορείτε να κρίνετε εάν παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να αφιερώσετε περισσότερη προσοχή σε αυτό το εργαλείο και να το χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας.
Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ελέγξετε την απόδοση με μια κάρτα βαθμολογίας:
Οι κάρτες βαθμολογίας θα πρέπει να επανεξετάζονται σε περιοδική βάση, τουλάχιστον ανά τρίμηνο. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την πρόοδο και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Κατά τη διάρκεια κάθε ανάλυσης, θα πρέπει να εξετάζετε όλα τα κανάλια υποστήριξής σας. Αυτό σημαίνει ότι δεν εξετάζετε μόνο τις τηλεφωνικές κλήσεις, αλλά και τις συνομιλίες, τα email και τα μηνύματα κοινωνικών μέσων για να δείτε πώς επηρεάζουν το ένα το άλλο.
Η εξέταση όλων των καναλιών υποστήριξης θα σας δώσει μια ακόμη καλύτερη επισκόπηση της απόδοσης εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτό συμβαίνει επειδή σας επιτρέπει να δείτε πώς συνεργάζονται διαφορετικά κανάλια και από πού προέρχονται τα περισσότερα παράπονα. Με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε στη συνέχεια να εστιάσετε σε αυτές τις περιοχές και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές.
Το πρώτο βήμα είναι να συγκεντρώσετε όλα τα απαραίτητα δεδομένα και στη συνέχεια να τα αναλύσετε, ώστε να δείτε ποιες περιοχές χρειάζονται βελτίωση. Μετά από αυτό, πρέπει να δημιουργήσετε ένα σχέδιο για το πώς να βελτιώσετε αυτές τις πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών.
Ίσως είναι εξαιρετικά χρονοβόρο να ελέγξετε όλα τα κανάλια υποστήριξής σας, ένα προς ένα.
Συμβουλή: Το LiveAgent φροντίζει για αυτό και σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε όλα τα κανάλια υποστήριξής σας σε ένα μέρος: email, μηνύματα στο Slack, φόρουμ, σχόλια, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα. Χάρη σε αυτό, η συλλογή όλων των απαραίτητων δεδομένων είναι γρήγορη και απλή.
Όταν ολοκληρώσετε τον έλεγχο όλων των καναλιών υποστήριξης, ήρθε η ώρα να ομαδοποιήσετε τα αποτελέσματα. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να συγκεντρώσετε μερικές περιοχές με παρόμοια βαθμολογία και να συγκρίνετε τα σχετικά δυνατά σημεία τους.
Η ομαδοποίηση μπορεί να αποκαλύψει μερικά ενδιαφέροντα δεδομένα, επειδή εάν ορισμένες πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών έχουν χαμηλότερες βαθμολογίες από άλλες, ίσως είναι καιρός να εστιάσετε σε αυτές. Επιπλέον, η ομαδοποίηση μπορεί επίσης να σας δείξει ποιες περιοχές πάνε καλά και επομένως δεν χρειάζονται βελτίωση αυτήν τη στιγμή.
Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ομαδοποιήσετε τα αποτελέσματα:
Αφού ομαδοποιήσετε τα αποτελέσματα, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να τα αναλύετε. Το επόμενο βήμα είναι να λάβετε όλα αυτά τα δεδομένα και να δημιουργήσετε μια αναφορά, η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που συγκεντρώσατε από τον έλεγχο των καναλιών υποστήριξής σας, καθώς και τι ανακαλύψατε από την ομαδοποίηση των αποτελεσμάτων. Με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε στη συνέχεια να λάβετε αποφάσεις για το τι θα κάνετε στη συνέχεια.
Αυτό θα εξαρτηθεί από τα αποτελέσματα της αναθεώρησής σας και από το πόσα πρέπει να γίνουν προκειμένου να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση πελατών και η επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων.
Ο καθορισμός του πόσο συχνά θα πραγματοποιείτε συνεδρίες διασφάλισης ποιότητας είναι σημαντικός γιατί σας επιτρέπει να είστε προορατικοί. Αυτό σημαίνει ότι σας βοηθά να παρακολουθείτε και να διεξάγετε τέτοιες συνεδρίες τακτικά.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διεξάγετε συνεδρίες διασφάλισης ποιότητας:
Δοκιμάστε διαφορετικές μεθόδους και δείτε ποια σας δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα για να μάθετε ποιος τρόπος θα λειτουργήσει καλύτερα για εσάς μακροπρόθεσμα.
Για να διασφαλίσετε ότι οι συνεδρίες διασφάλισης ποιότητας είναι παραγωγικές, καθορίστε τους στόχους της συνάντησης και δημιουργήστε μια ατζέντα. Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι συμμετέχοντες γνωρίζουν την ατζέντα πριν από τη συνάντηση και προετοιμάστε αναφορές εκ των προτέρων.
Συμβουλή: εάν δεν είστε σίγουροι ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε, ζητήστε τη γνώμη τους από τα μέλη της ομάδας σας. Μπορεί να έχουν μερικές εξαιρετικές προτάσεις για να κάνουν τις συνεδρίες πιο παραγωγικές.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει προκειμένου να διασφαλιστεί ότι όλοι γνωρίζουν τα πρότυπα και τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών.
Οι πολιτικές της εταιρείας καθιστούν σαφές σε όλους τι αναμένεται από αυτούς και πώς να ενεργούν σε ορισμένες καταστάσεις.
Αφού δημιουργήσετε μια πολιτική διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι την ακολουθούν όλοι. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας λογισμικό παρακολούθησης για να παρακολουθείτε την απόδοση των εργαζομένων και να δείτε εάν ακολουθούν σωστά τα πρωτόκολλα.
Ένας υπεύθυνος ποιότητας θα διασφαλίσει ότι πληρούνται όλα τα πρότυπα και ότι η διαδικασία διασφάλισης ποιότητας εκτελείται ομαλά μέσω τακτικών συνεδριών ΔΠ.
Η πρόσληψη κάποιου ειδικά για τη διαχείριση ποιότητας θα διασφαλίσει ότι εξετάζονται όλες οι πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών και ότι τυχόν ζητήματα αντιμετωπίζονται γρήγορα.
Αναρωτηθείτε πρώτα τι κοινωνικές δεξιότητες πρέπει να διαθέτει ο υποψήφιος. Μπορεί να θέλετε να κοιτάξετε εντός της εταιρείας και να δείτε αν υπάρχει κάποιος που θα ταίριαζε καλά για τον ρόλο. Εάν δεν έχετε κανέναν στην εταιρεία, θα πρέπει να αρχίσετε να ψάχνετε σε εξωτερικούς οργανισμούς ή ελεύθερους επαγγελματίες.
Αφού δημιουργήσετε μια πολιτική διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών και προσλάβετε κάποιον για να την παρακολουθεί, χρησιμοποιήστε εργαλεία για να απλοποιήσετε ολόκληρη τη διαδικασία.
Τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες και θα διευκολύνουν τη διαδικασία για όλους τους εμπλεκόμενους.
Υπάρχουν πολλά εργαλεία εκεί έξω που μπορούν να σας βοηθήσουν με τη διασφάλιση ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Πρέπει να βρείτε αυτά που θα λειτουργήσουν καλύτερα για τον οργανισμό σας και να βεβαιωθείτε ότι είναι συμβατά με το άλλο λογισμικό που χρησιμοποιείτε ήδη.
Χρησιμοποιώντας εργαλεία, θα μπορείτε να βελτιώσετε την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών ομάδων, να εγγυηθείτε ότι η εξυπηρέτηση πελατών πληροί τα απαιτούμενα πρότυπα και να εντοπίσετε τυχόν τομείς που στερούνται ποιότητας πολύ πιο γρήγορα από ό,τι χωρίς εργαλεία.
Συμβουλή: Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη ροή εργασιών του αντιπροσώπου υποστήριξης πελατών, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και συστήματα καρτελών όπως το LiveAgent. Ως αποτέλεσμα, οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας θα είναι σε θέση να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών σας και να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα των πελατών σας πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά.
Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε είναι να καθορίσετε πώς σας φαίνεται η επιτυχία. Ποιοι είναι οι στόχοι σας και πώς θα γνωρίζετε πότε η εξυπηρέτηση πελατών ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών σας;
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να θέλετε να εστιάσετε σε τομείς όπως:
Προβλέψτε προβλήματα και αναπτύξτε ένα σχέδιο για να τα ξεπεράσετε πριν κλιμακωθούν σε μεγάλα προβλήματα. Εάν αντιμετωπίζετε κάποιες δυσκολίες, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσλάβετε κάποιον που έχει μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτόν τον τομέα ή να διορίσετε έναν υπεύθυνο ποιότητας για το προσωπικό σας.
Οι δεξιότητες επικοινωνίας πρέπει να αποτελούν βασική ποιότητα τηλεφωνικού κέντρου. Τα σχόλια είναι ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε εάν η υπηρεσία που παρέχετε στους πελάτες σας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους. Πρέπει να μάθετε τι ακριβώς σκέφτονται οι πελάτες και να τους ρωτήσετε απευθείας για τα επίπεδα ικανοποίησής τους.
Αυτό θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε ποιες πτυχές των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες χρειάζονται σίγουρα βελτίωση, καθώς και να αποτρέψετε απροσδόκητα προβλήματα στο μέλλον. Επομένως, είναι σημαντικό οι πελάτες σας να σας παρέχουν σχόλια σε τακτική βάση.
Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε όλους τους τομείς που χρειάζονται βελτίωση και να βεβαιωθείτε ότι η εξυπηρέτηση πελατών σας πληροί τα απαιτούμενα πρότυπα. Ο πίνακας ελέγχου διασφάλισης ποιότητας είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να παρακολουθείτε διάφορες πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών, όπως:
Η παρακολούθηση της ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση καλύτερης επικοινωνίας μεταξύ των τμημάτων. Αυτό θα διασφαλίσει ότι η ομάδα σας είναι στο ίδιο επίπεδο όσον αφορά την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent είναι ένα παράδειγμα λύσης λογισμικού πίνακα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις σημαντικές πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών και να βεβαιωθείτε ότι όλα πληρούν τα απαιτούμενα πρότυπα.
Το καλύτερο πράγμα για το Live Agent είναι ότι είναι εύκολο να το χρησιμοποιήσουν οι υπάλληλοί σας, καθώς δεν απαιτούνται ειδικά προγράμματα κατάρτισης ή γνώσεις. Αυτό θα βοηθήσει όλους να συμμετάσχουν στη διαδικασία και να νιώσουν περισσότερο εμπλεκόμενοι στη δουλειά τους.
Οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας είναι στην πρώτη γραμμή και γνωρίζουν καλύτερα τι αναζητούν οι πελάτες. Μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό προβλημάτων και στην ανάπτυξη λύσεων που θα κάνουν την εξυπηρέτηση πελατών σας καλύτερη.
Το να τους ενθαρρύνετε να είναι ανοιχτοί στις ιδέες και τις προτάσεις τους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε νέους πελάτες και να βελτιώσετε την ποιότητα των υπηρεσιών σας.
Επίσης, δώστε προσοχή στη διαδικασία εκπαίδευσης των αντιπροσώπων σας και στο ευρύ φάσμα των κοινωνικών δεξιοτήτων τους. Βεβαιωθείτε ότι οι έμπειροι αντιπρόσωποι μοιράζονται τις βασικές τους γνώσεις προϊόντων με άπειρους αντιπροσώπους. Αυτό θα βοηθήσει στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης της ομάδας σας και στην αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών.
Αυτή είναι επίσης μια ευκαιρία για έναν μεμονωμένο αντιπρόσωπο να αποκτήσει μια σαφέστερη εικόνα για το πώς λειτουργεί ολόκληρη η έννοια της διασφάλισης ποιότητας, ώστε να μπορεί να είναι καλύτερος στις καθημερινές διαδικασίες.
Οι μετρήσεις της τεχνητής νοημοσύνης, των αναλυτικών στοιχείων και του κέντρου παρακολούθησης μπορούν να σας βοηθήσουν να ανεβάσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο. Παρακολουθώντας τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, μπορείτε να εντοπίσετε τάσεις και μοτίβα που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την υπηρεσία σας.
Και με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και προηγμένων λειτουργιών, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε ορισμένες από τις πιο επίπονες εργασίες, ώστε η ομάδα σας να έχει περισσότερο χρόνο να επικεντρωθεί στην παροχή πρακτικών διασφάλισης ποιότητας, να επικεντρωθεί σε άλλες πρόσθετες εργασίες και να πληροί τα κριτήρια ποιότητας. Έχουμε αναφέρει πριν ότι το LiveAgent μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό;
A quality assurance checklist is a list of things that you need to do or questions that you need to answer in order to provide the best possible service. Quality assurance checklists can be used across different areas and are crucial for consistently providing high-quality customer service. You can use our center quality assurance checklist template as a starting point and tailor it to your specific needs and expectations to increase the quality of your service and the number of satisfied customers.
You can use internal scoring to measure the different aspects of your service and identify the biggest challenges. This will help you improve customer service quality across all areas by addressing issues as they arise. Set up quality metrics such as average response time, average resolution time, customer satisfaction scores, or average handling times to enable effective business process management. A good idea is also to prepare audit templates and conduct such review sessions regularly. Service quality assurance audits assist in detecting any broken process faster and save some money (since corrective actions can be expensive).
Customer service quality refers to the quality of products or services and how they meet customers' needs. You can also define this in terms of meeting or exceeding customer expectations, based on what they specifically require. This will be unique for every business depending on company size, contact center leaders, service quality assurance program of the organization, and quality control procedures.
There are many benefits of quality assurance – the most important one being that it will help you provide a higher standard of customer service. This will improve your brand image, which in turn can lead to increased sales and revenue. Moreover, it makes it much easier to implement correct processes. As a result, quality assurance will help you retain existing clients and increase customer loyalty.
This will vary depending on the size of your business and how many areas you need to cover. However, it's best to set aside time each week (or month) to review your service and ensure that everything is running smoothly and all aspects have been covered. As you prepare such audit scores more often, the shorter the inspection time will be.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε πώς να παρέχετε εξυπηρέτηση πελατών 5 αστέρων με τη λίστα ελέγχου μας! Βελτιώστε την υποστήριξή σας, θέτοντας σαφείς προσδοκίες, μειώνοντας το χρόνο απάντησης και διαχειρίζοντας την απογοήτευση των πελατών. Εφαρμόστε αυτές τις συμβουλές για να ενισχύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να πετύχετε την επιτυχία!
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου
Ανακαλύψτε τη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ακολουθήστε συγκεκριμένα βήματα για να διασφαλίσετε ότι κάθε κλήση είναι εξαιρετική και αφήστε τους πελάτες σας πλήρως ικανοποιημένους.
Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας κέντρου εξυπηρέτησης
Το κέντρο εξυπηρέτησης είναι το πρώτο βήμα για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Ρίξτε μια ματιά στη λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας του κέντρου εξυπηρέτησης για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν ομαλά.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team